abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2003 @ 02:01:55 #151
38057 miss_colt
metal angel
pi_11116670
ik ben 21, speel CS, Unreal, C&C Generals, GTA Vice city, ghost master. Op de gamecube speel ik burnout, smash brothers. En heel afentoe op me werk medal of honor. Spellen als de sims etc kunnen mij echt niet boeien. Ik vind daar echt helemaal niets aan. En mijn vriendje is errug blij met me en ook weer niet, want nu kunnen we samen spelen maar hij is er minder blij mee als ik hem weer inmaak We zitten ook samen in een clan voor C&C Generals, maar helaas is die nog niet actief.
IN NOMINE PATRIS ET FILLI ET SPIRITUS SANCTI
Soon I will lose my sanity, that day will set you free
What doesn't kill you will only make you pissed off
Life is the Death and the Healing
pi_11304357
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:18 schreef Pavane het volgende:

[..]

En dat is dus een veronderstelling en veralgemenisering die nergens op gebaseerd is en een vooroordeel .

Feministisch? Als gezegd wordt dat vrouwen slimmer zijn of wat dan ook, dan wordt dat meestal voor waar aangenomen.
pi_11310956
Jippie

Het is me eindelijk gelukt om mn vriendin mee te slepen naar een mini lan.

Ze vond het nog leuk ook.

Lekker UT'en

Dag liefie, headshot

Wel zielig voor mn maat, die ook voor het eerst mee deed en elke keer neer geknalt werd door haar

pi_11323096
quote:
Op maandag 23 juni 2003 00:08 schreef gifkikker het volgende:

[..]

Feministisch? Als gezegd wordt dat vrouwen slimmer zijn of wat dan ook, dan wordt dat meestal voor waar aangenomen.

Hoe bedoel je? Pavane heeft gelijk als ze zegt dat dat een vooroordeel is. Het zal wel voor een heleboel vrouwen gelden, maar lang niet allemaal. Ik heb vroeger nooit spelletjes als Tetris gespeeld...
Het is ook een vooroordeel om te denken dat vrouwen in het algemeen slimmer zijn dan mannen. Zoals jij zegt. Maar omdat Pavane een vrouw is en tegen een vooroordeel in gaat wil nog niet zeggen dat ze feministisch is!
Zo zullen er ook wel mannen zijn die niet van command&conquer games houden, of andere typische 'mannenspellen'. Ho wacht, nou begin ik met een typisch vooroordeel! Want wat is een 'typisch mannenspel'?
  maandag 23 juni 2003 @ 22:10:17 #155
54846 Priss
Preconcert hurtfest time!
pi_11328015
ieder zijn eigen spel

heh, m'n pa en ik speelden nog wel eens C&C tegen elkaar (eerste 2 C&C titles)

hehe
hij wilde niet meer na een poosje, hij kon niet winnen

Yuna, look at me, we're Sphere hunters remember?
pi_11330513
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:10 schreef Priss het volgende:
ieder zijn eigen spel

heh, m'n pa en ik speelden nog wel eens C&C tegen elkaar (eerste 2 C&C titles)

hehe
hij wilde niet meer na een poosje, hij kon niet winnen

Precies! Je snapt wat ik bedoel... Smaak is persoonlijk en niet geslachtgebonden...
pi_11363654
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
Het schijnt toch dat heel veel vrouwen Tetris leuk vinden omdat je moet "opruimen"?
Jep, mijn Gameboy Color werd me ook afgepakt door mijn liefje toen ze Dr. Mario Ontdekte...mijn GBA ook toen ze Columns Crowns ontdekte, mijn PC met MAME ook toen ze Puyo Puyo zag en mijn 2e hands oude MSXje (koninginnedag) is sinds er Colums 1 op staat ook 'van haar'....
pi_11392396
Ik wou dat ik een vriendin had die games speelde
Me ex kreeg ik naar 4 jaar zo ver dat ik op haar lap-top af en toe een spelletje mocht spelen .
En mijn huidige vriendin zit alleen maar op msn en CU2

Ik heb 1 vriendin die echt een fanatieke gamer is.
Ze speelt Voornamelijk RPG's zoals Final Fantasy
Laatst toen ik tegen haar zei dat Zelda the windwaker cool was kocht ze diezelfde middag nog een GC met zelda erbij , nou ben je dan een enorm coole game girl of niet. Echt een vrouw naar mijn hart . Jammer dat ze zo ver woont en nog steeds een vriend heeft

Maar ja wat niet is kan nog komen

donderdag 26 juni 2003 @ 16:08:44 #159
54846 Priss
pi_11392974
tja soms zit het mee, maar soms zit het ONTZETTEND tegen.........
probleem met mij is dat ik hier in de buurt geen leuke knul tegenkom die een beetje de zelfde intresses heeft als ik

[Dit bericht is gewijzigd door Priss op 26-06-2003 16:15]

pi_11410991
het is best wel zeldzaam om iemand tegen te komen met de zelfde game interreses

ik ken een meisje die speelt alleen maar 3d shooters en ze staan vaak nog bovenaan ook met ut/bf/hl etc
Samen gamen met haar is altijd leuk

zoiets kom je niej ech vaak tegen..
hoewel er laatste tijd steeds meer meisjes gaan gamen

[Dit bericht is gewijzigd door LiQu1D op 27-06-2003 13:15]

waarom..?
  vrijdag 27 juni 2003 @ 14:30:03 #161
54846 Priss
pi_11412755
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 12:56 schreef LiQu1D het volgende:
het is best wel zeldzaam om iemand tegen te komen met de zelfde game interreses

ik ken een meisje die speelt alleen maar 3d shooters en ze staan vaak nog bovenaan ook met ut/bf/hl etc
Samen gamen met haar is altijd leuk

zoiets kom je niej ech vaak tegen..
hoewel er laatste tijd steeds meer meisjes gaan gamen

3d shooters
ben ik ok wel voor te porren, maar RPG games vind ik dan net iets leuker
(neverwinter en Diablo vind ik wel okay......maar niet echt iets voor mij... tis saai na een poosje)
  vrijdag 27 juni 2003 @ 19:10:12 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_11417865
Ik ben 23 en game ook regelmatig.

Meestal wel de "vrouwengames" zoals The Sims e.d. Ben gek op adventures zoals Syberia (echt een topper!) en Post Mortem e.d. Verder af en toe Black&White en Simcity...

Mn vriend speelt meer de "schiet-games" MOHAA en Tiberian Sun enzo... vind ik zelf niet zo boeiend.

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_11424279
Ben 23 jaar, vrouw, studeer in Delft (zou dat de oorzaak zijn?)
Ik heb inderdaad veel verbaasde reacties gehad op het feit dat ik games (en ook in het bijzonder de volgende spellen) leuk vind. Ondertussen weten mensen dat, maar af en toe krijg ik nog een heel verbaasde reactie waar ik dan weer verbaasd op reageer: is dat zo vreemd dan? Iedereen vindt games toch leuk? Blijkbaar niet dus...

Heb ondertussen een P4.
Speel nogal fanatiek spelletjes, een aantal van de games die ik gespeeld heb:
- Warlords 3(en 1 en 2, maar da's al heel lang geleden);
- Divine Divinity (nog niet af ,wordt erg langdradig en dan ga ik cheat n en dan is het niet leuk meer.);
- Baldur's Gate I en II, ook niet afgemaakt (zie hierboven);
- Diablo, maar nog leuker is Darkstone (zelfde type);
- Metal Gear Solid;
- Tombraider;
- Unreal (lachen als alle huisgenoten meedoen!);
- Red Alert;
- Warlords Battlecry;
- Age of Empires;
- Age of Mythology;
Mijn nummer 1: Thief! ( thief 1 en 2)
verder op de playstation van een (nu ex-) vriendje:
- Syphon filter; (beniwieuwd naar de niuewe, maar is dvd-game en mijn dvd speler is stuk )
- Silent Hill;
- Racegames (need for speed, grand tourismo, carmageddon, ook op PC);
- Final Fantasy;
- shadow of memories;
- Ki of zoiets, een 2-letterig spel met in de hoofdrol een jongetje dat een meisje moet redden in een eng slot met shaduwen die je achtervolgen;

Op internet:
- isketch, echt aan te raden, gezellig, leuk, pictionary op het internet.
www.isketch.net

Ik ben vast nog een hoop spellen vergeten trouwens, ik 'speel' al zo'n 6 jaar. (ja, vroeger nog op de commodore Roger Rabbit enzo, en ook nog eens op een pc thuis met een voorloper van windows erop vaak teris gedaan totdat ik, toen ik boodschappen ging doen voor mijn moeder, in de stoeptegels tetris zag.... 'als dat nu een lange was dan moet ie zo draaien en daar die moet zo........eeeh...volgens mij speel ik teveel tetris...'

Momenteel ben ik trouwens bezig met thief 1 en Divine Divinity

pi_11434366
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 01:11 schreef Duifje_at_FOK het volgende:
Ben 23 jaar, vrouw, studeer in Delft (zou dat de oorzaak zijn?)

- Baldur's Gate I en II, ook niet afgemaakt
- Unreal (lachen als alle huisgenoten meedoen!)
- Age of Empires;

Mijn nummer 1: Thief! ( thief 1 en 2)

- Final Fantasy;

Nee, het ligt niet aan het feit dat je in Delft studeert. Ik kom uit het noorden des lands en speel ik ook van dat soort spelletjes... Baldur's Gate heb ik ook nog niet afgemaakt, maar zodra dat gebeurt begin ik met deel 2. En Unreal speel ik niet echt, maar ken wel het gevoel van zo'n schietspel met vrienden. Ik speel vrij regelmatig DeltaForce Landwarrior op het internet met vrienden. Mijn vriend zit dan op zijn pc naast me, dus dat maakt het extra gezellig. Samen mensjes afknallen, nou ja... Elkaar afknallen

Final Fantasy vind ik ook ontzettend leuk om te spelen en Thief lijkt me wel interessant... Heb het alleen nog nooit gedaan.

pi_11454646
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:58 schreef Mental_Phoenix het volgende:

[..]

Final Fantasy vind ik ook ontzettend leuk om te spelen en Thief lijkt me wel interessant... Heb het alleen nog nooit gedaan.

Moet je zeker eens proberen, zoals ook gezegd wordt op sommige sites: het verandert de manier waarop je naar andere spellen kijkt. Ik probeer nu bijvoorbeeld bij andere mensen alles wat los en vast zit mee te jatten, of probeer me te verbergen in shaduwen (wat meestal in andere spellen niet lukt) op ik probeer achter een guard aan te sneaken en om hem knock out te slaan.Er schijnt ook al een thief 3 uit te zijn/uit te komen maar ik ben daar niet zo goed van op de hoogte. Ik heb thief 2 the metal age van mijn vriendje gekregen en thief 1 heb ik van Kazaa gekregen. I kdacht dat die een stuk slechter zou dijn dan 2 maar dat valt best mee. Maar het is misschien toch wel leuker om in de juiste volgorde te beginnen.
  zondag 29 juni 2003 @ 23:26:55 #166
54846 Priss
pi_11454743
ik heb ook een paar keer Thief 1 gespeeld en 2 ook (waar die spellen zijn gebleven mag joost weten, ik denk dat m'n broer ze heeft)
Black and white was ook wel geinig, beetje langdradig dat wel... >_<

met Theif was het sneaken en verbergen hardstikke gaaf,

heheh in 3d shootemups ben ook meer een sluipschutter met af en toe zelf moord neigingen

donderdag 3 juli 2003 @ 17:22:20 #167
45802 Terrah
Jong en onbezonnen
pi_11539215
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
Vrouwen en Games

Vrouwen en games, je kent het wel, je krijgt een realtie en meteen wordt er vreemd naar je hobby gekeken. Vrouwen geven niks om games, toch? Niet dus, steeds meer vrouwen gamen. Niet zo fanatiek als mannen, maar ze doen het wel.

Ik zal de aftrap geven.

Vrouw (21 jaar).

Systemen: PC (internet), SNES, GC en PS2.

Ik heb nu bijna 3 jaar iets met mijn vriendin. Ze is zeker geen hard-core gamer, maar als ze niks beters te doen heeft (lezen, TV-kijken, strijken ) vind ze het wel leuk om een spelletje te spellen. Maar als ze een game speelt doet ze het wel fanatiek, ze moet en zal de hoogste score halen of mij verslaan.

Favoriete games:

• Flash games op Internet.
  • Super Mario Kart op de SNES.
  • Super Monkey Ball (GC).
  • Platform games als Jak and Dexter, Super Mario, Donkey Kong Country.
  • Rollercoaster Tycoon.
  • Heeft een hekel aan:

• Elke game met geweld (dus bloed, wapens, vechten).
  • FPS.
  • Spellen met de ingewikkelde bediening of handleiding.

• vrouw 19 jaar

Systemen: PC en af en toe X Box

favoriete spelen. Championship Manager
    Quake 3 Multiplayer
    Unreal Tournament (af en toe ben er niet echt goed in)
    Neigbours from Hell

Mortal Kombat (uit de oude doos)

en verder spelen als mahjong.

Heeft een hekel aan. Role playing games als Diablo Kom nooit verder dan een paar levels.

There is no ultimate truth
      vrijdag 4 juli 2003 @ 08:58:50 #168
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_11552800
    Ik heb vroeger DOOM uitgespeeld
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      zaterdag 5 juli 2003 @ 12:48:43 #169
    47760 Grote_Swets
    En groot is tie....
    pi_11577659
    ik speel vaak unreal via het net werkt tegen me vrouw....
    en nu het steeds beter gaat vind ze het ook steeds leuker....

ook omdat ik wel eens een server opzet en dat haar broer ook mee doet...(die er echt niets van kan) en ze die dan steeds verslaat....

pi_11847432
    quote:
    Op zondag 29 juni 2003 23:22 schreef Duifje_at_FOK het volgende:

[..]

Moet je zeker eens proberen, zoals ook gezegd wordt op sommige sites: het verandert de manier waarop je naar andere spellen kijkt. Ik probeer nu bijvoorbeeld bij andere mensen alles wat los en vast zit mee te jatten, of probeer me te verbergen in shaduwen (wat meestal in andere spellen niet lukt) op ik probeer achter een guard aan te sneaken en om hem knock out te slaan.Er schijnt ook al een thief 3 uit te zijn/uit te komen maar ik ben daar niet zo goed van op de hoogte. Ik heb thief 2 the metal age van mijn vriendje gekregen en thief 1 heb ik van Kazaa gekregen. I kdacht dat die een stuk slechter zou dijn dan 2 maar dat valt best mee. Maar het is misschien toch wel leuker om in de juiste volgorde te beginnen.

Hmmm ja... maar dat doe ik nu eigenlijk ook al. In Baldur's Gate jat ik alles wat ik kan jatten. Zolang ze maar zien ivm mijn reputation. En als het even kan wil ik de tegenstander dood hebben, zonder dat ze mij gezien hebben. Sneak-attacks zijn best wel handig soms!

Maar in Thief zal je zeker niet om je reputatie hoeven te denken... Als je een onschuldige bijstander in BG vermoord verlies je gelijk reputatie punten, waardoor mensen je niet zo lief meer vinden. De prijs van artikelen gaat daardoor o.a. omhoog...

zaterdag 19 juli 2003 @ 00:11:47 #171
    61345 Brett-Anderson
    ACCOUNT DISABLED
    pi_11871188
    Mijn vriendin kijkt alleen naar videogames als het over Buffy the Vampire Slayer gaat. Nu had ze al zo'n pinball-spel, en normaal gesproken houdt ze daar niet van. Toch gaat ze net zolang door totdat ze dat "onzichtbare meisje" heeft gevonden.
    Ze is er ook al achter gekomen dat er op een af andere computer (ze bedoelt die X-box) een heel mooi Buffy spel te koop is.
    De X-box ben ik nooit van plan te in huis te halen, maar zij was ineens wel concreet geinteresseerd. Gelukkig heb ik haar honger naar dit spel kunnen stillen door haar een GBA versie van Buffy te beloven. Een GBA heb ik nog wel in huis, want daar zijn nog wel spellen voor te krijgen naar mijn smaak.
    The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
    pi_12930525
    Ben overgestapt op Vietcong verslaving :$ :$ :$

Battlefield also!

Jesus coming, look busy!
    pi_12930602
    Hmm...wat speel ik:

C&C (alles uitgespeeld, maar heb Generals nog maar net en valt tegen)
    Tombaider alles uitgespeeld behalve Angel of Death
    Tekken
    Silent Hill
    GT
    Simcity
    ZooTycoon
    Age of Empires/Kings/enz
    Wolfenstein
    Unreal Tournament
    Resident Evil

Nah ja nog wel meer maar kan er ff niet opkomen.
    Ik vind vooral de strategygames en die enge het leukst

Nothing else matters †
      donderdag 4 september 2003 @ 08:45:33 #174
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_12931642
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2003 17:22 schreef Terrah het volgende:

Systemen: PC en af en toe X Box

favoriete spelen. Championship Manager

Tip: Xbox Live kopen

Redactie Games donderdag 4 september 2003 @ 10:11:57 #175
    23535 crew  Fathom
    LeChuck
    pi_12932881
    Mijn vriendin is zeker geen hardcore gamer maar een race spelletje vind ze geweldig om te doen. En ik ging een keer met me ouders op vakantie en toen ontdekte me moeder mario kart hahaha.
    LeChuck: I-- --am your brother!
    Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
    LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
    Guybrush: Noooooooo!!!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')