Vervolg van deel 1
The bold and the beautiful.
Zo dan, .
Hebben die Kimberly en Rick nog wel iets vroeg ik me gisteren af??
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 28-03-2003 07:57]
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 07:59 schreef SmashBro het volgende:
Voor spoilers is er nu The Bold and the Beautiful spoilertopic. Gaarne daar alle verwikkelingen te bespreken die hier nog niet zijn uitgezonden, en in dit topic gewoon de dagelijkse afleveringen.
quote:Ja spannend he?
Op vrijdag 28 maart 2003 18:08 schreef wizarddragon het volgende:
Jeetje wie is die punthoed-dame die Brooke wilt vermoorden???
Ik denk Kimberly...
quote:
Op maandag 31 maart 2003 12:09 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja spannend he?
. Net I know what you did last summer. Ik dacht eigenlijk meteen aan Stephanie, maar is die al weer op de been?
quote:Halfus van Macy (ze hebben dezelfde vader), stiefdochter van Sally. Geen bloedverwant van CJ.
Op maandag 31 maart 2003 16:56 schreef ChrisJX het volgende:
Ff een vraagje: in welke relatie staat Kimberly tot de Spectra's?
quote:Clark Junior.
Vraagje 2: waar staat CJ voor
quote:Nee, Garrisson, de achternaam van Clark (zijn vader).
Vraagje 3: Heet CJ van achter Spectra? Nee toch?
quote:Tis toch loeder Kimberly....
Op maandag 31 maart 2003 12:09 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja spannend he?
. Net I know what you did last summer. Ik dacht eigenlijk meteen aan Stephanie, maar is die al weer op de been?
quote:Nee!!! Ik vind Brooke juist de leukste van het stel!
Op dinsdag 1 april 2003 08:37 schreef Koningin het volgende:
Ik hoop dat dat stuk glas Brooke helemaal doorzeefd, zijn we ook van haar af......
Van mij mag Stephanie nou eindelijk weleens bezwijken aan die hartkwaal van d'r.
Wat een ouwe zeikstraal is dat!
CJ vind ik trouwens lieeeeeev
Maarre, die Ash? Die moet ik ook van de een of andere band kennen?
quote:Nee, van een onbekende vader, one night stand van Becky ofzo, iig nooit in de serie te zien geweest.
Op woensdag 2 april 2003 09:22 schreef ChrisJX het volgende:
Nog een vraagje trouwens: van wie is het zoontje van Becky eik? Toch niet van CJ?
quote:Ja Amber en Becky waren tegelijk zwanger, maar Ambers kindje werd dood geboren. Becky wilde haar kind op dat moment niet houden, dus gaf ze het op voor adoptie. Die kans liet Amber natuurlijk niet liggen.
Want ik heb wel iets meegekregen over Amber die het kindje had overgenomen en dat vond Rick niet zo leuk
Leuke aflevering wel weer gisteren, met Stephanie die zich als een soort godmother opwerpt ("De familie heeft een probleem en de familie zal dat probleem elimineren". . Over overdreven gesproken).
Om plaats te maken voor dat "RTL Shop"
quote:Wat een belachelijk plan,
Op vrijdag 4 april 2003 08:03 schreef SmashBro het volgende:
Vanaf a.s. maandag wordt The Bold pas om 12:00 's middags herhaald..
quote:Dus niet meer om 8 uur ´s ochtends???
Op vrijdag 4 april 2003 08:03 schreef SmashBro het volgende:
Vanaf a.s. maandag wordt The Bold pas om 12:00 's middags herhaald..
quote:En daarom kom jij lekker zielig posten hierzo.
Op vrijdag 4 april 2003 08:25 schreef FlyingFox het volgende:
Zien jullie nou niet dat het gewoon een heel triest programma is.
Grow up and get a life. laat ons toch kijken , jij kijkt vast naar programma's die wij zielig vinden.
btw dit is een soap en niet zomaar een soap . .
Ik heb maar half gezien vanavond. .
Ik snap niet dat ze het zover hebben laten komen hoor, .
En CJ en Amber moeten gewoon een stelletje worden.^O^.
quote:Meen je toch niet he
Op dinsdag 22 april 2003 18:04 schreef SmashBro het volgende:
Kimberly en Thorne zijn een leuk koppel.
quote:ja ik vind ze ook leuk, vooral als Kimberly hem van Brooke gaat afpakken
Op dinsdag 22 april 2003 23:12 schreef pos het volgende:[..]
Meen je toch niet he
(heb al 2 weken niet gekeken, dus misschien bloeit er al iets tussen die twee zonder dat ik het weet )
quote:Cool he
Op donderdag 24 april 2003 08:13 schreef SmashBro het volgende:
Wat een sekreet die Stephanie, nou wil ze weer eigenhandig de baby van Morgan gaan vermoorden.
quote:ja is maar beter ook. Morgen is gek en kan d'r kind echt niet normaal opvoeden..!
Op donderdag 24 april 2003 08:13 schreef SmashBro het volgende:
Wat een sekreet die Stephanie, nou wil ze weer eigenhandig de baby van Morgan gaan vermoorden.
quote:Nee, dat is Kimberley, de halfzus van Macy
Op donderdag 24 april 2003 13:08 schreef miendobbelsteen het volgende:
[afbeelding]Wie is dat? Is dat die onlangs overleden Becky?
quote:Volgens mij is het wel Becky hoor. Becky met een Kimberlykapsel.
Op donderdag 24 april 2003 13:09 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Nee, dat is Kimberley, de halfzus van Macy
quote:Ja dit is Becky...
Op donderdag 24 april 2003 13:08 schreef miendobbelsteen het volgende:
[afbeelding]Wie is dat? Is dat die onlangs overleden Becky?
quote:Sorry, maar dit is echt Kimberley.
Op donderdag 24 april 2003 16:34 schreef Superdragon het volgende:[..]
Ja dit is Becky...
quote:Nee hoor, Kimberly heeft pictures in de leader met heel erg blond haar. Ik zal proberen daarvan screenshots te maken.
Op donderdag 24 april 2003 16:35 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Sorry, maar dit is echt Kimberley.
Becky had een wat bollere gezicht
quote:'t Is Becky.
Op donderdag 24 april 2003 16:35 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Sorry, maar dit is echt Kimberley.
Becky had een wat bollere gezicht
Becky
Kimberly
Becky
quote:Wow, ik had haar echt bijna niet herkend op mijn foto, maar inderdaad, zo met deze ernaast zie ik het ook.
Op donderdag 24 april 2003 16:50 schreef SmashBro het volgende:[..]
't Is Becky.
.
Becky
Kimberly
Sinds wanneer is het trouwens uit tussen Kimberly en Rick, dat heb ik blijkbaar gemist:?
Stephanie was ook weer lekker bezig vandaag, zal Ridge nog op tijd zijn haar te stoppen
quote:Is het echt uit?
Op donderdag 24 april 2003 19:25 schreef Markymark20 het volgende:
...Sinds wanneer is het trouwens uit tussen Kimberly en Rick, dat heb ik blijkbaar gemist:?
...
quote:Kimberly is gewoon een stomme sloerie, Rick gaat voor kwaliteit (mij dus)
Op donderdag 24 april 2003 19:47 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Is het echt uit?
Weet ook ik niks van.
Weten de anderen sinds wanneer en waardoor het uit is?
quote:Nee, je tweelingzus April.
Op donderdag 24 april 2003 19:53 schreef Amber_Forrester het volgende:[..]
Kimberly is gewoon een stomme sloerie, Rick gaat voor kwaliteit (mij dus)
Ze loopt nu als een sloerie
achter Thorne aan en je ziet ze ook nooit meer samen in The Bold.
quote:Ja dit vraag ik me ook af.....
Op vrijdag 25 april 2003 02:08 schreef DarkFire het volgende:
Bill Spencer is back!!!Wat is trouwens met Karen Spencer (die tweelingzus van Caroline) gebeurd?
Whatever happend to:
Lauren Fenmore
Karen Spencer
Katie Logan
Donna Logan
Storm Logan
Rocco
Connor
James Warwick
Dylan Mcneal
Michael Lai
Jasmine Malone
Margo en haar zoontje van Clark
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 03:02 schreef DarkFire het volgende:
The Bold heeft wel meer vreemde zaken!Whatever happend to:
Lauren Fenmore Ging weer terug naar Genoa City, tevens is Lauren regelmatig te zien in SBS6's The Young & The Restless
Karen Spencer
Katie Logan Ging met de hele familie (behalve Brooke) naar Parijs dankzij Bill Spencer in opdracht van Stephanie
Donna Logan Idem Dito Katie Logan
Storm Logan Werkt als advocaat in Washington
Rocco
Connor Advocaat...komt heel zelden weer terug in de serie
James Warwick
Dylan Mcneal
Michael Lai
Jasmine Malone
Margo en haar zoontje van Clark gaat met haar zoon bij haar broer en vader wonen, overigens komen Margo en zoon, Mark, eventjes weer terug in serie en Mark wordt dan de nieuwe love-interest van Bridget
Karen Spencer De tweelingzus van Caroline Spencer, die een tijdje met Thorne ging ze kwam met veel bombarie in de serie en was opeens spoorloos
Rocco De ex van Donna Logan die met zo'n bos haar rond liep.
James Warwick Die Dokter, hij werd ontmaagd door Taylor en hij heeft een kind met Sheila Carter. Hij had wat met Stephanie en opeens was hij weg.
Dylan Mcneal Dat vriendje van Jessica Forrester, hij ging ook eerst met haar moeder en werd later aangeklaagd omdat Jessica nog minderjarig was.
Michael Lai Ze werkte bij Forrester en ging een tijdje met Thorne dacht ik
Jasmine Malone Een vriendin van Michael Lai en ze werkte bij Spectra, Sally zag haar eerst niet zitten en later kon ze haar werk wel waarderen en zou ze een van de belangrijke ontwerpers bij Spectra worden maar was ook opeens spoorloos. (ze speelde ook de rol van Lisa in Saved by the Bell)
quote:Ik dacht dat die gewoon hun ouders volgde omdat Stephanie ervoor gezorgd had dat die vader weer bovenwater kwam. Niks geen Bill Spencer hoor. Eric zorgde ervoor dat die vader overgeplaatst werd naar Parijs dit omdat hij een affaire had met die moeder van Brooke. En het kwam Stephanie zo beter uit natuurlijk. Donna en Katie volgden hun ouders........
Katie Logan Ging met de hele familie (behalve Brooke) naar Parijs dankzij Bill Spencer in opdracht van Stephanie
Donna Logan Idem Dito Katie Logan
quote:Af en toe komt ze overvliegen om zus Brooke te bezoeken.
Op dinsdag 29 april 2003 03:42 schreef DarkFire het volgende:
Maar Katy was een tijdje terug nog in The Bold vaak zag je haar als oppas voor Bridget.
Ik vond die broer altijd zo'n lekker ding. .
quote:Storm!!
Op dinsdag 29 april 2003 10:41 schreef berney het volgende:
Ik vond die broer altijd zo'n lekker ding..
quote:Met die prachtige mooie blauwe ogen.
Op dinsdag 29 april 2003 14:11 schreef LouLou het volgende:[..]
Storm!!
toen keek ik ook nog...
quote:Volgens heet die Marone en is geen familie van dit personage
Op maandag 28 april 2003 08:43 schreef SmashBro het volgende:
Malone? Heet die Massimo die de serie in gaat komen ook niet zo van zijn achternaam? Is het familie van elkaar?
Overigens hoe ze Macy over twee jaar terug laten komen is via een echte soapmethode. De schrijvers moeten af en toe wel vreemde capriolen uithalen.
Het is wel leuk hoe ze vervangers van acteurs aangeven: From now on the part of Rick Forrester wil be played by .......
quote:Vind je het gek met zo'n vieze sletje die haar moeder is...alhoewel ik Bridget niet lelijk vind en ze straalt klasse uit.
Op donderdag 1 mei 2003 18:24 schreef SmashBro het volgende:
Wat een eng lelijk spook zeg die Bridget, gatver.
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 01-05-2003 19:34]
quote:Ik vond die Donna, de andere zus van Brooke erg lekker!!!! Anyone remember her?
Op dinsdag 29 april 2003 10:41 schreef berney het volgende:[..]
Af en toe komt ze overvliegen om zus Brooke te bezoeken.
.
Ik vond die broer altijd zo'n lekker ding..
quote:
Op maandag 5 mei 2003 16:49 schreef Romanticguy het volgende:[..]
Ik vond die Donna, de andere zus van Brooke erg lekker!!!! Anyone remember her?
quote:Ja heb dr ff opgezocht maar weet het nu weer.
Op maandag 5 mei 2003 16:49 schreef Romanticguy het volgende:[..]
Ik vond die Donna, de andere zus van Brooke erg lekker!!!! Anyone remember her?
Weet iemand hier iets van...???
quote:Ja wel eens een intervieuw op tv gezien met Stephanie en ze woont
Op donderdag 8 mei 2003 18:57 schreef Diorchanel het volgende:
Ik las ergens dat Stephanie in het echt een relatie heeft met de overleden vrouw van Ridge, Caroline...Weet iemand hier iets van...???
quote:Vreeeeselijk he! Kimberly
Op dinsdag 13 mei 2003 18:08 schreef berney het volgende:
Sjemig wat een crime..
. Kimberly die zingt.
.
quote:Ja was echt afgrijselijk.
Op dinsdag 13 mei 2003 18:44 schreef Amber_Forrester het volgende:[..]
Vreeeeselijk he! Kimberly
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 20:03 schreef Amber_Forrester het volgende:
Ik zing wel mooi, toch Berney?
>> Bah ik haat Stephanie met dr protective gedrag Ik haat die hele familie trouwes
Behalve Thorne
Wie speelde Rick eerst ook alweer?? Ik kan zn hoofd niet meer voor de geest halen..
quote:<---
Op donderdag 15 mei 2003 17:58 schreef mliez het volgende:
Wie speelde Rick eerst ook alweer?? Ik kan zn hoofd niet meer voor de geest halen..
quote:Ohja! Die nieuwe lijkt dan wel erg veel op hem... Maar thnx iig
Op donderdag 15 mei 2003 18:27 schreef Rick_Forrester het volgende:[..]
<---
quote:Da's wel cool zeg
Op donderdag 8 mei 2003 18:57 schreef Diorchanel het volgende:
Ik las ergens dat Stephanie in het echt een relatie heeft met de overleden vrouw van Ridge, Caroline...Weet iemand hier iets van...???
En zo was ze vroeger:
Maare, hoe is het trouwens uitgegaan tussen Kimberly en Rick, wat is er misgegaan? Dat heb ik dus echt niet meegekregen
[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 22-05-2003 23:35]
Ook cool hoe Amber weer terug de familie Forrester in wordt gezogen. Maar wel lullig van Stephanie.
Die telefoonsex tussen Brooke en Thorne hoeft van mij niet zo. .
quote:Dat heeft volgens mij niemand meegekregen, zelfs de schrijvers van de Bold niet
Op donderdag 22 mei 2003 23:26 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Maare, hoe is het trouwens uitgegaan tussen Kimberly en Rick, wat is er misgegaan? Dat heb ik dus echt niet meegekregen
Bridget . Wat een kutwijf (in de goede zin des woords).
Meteen een hoop spektakel en sensatie waar je u tegen zegt. Wel zielig voor Brooke. En wat kan die Eric vuil kijken zeg.
Daaaaaaaaag Brooke. .
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 02-06-2003 18:36]
Enniewee: Bridget
quote:Like mother, like daughter...
Op maandag 2 juni 2003 18:08 schreef SmashBro het volgende:
Bridget. Wat een kutwijf (in de goede zin des woords).
"Do you want to spoil your mother's happiness? Yes, she made some mistakes in the past, bu so what!. And you're not gonna die if there's an other man walking in your house! As long as he treats you with respect."
quote:He?? Wat??? Vertel!!
Op donderdag 5 juni 2003 17:56 schreef wizarddragon het volgende:
Die Rick is gewoon vet jaloers op zijn broer Thorne. Kimberly wilde niet neuken met Rick en nu wilt ze dolgraag door Thorne gepaald worden.
Dus de Forresters hebben eigenlijk geen poot om op te staan, het kind is van CJ... Net goed.
Wat is dat trouwens toch met advocaten in die Amerikaanse soaps... De ene keer zijn ze echt hoofdpersoon die zelf ook hele verhaallijnen krijgt en dan mogen ze weer een hele tijd alleen maar komen opdraven als de rest juridische bijstand nodig heeft. Zie Cass en Jessica in ATWT, en nu weer Connor in B&B. Het begint een vast soapverschijnsel te worden.
quote:Daar ben ik het natuurlijk mee eens
Op dinsdag 24 juni 2003 17:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Kies Rick maar zou ik zeggen. CJ irriteert me.
quote:Ga lesbisch, neem kimberly!
Op dinsdag 24 juni 2003 17:55 schreef Amber_Forrester het volgende:
Ik sta in tweestrijd wat moet ik doen
quote:Het was nu geen verassing, ik zag het wel aankomen. Ook denk ik dat Taylor er achterkomt dat Morgan zwanger is van Ridge nog voor de baby komt. Even wat hout op het vuur gooien nu het nog brandende is.
Op donderdag 10 juli 2003 14:01 schreef SmashBro het volgende:
The Bold is echt geniaal op dit moment. De entree van Deacon, Morgan en Ridge samen naar zwangerschapsgym, hoe komen ze erop.
Greet from Zell
quote:In het begin was ze een lief en superverlegen meisje...ze is nu wel heel erg veranderd, nu ze zich boven op een vent stort die twee keer zo oud is als haar...
Op vrijdag 11 juli 2003 13:54 schreef Admin-Zell het volgende:
Ik vond Kimberly er trouwens in het begin leuker uitzien dan nu. Wel een leuke rol die ze vervult.
Greet from Zell
quote:Briget heet het zusje van rick
Op zaterdag 12 juli 2003 23:28 schreef Admin-Zell het volgende:
Dat is zo, het heeft wel iets, maar tegerlijkertijd niet. The Bold heeft altijd zulke vreemde dingen gedaan. Zou me niet verbazen als het zusje van Rik (ben haar naam even kwijt) ook zoiets zal gaan doen.
Trouwens CJ is huist positief veranderd. Hele leuke gozer, vervult een goeide rol en was op zijn best toen hij met Becky was.Greet from Zell
Greet from Zell
quote:In mijn fotoboek kun je the old and the new me met elkaar vergelijken
Op zondag 13 juli 2003 21:35 schreef Riann het volgende:[..]
Briget heet het zusje van rick
en CJ is best knap![]()
ik vond de oude rick ook knapper
quote:hmmmzzz... nu begin ik toch sterk te twijfelen of ik die oude wel knapper moet vinden...
Op zondag 13 juli 2003 22:34 schreef Rick_Forrester het volgende:[..]
In mijn fotoboek kun je the old and the new me met elkaar vergelijken
quote:Hoezo?
Op zondag 13 juli 2003 23:26 schreef Riann het volgende:[..]
hmmmzzz... nu begin ik toch sterk te twijfelen of ik die oude wel knapper moet vinden...
Je mag anders ook wel allebei aanbidden hoor
Wat een taalgebruik toch weer in The Bold.
"According to inside sources, the talks between Frantz and show executives, which went down to the wire, hinged upon Frantz's desire to have "outs" in her contract. These "outs" allow performers to pursue other projects in addition to their work on the show. Because storylines need to be re-written to accomodate an actor's exit for these other projects, some shows are very hesitant to give performers out clauses in their contracts. Frantz's previous contract was said to have these outs built in and the actress wanted them rolled over into a new deal.
Another issue of contention was Frantz's desire to continue her work as April. Frantz told Soap Opera Central that she enjoys the different layers the character provides, but admitted that she wasn't ready to give up on Amber either. "
Bron: Soapcentral.Com
quote:Yesss!
Op donderdag 24 juli 2003 12:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Ondanks eerdere berichten zal Adrienne Frantz toch in de Bold blijven als Amber.
Maar wel lullig voor d'r dan dat ze wel April moet opgeven, als ze die nog graag had blijven spelen. Maar ja het kan niet anders aangezien ze die 'outs' wil. Het had wel wat geweest als ze door was gegaan als April en Amber de serie uit was gegaan .
quote:Hoi!
Op vrijdag 25 juli 2003 13:07 schreef GotenSSJ het volgende:
wie is April
Een Amerikaanse Poll:
Will you miss B&B's April when she hits the road for her tour?
I'll actually be relieved. April really was not my favorite. 49%
No, not really. The character never clicked with me. 32%
Yes. April is interesting and has a lot of potential. 7%
I will to a certain degree, but I won't be devastated. 7%
I am not sure yet how I will feel. 4%
Other 1%
Total Votes 307
Bron: Soapcentral.com
Ik snap niet waarom het niet in ze opkomt om Amber de voogdij te geven zodat zíj kan beslissen wat er gebeurt
quote:CJ, omdat Becky, op een videoband voor haar dood, hem samen met Amber had aangewezen om voor Little Eric te zorgen..
Op maandag 28 juli 2003 19:00 schreef imago het volgende:
Wie vinden jullie dat hierin gelijk heeft eigenlijk, Eric of CJ? Wie heeft het meeste recht op het kind?
quote:(Telegraaf)
Duivel in 'The Bold'
LOS ANGELES, maandag
Na 'Sunset Beach' wilde ik nooit meer iets van dagtelevisie weten, vertelt Sean Kanan na een van zijn eerste draaidagen op de set van The Bold and The Beautiful. Tot ik van deze rol hoorde. Eindelijk een bad guy die de boel eens flink wakker schudt. Zeker weten. De kijker zal beslist geshockeerd raken door de bizarre geheimen van Deacon Sharpe. Een paar voorbeelden: een (van hem) zwangere schoonmoeder, roken als een ketter. Schrijver Bell schrikt nergens meer voor terug in de bikkelharde strijd om de kijkcijfers. The Bold was toe aan een slechterik. Niet dat ik me met Bell bemoei, die weet donders goed wat hij doet. Maar voor de rol van een lieverdje zou ik me niet gemeld hebben. Deacon Sharpe is een duivel en daar kleedt hij zich ook naar. Je zult hem alleen in het zwart zien.
Sean Kanan lijkt totaal niet op zijn tv-karakter. De enige overeenkomst die ik kan bedenken is onze rusteloosheid. Ik ben nogal opvliegend van aard. Eigenlijk zit Sharpe dichter bij de jongen die ik vroeger was, de wilde branieschopper uit Los Angeles. Naarmate ik ouder werd, besefte ik dat het roer radicaal om moest, anders zou het misschien wel mijn dood worden. Bepaalde gewoontes moest ik echt afleren.
Kanan beleefde zijn doorbraak met een rol in 'General Hospital' en speelde vervolgens jarenlang in 'Sunset Beach'. Na diverse speelfilms, waaronder 'Karate Kid III, tekende hij voor de rol van Deacon Sharpe in 'The Bold'.
quote:Helaas....
Op vrijdag 25 juli 2003 22:03 schreef Riann het volgende:
nou ik ben benieuwd of hij gaat tekenen
ik hoop het wel
quote:Dat had ik al gelezen (wij hebben ook de Telegraaf), maar toch lief van je.
Op maandag 28 juli 2003 21:57 schreef schatje het volgende:
Speciaal voor SmashBro:
[..](Telegraaf)
Amber blijft trouwens mijn favoriet hoor, wat Deacon ook nog moge uitspoken. .
Er zijn weer nieuwe promofilmpjes.
quote:My father, Eric sr. isn't really doing anything on the show as of lately...
Op dinsdag 29 juli 2003 11:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind The Bold op dit moment echt leuk. Knap van de schrijvers dat er op dit moment geen enkel overbodig personage in de serie zit en allemaal een grote rol hebben nu. Overigens vind ik dat The Bold ook geen echt irritante personages heeft.
quote:Helemaal mee eens, het is echt superspannend
Op dinsdag 29 juli 2003 11:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind The Bold op dit moment echt leuk. Knap van de schrijvers dat er op dit moment geen enkel overbodig personage in de serie zit en allemaal een grote rol hebben nu. Overigens vind ik dat The Bold ook geen echt irritante personages heeft.
Rond Morgan is het alleen al een tijdje stil........
quote:Oh jaaaaa een slang........spannend..........ben benieuwd
Op dinsdag 29 juli 2003 11:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat duurt niet lang meer, binnen twee weken draait Morgan helemaal door, check die pics maar van Clarke die ik in het Bold spoilertopic geplaatst heb.
quote:wow...amber gaat macy te lijf..
Op dinsdag 29 juli 2003 11:31 schreef Markie-Mark het volgende:
http://www.cbs.com/daytime/quickies/Er zijn weer nieuwe promofilmpjes.
quote:Daar staat Amber echt heel lelijk op hoor!!
Op dinsdag 29 juli 2003 11:37 schreef Rick_Forrester het volgende:
[afbeelding]
[..]
quote:Gemist dus,
Op maandag 4 augustus 2003 22:18 schreef SmashBro het volgende:
Clarke werd toevallig vandaag gesqueezed door die slang, dus als je morgen kijkt kun je het nog zien! Hij is nog niet dood/bewusteloos/whatever er met hem moge gebeuren.
quote:Margot?? Die is toch verhuisd naar Salem (Days of our lives)?? Ik neem aan dat je Morgan Dewitt bedoeld.
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:14 schreef berney het volgende:
Ken iemand Margot effe lynchen???
quote:Ja, sorry. Ik bedoelde ook Morgan.
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:09 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Margot?? Die is toch verhuisd naar Salem (Days of our lives)?? Ik neem aan dat je Morgan Dewitt bedoeld.
* berney heeft toch in een flits gezien toen Clarke een flashback had. .
quote:idd
Op maandag 18 augustus 2003 19:06 schreef Markie-Mark het volgende:Deacon
echt geweldig hoe hij de de families Spectra en Forrester zo in zijn macht houdt en die show die hij vandaag opvoerde wat een drama queen zeg. Misschien wel het leukste personage wat the Bold ooit gehad heeft.
quote:I agree....ben wel erg benieuwd wat Deacon nou wil ............vanavond meer...spannend
Op maandag 18 augustus 2003 20:42 schreef Riann het volgende:[..]
idd
En dan mijn centjes gaan tellen op een onbewoond eiland, met het zwartharig wijf, en voordat ik ging, zou ik die Rick nog een klap verkopen! (Tjee, ik ben op dreef, the Bold maakt veel bij me los --> vooral aggressie)
quote:gelijk heb je! , snap ook niet wat die rare gast van een deacon bezielt ,maar goed ,ff over kimberly jammer voor haar dat thorn haar niet wil ,tis zo,n mooie meid ,hij weet niet wat ie mist ,laat dat wijf van een brooke toch en neem kimberly!!!
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:24 schreef De_Maestro het volgende:
Deacon wil de baby! En daarmee dus Amber, jajaja, ik weet het niet hoor, ik zou die miljoen pakken en dat zwart wijf poppen i.p.v. die Amber.En dan mijn centjes gaan tellen op een onbewoond eiland, met het zwartharig wijf, en voordat ik ging, zou ik die Rick nog een klap verkopen! (Tjee, ik ben op dreef, the Bold maakt veel bij me los --> vooral aggressie)
quote:Zekers, dat klopt, die Kimberly is ook een mooie meid
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:30 schreef belu het volgende:[..]
gelijk heb je! , snap ook niet wat die rare gast van een deacon bezielt ,maar goed ,ff over kimberly jammer voor haar dat thorn haar niet wil ,tis zo,n mooie meid ,hij weet niet wat ie mist ,laat dat wijf van een brooke toch en neem kimberly!!!
.
quote:Jazeker, maar ik d8 dat je alleen maar Engels kon praten, mr Forrester, of heb je een cursus Nederlands gehad?
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:35 schreef Rick_Forrester het volgende:
Amber was echt mooi vandaag op het eind
quote:Ze begon toch als jouw babysitter
Op woensdag 20 augustus 2003 19:07 schreef Rick_Forrester het volgende:
Amber begon toch als de babysitter van het kind van Maggie en James
quote:Nee eerst als babysitter van de baby van Maggie Forrester/James Warwick/Sheila Carter volgens mij
Op woensdag 20 augustus 2003 19:14 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ze begon toch als jouw babysitter
En toen mij en Midget
quote:Volgens mij?! Jij weet het toch het beste neem ik aan? Of niet soms? B.t.w.: vandaag ging je vriendinnetje wel tekeer zeg, tegen Mr Sharpe and I liked it!
Op woensdag 20 augustus 2003 19:16 schreef Rick_Forrester het volgende:[..]
Nee eerst als babysitter van de baby van Maggie Forrester/James Warwick/Sheila Carter volgens mij
En toen mij en Midget
quote:Nee joh, daar is te "cheap ho hussy" voor (volgens Stephanie dan).
Op woensdag 20 augustus 2003 14:20 schreef Riann het volgende:
zou carmen haar vermoorden
En ik vind Bridget echt leuk
quote:Ja lachen is dat.
Op woensdag 20 augustus 2003 21:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Geweldig hoe Deacon Stephanie continu Steph noemt
"Sally and Steph, why don't you kiss and make up"
quote:dat vond ik ook grappig dat Steph
Op donderdag 21 augustus 2003 10:04 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja lachen is dat.
"Sally and Steph, why don't you kiss and make up"
maar wat ie nu gaat doen ik ben benieuwd
idd ik moest gister gewoon zelf huilen
quote:ff denken brooke en thorn gaan trouwen en ridge heeft het taylor verteld van dat hij te bed is gegaan met morgan en dat was het einde.
Op zaterdag 23 augustus 2003 03:20 schreef DarkFire het volgende:
Oh ik heb het gemist ik zat in de trein. Wat is er precies gebeurd?
quote:Je vergeet het belangrijkste (en waarom je zat je janken): Deacon heeft Eric meegenomen
Op zaterdag 23 augustus 2003 08:26 schreef Riann het volgende:[..]
ff denken brooke en thorn gaan trouwen en ridge heeft het taylor verteld van dat hij te bed is gegaan met morgan en dat was het einde.
quote:Maar dat was te voorspellen
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:38 schreef Rick_Forrester het volgende:[..]
Je vergeet het belangrijkste (en waarom je zat je janken): Deacon heeft Eric meegenomen
Ben wel benieuwd hoe Taylor reageerd als ze hoort dat Stephanie ervan op de hoogte was.
En daarna met Taylor
quote:Nee ze is gewoon zo geworden door de schuld van Stephanie eigenlijk. Heel tragisch allemaal.
Op donderdag 28 augustus 2003 19:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind het gewoon zielig voor Morgan, Morgan is eigenlijk helemaal geen bitch zoals Sheila enz in het verleden.
Het verlies van een kind wordt ook erg sterk en realistisch geportretteerd moet ik zeggen (itt bijv. ATWT met Bryant en Sierra), die arme Morgan helemaal gebroken (iedereen zou toch ook gek worden van zo'n history repeating) in dat aartsdonkere huis.
Wie kan me nog effe vertellen wat ze nou allemaal zei, want ik moest wat anders gaan doen.
quote:Die baby is dood
Op donderdag 28 augustus 2003 21:37 schreef DarkFire het volgende:
Ja Morgan is gewoon getraumatiseerd en een klein beetje geschift geworden dus wel jammer allemaal voor haar. Maar die baby gaat dood of wat?
bron: soapcentral.com
quote:Ze had vroeger wat met ridge
Op vrijdag 5 september 2003 11:57 schreef drea het volgende:
ik kan me eigenlijk niet herinderen wat er in het verleden met morgan is gebeurt!
waarvan kende ze stephanie dan van ??
quote:spoiler:
Op woensdag 10 september 2003 18:37 schreef Markie-Mark het volgende:
In Amerika keert Kimberlin Brown (Sheila) in september voor de tweede keer terug in The Bold. Ze neemt een vriendin mee gespeeld door Robin Mattison, die hier in Nederland beter bekend is als Gina in Santa Barbarabron: soapcentral.com
Op woensdag 10 september 2003 19:59 schreef imago het volgende:[..]
spoiler:
Zij gaat toch Taylor vermoorden ofzo?
So how will the former nurse end up on the show's canvas again? Execs at B&B are keeping tight lips regarding the Brown's return as well as the addition of Mattson to the cast.
One scenario favored among Internet posters is that Sheila might have had a baby. Sheila and Massimo Marone had a sexual encounter shortly before Sheila was carted off to prison - and a resulting baby would have been born in May 2003. Mattson, known for playing several characters with questionable sanity, will portray one of Sheila's cohorts, though the character's name has not yet been released. Depsite rumors in 2001 that she'd be returning to General Hospital, Mattson hasn't been seen on daytime television since her exit from All My Children in May 2000. Mattson's run on B&B is expected to only last a short time.
Both Brown and Mattson will appear in late September.
Heeft iemand trouwens een filmpje van Ridge en Caroline als zij dood gaat? Zij sterft in zijn armen. Ik heb die scene nooit gezien maar ik wil hem graag zien...
Cool dat de hele familie Logan met de originele spelers even terugkomt! Storm was al een keer veranderd, maar dit is wel de laatste acteur.
quote:Vandaag herhaling rond 12 uur
Op maandag 15 september 2003 20:40 schreef berney het volgende:
Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhit helemaal gemist..
quote:Ja,
Op maandag 22 september 2003 17:55 schreef _unicorn_ het volgende:
Ik vind de bold wel erg bekererig. Veel over god en bidden beetje irritant of ligt dan aan mij?
Ik ben benieuwd wie er bij Kimberly voor de deur staat, ik gok op Adam en dat zal meteen Kimberly's exit wel betekenen
Stephanie Forrester sr. (my stepmom)
Stephanie Forrester jr. (my niece)
Phoebe Forrester (my other niece)
Adam die Kimberly zegt dat ze de foto's van Macy niet nodig zal hebben
Adam die tegen Kimberly zegt dat ze met zijn ALLEN samen zullen zijn
Kimberly's wens is uitgekomen volgens Adam
En het laatste shot van Macy's foto
Adam en Kimberly
Van de week maar niet kijken het wordt eng, steffi valt van de boot tijdens een storm. . Dat vind ik zo zielig.
.
Wat is die Stephanie eigenlijk toch een ***wijf, echt niet normaal hoe ze Morgan behandelt.
quote:Stephie
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:44 schreef wizarddragon het volgende:
Steffi
quote:Dat hebben de Nederlandse vertalers ervan gemaakt. Op de Amerikaanse site van B&B is het Steffi. Je mag ook weleens je nichtjes gaan bezoeken...
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:00 schreef Rick_Forrester het volgende:[..]
Stephie
quote:lol, ze is opgegeten door een haai
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:44 schreef wizarddragon het volgende:
Steffi is overboord geslagen.
quote:Minus 1 nichtje dan.
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:45 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Dat hebben de Nederlandse vertalers ervan gemaakt. Op de Amerikaanse site van B&B is het Steffi. Je mag ook weleens je nichtjes gaan bezoeken...
quote:Ja daarom wist ik ook niet meer hoe ik dr naam schreef, heb dat kind nauwelijks gekend
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:33 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Minus 1 nichtje dan.
quote:Laten kidnappen door Morgan dus
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:02 schreef Sven- het volgende:[..]
lol, ze is opgegeten door een haai
quote:Ik heb het vandaag niet gezien maar morgan heeft dus dat kindje?
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:36 schreef Sven- het volgende:[..]
Laten kidnappen door Morgan dus
Ik vond dat hele doodgaan van haar al zo vreemd en nutteloos
quote:oooh heeft die enge dokter dat kind van de boot afgehaald?! ik snapte er dus niks van, hoe dat kind ineens bij Morgan was.
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:27 schreef Karliene het volgende:
Wat een creep zeg die man die ervoor gezorgd heeft dat Steffi bij Morgan terecht kwam!...Ik ben benieuwd of Ridge en Taylor er ooit achter zullen komen dat Morgan hun kindje heeft...
quote:Nou, ik weet niet of hij dokter was...
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:27 schreef -moi- het volgende:[..]
oooh heeft die enge dokter dat kind van de boot afgehaald?! ik snapte er dus niks van, hoe dat kind ineens bij Morgan was.
quote:Rick allemaal net doen of dat Amber fout was. Hij heeft zelf de grote fout gemaakt om met dat ander meisje te zoenen.
Op donderdag 20 november 2003 12:32 schreef berney het volgende:
Woehoe en het blijft spannend..
Rick, je verkering uitmaken via de telefoon.
.
* troost Amber*.
en verkering uitmaken via de telefoon als je zelfs gaat trouwen en al zolang iets met elkaar hebt.
quote:Ja schandalig.
Op donderdag 20 november 2003 12:44 schreef Riann het volgende:[..]
Rick allemaal net doen of dat Amber fout was. Hij heeft zelf de grote fout gemaakt om met dat ander meisje te zoenen.
en verkering uitmaken via de telefoon als je zelfs gaat trouwen en al zolang iets met elkaar hebt.
Maar moeder Brook stond op de achtergrond mee te kijken. .
Of ze zelf zo geweldig is. . Zij is nog een ergere oputurniste dan Amber.
.
Met drie mannen uit een familie gehad hebben. .
quote:Brooke is echt helemaal erg
Op donderdag 20 november 2003 13:49 schreef berney het volgende:[..]
Ja schandalig.
.
Maar moeder Brook stond op de achtergrond mee te kijken.
.
Of ze zelf zo geweldig is.. Zij is nog een ergere oputurniste dan Amber.
.
Met drie mannen uit een familie gehad hebben.
.
Op donderdag 20 november 2003 13:52 schreef Riann het volgende:[..]
Brooke is echt helemaal erg
quote:Dat er nog mannen zijn die daar intrappen
Op donderdag 20 november 2003 14:04 schreef berney het volgende:[..]
spoiler:
nog erger is ze pakt straks ook nog het vriendje van haar dochter af Deacon.. Gaat met m naar bed, vrijt onveilig en weet mevrouw niet of het van Thorne of van Deacon is.
quote:Ach, ze moeten toch wat he.
Op donderdag 20 november 2003 15:10 schreef Koningin het volgende:[..]
Dat er nog mannen zijn die daar intrappen
![]()
quote:Ik heb vanmiddag effe wat spoilers gelezen.
Op donderdag 20 november 2003 18:04 schreef Riann het volgende:
en nu maar hopen dat ze taylor en steffie snel gevonden hebben
quote:Waar?
Op donderdag 20 november 2003 18:49 schreef berney het volgende:[..]
Ik heb vanmiddag effe wat spoilers gelezen.
.
.
Het is wel genieten de laatste paar afleveringen. Die Morgan is ook met geen mogelijkheid dood te krijgen
Morgan
En die ouwe stephanie blijft ook een taaie hoor, zo op de vuist gaan met Morgan en dan haar nog "dood" laten gaan in het zwembad/
En die Deacon met Bridget, wel zielig voor dr eigenlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 06-01-2004 18:13]
quote:Hoop ik eigenlijk ook wel
Op dinsdag 6 januari 2004 18:42 schreef -moi- het volgende:
Deacon is liefik hoop helemaal dat ie amber terug krijgt
deacon is ook knap snap goed dat briget gek op hem is
quote:heeeeeeerlijke vent die Deacon. Snap niet wat Amber in Rick ziet....
Op dinsdag 6 januari 2004 18:46 schreef Riann het volgende:[..]
Hoop ik eigenlijk ook wel
deacon is ook knap snap goed dat briget gek op hem is
quote:Rick is ook wel okay
Op donderdag 15 januari 2004 18:02 schreef -moi- het volgende:[..]
heeeeeeerlijke vent die Deacon. Snap niet wat Amber in Rick ziet....
Maar deacon is
dus amber ga met deacon mee
Deacon heet in het echt: Sean Kanan en hij heeft ook een eigen website: http://www.seankanan.com/
:Wnou doegie mo:W
quote:Dat was wel cool ja
Op maandag 2 februari 2004 16:37 schreef Scheissbube het volgende:
Te gek, dat Deacon de ouders van Bridget liet meeluisteren toen hij haar ontmaagde
quote:had Amber over em heen gegooid 'voor de grap', omdat hij bleef roepen dat zij van em hield..
Op vrijdag 6 februari 2004 22:26 schreef FierceDeity het volgende:
Waarom was het haar van Deacon vandaag nat aan het begin, had ik ff gemist
En vroeger was ze zo'n aardig meiske.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:29 schreef Joyce1982 het volgende:
Wat is Brooke toch een slet geworden!
En Storm, Stephen, grandma Logan, Rocco..... zuchtquote:Op donderdag 29 april 2004 22:35 schreef Joyce1982 het volgende:
Ja dat was in die goeie ouwe tijd met Donna en Katie![]()
Ik vind haar wel een sexy directrice hoor. Haar werkkleding is gewoon een lingerie-setje en ze heeft een bed op haar kantoor.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:29 schreef Joyce1982 het volgende:
Wat is Brooke toch een slet geworden!
Dat Eric die Massimo slaat of zoquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:44 schreef Joyce1982 het volgende:
Iwan heb je nog leuke Bold caps?![]()
Dat neemt nog niet weg dat ze een slet is.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een sexy directrice hoor. Haar werkkleding is gewoon een lingerie-setje en ze heeft een bed op haar kantoor.
Nou jah het valt toch mee? Ze heeft Ridge gehad en Eric en Thorne en Connor en Grant en....hmm lama ze is toch een sletquote:Op maandag 3 mei 2004 15:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat neemt nog niet weg dat ze een slet is.
Ze is idd een sletquote:Op maandag 3 mei 2004 18:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou jah het valt toch mee? Ze heeft Ridge gehad en Eric en Thorne en Connor en Grant en....hmm lama ze is toch een slet![]()
En dan gaat ze de komende jaren nog een hoop mannen verslijten.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:15 schreef wizarddragon het volgende:
Nou jah het valt toch mee? Ze heeft Ridge gehad en Eric en Thorne en Connor en Grant en....hmm lama ze is toch een slet![]()
iddquote:Op maandag 3 mei 2004 18:22 schreef Joyce1982 het volgende:
Er moet weer eens iets spectaculairs gaan gebeuren!![]()
Ik vond die verhaallijn destijds rond Angela (de gehandicapte dochter van Stephanie & Eric) goed.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:22 schreef Joyce1982 het volgende:
Er moet weer eens iets spectaculairs gaan gebeuren!![]()
idd EXIT Spectra!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Gelukkig komt er nu een nieuwe familie (Marone) bij, want die vete tussen Spectra en Forrester begint nu ook wel vervelend te worden.
Ik ookquote:Op maandag 3 mei 2004 18:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen tussen Tony & Kristen.....
Dat was helemaal in de begintijd van B&B... seizoen 1 of 2 geloof ik.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:28 schreef Riann het volgende:
Angela heb ik volgens mij gemist
Geluk is maar van korte duur in The Bold!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:30 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik ook
ik hoop dat ze gelukkig worden
toen was ik nog een ukkepukquote:Op maandag 3 mei 2004 18:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat was helemaal in de begintijd van B&B... seizoen 1 of 2 geloof ik.
iddquote:Op maandag 3 mei 2004 18:32 schreef Joyce1982 het volgende:
[..]
Geluk is maar van korte duur in The Bold!![]()
En ze hebben allemaal wel een keer een relatie met elkaar gehad....quote:Op maandag 3 mei 2004 18:33 schreef Riann het volgende:
wat die mensen wel niet allemaal mee gemaakt hebben...
Iddquote:Op maandag 3 mei 2004 18:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En ze hebben allemaal wel een keer een relatie met elkaar gehad....
Haha... Dat zal wel niet gaan gebeuren... Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat Susan Flannery (Stephanie Forrester) en Joanna Johnson (Caroline Spencer) ooit iets met elkaar gehad hebben, maar ik weet niet of dat waar is.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:39 schreef Riann het volgende:
haha nu brooke en taylor nog
lijkt me geweldig als die een lesbische relatie krijgen
Als je Iwan heel lief aan kijkt dan heeft ie er vast nog wel een paar liggen!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:43 schreef Riann het volgende:
hebben jullie ook een foto van de vroegere kristen forrester
Iwanquote:Op maandag 3 mei 2004 18:45 schreef Joyce1982 het volgende:
[..]
Als je Iwan heel lief aan kijkt dan heeft ie er vast nog wel een paar liggen!![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:43 schreef Riann het volgende:
hebben jullie ook een foto van de vroegere kristen forrester
Thanks dan vind ik haar nu leukerquote:Op maandag 3 mei 2004 18:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sheila Carter moet idd terugkomen... en Bill ook! Ik hoop dat Margo Linley nog terugkomt... maar dat zal zo 1-2-3 niet gebeuren, want de actrice die haar speelde zit in een ander soap... Ik geloof Days of Our Lives...quote:Op maandag 3 mei 2004 18:55 schreef Joyce1982 het volgende:
Wie moet er terugkomen.....
1) Sheila Carter![]()
2) Bill Spencer![]()
3) James Warwick![]()
Ja net als bij Macy!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Het gebeurt wel vaker trouwens dat een karakter van de ene op de andere dag in rook op gaat.
En dan is iemand er opeens weer... en niemand die dat raar vindt.
Ik ben gauw gewend geraakt aan de nieuwe Kristen, net als Thorne 3.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:59 schreef Riann het volgende:
Thanks dan vind ik haar nu leuker
idd daar kun je niet omheen!quote:Op maandag 3 mei 2004 19:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
die smile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |