abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10914340
[quote]Op donderdag 5 juni 2003 20:13 schreef gasemans het volgende:

[..]

HAHAHAHA

Ik haat de sims dus dach ik nie

Wat is daar nou leuk aan? misschien dat je me kan overtuigen
[..]

Zoals ik al zei.. het lijkt mij ook niks. Maar ik kan me voorstellen dat als je van soap houdt, dat je het dan leuk vindt.. (ik zelf kijk overigens nooit soaps)
Immers: in een soap volg je het leven van andere personen... Met sim creeer je toch het leven van andere personen? Dus lijkt het me soap-achtig... Het zou een opstapje voor je vriendin kunnen zijn, voor naar een adventure of rpg...

pi_10918332
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 20:54 schreef Mental_Phoenix het volgende:
[quote]Op donderdag 5 juni 2003 20:13 schreef gasemans het volgende:

[..]

HAHAHAHA

Ik haat de sims dus dach ik nie

Wat is daar nou leuk aan? misschien dat je me kan overtuigen
[..]

Zoals ik al zei.. het lijkt mij ook niks. Maar ik kan me voorstellen dat als je van soap houdt, dat je het dan leuk vindt.. (ik zelf kijk overigens nooit soaps)
Immers: in een soap volg je het leven van andere personen... Met sim creeer je toch het leven van andere personen? Dus lijkt het me soap-achtig... Het zou een opstapje voor je vriendin kunnen zijn, voor naar een adventure of rpg...

Nou doe toch maar niet
Word ik elke keer bij mn pc weg geslagen omdat zij de sims moet doen.

Ik heb net een pc voor haar waar ze lekker op kan UT en

Komt vanzelf wel een keer hoop ik

pi_10922724
Mijn zusje van euh.. 11 jaar ofzo, speelt steeds meer flash games en the sims. En soms komt ze samen met mij/me broertje op de N64 Mario tennis of Goldeneye of Mario party doen
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
pi_10927471
helaas heeft mijn zusje nu geen interesses er meer in maar toen we nog wat jonger waren (jaar of 11) sloegen we mekaar zowat de hersens in om maar te winnen bij Lotus Racing (kon je mooi in split screen spelen).

Ben blij dat mijn vriendin het niet erg vind dat ik bij een clan zit (meeste vinden dat maar stom).

En de vrouw die nu clanless is: als je OFP speelt dan heb ik nog wel een plekje voor je vrij bij onze clan.
Daar spelen af en teo de vrouwen van clanleden ook bij, geweldig! Ineens enorm getetter in je oor als je dood gaat: "nanananannan ik heb je gedood nananannanan"

Danmark... more usefull every day!
pi_10928553
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:37 schreef Blommetje het volgende:
helaas heeft mijn zusje nu geen interesses er meer in maar toen we nog wat jonger waren (jaar of 11) sloegen we mekaar zowat de hersens in om maar te winnen bij Lotus Racing (kon je mooi in split screen spelen).

Ben blij dat mijn vriendin het niet erg vind dat ik bij een clan zit (meeste vinden dat maar stom).

En de vrouw die nu clanless is: als je OFP speelt dan heb ik nog wel een plekje voor je vrij bij onze clan.
Daar spelen af en teo de vrouwen van clanleden ook bij, geweldig! Ineens enorm getetter in je oor als je dood gaat: "nanananannan ik heb je gedood nananannanan"

Doet dat niet zeer aan je oren

Dat vrouwen dat niet snappen zeg.

Mn dame vind het geen probleem, zowel heeft ze pech gehad

pi_10930755
het doet eerder zeer aan je ego
Danmark... more usefull every day!
pi_10941523
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:46 schreef Blommetje het volgende:
het doet eerder zeer aan je ego
HAHAHA

1 voordeel, word je pist en ga je meteen weer je best doen

vrijdag 6 juni 2003 @ 23:28:29 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10941558
Een van mijn beste vriendinnen komt regelmatig gamen bij mij

Ze vind oa Monkey Ball en mario Party helemaal geweldig.

Gister hebben we trouwens op de NES gespeeld: Snake Rattle 'n Roll en Mario 3 Ze was gewoon in allebei beter

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 7 juni 2003 @ 11:55:46 #134
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_10946361
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een van mijn beste vriendinnen komt regelmatig gamen bij mij

Ze vind oa Monkey Ball en mario Party helemaal geweldig.

Gister hebben we trouwens op de NES gespeeld: Snake Rattle 'n Roll en Mario 3 Ze was gewoon in allebei beter

Is er neit ergens een database waar alle vrouwen staan die games spelen? (wat zou het beste zijn; gesorteerd op genre spellen of highscore? )
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_10951066
ik ben een meisje van 16 en sinds we een ps2 in huis hebben ben ik echt helemaal verslaafd aan gamen

ik hou niet echt van die vechtspelletjes met allemaal bloed en dode mensen, maar de rest van de spellen vind ik wel leuk

zaterdag 7 juni 2003 @ 17:31:45 #136
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10951141
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speelde vroeger ook altijd games op de PSX met een goede (studie)vriendin van mij. Op een dag had ik via via Tekken deel huppeldepup gekregen. Ik de hele week geoefend met special moves enzo. Zij komt langs om te gamen, pakt de controler, duwd lukraak op wat knoppen en maakt me helemaal af.

Meteen laatste keer dat ik een veschtspel heb gespeeld.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_10998563
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 23:20 schreef gasemans het volgende:

Nou doe toch maar niet
Word ik elke keer bij mn pc weg geslagen omdat zij de sims moet doen.

Ik heb net een pc voor haar waar ze lekker op kan UT en

Komt vanzelf wel een keer hoop ik

Mijn vriend heeft net een oude versie van de Sims 'geregeld'. Dus dat gaan we het maar 's uitproberen... Ik kijk er nogal sceptisch tegen aan, maar wie weet vind ik het leuk... Of hij zelfs... (beide gevallen zie ik niet zitten)
Je kan voor je vriendin ook zo'n oude versie proberen te 'regelen'..
pi_10998580
Nikky speelt Global Ops en Medal of Honor
pi_10999361
Ik speel nu Zelda Windwaker op mn nieuwe gamecube.

Mijn eerste games waren Hero en Snoopy op de commodore 64.
Op mijn eerdere Nintendo's speelde ik Zelda (ik ben fan), Donkey Kong Country en Castlevania. Ben niet zo into supermario, ben ik sneller op uitgekeken.

Op Gameboy speelde ik vooral Tetris.
Op PC: 2 player rally racing, FANATIEK word ik van dat soort spelletjes.

dinsdag 10 juni 2003 @ 02:52:37 #140
38316 BoomSmurf
pi_10999402
Mn moeder en mn zussen zijn allen verslaafd geweest aan Popcorn en Digger (lang lang geleden). Nu speelt mn moeder patience en mn zussen niks.

Mn moeder heeft ook alle Larry's uitgespeeld trouwens (maar ik was te jong om erbij te mogen zijn ).

De moeder van een huisgenoot is helemaal erg. Elke RPG die ik ken heeft ze uitgespeeld :-)

Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  dinsdag 10 juni 2003 @ 09:30:04 #141
35614 nikanoru
pi_11000636
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 02:39 schreef Ronjax het volgende:
Ik speel nu Zelda Windwaker op mn nieuwe gamecube.

Mijn eerste games waren Hero en Snoopy op de commodore 64.
Op mijn eerdere Nintendo's speelde ik Zelda (ik ben fan), Donkey Kong Country en Castlevania. Ben niet zo into supermario, ben ik sneller op uitgekeken.

Op Gameboy speelde ik vooral Tetris.
Op PC: 2 player rally racing, FANATIEK word ik van dat soort spelletjes.

Heb je Castlevania:Symphony of the Night (PSX) al gespeeld?
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_11003317
Op dit moment ben ik ontzettend bezig met C&CRenegade online
p.s. ben 37
pi_11004443
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 09:30 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Heb je Castlevania:Symphony of the Night (PSX) al gespeeld?

Nope, ik heb alleen een Gamecube in da house.
pi_11006762
Heb afgelopen weekend nog veel Age of Mythology gedaan met m'n vriendin. Zij was telkens Isis, ik wisselde steeds van god. Ging goed hoor, zij stond ALTIJD bovenaan.
  woensdag 11 juni 2003 @ 17:15:52 #145
35614 nikanoru
pi_11038094
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:38 schreef Ronjax het volgende:

[..]

Nope, ik heb alleen een Gamecube in da house.

Als je van Castlevania houd is ie zeker wel een tweedehands PSX waard.
Alleen Castlevania zelf word wat moeilijker dan.
  zaterdag 14 juni 2003 @ 18:07:27 #146
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_11108758
Fanatiek gamster meldt zich .

De laatste tijd is het wat minder aangezien ik Fok! heb maar vooral vroeger speelde ik echt dag en nacht spelletjes. Het begon toen ik op een verjaardag een NES kreeg (met Turtles ) en daaraan verslaafd raakte. Langzamerhand kwamen er meer spelletjes bij zoals Mario e.d. Na zoveel tijd werd er een Gameboy aangeschaft waarop ik mijn lusten kon botvieren. Vooral Mario en Zelda waren érg geliefd in mijn kinderhandjes. Ook heb ik veeeeeel tijd doorgebracht bij een vriend die al een SNES had.. wauw wat was dat cool zeg! .

Maar toen kwam de Playstation.. Al snel werd hij omgebouwd en kocht ik illegale kopietjes in.. Dagenlang speelde ik de spelletjes. Alles kon mij (en mijn moeder ) boeien. Maar zelfs dit was het niet. De Nintendo 64 kwam er voor in de plaats . Het eerste spel dat ik erbij kocht was volgens mij Zelda: OoT. Nou, ik heb gewoon nog nooit zo'n superieur spel gespeeld. Echt 18 uur per dag zat ik dat spel te spelen. Fan-tas-tisch was het. Ik was helemaal hooked . Ook het vervolg heb ik met ERG veel plezier gespeeld.. Zelda was helemaal okay .

Maargoed, samengevat:

Ik hou praktisch van elke game. Alleen sommige sport/racegames kunnen me niet boeien.
Hoe bloediger hoe beter. Ik heb zelfs een illegaal spelletje gespeeld wat verboden werd omdat het te gewelddadig zou zijn.
Tot een/twee jaar geleden kon je me praktisch elke dag achter de spelcomputer vinden.

.

pi_11108827
Ik denk heel wat vrouwen eerder die kleine Flash spelletjes, of mobiele telefoon dingen zullen spelen... echt uigebreide flash simulators zie je ze denk ik toch een stuk minder bij....
Maar het is in principe gewoon goed dat vrouwen ook steeds meer spelen. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zaterdag 14 juni 2003 @ 21:33:41 #148
57946 zushi
de enige echte
pi_11112302
Ik speel gewoon alle spellen die mijn broer in huis haalt. Laatst hebben we (hij helaas eerder dan ik) Splinter Cell uitgespeeld, C&C Generals kon ons eigenlijk niet zo boeien, wel leuk is Warcraft III maar die is alweer een beetje oud. En nu is hij denk ik aan het GTA-en en ga ik hem zo even van die computer kicken om zelf weer te spelen. Ik weet niet of het zo is dat vrouwen liever dingen opbouwen dan mollen, het ligt denk ik niet in het DNA. Het is waarschijnlijk niet zo dat vrouwen worden geboren met de behoefte dingen te verzorgen en jongens met de behoefte dingen te slopen; je wordt al van kleins af aan die kant opgeduwd omdat je als jongetje een bulldozer krijgt en als meisje een poppenhuis. Omdat ik toevallig een broer heb vind ik van die jongens dingen ook wel interessant. Trouwens, ik was ook een fanatiek Simmer. Mijn broer trouwens niet, zich aanpassen aan mij, ho maar
ja, zushi van manshi!
pi_11112413
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 21:33 schreef zushi het volgende:
[...] Trouwens, ik was ook een fanatiek Simmer. Mijn broer trouwens niet, zich aanpassen aan mij, ho maar
Ik heb ook best vaak gesimmd, 't werd gewoon allemaal wat teveel, die 209352618 uitbreidingen

ontopic:
Ze hebben een tijdje echt 'meisjesspellen' geprobeerd (althans, zo voelde de games industrie dat toen): brommerrijden met barbie, babytje verzorgen, dat soort shit. Werd niets.

Ik merk wel dat er een enorm verschil is, mijn zus vindt weer heel andere dingen leuk dan mijn vriendin: GTA <=> supaplex. 'T ligt er ook een beetje aan hoe je een spel ziet: mijn vriendin vindt al dat schieten en al die grappen maar niets, terwijl mijn zus het allemaal wel mooi vindt.

zie ook mijn zushi...
pi_11114922
Ik ben een vrouw, 21, en ik speel van alles en nog wat. Het begon ooit met Wolfenstein 3D en Doom, die ik van mijn vader kreeg (!) en tegenwoordig speel ik nog steeds alles wat ik te pakken krijg. Helaas ben ik student, en heb ik weinig geld, dus ik koop games pas als ze goedkoper zijn...
Op het moment speel ik veel Age of Empires II, is erg leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')