Mijn favoriete games zijn vooral adventures, maar ik houd ook veel van RTS en RPG's. Een aantal van mijn favorieten: Monkey Island, Grim Fandango, Discworld Noir, The Sims, Sim City, Settlers 3, Neverwinter Nights, Worms (elke versie....), Civilization, Age of Empires.
Ik houd inderdaad niet zo van FPS. Ik ben niet zo'n schietfanaat, houd inderdaad meer van dingen opbouwen. Hoewel ik het prachtig vind de vijand te vermorzelen met mijn legertje...
Behalve PC spellen speel ik ook RPG irl, Catan en Magic, waarvan ik ook denk dat het steeds meer aanslaat bij meisjes/vrouwen.
quote:Het is eerst bewezen door de vrouwen en dan pas gingen mannen dan beweren is dat een vooroordeel nauw er zullen vast wel uitzonderingen zijn.
Op vrijdag 28 maart 2003 12:18 schreef Pavane het volgende:[..]
En dat is dus een veronderstelling en veralgemenisering die nergens op gebaseerd is en een vooroordeel
.
quote:Ik vind Tetris en dat soort ongein dus helemaal niks
Op vrijdag 28 maart 2003 17:35 schreef Legion_ het volgende:
Het is eerst bewezen door de vrouwen en dan pas gingen mannen dan beweren is dat een vooroordeel nauw er zullen vast wel uitzonderingen zijn.
k kies een strategie game wedden dat ik win puur wegens een beter strategie, ik ben nog geen een girl tegen gekomen die wil na denken bij een game, maar FPS games willen ze meestal weer niet, terwijl simpele flash tetris zijn de hot games onder de vrouwen en oja ze willen meestal niet dingen zelf ontdekken maar vragen altijd wat is dat, wat doet dat, waarom doet dat zo, waarom is dat zo enz....
en de girl die ook een echte hardcore gamer kan zijn of er ook maar tussen in zit en alles zelf wil ontdekken en doen![]()
![]()
voor jouw want die girl is heilig.
edit: typefout
quote:Hee, een mede-magicer
Op vrijdag 28 maart 2003 17:15 schreef Esk het volgende:
Behalve PC spellen speel ik ook RPG irl, Catan en Magic, waarvan ik ook denk dat het steeds meer aanslaat bij meisjes/vrouwen.
Catan is ook geweldig
quote:Volgens mij ken jij maar heel weinig vrouwen...
Op vrijdag 28 maart 2003 17:35 schreef Legion_ het volgende:[..]
Het is eerst bewezen door de vrouwen en dan pas gingen mannen dan beweren is dat een vooroordeel nauw er zullen vast wel uitzonderingen zijn.
k kies een strategie game wedden dat ik win puur wegens een beter strategie, ik ben nog geen een girl tegen gekomen die wil na denken bij een game, maar FPS games willen ze meestal weer niet, terwijl simpele flash tetris zijn de hot games onder de vrouwen en oja ze willen meestal niet dingen zelf ontdekken maar vragen altijd wat is dat, wat doet dat, waarom doet dat zo, waarom is dat zo enz....
en de girl die ook een echte hardcore gamer kan zijn of er ook maar tussen in zit en alles zelf wil ontdekken en doen![]()
![]()
voor jouw want die girl is heilig.
Lees nou eens wat vrouwelijke gamers hier posten, of op gamer.nl, of in de gametopics van Tweakers bijvoorbeeld.
Vrouwen houden juist over het algemeen meer van adventures en RPGs. Per definitie games waarbij je WEL moet nadenken.
Dus alle vrouwen die hier gepost hebben zijn heilig
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:32 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben 23, vrouw, en heb zojuist een game boy SP aangeschaftEerlijk gezegd game ik nóóit op de pc, heb ook geen andere consoles, maar mijn oude game boy heb ik destijds helemaal versleten en ik wilde gewoon graag een nieuwe. Vandaar dat ik nu de SP heb, waar ik waarschijnlijk weer heel veel mee ga spelen
Overigens zijn mijn favo spelletjes 'Mario-achtigen'
M'n vriendin (21)
-The Sims (plus ALLE uitbreidingspacks...)
-Af en toe een potje Unreal Tournament
M'n moeder (45)
-Freecell
-Minesweeper
-Patience
(willekeurige volgorde)
-En sinds kort heeft ze Mahjongg 'ontdekt'
*zucht... vrouwen... *
quote:M'n vriendin is nu bezig met Pacman world 2 voor de PS2.
Op vrijdag 28 maart 2003 21:31 schreef suus21 het volgende:
Ik speel vaak met mijn vriendje Winning Eleven 6 en ISS enzo. Verder vind ik Tony Hawk, Crash Bandicoot, Street Fighter, Tekken, Mortal Kombat, Virtua Tennis en nog heel veel andere spellen heel leuk! Ik speel bijna dagelijks
Nu woon ik samen en heb ik 2 jaar geleden een PS1 gekocht en vorig jaar een nintendo 64, en mn vriend heeft pas een xbox gekocht (we wonen samen) en ik heb ook al een flinke tijd een gameboy (advance) en wil binnenkort een gamecube-zelda pakket kopen.
Ik speel vooral platform spelletjes (crash bandicoot/blinx/mario) of multiplayer spelletjes met meerdere mensen (mario party, SSB, fuzion frenzy). Sim spellen voor op de PC vind ik ook wel leuk (sims, zoo tycoon, simcity, simtower). Verder vind ik alle spelletjes leuk waar ik goed in ben en als ze niet te ingewikkeld zijn. Halo vond ik de eerste keer absoluut niet leuk vanwege de moeilijke besturing. Nu begrijp ik de besturing en vind ik het wel een erg leuk spel wat ik graag speel.
Maar als het moet dan kan ze een stevig potje mortal kombatten als ik niet snel genoeg luister. .
de pc gebruik ik het meeste. en ja ik heb alle the sims delen die er zijn en het is ook zwaar verslavend
. ik speel vaak met mijn vriend global operations. en ik moet zeggen ik sta meestal wel ergens in de top 3 van meest kills. dus doe het nog aardig.
de PS2 gebruik ik over het algemeen voor het kijken van dvd's ik speel vaak demo's die ik meeneem van het werk zodat ik weet wat voor spel het is. ik heb maar twee spellen. ssxtricky en jungle book. vind ze beiden leuk omdat bij ssxtricky je bij mij op een snowboard staat en niet met de controller mag spelen. jungle book is goed voor de conditie dat is namelijk dansen op een dansmat.
de colorgameboy gebruik ik alleen maar op vakantie en zomers in de tuin als ik lig te bakken en daarop speel ik dan spelletjes als klax (geweldig spel) tetris en nog een paar maar die zijn niet zo interresant.
zoals sommigen van jullie hier wel weten werk ik dus bij BS. ik beheer in de winkel waar ik sta de complete multimedia afdeling. ( en die is niet klein en menigeen zou jaloers zijn ) en ik vind dat hartstikke leuk om te doen.
quote:Boe en Yep anders ga ik niet naar lan's
Op zaterdag 29 maart 2003 21:18 schreef Chen het volgende:
Miss_bleu gamed toch ook?
quote:Ze is dus bijna net zo ouderwets als jouw gevoel voor 'humor'.
Op zondag 30 maart 2003 20:43 schreef PLAE@ het volgende:
m'n vriendin is nog een beetje ouderwets. Die speelt alleen spelletjes met een Joystick
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |