Weet iemand of de aldi hiervoor geld retour geeft, of doen ze daar niet aan en zal ik 'm op Vraag & aanbod moeten zetten??
Any Aldi experts??
quote:Dat is een beetje dom, hè??
Op donderdag 27 maart 2003 21:17 schreef bierdopje het volgende:
(jaja ik weet dat ik dat beter vantevoren had kunnen checken).
quote:idd. Koop gewoon ook nog een goeie geluidskaart. Als je echt mooi geluid wilt (en dat wil je anders koop je die set niet) dan is dat het zeker waard.
Op donderdag 27 maart 2003 21:18 schreef Jordy-B het volgende:
Je zou ook gewoon een fatsoenlijke geluidskaart kunnen kopen...
quote:Haal je je speakers niet bij de Aldi maar een speciaalzaak...
Op donderdag 27 maart 2003 21:20 schreef Thomas B. het volgende:[..]
idd. Koop gewoon ook nog een goeie geluidskaart. Als je echt mooi geluid wilt ...
quote:met echt mooi bedoel ik dus Dolby... en die dingen van de Aldi zijn heel oke. Denk dat ik ze zelf ook maar ga halen
Op donderdag 27 maart 2003 21:22 schreef EvilPlatypus het volgende:[..]
Haal je je speakers niet bij de Aldi maar een speciaalzaak...
quote:idd, want bij goed geluid maakt de geluidskaart weinig uit, de speakers daarentegen
Op donderdag 27 maart 2003 21:22 schreef EvilPlatypus het volgende:[..]
Haal je je speakers niet bij de Aldi maar een speciaalzaak...
maar idd...ik zou wel gewoon een 5.1 kaartje halen, wel zo handig, beter dan al dat domme gezeur met retour brengen
quote:Kopen?? nee ik ga ze morgen gewoon proberen te ruilen, ze zijn nog niet gebruikt dus zullen ze toch niet moeilijk over doen???
Op donderdag 27 maart 2003 21:24 schreef Thomas B. het volgende:[..]
met echt mooi bedoel ik dus Dolby... en die dingen van de Aldi zijn heel oke. Denk dat ik ze zelf ook maar ga halen
en zo niet dan toch!
quote:wettelijk heb je het recht om binnen 8 dagen van de koop af te zien dus dat moet lukken...
Op donderdag 27 maart 2003 21:26 schreef bierdopje het volgende:[..]
Kopen?? nee ik ga ze morgen gewoon proberen te ruilen, ze zijn nog niet gebruikt dus zullen ze toch niet moeilijk over doen???
en zo niet dan toch!
quote:waarom nou niet een 5.1 geluidskaart? je hebt nu toch al de speakers! ik snap je niet helemaal
Kopen?? nee ik ga ze morgen gewoon proberen te ruilen, ze zijn nog niet gebruikt dus zullen ze toch niet moeilijk over doen???
en zo niet dan toch!
quote:Nee hoor. Hij is zelf naar de winkel gegaan omdat te kopen. Dan geld die regeling helemaal niet.
Op donderdag 27 maart 2003 21:27 schreef Thomas B. het volgende:[..]
wettelijk heb je het recht om binnen 8 dagen van de koop af te zien dus dat moet lukken...
quote:Je hebt toch een 5.1-set gekocht omdat je 5.1-geluid wilde hebben?
en zo niet dan toch!
koop d'r dan ook een geluidskaartje bij... zóveel kost zo'n ding niet meer, hoor.
quote:Nou als ik een 5.1 geluidskaart koop (wat ik misschien alsnog doe) kan ik 'm net zo goed op m'n dolby surround setje (pioneer receiver) aansluiten. Wordt een beetje dubbelop allemaal anders he! Had me er gewoon niet voldoende in verdiept voor ik dat ding kocht... was een 'impuls aankoop'
Op donderdag 27 maart 2003 21:31 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
waarom nou niet een 5.1 geluidskaart? je hebt nu toch al de speakers! ik snap je niet helemaal
[Dit bericht is gewijzigd door bierdopje op 27-03-2003 21:36]
quote:pecies, dat geld alleen bij colportage, en dan is het meen ik 7 dagen
Op donderdag 27 maart 2003 21:31 schreef djdano het volgende:[..]
Nee hoor. Hij is zelf naar de winkel gegaan omdat te kopen. Dan geld die regeling helemaal niet.
quote:of het moet toch staan op het bonnetje, binnen 7 dagen met bon ruilen oid?
Op donderdag 27 maart 2003 21:33 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
pecies, dat geld alleen bij colportage, en dan is het meen ik 7 dagen
zoek nog maar eens goed
/edit Oeps, heb niet helemaal goed gelezen.. negeer de zooi hierboven maar
[Dit bericht is gewijzigd door Lolo_Konijn op 28-03-2003 13:33]
quote:uhm nee dit is niet helemaal waar hoor...ik werk in kledingzaak en heb daar gehoord dat elke winkel verplicht is binnen een aantal dagen het gekochte terug te brengen en de winkel verplicht is zijn geld terug te geven..
Op donderdag 27 maart 2003 21:31 schreef djdano het volgende:[..]
Nee hoor. Hij is zelf naar de winkel gegaan omdat te kopen. Dan geld die regeling helemaal niet.
quote:Aldi doet nooi moeilijk over het terug brengen van dingen. Gewoon even bij de kassa vragen. Zij stellen geen vragen, je krijgt gewoon je geld terug. Prima zaak die Aldi.
quote:euhmmmm hoe dan?
Op vrijdag 28 maart 2003 13:51 schreef THA-PIETERT het volgende:
bij mij heb ik het zogedaan dat ik me mic poort en me inport ook heb gebruikt. dus nu heb ik met me onboard kaartje ook suroundkan je gewoon instellen bij je configs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |