[..]
HAHAHAHA
Ik haat de sims dus dach ik nie
Wat is daar nou leuk aan? misschien dat je me kan overtuigen
[..]
Zoals ik al zei.. het lijkt mij ook niks. Maar ik kan me voorstellen dat als je van soap houdt, dat je het dan leuk vindt.. (ik zelf kijk overigens nooit soaps)
Immers: in een soap volg je het leven van andere personen... Met sim creeer je toch het leven van andere personen? Dus lijkt het me soap-achtig... Het zou een opstapje voor je vriendin kunnen zijn, voor naar een adventure of rpg...
quote:Nou doe toch maar niet
Op donderdag 5 juni 2003 20:54 schreef Mental_Phoenix het volgende:
[quote]Op donderdag 5 juni 2003 20:13 schreef gasemans het volgende:[..]
HAHAHAHA
Ik haat de sims dus dach ik nie
Wat is daar nou leuk aan? misschien dat je me kan overtuigen
[..]
Zoals ik al zei.. het lijkt mij ook niks. Maar ik kan me voorstellen dat als je van soap houdt, dat je het dan leuk vindt.. (ik zelf kijk overigens nooit soaps)
Immers: in een soap volg je het leven van andere personen... Met sim creeer je toch het leven van andere personen? Dus lijkt het me soap-achtig... Het zou een opstapje voor je vriendin kunnen zijn, voor naar een adventure of rpg...
Ik heb net een pc voor haar waar ze lekker op kan UT en
Komt vanzelf wel een keer hoop ik
Ben blij dat mijn vriendin het niet erg vind dat ik bij een clan zit (meeste vinden dat maar stom).
En de vrouw die nu clanless is: als je OFP speelt dan heb ik nog wel een plekje voor je vrij bij onze clan.
Daar spelen af en teo de vrouwen van clanleden ook bij, geweldig! Ineens enorm getetter in je oor als je dood gaat: "nanananannan ik heb je gedood nananannanan"
quote:Doet dat niet zeer aan je oren
Op vrijdag 6 juni 2003 12:37 schreef Blommetje het volgende:
helaas heeft mijn zusje nu geen interesses er meer in maar toen we nog wat jonger waren (jaar of 11) sloegen we mekaar zowat de hersens in om maar te winnen bij Lotus Racing (kon je mooi in split screen spelen).Ben blij dat mijn vriendin het niet erg vind dat ik bij een clan zit (meeste vinden dat maar stom).
En de vrouw die nu clanless is: als je OFP speelt dan heb ik nog wel een plekje voor je vrij bij onze clan.
Daar spelen af en teo de vrouwen van clanleden ook bij, geweldig! Ineens enorm getetter in je oor als je dood gaat: "nanananannan ik heb je gedood nananannanan"
Dat vrouwen dat niet snappen zeg.
Mn dame vind het geen probleem, zowel heeft ze pech gehad
quote:HAHAHA
Op vrijdag 6 juni 2003 14:46 schreef Blommetje het volgende:
het doet eerder zeer aan je ego
1 voordeel, word je pist en ga je meteen weer je best doen
Ze vind oa Monkey Ball en mario Party helemaal geweldig.
Gister hebben we trouwens op de NES gespeeld: Snake Rattle 'n Roll en Mario 3 Ze was gewoon in allebei beter
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een van mijn beste vriendinnen komt regelmatig gamen bij mijZe vind oa Monkey Ball en mario Party helemaal geweldig.
Gister hebben we trouwens op de NES gespeeld: Snake Rattle 'n Roll en Mario 3
Ze was gewoon in allebei beter
![]()
![]()
![]()
ik hou niet echt van die vechtspelletjes met allemaal bloed en dode mensen, maar de rest van de spellen vind ik wel leuk
quote:Ik speelde vroeger ook altijd games op de PSX met een goede (studie)vriendin van mij. Op een dag had ik via via Tekken deel huppeldepup gekregen. Ik de hele week geoefend met special moves enzo. Zij komt langs om te gamen, pakt de controler, duwd lukraak op wat knoppen en maakt me helemaal af.
Op vrijdag 6 juni 2003 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister hebben we trouwens op de NES gespeeld: Snake Rattle 'n Roll en Mario 3Ze was gewoon in allebei beter
![]()
![]()
![]()
Meteen laatste keer dat ik een veschtspel heb gespeeld.
quote:Mijn vriend heeft net een oude versie van de Sims 'geregeld'. Dus dat gaan we het maar 's uitproberen... Ik kijk er nogal sceptisch tegen aan, maar wie weet vind ik het leuk... Of hij zelfs... (beide gevallen zie ik niet zitten)
Op donderdag 5 juni 2003 23:20 schreef gasemans het volgende:
Nou doe toch maar niet
Word ik elke keer bij mn pc weg geslagen omdat zij de sims moet doen.Ik heb net een pc voor haar waar ze lekker op kan UT en
Komt vanzelf wel een keer
hoop ik
Mijn eerste games waren Hero en Snoopy op de commodore 64.
Op mijn eerdere Nintendo's speelde ik Zelda (ik ben fan), Donkey Kong Country en Castlevania. Ben niet zo into supermario, ben ik sneller op uitgekeken.
Op Gameboy speelde ik vooral Tetris.
Op PC: 2 player rally racing, FANATIEK word ik van dat soort spelletjes.
Mn moeder heeft ook alle Larry's uitgespeeld trouwens (maar ik was te jong om erbij te mogen zijn ).
De moeder van een huisgenoot is helemaal erg. Elke RPG die ik ken heeft ze uitgespeeld :-)
quote:Heb je Castlevania:Symphony of the Night (PSX) al gespeeld?
Op dinsdag 10 juni 2003 02:39 schreef Ronjax het volgende:
Ik speel nu Zelda Windwaker op mn nieuwe gamecube.Mijn eerste games waren Hero en Snoopy op de commodore 64.
Op mijn eerdere Nintendo's speelde ik Zelda (ik ben fan), Donkey Kong Country en Castlevania. Ben niet zo into supermario, ben ik sneller op uitgekeken.Op Gameboy speelde ik vooral Tetris.
Op PC: 2 player rally racing, FANATIEK word ik van dat soort spelletjes.
quote:Nope, ik heb alleen een Gamecube in da house.
Op dinsdag 10 juni 2003 09:30 schreef nikanoru het volgende:[..]
Heb je Castlevania:Symphony of the Night (PSX) al gespeeld?
quote:Als je van Castlevania houd is ie zeker wel een tweedehands PSX waard.
Op dinsdag 10 juni 2003 12:38 schreef Ronjax het volgende:[..]
Nope, ik heb alleen een Gamecube in da house.
De laatste tijd is het wat minder aangezien ik Fok! heb maar vooral vroeger speelde ik echt dag en nacht spelletjes. Het begon toen ik op een verjaardag een NES kreeg (met Turtles ) en daaraan verslaafd raakte. Langzamerhand kwamen er meer spelletjes bij zoals Mario e.d. Na zoveel tijd werd er een Gameboy aangeschaft waarop ik mijn lusten kon botvieren. Vooral Mario en Zelda waren érg geliefd in mijn kinderhandjes. Ook heb ik veeeeeel tijd doorgebracht bij een vriend die al een SNES had.. wauw wat was dat cool zeg!
.
Maar toen kwam de Playstation.. Al snel werd hij omgebouwd en kocht ik illegale kopietjes in.. Dagenlang speelde ik de spelletjes. Alles kon mij (en mijn moeder ) boeien. Maar zelfs dit was het niet. De Nintendo 64 kwam er voor in de plaats
. Het eerste spel dat ik erbij kocht was volgens mij Zelda: OoT. Nou, ik heb gewoon nog nooit zo'n superieur spel gespeeld. Echt 18 uur per dag zat ik dat spel te spelen. Fan-tas-tisch was het. Ik was helemaal hooked
. Ook het vervolg heb ik met ERG veel plezier gespeeld.. Zelda was helemaal okay
.
Maargoed, samengevat:
Ik hou praktisch van elke game. Alleen sommige sport/racegames kunnen me niet boeien.
Hoe bloediger hoe beter. Ik heb zelfs een illegaal spelletje gespeeld wat verboden werd omdat het te gewelddadig zou zijn.
Tot een/twee jaar geleden kon je me praktisch elke dag achter de spelcomputer vinden.
.
quote:Ik heb ook best vaak gesimmd, 't werd gewoon allemaal wat teveel, die 209352618 uitbreidingen
Op zaterdag 14 juni 2003 21:33 schreef zushi het volgende:
[...] Trouwens, ik was ook een fanatiek Simmer. Mijn broer trouwens niet, zich aanpassen aan mij, ho maar
ontopic:
Ze hebben een tijdje echt 'meisjesspellen' geprobeerd (althans, zo voelde de games industrie dat toen): brommerrijden met barbie, babytje verzorgen, dat soort shit. Werd niets.
Ik merk wel dat er een enorm verschil is, mijn zus vindt weer heel andere dingen leuk dan mijn vriendin: GTA <=> supaplex. 'T ligt er ook een beetje aan hoe je een spel ziet: mijn vriendin vindt al dat schieten en al die grappen maar niets, terwijl mijn zus het allemaal wel mooi vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |