Jezus wat heb ik dit gevoel gemist zeg, ik bruis en kolk van de energie, ik tintel helemaal en ben zo opgewekt!!!!!
Het leven is schitterend, de zon schijnt, ik heb een lieve man en fijne vrienden en ik hoop dat dit gevoel weer véél vaker bij me op bezoek gaat komen!!!!
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 10:39 schreef DarkElf het volgende:
Of het nu komt omdat het lente is of de AD aan het afbouwen ben, ik voel me geweldig!!!!!!![]()
Jezus wat heb ik dit gevoel gemist zeg, ik bruis en kolk van de energie, ik tintel helemaal en ben zo opgewekt!!!!!
![]()
Het leven is schitterend, de zon schijnt, ik heb een lieve man en fijne vrienden en ik hoop dat dit gevoel weer véél vaker bij me op bezoek gaat komen!!!!
quote:Een woord: Drugs.
ik hoop dat dit gevoel weer véél vaker bij me op bezoek gaat komen!!!!
Lekker, zo'n niet-te-omschrijven geluksgevoel
Zou inderdaad o.a het weer wel eens kunnen zijn; bij mij werkt het ook positief op m'n gemoed.
Ik gun je dit gevoel van harte DE!
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 10:47 schreef Noayla_ het volgende:
Top!Zou inderdaad o.a het weer wel eens kunnen zijn; bij mij werkt het ook positief op m'n gemoed.
Ik gun je dit gevoel van harte DE!
quote:Natural Highs zijn
Op vrijdag 28 maart 2003 10:44 schreef DarkElf het volgende:
nooit van een natuurlijke rush gehoord?????
quote:schoonmaken, erg grondig en straks lekker shoppen en morgen shoppen
Op vrijdag 28 maart 2003 10:51 schreef Peregrijn het volgende:
Wat doe je dan nu nog binnen DE? Ik ben vandaag weer veroordeeld tot deze computer (oh wat smacht ik naar een terras met witbier), maar als je de tijd voor hebt ga dan optimaal van de zon genieten
quote:Gefeliciteerd !!
Of het nu komt omdat het lente is of de AD aan het afbouwen ben, ik voel me geweldig!!!!!!![]()
Maar wat heeft het Algemeen Dagblad er mee te maken ???
quote:Anti Depressiva
Op vrijdag 28 maart 2003 10:56 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Gefeliciteerd !!
quote:Ben blij voor je dat het weer goed met je gaat..Heb ff paar topics van je gelezen (don't know why..) en volgens mij heb je het af en toe erg moeilijk gehad...
![]()
Ga lekker genieten van het weer je vrienden enz...
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 10:56 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Gefeliciteerd !!
quote:Aha, OK, wel goed dat je aan het afbouwen bent. Een vriend van me slikt dat ook, en man dat is eng spul....
Op vrijdag 28 maart 2003 10:57 schreef DarkElf het volgende:[..]
Anti Depressiva
quote:Een orgasme.
Op vrijdag 28 maart 2003 11:02 schreef Stranger het volgende:
Leuk hè?
Echt er gaat niets boven vrolijk zijn!
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 28-03-2003 11:43]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |