A.s. papa's en mama's:
1 april 2003: CarOnline
6 april 2003: Angel22
11 april 2003: NT-T.Bartman (papa)
16 april 2003: leviathanfd (papa)
22 april 2003: melonovy
12 mei: dolle_hond (papa)
18 mei 2003: PluizZzje
16 juni 2003: Miss
* 25 juni 2003: phileine en Voyeur
26 juni 2003 : coolbabe
?? juli 2003: Jacksmama
1 juli 2003: Tanne & Sc0rPi0n
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
10 juli 2003: basset (papa)
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
20 augustus 2003: Logican
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
28 september 2003: Chocobo (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
31 oktober 2003:SheDeviltje
31 oktober 2003: Meaghan
oktober/november 2003: Grijs
* 5 december: Knorretje en Danny
Babietjes:
* 3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logican
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 31-03-2003 20:36]
quote:Ik kan mijn situatie niet met die van jou vergelijken, totaal niet zelfs. Maar ik lees die leuke lieve verhalen van zwangerschappen ook met jaloezie, ik had ook wel eens ooit 1x zonder zorgen zwanger willen zijn.
Op vrijdag 28 maart 2003 08:35 schreef Catootje het volgende:
Ja, mous: dat vind ik de laatste tijd soms ook wel. Aan de andere kant krijgt iedereen wel zijn portie thuis: een groot verlies, een ziek kind, een moeilijke zwangerschap of bevalling...vaak helpen jullie verhalen me eraan herinneren dat 'een kind' geen eindstation naar het walhala is, maar een tussenstation in het 'gewone' leven, met ups en downs. Maar jullie geluk is voor mij soms wel pijnlijk an het worden: jullie leuke verhalen vreet ik werkelijk waar: en bezorgen mij soms ook jaloerse buien.
Ontzettend knap vind ik het van jou dat je hier gewoon meeleest en meeklept. Volgens mij zou ik tegen alles en iedereen aantrappen dat ook maar met zwangerschap, bevallen en kinderen te maken heeft.
Het lijkt me zo verschrikkelijk om dit mee te maken, wat jij en ET nou meemaken, dat ik mijn handen dichtknijp met mijn zwanger zijn. Dan maar met zorgen zwanger zijn.
Is het raar als ik zeg dat ik het moeilijk vind om te reageren, ik zou zo graag een hart bij jullie onder de riem willen steken, maar ben altijd zo bang om iemand voor het hoofd te stoten.
Dat ik voor die spoed echo moest heb ik bij de gyn in de wachtkamer zitten huilen, ik zat er met mijn volle buik tijdens het moeilijk-zwanger-worden-spreekuur. Ik vond het zo vreselijk voor die ouders die met die papieren voor hun neus zaten voor ISCI en IVF. Het is zó oneerlijk!!
quote:goed dat je het zegt, ik had het niet gezien
Op vrijdag 28 maart 2003 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Psst karin, er is iets mis gegaan bij het kruisje bij Mink, het is nu net of er een foto bij staat.
Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje.
Lois en ik zijn gister voor het eerst met 2 kinderwagens op pad geweest. Ik vond het geweldig. We hebben lekker het Kruidvat geblokkeerd, volgende week gaan we naar de markt, 2 kinderwagens naast elkaar en op de 5 meter stilstaan en praten
Gisteren hebben opa en oma Bram in het badje gedaan. Was een tip van de kraamverzorgster, opa's en oma's vinden dat geweldig. Nou dat klopt! Het was een groot feest. Helaas had Bram wat last van krampjes en was niet helemaal zijn vrolijke zelf. Vandaar dat hij ook de hele avond wakker was en mopperig maar daarom heeft hij wel heerlijk van half 1 tot half 7 geslapen. Heerlijk zoveel uur achter elkaar kunnen slapen, daar was zijn moeder ook vreselijk aan toe.
Die gevoelens zijn zo moeilijk en zo onbegrijpelijk vind ik. Die oerdrang dat je zwanger wilt worden en dat je lichaam iets voor je moet doen. Het is echt onvergelijkbaar met elk ander verlangen dat ik ken.
Wat ik wel weet, is dat er op fok een enorm feest komt als jullie eenmaal zwanger zijn, volgens mij gaat iedereen hier dan vreselijk uit zijn dak. Ikke wel in ieder geval.
Sorry hoor was boodschappen doen met mijn ouders....
Kep wat vage menstruatiekrampjes hier heel maf... maar verder nix hoor.
quote:Jahaaaaa, het gaat nu beginnen hoor
Op vrijdag 28 maart 2003 12:42 schreef Angel22 het volgende:
MELDT!!!!!!\Sorry hoor was boodschappen doen met mijn ouders....
Kep wat vage menstruatiekrampjes hier
heel maf... maar verder nix hoor.
Enne als het nou niet zo is... kom jij dan met een tang? Ik wil er zo graag vanahaf.....
dus alleen de stellen die via fok een relatie kregen en een baby.
Weet je, doordat ik hier al heel lang kom vind ik er wel troost in: af en toe miepen en mijn zorgen kwijt kunnen, maar ook de confrontatie met babietjes en zwangerschappen..ik hoop steeds dat ik er wat beter tegen zal kunnen (maar het word eik juist slechter), zoiets. En ik verheug me er gewoon heel erg op dat ik ooit zal kunnen vertellen dat ik zwanger ben. Ik weet wel dat jullie dan superblij voor me zullen zijn en dat is een gaaf idee!! ik vind jullie allemaal erg meeleven en dat is voldoende
Ik ga eerst morgen flink sporten op ons Softbal Trainingskamp, en dan ga ik zondag op kosten van de baas een week naar Zuid-Spanje om Spaans te leren. Luxe hè!
Dusseh als ik volgend week terug ben dan kan ik de nieuwe 'bebés' keurig in het Spaans verwelkomen!
Oh en mocht er iemand morgenavond zo rond 10 uur even niets te doen hebben? Ik kan wel wat 'duimen' gebruiken. We hebben een optreden met onze band. Zie sig.
quote:Niet regelmatig genoeg dus, anders had je dat wel gelezen in een paar topics terug.
Op vrijdag 28 maart 2003 14:44 schreef heaven7 het volgende:
OkeBedankt
* heaven7 lurkt regelmatig mee..
quote:Sorry hoor.
Op vrijdag 28 maart 2003 17:14 schreef berney het volgende:[..]
Niet regelmatig genoeg dus, anders had je dat wel gelezen in een paar topics terug.
.
quote:Hee Catoot; ik ken je verder niet maar ik vind je reacties op de meiden hier altijd heel erg lief en meelevend. Ik hoop echt voor je dat je binnenkort zelf je goede nieuws hier lekker van de daken kan schreeuwen!
Op vrijdag 28 maart 2003 16:05 schreef Catootje het volgende:
Angel en Caronline:Weet je, doordat ik hier al heel lang kom vind ik er wel troost in: af en toe miepen en mijn zorgen kwijt kunnen, maar ook de confrontatie met babietjes en zwangerschappen..ik hoop steeds dat ik er wat beter tegen zal kunnen (maar het word eik juist slechter), zoiets. En ik verheug me er gewoon heel erg op dat ik ooit zal kunnen vertellen dat ik zwanger ben. Ik weet wel dat jullie dan superblij voor me zullen zijn en dat is een gaaf idee!! ik vind jullie allemaal erg meeleven en dat is voldoende
quote:Wel regelmatig genoeg om mensen zéér gevoelige dingen voor hun poten te gooien
Op vrijdag 28 maart 2003 17:14 schreef berney het volgende:[..]
Niet regelmatig genoeg dus, anders had je dat wel gelezen in een paar topics terug.
.
Brighteyes ik ga vreselijk voor je duimen, is weer eens wat anders dan meepuffen-persen
Ik vind het al moeilijk om de zon te gaan zitten mous zo bang ben ik voor een zwangerschapsmasker.
Lois, iedere keer als ik van de nepzon of echte zon geniet check ik goed of er een begin is van een masker. Kan me namelijk niet voorstellen dat het *ploep* zo op je gezicht zit, maar geleidelijk gebeurt. Gewoon niet te lang onder de zonnehemel dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |