abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 maart 2003 @ 09:02:03 #1
25044 Isegrimm
Monsieur le dude
pi_9425144
Okay, dit is het verhaal:
Afgelopen jaar ben ik door iemand opgelicht, dit heeft me veel geld gekost en daarom zit ik vrij diep in de financiele problemen, leuk is anders en het zal nog wel even duren voordat ik hier overheen ben. Ik kan iedereen wel gaan vervelen met het hele verhaal maar dat heeft verder weinig betrekking op m'n vraag dus dat doe ik maar niet
Nu ben ik sinds een tijdje behoorlijk verliefd op een meisje van m'n werk, ik zou haar ontzettend graag beter leren kennen, uitvragen en weet ik veel. Alleen denk ik dat ik haar niet de aandacht kan geven die ze verdient vanwege mijn problemen dus ik hou bewust afstand. Maar ik kan haar ook niet uit m'n hoofd zetten, ik denk de hele tijd aan haar en ik merk ook dat ze regelmatig naar mij kijkt.
Dit gaat al een paar weken zo en ik word er een beetje moe van...

Wat moet ik hiermee?

pi_9425207
Gewoon kijken hoe het loopt. Het lijkt een beetje triviaal advies maar stel dat je tegen jezelf zegt dat het niets wordt dan zal je juist zien dat het wel wat wordt

Verder kan je het haar vertellen na een klein tijdje, dat begrijpt ze vast wel

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_9425216
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 09:02 schreef Isegrimm het volgende:
Wat moet ik hiermee?
Gewoon er toch voor gaan. Net alsof vrouwen op iemand afknappen die iets minder veel geld hebben. Alleen echte domme vrouwen doen dat. Een echt iemand zou daar wel respect voor hebben
  vrijdag 28 maart 2003 @ 09:10:11 #4
13250 Lod
Sapere aude!
pi_9425218
quote:
verhaal

Wat moet ik hiermee?

Er op af gaan natuurlijk. Je kunt toch niet vanwege wat (financiele?) problemen nu, een eventuele mooie toekomst weg gooien? Als het echt wat is dan komt het allemaal goed.
Go for it!
GNU Terry Pratchett
pi_9425249
gewoon voor gaan joh.. door problemen die je door iemand anders hebt opgelopen hoef je de leuke dingen niet voor te laten.. gewoon DOEN!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 09:13:58 #6
51213 Powder
Wild & Innocent
pi_9425253
Je denkt dat je geen kans bij haar maakt omdat je financieel in de problemen zit? Als je haar aandacht en affectie alleen met dure cadeaus zou winnen heeft het uberhaupt geen kans.
WARNING: The consumption of alcohol may leave you to wonder what the hell happened to your bra.
pi_9425279
Doen! Je zal zien als het lukt met haar dan gaat ook de rest beter
vanzelf kom je ook wel uit je financiele probs positieve energie heet dat (weet nl ook wel dat je dat niet om kan zetten in dinero maar toch )
Danmark... more usefull every day!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 09:28:32 #8
25044 Isegrimm
Monsieur le dude
pi_9425387
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 09:13 schreef Powder het volgende:
Je denkt dat je geen kans bij haar maakt omdat je financieel in de problemen zit? Als je haar aandacht en affectie alleen met dure cadeaus zou winnen heeft het uberhaupt geen kans.
Neuh, dat is het niet, zoiets zou ik sowieso niet willen. Het is meer dat ik haar niet genoeg aandacht zou kunnen geven vanwege die problemen, niet dat ik geen cadeau's kan kopen of zo.
pi_9425402
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 09:28 schreef Isegrimm het volgende:
Neuh, dat is het niet, zoiets zou ik sowieso niet willen. Het is meer dat ik haar niet genoeg aandacht zou kunnen geven vanwege die problemen, niet dat ik geen cadeau's kan kopen of zo.
Nooit geschoten is altijd mis...
pi_9429481
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 09:29 schreef EdSchouten het volgende:
Nooit geschoten is altijd mis...
Juistem, go for it!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:20:27 #11
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_9429619
quote:
Wat moet ik hiermee?
Kappen met zielig doen !

en d'r gewoon op afstappen. hoe langer je hier zit te kniezen en zielig zit te doen, hoe minder tijd er is om te spenderen met de vrouw die je leuk vind. Dus op uit die luie stoel en stap er op af.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_9431513
quote:
Okay, dit is het verhaal:
Afgelopen jaar ben ik door iemand opgelicht, dit heeft me veel geld gekost en daarom zit ik vrij diep in de financiele problemen, leuk is anders en het zal nog wel even duren voordat ik hier overheen ben. Ik kan iedereen wel gaan vervelen met het hele verhaal maar dat heeft verder weinig betrekking op m'n vraag dus dat doe ik maar niet
Nu ben ik sinds een tijdje behoorlijk verliefd op een meisje van m'n werk, ik zou haar ontzettend graag beter leren kennen, uitvragen en weet ik veel. Alleen denk ik dat ik haar niet de aandacht kan geven die ze verdient vanwege mijn problemen dus ik hou bewust afstand. Maar ik kan haar ook niet uit m'n hoofd zetten, ik denk de hele tijd aan haar en ik merk ook dat ze regelmatig naar mij kijkt.
Dit gaat al een paar weken zo en ik word er een beetje moe van...

Wat moet ik hiermee?

ik denk dat je dat z'n gang moet laten gaan, en af moet wachten of ze je idd wel leuk vindt. als dat zo is dan kan je haar de keus geven of ze het ziet zitten of niet. misschien maakt het haar helemaal niets uit, en dan zou het zonde zijn om dat te laten schieten.

succes.

O+ 11-06-2009 O+
pi_9432237
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 09:10 schreef EdSchouten het volgende:

[..]

Gewoon er toch voor gaan. Net alsof vrouwen op iemand afknappen die iets minder veel geld hebben. Alleen echte domme vrouwen doen dat. Een echt iemand zou daar wel respect voor hebben

Lambo of Rekt
pi_9433640
Je zou er dus alleen niet op af willen stappen om dat je nu een beetje financiele problemen hebt door iemand anders??? Ik zou ervoor gaan als ik jou was...!! Als ze je niet neemt hoe je bent, dan lijkt me het sowieso al niet de moeite..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')