Stel je vriendin komt met een verhaal dat haar ex vriend haar bijna zwanger had gemaakt doordat *ze gewisselt had van pil * (Dit kan helemaal niet schijnt ) Ze had het hem niet verteld.
Bovendien zij ze dat ze het 'uitgeplast' had (kan ook niet) onbevrucht of mislukt bevruchte eicellen gaan er toch gewoon uit mij menstruatie??..
Wat moet je hiervan denken?
En ik weet jullie kennen haar en haar ex niet , maar toch wat zegt je intuitie als je bovenstaand leest?
~DAAN
quote:Mijn idee.
Op vrijdag 28 maart 2003 11:15 schreef Jojogirl het volgende:
Dat ze niet echt goed heeft opgelet bij haar biologielessen.
quote:Dat het een domme muts is.
Op vrijdag 28 maart 2003 11:12 schreef Ickeane het volgende:
Wat moet je hiervan denken?
En dat ik maar goed zou uitkijken voor ik m'n snikkel er in zou stoppen. Straks heb je 'r ineens met jong geschopt...
Hmzz aandacht tekort,
of ze neigt terug naar de ex
Of ze wil jouw vertellen dat ze nu wel echt zwanger is.
Uit"plassen" lijkt mij inderdaad sterk aangezien het
loskomen van de vrucht niet zonder bloedingen gaat.
Een miskraam in de eerste weken is net als een
menstruatie maar dan vaak met iets meer buik-kramp.
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:25 schreef GTV het volgende:
Drinkt ze Breezah's?En heeft ze alle afleveringen van Idols gevolgd?
Dat zou een hoop verklaren.
Misschien is er bij haar bij het plassen eens een stukje slijm meegekomen dat voor haar op een eitje leek. Maar het is geen eitje.
Eitjes die niet bevrucht worden lossen al op in de eileider. Dus voor de baarmoeder.
Bevruchte eitjes komen er uit met het baarmoederslijmvlies(miskraam), dat is dus bloederig als een menstruatie.
Ik denk dat je vriendin gewoon gedacht heeft dat ze een eitje heeft gezien en dus dacht dat ze zwanger was, maar in werkelijkheid maakt ze zich alleen druk om een stukje slijm.
Er is dus niks aan de hand. (Behalve dan een biologie/voorlichtingscursus voor je vriendin)
het lijkt er op dat ze iets te verbergen heeft..
ik vind het maar een raar verhaal...
suc6 in ieder geval..
Hoe het zit met wisselen van pil, dat weet ik niet presies, maar ik geloof dat als jij gewoon gelijk overgaat op een nieuwe pil dat er niets aan de hand is, maar dat zal de arts haar vast wel verteld hebben....
Wil je het zeker weten pak dan de handleiding van haar pil erbij en kijk of het daarin staat, of bel je arts en vraag het die....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |