abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9429907
Een vriendje van mij heeft advies nodig.

Het zit ongeveer zo. Zijn vriendinnetje wil bijna geen sex meer. In het begin konden ze geen genoeg van elkaar krijgen (hele dagen in bed liggen en meedere orgasmes per sessie) maar nu zijn ze een jaar verder, ze wonen samen en de sex wordt steeds en steeds minder. Het zakte af van 1x per week naar 1x in de maand. De jongen in kwestie zit met zn handen in t haar. Ze knuffelen ook weinig meer en alleen zoenen leidt in haar ogen tot meer en wil ze dus ook niet. (de enkele keren dat ze het doen vind ze het leuk en lekker en komt ze ook gewoon klaar)

Het heeft niets te maken met vervelende ervaringen uit het verleden Ze kan zelf ook geen duidelijke oorzaak aangeven. In het begin was het "ik moet morgen vroeg naar school" of "ik heb morgen veel te doen en moet vroeg op". Een tijdje terug kwam t hoge woord eruit en zegt ze eindelijk eerlijk dat ze "gewoon geen zin meer heeft".

Het komt er op neer dat ze nooit geil is en ook nergens geil van wordt.
Natuurlijk wordt sex later in een ralatie wel iets minder, maar zoveel minder is dat normaal?

Is dit een typisch probleem waar mannen over mogen zeuren? Is het normaal dat hij ermee zit? Mag hij er uberhaupt wel iets van zeggen?

Hij vraagt mij om advies en ik weet echt niet wat ik voor advies moet geven. Iemand suggesties?

Terwijl mijn schaduw doorloopt.. Sta ik nog even stil bij de herinnering
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:36:06 #2
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9429949
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:33 schreef BaBBe het volgende:
Is dit een typisch probleem waar mannen over mogen zeuren? Is het normaal dat hij ermee zit? Mag hij er uberhaupt wel iets van zeggen?
Absoluut, sex is wel degelijk een belangrijk onderdeel in een relatie.

Wat heeft hij allemaal al gebrobeerd om haar te verleiden..
Het inbrengen ( niet letterlijk, of toch wel) van extra factoren kan een hoop helpen..en praten over sex als er problemen zijn is essentieeel)

Dizzy new heights..
pi_9429951
quote:
KUCH!
pi_9429968
Een vriendje van jou Crosspost btw.
pi_9429969
quote:

Is dit een typisch probleem waar mannen over mogen zeuren? Ja, maar niet alleen mannen
Is het normaal dat hij ermee zit? Lijkt me redelijk normaal, ja.
Mag hij er uberhaupt wel iets van zeggen? Wat moet je anders? Je mond houden?

Maar helaas, geen suggesties.
pi_9430050
een vriend hé?

ander meiske zoeken?

vrijdag 28 maart 2003 @ 13:40:52 #7
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9430068
quote:

Het zit ongeveer zo. Zijn vriendinnetje wil bijna geen sex meer. In het begin konden ze geen genoeg van elkaar krijgen (hele dagen in bed liggen en meedere orgasmes per sessie) maar nu zijn ze een jaar verder, ze wonen samen en de sex wordt steeds en steeds minder. Het zakte af van 1x per week naar 1x in de maand. De jongen in kwestie zit met zn handen in t haar. Ze knuffelen ook weinig meer en alleen zoenen leidt in haar ogen tot meer en wil ze dus ook niet. (de enkele keren dat ze het doen vind ze het leuk en lekker en komt ze ook gewoon klaar)

Het heeft niets te maken met vervelende ervaringen uit het verleden Ze kan zelf ook geen duidelijke oorzaak aangeven. In het begin was het "ik moet morgen vroeg naar school" of "ik heb morgen veel te doen en moet vroeg op". Een tijdje terug kwam t hoge woord eruit en zegt ze eindelijk eerlijk dat ze "gewoon geen zin meer heeft".

Het komt er op neer dat ze nooit geil is en ook nergens geil van wordt.
Natuurlijk wordt sex later in een ralatie wel iets minder, maar zoveel minder is dat normaal?

Hij vraagt mij om advies en ik weet echt niet wat ik voor advies moet geven. Iemand suggesties?

Ja het is normaal dat hij er mee zit want een vrouw zouw er ook mee zitten als haar boy geen zin in sex meer zouw hebben.

En hij moet het er mee over hebben en vragen waarom ze minder tot nooit meer zin in sex heeft.

En meschien is het ook wel een reden om het uit te maken klinkt hard maar als ze ook al bijna nooit kust lijkt het net of ze tegen woordig voor een andere reden met hem heeft.

En weet niet hoe oud ze zijn maar sex is voor mij harstike belangrijk dus weinig to geen sex zouw bij mij niet gaan, vooral als je meis ook niet meer intiem wil kussen.

Dus hem ligt een keuze, laat hem eerste vragen hoe het komt, zal moeilijk voor hem zijn maar zeker nodig.
Haal er desnoods een vriendin van haar bij betrokken, als dat lukt die weten vaak veel meer.

En mag het een stomme of een belachelijk reden zijn dan moet ie zijn moed vezamelen en maar het uit maken om een betere relatie te vinden, ze waaren niet getrouwed of verloofd toch.

[url=http://www.t-mind.nl/forum]My mind is twisted[/url] [img]http://www.danasoft.com/vipersig.jpg[/img]
pi_9430075
Het is echt een vriendje van me.. believe me..

Maar hij blijft er maar over doorgaan en ik weet ECHT niet meer wat ik moet zeggen....

Hij praat trouwens wel met zn vriendin. Maar op de een of andere manier is dat juist weer wat het forceert en het een "moeten" maakt voor haar. "De spontaniteit is eraf."

vrijdag 28 maart 2003 @ 13:42:47 #9
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_9430115
Als het 'een' vriendje van je is, ben jij dan niet het vriendinnetje in kwestie? .
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_9430123
Komt op mij over alsof zij niet meer met hem verder wil maar het neit durft te zeggen
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:43:07 #11
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_9430124
Denkt eh misschien heeft ze een ander vriendje
het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
pi_9430126
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:40 schreef boebiedoe het volgende:
een vriend hé?

ander meiske zoeken?

Is geen optie. Hij vind het geen reden om het uit te maken. Hij houdt van dr en wil bij dr blijven.
pi_9430133
Zeuren over sex brengt iig 1 ding en dat is steeds minder zin in sex......................

Je mag er best wat van zeggen, maar zeuren is funest.........

Ook het nooit kunnen knuffelen of zoenen zonder dat er meer achter zit is erg beroerd voor iemands zin als dat toch al een probleem is...

Probeer eens je vriendin(oh nee laat je vriend dit eens proberen bij zijn vriendin ) een tijd lang te knuffelen, lichamelijk intiem te zijn zonder dat er sex bij komt kijken...

Laat haar eens weten dat ze meer is als een neukspeeltje, dat je haar waardeerd zoals ze is en niet alleen omdat ze kan neuken.......

wil je sex met haar, verleidt haar dan, maak er een hele avond van. lekker uit eten, thuis kaarsen aan, muziekje aan, massageolie enz. enz. enz. enz. enz.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:43:53 #14
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_9430139
Misschien moet hij maar is een goed gesprek met haar aan gaan over hoe hecht hun relatie is. Als die verder wel goed is en het komt er enkel op neer dat zij puur haar lusten kwijt is, moet hij haar rustig steunen en als zij het ook wil misschien is een bloed testje laten doen, kan best te maken hebben met het gebruik van de pil of de hormoon huishouding van de vrouw ??? kan.

Leuk he een vriend van mij..............misschien zelf
Nou anyways het probleem sucks mijn ex had dit ook en in 2,5 jaar hebben we het misschen 15 keer gedaan. bleek aan de fokt op hormonen te liggen. dus check het even.

Succes

Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_9430144
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:43 schreef BaBBe het volgende:

[..]

Is geen optie. Hij vind het geen reden om het uit te maken. Hij houdt van dr en wil bij dr blijven.

Dan kun je tot je 80e op een houtje blijven bijten
pi_9430151
ga er in ieder geval niet over zeuren. Probeer een gesprek aan te gaan over de gevoelens die hier bij horen.
Zelden is het een lichaamelijke kwestie, dus is de kans groot dat har iets dwars zit waardoor de zin in sex (veel) minder geworden is.
Wanneer je praat ga niet in op het feit dat het zo rot is voor jouw want dat kan een schuldgevoel geven en is niet bevordelijk voor de relatie, maar heb intresse in wat haar dwarszit en probeer haar daar zoveel mogelijk in te helpen.
Never mind !!!!!!!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:45:44 #17
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_9430170
denkt eveneens dat ze misschien geen zin meer heeft in hem?

Ik zou vragen of ze nog wel van me houdt
om er zeker van te zijn dat ze niet uit gewenning bij je blijft.

het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:45:51 #18
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_9430175
Is ze in de overgang?
pi_9430187
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:42 schreef tvlxd het volgende:
Als het 'een' vriendje van je is, ben jij dan niet het vriendinnetje in kwestie? .
Neej.. is gewoon een goeie vriend van me, waar ik goed mee kan ouwehoeren. Nogmaals het is niet MIJN sexleven, maar dat van hem en zijn vriendin.

Ze heeft ook geen ander. 100 % zeker.

pi_9430228
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:40 schreef Legion_ het volgende:

[..]

Ja het is normaal dat hij er mee zit want een vrouw zouw er ook mee zitten als haar boy geen zin in sex meer zouw hebben.

En hij moet het er mee over hebben en vragen waarom ze minder tot nooit meer zin in sex heeft.

En meschien is het ook wel een reden om het uit te maken klinkt hard maar als ze ook al bijna nooit kust lijkt het net of ze tegen woordig voor een andere reden met hem heeft.

En weet niet hoe oud ze zijn maar sex is voor mij harstike belangrijk dus weinig to geen sex zouw bij mij niet gaan, vooral als je meis ook niet meer intiem wil kussen.

Dus hem ligt een keuze, laat hem eerste vragen hoe het komt, zal moeilijk voor hem zijn maar zeker nodig.
Haal er desnoods een vriendin van haar bij betrokken, als dat lukt die weten vaak veel meer.

En mag het een stomme of een belachelijk reden zijn dan moet ie zijn moed vezamelen en maar het uit maken om een betere relatie te vinden, ze waaren niet getrouwed of verloofd toch.

Heb je er eigenlijk wel ooit over nagedacht dat het helemaal niet hoeft te liggen aan de liefde binnen een relatie, het kan zijn dat er problemen spelen die zo ernstig zijn dat intiem contact niet te verdragen zijn. En om dan maar te zeggen neem een ander is wel heel kort door de bocht. Want ik neem aan dat de meeste mensen geen relatie nemen alleen voor de sex. Tuurlijk is sex belangrijk, maar wat nog belangrijker is is vertrouwdheid, het vertrouwen hebben om met elkaar te kunnen communiceren, en zeker over dingen zoals sex. Wanneer je om elkaar geeft probeer je de ander te helpen en niet aan de kant te schuiven
Never mind !!!!!!!
pi_9430257
Ik heb ook een vriend die min of meer hetzelfde probleem heeft.
Hij houdt heel veel van d'r, maar weinig sex.
Dit heeft al meerdere keren geleid tot sex buiten de deur.
Alleen is het zo'n lul dat ie het niet eerlijk zegt.

Dat is ook het gevaar voor haar.

Hoe oud zijn ze eigenlijk

vrijdag 28 maart 2003 @ 13:51:35 #22
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9430307
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:41 schreef BaBBe het volgende:

Maar hij blijft er maar over doorgaan en ik weet ECHT niet meer wat ik moet zeggen....

Hij praat trouwens wel met zn vriendin. Maar op de een of andere manier is dat juist weer wat het forceert en het een "moeten" maakt voor haar. "De spontaniteit is eraf."

net zoals ik het zei als het echt niet meer spontaan gebeurd is de lol er van af moet ie meschien maar weer verder kijken, want een relatie zonder sex na je 15 a 16 bestaat haast niet meer ech nie.

In een lange relatie bij mij is goeie sex vaak een reden om bij iemand niet zo snel weg te gaan, het is een extra aanstuwing om die persoon geliefd te houwen, en zo gek ik is dat niet want het is meest intieme manier van houwen van.

[url=http://www.t-mind.nl/forum]My mind is twisted[/url] [img]http://www.danasoft.com/vipersig.jpg[/img]
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:54:46 #23
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9430384
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:48 schreef Senna het volgende:

[..]

Heb je er eigenlijk wel ooit over nagedacht dat het helemaal niet hoeft te liggen aan de liefde binnen een relatie, het kan zijn dat er problemen spelen die zo ernstig zijn dat intiem contact niet te verdragen zijn. En om dan maar te zeggen neem een ander is wel heel kort door de bocht. Want ik neem aan dat de meeste mensen geen relatie nemen alleen voor de sex. Tuurlijk is sex belangrijk, maar wat nog belangrijker is is vertrouwdheid, het vertrouwen hebben om met elkaar te kunnen communiceren, en zeker over dingen zoals sex. Wanneer je om elkaar geeft probeer je de ander te helpen en niet aan de kant te schuiven

lees dan goed, ik zeg toch eerst praten mog het een belabberde reden zijn of houwd ze gewoon minder van hem moet ie maar zijn spullen pakken want dan kan die wel beter krijgen en nee niet alleen voor de sex, en ik heb relatie voor de sex en voor de liefde gehat en liefde gaad voor en daar zelf sta ik nu ook hellemaal voor, de raad niemand aan om alleen voor de sex het uit te maken. Want meschien zit er wel meer achter als dat alleen.
pi_9430428
dit komt veel voor.. niets nieuws! Heb het vaker gehoord van mensen om me heen!

het is natuurlijk per relatie verschillend...maar ik denk dat het belangrijkste is dat je BLIJFT praten en vooral laat blijken hoeveel je om iemand geeft! Gebeurt dat niet tja... dan loopt die relatie ZEKER vast!

Minder Sex kan een dieperliggend probleem zijn... bv weinig andere spontane dingen doen resulteert vaak in verveling... slechte communicatie... of misschien pas je ook echt niet bij elkaar!

Mijn advies is BLIJF praten... anders houd het gewoon op! En wees eerlijk over de relatie hoe belangrijk is diegeene voor je wat vind je leuke aan diegeene... laat het blijken!

Zoals het is!
pi_9430473
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:43 schreef erodome het volgende:
Zeuren over sex brengt iig 1 ding en dat is steeds minder zin in sex......................
JUIST! zeg ik ook!
quote:
Probeer eens je vriendin(oh nee laat je vriend dit eens proberen bij zijn vriendin ) een tijd lang te knuffelen, lichamelijk intiem te zijn zonder dat er sex bij komt kijken...
*zucht* Ik post voor hem omdat ie zelf niet durft.... en lichamelijk contact wil ze niet omdat ze denkt dat het tot sex leidt. Maar misschien wel even tegen m zeggen dat ie dit wel kan proberen en dat ze er een deal over maken
quote:
Laat haar eens weten dat ze meer is als een neukspeeltje, dat je haar waardeerd zoals ze is en niet alleen omdat ze kan neuken.......
Zo ziet ie dr niet en dat weet ze echt heel erg goed
quote:
wil je sex met haar, verleidt haar dan, maak er een hele avond van. lekker uit eten, thuis kaarsen aan, muziekje aan, massageolie enz. enz. enz. enz. enz.
Dit werkt dus niet. Als hij vraagt zullen we vanaaf een flesje wijn opentrekkenen een filmpie kijken zegt zij er meteen achteraan "sex kan je vergeten hoor!"
pi_9430524
Zo ging het bij mij ook, en een paar maandjes later was het uit
  vrijdag 28 maart 2003 @ 14:00:56 #27
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_9430532
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:41 schreef BaBBe het volgende:

Dat is inderdaad een erg belangrijke opmerking! De spontaniteit is eraf.. Dan wordt het een sleur... wordt het gewoontjes, Dan steeds minder zin .. En uiteindelijk .. de situatie van die vriend van je.

Ik zou kunnen zeggen ... speeltjes.. andere dingen in bed proberen.. lang voorspel .. lang naspel.. lekker romantisch .. Kaarslicht dineetje.. sfeer maken..

Maar hij moet ook gewoon praten met zijn vriendin.. Vragen WAT er dan is.. Ze hoeft misschien niet met de sex te zitten.. Hoe lang hebben ze met elkaar.. Nu ze samenwonen, zitten ze allebei elke dag op elkaars lip zogezegd.. Dan kunnen er natuurlijk onhebbelijkheden van beide kanten opkomen .. Praat daarover zou ik zeggen... Praten is hardstikke belangrijk in een relatie (Ja mijn relatie is er door uit gegaan doordat ik me niet open gegeven heb. En je hebt praten en praten natuurlijk..

Ik hoop dat het ze lukt om eruit te komen..

SUCCES!!!!

Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_9430579
Ze zijn trouwens allebei in de twintig....
pi_9430602
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:58 schreef BaBBe het volgende:

[..]

JUIST! zeg ik ook!
[..]

*zucht* Ik post voor hem omdat ie zelf niet durft.... en lichamelijk contact wil ze niet omdat ze denkt dat het tot sex leidt. Maar misschien wel even tegen m zeggen dat ie dit wel kan proberen en dat ze er een deal over maken
[..]

[..]

Dit werkt dus niet. Als hij vraagt zullen we vanaaf een flesje wijn opentrekkenen een filmpie kijken zegt zij er meteen achteraan "sex kan je vergeten hoor!"

Maar wat ik me nu afvraag is de "SEX" zo belangrijk of is "HET MEISJE" belangrijk?
Want ik begrijp hieruit dat hij alleen maar SEX als doel heeft.. en met die instelling (wat zij dus constant aanvoelt) zal het gauw over zijn... Hij moet ervoor zorgen dat zij het gevoel krijgt dat hij niet alleen maar SEX wilt hij zal tot het uiterste moeten gaan zodat zij een GOED gevoel krijgt! Als hij echt van haar houdt zal dat ZEKER overkomen op haar gewoon volhouden en ze zwicht voor zijn charmes :> (net zoals het begin)
Zoals het is!
pi_9430745
Het gaat m ook om het meisje... Hij houdt onwijs veel van dr en wil dr ECHT NIET kwijt.. alleen de sex is wat niet goed gaat in de realtie.. en hij wil er graag uit komen maar heeft geen idee hoe hij t nog verder uit kan breiden. Verleiden werkt niet. Speeltjes werken niet. Lang voorspel en lang naspel werkt niet ivm geen zin om te knuffelen. Het is altijd recht toe recht aan en snel afgelopen omdat ze het dan zat wordt. Ondanks dat ze het heel erg lekker vindt.

(Bedankt iig tot nu toe voor al jullie hulpzame reacties!)

pi_9430746
[/quote]

Dan is ze gewoon egoistisch bezig (in mijn ogen) In een relatie tellen de gevoelens van 2 mensen. Ik wil niet zo ver gaan om te zeggen dat sex een basis recht is, maar het is wel een belangrijke peiler onder een relatie.

Als ze óók al niet meet intiem wil zijn (zoenen, knuffelen), is zo óf ziek (homonen, wat iemand anders al aanbracht) óf ze is hem zat. In het laatse geval moet ze eerlijk zijn, en het tegen hem zeggen.

Misschien is het een idee voor je vriend om haar in iets te negeren (iets wat ze samen doen). Bijvoorbeeld als ze regelmatig naar de bioscoop gaan, dat hij zegt dat ie geen zin heeft. Zal ze wel boos om worden, maar als mensen boos zijn, zeggen ze toch sneller dingen die uit hun hart komen. Misschien moet hij haar een beetje stangen en uitlokken, misschien dat er nog leuke dingen aan het licht komen ("NEE, klootzak. Je vriend is gewoon steviger gebouwd, DIE kan me teminste 6 i.p.v. 5 keer laten komen, zakkewasser). Of het is het einde van de realtie, dat kan óók.

pi_9430753
quote:

[..]

JUIST! zeg ik ook!
[..]

[..]

[..]

Grinnik, ik maak maar gein wbt dat jij het bent, niet te zwaar nemen lieverd....

Wat ik denk op te maken uit wat je zegt...........
Hij heeft teveel gezeurd over sex, hij kan wel zeggen dat hij haar niet als neukspeeltje ziet, maar het komt toch ergens vandaan dat ze denkt dat lichamelijk contact nooit zonder andere redenen is........
Tussen zeggen, vinden en doen is een heel verschil namelijk.......

Geen lichamelijk contact betekend vaak weinig lust tot sex, het is juist het knuffelen enzo wat de zin in sex goed naar voren brengt.
Dus nu ze niet wil knuffelen, lichamelijk contact als een "sexuele aanval" ziet zal het er niet beter op worden...........

Die circel moet dus onderbroken worden, dus lichamelijk contact zonder sex.
Zegt ze als hij wat leuks wil doen, maar sex krijg je niet, dan moet hij gewoon doodleuk en kalm zeggen, das geen probleem, ik wil alleen maar dicht bij je zijn.........

Laat hem het maar eens proberen en ook voor in de toekomst als het met sex beter gaat onthouden om dit tussendoor ook te doen......

Huur een film(gewone film ) en ga lekker tegen elkaar aan zitten kijken, lekker strelen en knuffelen, verder niets.....
Bv..........

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_9430811
quote:
Dan is ze gewoon egoistisch bezig (in mijn ogen) In een relatie tellen de gevoelens van 2 mensen. Ik wil niet zo ver gaan om te zeggen dat sex een basis recht is, maar het is wel een belangrijke peiler onder een relatie.

Als ze óók al niet meet intiem wil zijn (zoenen, knuffelen), is zo óf ziek (homonen, wat iemand anders al aanbracht) óf ze is hem zat. In het laatse geval moet ze eerlijk zijn, en het tegen hem zeggen.

Ze is m ook niet zat. Ze houdt ook heel erg veel van hem. Daarom zo raar dit probleem.
pi_9430863
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 14:03 schreef pielemuis het volgende:

[..]

Maar wat ik me nu afvraag is de "SEX" zo belangrijk of is "HET MEISJE" belangrijk?
Want ik begrijp hieruit dat hij alleen maar SEX als doel heeft.. en met die instelling (wat zij dus constant aanvoelt) zal het gauw over zijn... Hij moet ervoor zorgen dat zij het gevoel krijgt dat hij niet alleen maar SEX wilt hij zal tot het uiterste moeten gaan zodat zij een GOED gevoel krijgt! Als hij echt van haar houdt zal dat ZEKER overkomen op haar gewoon volhouden en ze zwicht voor zijn charmes :> (net zoals het begin)

Maar denk je dat als je een jaar een relatie hebt je het alleen voor de sex doet? Als je al niet meer kan zoenen of knuffelen.....

Lichamelijke aandacht is heeeeeeeeel erg belangrijk in een realatie, als je dat laat versloffen blijft er 1 met een "onbevredigd" gevoel achter. En die gaat zich dan iriteren over de kleinste dingen.

pi_9430953
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 14:13 schreef trekdrop het volgende:

[..]

Maar denk je dat als je een jaar een relatie hebt je het alleen voor de sex doet? Als je al niet meer kan zoenen of knuffelen.....

Lichamelijke aandacht is heeeeeeeeel erg belangrijk in een realatie, als je dat laat versloffen blijft er 1 met een "onbevredigd" gevoel achter. En die gaat zich dan iriteren over de kleinste dingen.

Zie eerdere posts.. Ze wil geen lichamelijk contact.. dat zwakte ook af.. omdat het verdacht werd.. knuffelen = sex.. terwijl dat in t verleden niet zo was..
  vrijdag 28 maart 2003 @ 14:20:37 #36
14326 Caballero
what the fuck is wtf
pi_9430996
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:49 schreef maupie het volgende:
Ik heb ook een vriend die min of meer hetzelfde probleem heeft.
Hij houdt heel veel van d'r, maar weinig sex.
Dit heeft al meerdere keren geleid tot sex buiten de deur.
Alleen is het zo'n lul dat ie het niet eerlijk zegt.

Dat is ook het gevaar voor haar.

Hoe oud zijn ze eigenlijk

of zij heeft wat uitgevreten op dat gebied en heeft geen zin meer in hem door schuldgevoel enzo
"Get Rich Or Die Tryin"
pi_9431052
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 14:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Grinnik, ik maak maar gein wbt dat jij het bent, niet te zwaar nemen lieverd....

Wat ik denk op te maken uit wat je zegt...........
Hij heeft teveel gezeurd over sex, hij kan wel zeggen dat hij haar niet als neukspeeltje ziet, maar het komt toch ergens vandaan dat ze denkt dat lichamelijk contact nooit zonder andere redenen is........
Tussen zeggen, vinden en doen is een heel verschil namelijk.......

Geen lichamelijk contact betekend vaak weinig lust tot sex, het is juist het knuffelen enzo wat de zin in sex goed naar voren brengt.
Dus nu ze niet wil knuffelen, lichamelijk contact als een "sexuele aanval" ziet zal het er niet beter op worden...........

Die circel moet dus onderbroken worden, dus lichamelijk contact zonder sex.
Zegt ze als hij wat leuks wil doen, maar sex krijg je niet, dan moet hij gewoon doodleuk en kalm zeggen, das geen probleem, ik wil alleen maar dicht bij je zijn.........

Laat hem het maar eens proberen en ook voor in de toekomst als het met sex beter gaat onthouden om dit tussendoor ook te doen......

Huur een film(gewone film ) en ga lekker tegen elkaar aan zitten kijken, lekker strelen en knuffelen, verder niets.....
Bv..........

Ik weet het dat t niet op mij slaat.. joke noticed

Hij deed ook knuffelen omdat ie van knuffelen en zoenen houdt.. ook in t begin. zonder sex te verwachten.. maar het is nu een bedreiging geworden voor haar...
Maar jouw advies voor dat doodkalm zeggen dat ie t niet verwacht heb ik net tegen m gezegd en gaat ie proberen.. dank ervoor

vrijdag 28 maart 2003 @ 14:25:03 #38
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_9431092
quote:

[..]

JUIST! zeg ik ook!
[..]

Ik zit ineens te denken .. Misschien vindt ze het niet prettig omdat ze krap is ofzo .. of hij groot geschapen..
(maar ik kan het helemaal fout hebben ..
[..]

[..]

Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_9431762
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 14:25 schreef knokkels het volgende:

[..]

neej daar ligt het niet aan... verhoudignen zijn goed zeg maar.. Ze vindt het onwijs lekker als ze bezig zijn...
pi_9432007
Volgens mij heeft ze gewoon iemand anders.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9432061
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 14:53 schreef BaBBe het volgende:

[..]

Ze vindt het onwijs lekker als ze bezig zijn...

Dat kan ik me dus niet voorstellen. Ze kan gewoon goed faken.
Big dick.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 15:09:58 #42
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_9432198
Vreemdgaan met het argument dat je het uit respect doet om je lust niet op haar los te laten
  vrijdag 28 maart 2003 @ 15:11:40 #43
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9432249
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 15:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij heeft ze gewoon iemand anders.
Kijk dat zouw ook goed kunnen he!!!
pi_9432307
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 15:11 schreef Legion_ het volgende:

[..]

Kijk dat zouw ook goed kunnen he!!!

Denk het haast wel. Anders moet de topicstarter maar eens goed snuffelen in d'r poes.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 15:22:01 #45
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_9432547
Maar het kan ook zijn dat dat gevoel simpelweg is verdwenen. Zonder schuldgevoel, angst, pressie, machtsverschillen, invloed van de pil etc. etc. Ik kom uit precies dezelfde situatie (alleen duurde die vele jaren) met een gemiddelde dat vele malen onder dat van eens per maand lag. De oorzaak is nooit gevonden, het was gewoon het ontbreken van het gevoel geworden.

Over dit probleem kan je alleen heenstappen ('het is maar een onderdeel van een relatie') als die vriend er net zo over denkt. Dat schijnt niet het geval te zijn, daarom is het óf het probleem oplossen óf de relatie beeïendigen want zo hou je elkaar gevangen. Liefde of niet. Zoals door een ander hier al gezegd: dit hou je niet vol tot je 80e.

Als dit aspect van die relatie aan haar kant al zoveel problemen geeft, zou het ultieme houden van wel kunnen zijn: elkaar los laten.

Afijn, dat was bij Mijnheer & Mevrouw Willem zo.

I wish I could remember, but my selective memory won't let me
  vrijdag 28 maart 2003 @ 16:48:25 #46
39446 303
(C) Roland
pi_9434727
Uitmaken, zo wil je niet leven...
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_9435136
laat ze eens een tijdje stoppen met de pil, of een andere pil proberen.. las laatst op het viva forum ofzo dat dit een heel veel voorkomende oorzaak is..

wat slikt ze? microgygnon?

pi_9435187
Volgens mij komt dit probleem wel vaker voor. Ik heb al heel lang een relatie en sommige dingen veranderen gewoon. Niet altijd voor altijd maar voor een periode. Verliefd zijn wordt houden van en daar moet je ook aan wennen.

Dit betekend niet automatisch minder sex maar wel een andere manier van elkaar waarderen.
Bij mij is het ook up en down gegaan en ik heb haar gewoon even gelaten en op andere dingen gefocused (hoewel kuffelen nooit een probleem is geweest). Nu is het veel beter dan ik ooit gehad heb.

Hij kan haar misschien wel helpen door juist situaties opzoeken die hen weer wat dichterbij elkaar brengen qua intimiteit zonder dat er direkt sex bij komt.
Ik denk dan bijvoorbeeld aan een saunabezoek of zwembad waar je toch dicht bij elkaar kan zijn en van elkaar kan genieten zonder dat je sex hebt. Je bouwt dan wel intimiteit op maar zij voelt zich veiliger doordat ze weet dat er geen dubbele bodem in die intimiteit zit.

Zo zijn er vast ook andere dingen te bedenken die hen op dat vlak op een veilige manier bij elkaar kan brengen (uit eten gaan + wat drank en dan niet meteen naar huis gaan maar juist een lekkere wandeling om wat na te babbelen (is veilig want je bent te laat thuis om nog te gaan seksen); spreek is wat 's middags af (museum, kunst, sport) zodat ze goed van elkaar kunnen genieten.
Wij zijn dit jaar een aantal keer naar het theater gegaan, je doft je beiden op (net als vroeger toen hij naar de kroeg ging en hij aantrekkelijk voor haar was) en genieten zo meer van elkaar. (ik lijk nu vast een saaie ouwe lul maar ok))

Als de intimiteit weer wat is gegroeit komt het knuffelen en de sex misschien wel weer terug. Het praten over sex in hun situatie lijkt me moeilijk want ze zal denk ik altijd die druk blijven voelen.

Het zal best een tijdje kunnen gaan duren !! Veel succes

vrijdag 28 maart 2003 @ 17:13:28 #49
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_9435236
quote:

pfff.. nou dan zou ik zeggen vermaak jij je vanavond maar alleen. Sacherijnig wijf...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:03:58 #50
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_9436777
..voelt de vriendin zich nog wel aangetrokken tot "haar vriendje"?.. is ze nog wel blij met de relatie zoals ie gaat?.. zit ze wel lekker in haar vel...?.. wil ze het misschien uitmaken?...

dan zijn een paar belangrijke vragen die "het vriendje" zich moet stellen.....

pi_9437098
quote:

[..]

*ril* Wát een turn-off zeg... dat hij nog zin heeft in sex. Na zo'n opmerking doe ík iig absoluut geen moeite meer.

Zoals al eerder gezegd is, is zeuren geen goede keuze. Hierover praten daarentegen wel. Als zij dan vervolgens de boot af blijft houden en ook blijft zeggen 'sex kun je wel vergeten hoor', dan zou ik zeggen: 'dag'. En dit omdat je met elkaar moet kunnen praten over dat soort dingen. Dit klinkt niet gezond.

In ieder geval kan ik uit je eerste post opmaken dat dit meisje een beetje uitgekeken lijkt te zijn op het vriendje.

pi_9438351
Merkwaardig. Gisteren, toen ze hier was, deed ze er niet echt moeilijk over.
pi_9439033
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 20:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eigenlijk zouden ze ff een script moeten schrijven dat jouw reacties gelijk naar onzin voor je leven verplaatst, ongeacht waar je ze in post.
pi_9439363
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 20:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
  vrijdag 28 maart 2003 @ 21:48:55 #55
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_9439996
Even offtopic
CMT, ik zou 't op prijs stellen als je je onzinreacties in Sex achterwege zou willen laten.

Ontopic:
kom ik zo nog even op terug

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')