abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9435208
Mijn vriendinnetje speelt ook meestal van die online flash-troep. Maar ik heb er inmiddels wel enthousiast gekregen voor Worms World Party. Sterker nog: ik moet behoorlijk m'n best doen om nog van d'r te winnen.
"The question of whether computers can think is like the question of whether submarines can swim."
Edsger Wybe Dijkstra [1930-2002]
pi_9435254
Ik speel al van jongs af aan spelletjes op de computer. Eerst King's Quest, Larry, Llamatron, Flood en nog veel meer op de Atari 1040STfm. Later een PC waarop ik de meest uiteenlopende dingen speel.

Mijn favoriete games zijn vooral adventures, maar ik houd ook veel van RTS en RPG's. Een aantal van mijn favorieten: Monkey Island, Grim Fandango, Discworld Noir, The Sims, Sim City, Settlers 3, Neverwinter Nights, Worms (elke versie....), Civilization, Age of Empires.

Ik houd inderdaad niet zo van FPS. Ik ben niet zo'n schietfanaat, houd inderdaad meer van dingen opbouwen. Hoewel ik het prachtig vind de vijand te vermorzelen met mijn legertje...

Behalve PC spellen speel ik ook RPG irl, Catan en Magic, waarvan ik ook denk dat het steeds meer aanslaat bij meisjes/vrouwen.

vrijdag 28 maart 2003 @ 17:24:58 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9435379
Mijn kuiken gamed het meest op de GC, tegenwoordig Starfox maar ze heeft ook Harry potter laatst uitgespeeld.
Op de pc houdt ze het gewoon op kaartspelletjes.
The truth was in here.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:35:46 #54
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9435506
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:18 schreef Pavane het volgende:

[..]

En dat is dus een veronderstelling en veralgemenisering die nergens op gebaseerd is en een vooroordeel .

Het is eerst bewezen door de vrouwen en dan pas gingen mannen dan beweren is dat een vooroordeel nauw er zullen vast wel uitzonderingen zijn.
k kies een strategie game wedden dat ik win puur wegens een beter strategie, ik ben nog geen een girl tegen gekomen die wil na denken bij een game, maar FPS games willen ze meestal weer niet, terwijl simpele flash tetris zijn de hot games onder de vrouwen en oja ze willen meestal niet dingen zelf ontdekken maar vragen altijd wat is dat, wat doet dat, waarom doet dat zo, waarom is dat zo enz....
en de girl die ook een echte hardcore gamer kan zijn of er ook maar tussen in zit en alles zelf wil ontdekken en doen voor jouw want die girl is heilig.
[url=http://www.t-mind.nl/forum]My mind is twisted[/url] [img]http://www.danasoft.com/vipersig.jpg[/img]
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:38:15 #55
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_9435544
Mijn vriendin geeft in het geheel niets om games

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_9435625
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:35 schreef Legion_ het volgende:
Het is eerst bewezen door de vrouwen en dan pas gingen mannen dan beweren is dat een vooroordeel nauw er zullen vast wel uitzonderingen zijn.
k kies een strategie game wedden dat ik win puur wegens een beter strategie, ik ben nog geen een girl tegen gekomen die wil na denken bij een game, maar FPS games willen ze meestal weer niet, terwijl simpele flash tetris zijn de hot games onder de vrouwen en oja ze willen meestal niet dingen zelf ontdekken maar vragen altijd wat is dat, wat doet dat, waarom doet dat zo, waarom is dat zo enz....
en de girl die ook een echte hardcore gamer kan zijn of er ook maar tussen in zit en alles zelf wil ontdekken en doen voor jouw want die girl is heilig.
Ik vind Tetris en dat soort ongein dus helemaal niks .
En je moet dit topic nu echt ff beter lezen en dan vooral de posts door de dames. Het zijn allemaal heiligen

edit: typefout

Pink Dot
pi_9435801
Ik = meisje = best wel verslaafd aan games en dan maakt het niet zoveel uit wat voor games zolang ze maar mooie graphics hebben al vindt ik meestal adventure games het leukste
Leuke PCgames vindt ik Monkey Island alle delen, Sam en Max ook al is die oud, Sims met alle expansion packs natuurlijk, Grim Fandango, Rayman, Monopoly tycoon, Redjack, Harry Potter, Theme park world al gaat dat snel vervelen vondt zelfs Redalert leuk , Age of Empire, Age of Mythology en er zijn er vast nog een boel meer die ik heb uitgespeeld en ontzettend leuk vond dus ben best wel een gamer
En Tetris of van die simpele online games vindt ik dus echt super saai.
pi_9436005
Ik (vrouw 24) speel nes, snes en gba. Meestal rpg's, favorieten zijn op de nes zelda, snes final fantasy, lufia en chrono trigger en gba golden sun. Verder ben ik verslaafd aan Harvest Moon en de mariospellen (vooral nes mario bros 2) en de donkey kongs vind ik ook wel aardig.
Op de pc speel ik alleen settlers.
Mijn vriend vindt het helemaal niks
  vrijdag 28 maart 2003 @ 18:09:03 #59
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_9436029
ik ken een vriendin die helemaal gek is over zelda, en tijdje the sims en age of empires speelde
ze is nu helemaal verslaafd geraakt aan grand theft auto
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_9436136
Nou, ik ben een meisje van 22 jaar en heb een GBA waar ik de laatste tijd het meeste op speel. Golden Sun vond ik een super spel, nu ben ik ook een beetje verslaafd aan RPG's. Maar het moet niet te moeilijk zijn, qua bediening ofzo. Anders hoeft het van mij niet zo. En ook heb ik het liefst dat ze een beetje een kort zijn, zodat ik niet maanden aan hetzelfde spel zit. En een leuk simpel verhaal vind ik al genoeg en niet van die diepzinnige verhalen met rare namen waar ik niks van begrijp.
Op de PC vond ik harry potter heel erg leuk, maar dat was ook omdat ik de films en de boeken heel leuk vond.
Strategiespelletjes vind ik niet leuk, veels te moeilijk....
pi_9436355
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:15 schreef Esk het volgende:
Behalve PC spellen speel ik ook RPG irl, Catan en Magic, waarvan ik ook denk dat het steeds meer aanslaat bij meisjes/vrouwen.
Hee, een mede-magicer

Catan is ook geweldig

vrijdag 28 maart 2003 @ 18:55:40 #62
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_9436656
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:35 schreef Legion_ het volgende:

[..]

Volgens mij ken jij maar heel weinig vrouwen...

Lees nou eens wat vrouwelijke gamers hier posten, of op gamer.nl, of in de gametopics van Tweakers bijvoorbeeld.

Vrouwen houden juist over het algemeen meer van adventures en RPGs. Per definitie games waarbij je WEL moet nadenken.
Dus alle vrouwen die hier gepost hebben zijn heilig

Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_9436701
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:32 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben 23, vrouw, en heb zojuist een game boy SP aangeschaft

Eerlijk gezegd game ik nóóit op de pc, heb ook geen andere consoles, maar mijn oude game boy heb ik destijds helemaal versleten en ik wilde gewoon graag een nieuwe. Vandaar dat ik nu de SP heb, waar ik waarschijnlijk weer heel veel mee ga spelen

Overigens zijn mijn favo spelletjes 'Mario-achtigen'

.
pi_9439379
Ik ben zelf een man, maar hier de games die de 2 belangrijkste vrouwen in m'n leven spelen:

M'n vriendin (21)

-The Sims (plus ALLE uitbreidingspacks...)
-Af en toe een potje Unreal Tournament

M'n moeder (45)

-Freecell
-Minesweeper
-Patience
(willekeurige volgorde)
-En sinds kort heeft ze Mahjongg 'ontdekt'

*zucht... vrouwen... *

Linux is echt geweldig maar alleen gratis als tijd je niet veel waard is
  vrijdag 28 maart 2003 @ 21:25:42 #65
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_9439494
Water en vuur...
Signature:
Maximaal
4
regels
  vrijdag 28 maart 2003 @ 21:31:24 #66
32015 suus21
Andre rocks!
pi_9439610
Ik speel vaak met mijn vriendje Winning Eleven 6 en ISS enzo. Verder vind ik Tony Hawk, Crash Bandicoot, Street Fighter, Tekken, Mortal Kombat, Virtua Tennis en nog heel veel andere spellen heel leuk! Ik speel bijna dagelijks
fijn!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 00:31:44 #67
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_9443650
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 21:31 schreef suus21 het volgende:
Ik speel vaak met mijn vriendje Winning Eleven 6 en ISS enzo. Verder vind ik Tony Hawk, Crash Bandicoot, Street Fighter, Tekken, Mortal Kombat, Virtua Tennis en nog heel veel andere spellen heel leuk! Ik speel bijna dagelijks
M'n vriendin is nu bezig met Pacman world 2 voor de PS2.
Ze wacht nu ook op deel 2 van Jak and Daxter.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_9455328
Ik ben een 'vrouw' van 18 en speel redelijk veel spelletjes. Ben begonnen op de commadore 64, maar dat vond ik niet zo interessant (was toen 5 ofzo). Toen ik 7 was kocht mn broer een pc en werd commander keen mijn favoriet (vooral deel 4 en 6). Een nintendo mocht ik nooit van m'n ouders...

Nu woon ik samen en heb ik 2 jaar geleden een PS1 gekocht en vorig jaar een nintendo 64, en mn vriend heeft pas een xbox gekocht (we wonen samen) en ik heb ook al een flinke tijd een gameboy (advance) en wil binnenkort een gamecube-zelda pakket kopen.

Ik speel vooral platform spelletjes (crash bandicoot/blinx/mario) of multiplayer spelletjes met meerdere mensen (mario party, SSB, fuzion frenzy). Sim spellen voor op de PC vind ik ook wel leuk (sims, zoo tycoon, simcity, simtower). Verder vind ik alle spelletjes leuk waar ik goed in ben en als ze niet te ingewikkeld zijn. Halo vond ik de eerste keer absoluut niet leuk vanwege de moeilijke besturing. Nu begrijp ik de besturing en vind ik het wel een erg leuk spel wat ik graag speel.

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_9455436
Miss_bleu gamed toch ook?
[14.gif]
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:17:31 #70
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_9456340
Mijn vrouw vond eigenlijk alleen Donkey Kong Country op de SNES leuk. De rest vind ze allemaal maar zonde van haar tijd.

Maar als het moet dan kan ze een stevig potje mortal kombatten als ik niet snel genoeg luister. .

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  Milf zondag 30 maart 2003 @ 00:31:05 #71
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_9458470
ik ben een vrouw ja écht. 25 jaar.
heb een pc , nes ( maar speel daar niet meer op) PS2 en een color gameboy.

de pc gebruik ik het meeste. en ja ik heb alle the sims delen die er zijn en het is ook zwaar verslavend . ik speel vaak met mijn vriend global operations. en ik moet zeggen ik sta meestal wel ergens in de top 3 van meest kills. dus doe het nog aardig.

de PS2 gebruik ik over het algemeen voor het kijken van dvd's ik speel vaak demo's die ik meeneem van het werk zodat ik weet wat voor spel het is. ik heb maar twee spellen. ssxtricky en jungle book. vind ze beiden leuk omdat bij ssxtricky je bij mij op een snowboard staat en niet met de controller mag spelen. jungle book is goed voor de conditie dat is namelijk dansen op een dansmat.

de colorgameboy gebruik ik alleen maar op vakantie en zomers in de tuin als ik lig te bakken en daarop speel ik dan spelletjes als klax (geweldig spel) tetris en nog een paar maar die zijn niet zo interresant.

zoals sommigen van jullie hier wel weten werk ik dus bij BS. ik beheer in de winkel waar ik sta de complete multimedia afdeling. ( en die is niet klein en menigeen zou jaloers zijn ) en ik vind dat hartstikke leuk om te doen.

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_9463391
Mijn moeder houdt alleen van snake :-( ook niet echt maar het is meer om haar baterij leeg te maken als ze bijnaa leeg zijn
[14.gif]
  Nerd met benen zondag 30 maart 2003 @ 20:41:10 #73
18073 miss_bleu
pi_9470567
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:18 schreef Chen het volgende:
Miss_bleu gamed toch ook?
Boe en Yep anders ga ik niet naar lan's
Speel dan ook eigenlijk alleen maar op lan's pctje thuis besteed ik aan andere dingen en als ik game is het Half life/counterstrike en UT
  zondag 30 maart 2003 @ 20:43:05 #74
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_9470623
m'n vriendin is nog een beetje ouderwets. Die speelt alleen spelletjes met een Joystick

maandag 31 maart 2003 @ 11:00:51 #75
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_9479419
quote:
Op zondag 30 maart 2003 20:43 schreef PLAE@ het volgende:
m'n vriendin is nog een beetje ouderwets. Die speelt alleen spelletjes met een Joystick

Ze is dus bijna net zo ouderwets als jouw gevoel voor 'humor'.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')