abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9418191
Ik heb dit setje vandaag dus gekocht, leek me wel leuk... maaarrr ik heb daar helemaal geen ruimte voor in m'n geluidskaart (jaja ik weet dat ik dat beter vantevoren had kunnen checken ).

Weet iemand of de aldi hiervoor geld retour geeft, of doen ze daar niet aan en zal ik 'm op Vraag & aanbod moeten zetten??

Any Aldi experts??

pi_9418211
Je zou ook gewoon een fatsoenlijke geluidskaart kunnen kopen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 27 maart 2003 @ 21:20:01 #3
2756 Colgate
Prodent hacker....
pi_9418240
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:17 schreef bierdopje het volgende:
(jaja ik weet dat ik dat beter vantevoren had kunnen checken ).
Dat is een beetje dom, hè??
Colgate Looney Tunes maakt het tandenpoetsen leuk! De aangename bubble gum smaak en de blauwe gel met glinstertjes zorgen ervoor dat kinderen hun tanden graag poetsen. Deze tandpasta helpt het tandglazuur beschermen en versterken.
pi_9418246
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:18 schreef Jordy-B het volgende:
Je zou ook gewoon een fatsoenlijke geluidskaart kunnen kopen...
idd. Koop gewoon ook nog een goeie geluidskaart. Als je echt mooi geluid wilt (en dat wil je anders koop je die set niet) dan is dat het zeker waard.
pi_9418293
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:20 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

idd. Koop gewoon ook nog een goeie geluidskaart. Als je echt mooi geluid wilt ...

Haal je je speakers niet bij de Aldi maar een speciaalzaak...
pi_9418340
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:22 schreef EvilPlatypus het volgende:

[..]

met echt mooi bedoel ik dus Dolby... en die dingen van de Aldi zijn heel oke. Denk dat ik ze zelf ook maar ga halen
pi_9418365
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:22 schreef EvilPlatypus het volgende:

[..]

idd, want bij goed geluid maakt de geluidskaart weinig uit, de speakers daarentegen

maar idd...ik zou wel gewoon een 5.1 kaartje halen, wel zo handig, beter dan al dat domme gezeur met retour brengen

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_9418408
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:24 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

met echt mooi bedoel ik dus Dolby... en die dingen van de Aldi zijn heel oke. Denk dat ik ze zelf ook maar ga halen

Kopen?? nee ik ga ze morgen gewoon proberen te ruilen, ze zijn nog niet gebruikt dus zullen ze toch niet moeilijk over doen???

en zo niet dan toch!

pi_9418436
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:26 schreef bierdopje het volgende:

[..]

Kopen?? nee ik ga ze morgen gewoon proberen te ruilen, ze zijn nog niet gebruikt dus zullen ze toch niet moeilijk over doen???

en zo niet dan toch!

wettelijk heb je het recht om binnen 8 dagen van de koop af te zien dus dat moet lukken...
pi_9418498
how much?
pi_9418533
quote:

[..]

en zo niet dan toch!

waarom nou niet een 5.1 geluidskaart? je hebt nu toch al de speakers! ik snap je niet helemaal
  donderdag 27 maart 2003 @ 21:31:15 #12
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_9418534
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:27 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

wettelijk heb je het recht om binnen 8 dagen van de koop af te zien dus dat moet lukken...

Nee hoor. Hij is zelf naar de winkel gegaan omdat te kopen. Dan geld die regeling helemaal niet.
pi_9418560
quote:

[..]

en zo niet dan toch!

Je hebt toch een 5.1-set gekocht omdat je 5.1-geluid wilde hebben?

koop d'r dan ook een geluidskaartje bij... zóveel kost zo'n ding niet meer, hoor.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_9418597
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:31 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

waarom nou niet een 5.1 geluidskaart? je hebt nu toch al de speakers! ik snap je niet helemaal

Nou als ik een 5.1 geluidskaart koop (wat ik misschien alsnog doe) kan ik 'm net zo goed op m'n dolby surround setje (pioneer receiver) aansluiten. Wordt een beetje dubbelop allemaal anders he! Had me er gewoon niet voldoende in verdiept voor ik dat ding kocht... was een 'impuls aankoop'

[Dit bericht is gewijzigd door bierdopje op 27-03-2003 21:36]

pi_9418601
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:31 schreef djdano het volgende:

[..]

Nee hoor. Hij is zelf naar de winkel gegaan omdat te kopen. Dan geld die regeling helemaal niet.

pecies, dat geld alleen bij colportage, en dan is het meen ik 7 dagen
pi_9418752
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:33 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

pecies, dat geld alleen bij colportage, en dan is het meen ik 7 dagen

of het moet toch staan op het bonnetje, binnen 7 dagen met bon ruilen oid?
pi_9418759
Je kan bij de Aldi zo je geld terugkrijgen. Geen probleem.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
pi_9425982
Gewoon een Dolby 5.1 kaartje kopen kost iets van 20 á 30 euro maar is echt top.. ikzelf heb mijn stereo (incl versterker) aan mijn pc hangen (4 speakers van zo'n 300 watt) en dat knalt écht onwijs.. alleen mijn ouders zijn er niet zo blij mee
pi_9427846
je kan het gewoon terugbrengen bij de aldi, dan krijg je je geld terug, moet wel alles in nieuwstaat zijn geloof ik
pi_9429017
Ehmmm... zover ik weet kan je die luidsprekeres gewoon aansluiten hoor... Wat voor aansluitingen hebben die speaker?3 * 3,5 mm jacks? bij de meeste onboard geluids dingen moet je dan ergens iets instellen en dan bv de rear speakers in de line in en de center en sub in de mic ingang doen...

zoek nog maar eens goed

/edit Oeps, heb niet helemaal goed gelezen.. negeer de zooi hierboven maar

[Dit bericht is gewijzigd door Lolo_Konijn op 28-03-2003 13:33]

pi_9429052
zijn die dingen daar nog verkrijgbaar?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:00:09 #22
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_9429139
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:31 schreef djdano het volgende:

[..]

uhm nee dit is niet helemaal waar hoor...ik werk in kledingzaak en heb daar gehoord dat elke winkel verplicht is binnen een aantal dagen het gekochte terug te brengen en de winkel verplicht is zijn geld terug te geven..
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:05:47 #23
22534 buxx
http://www.buxx.nl
pi_9429276
quote:
Aldi doet nooi moeilijk over het terug brengen van dingen. Gewoon even bij de kassa vragen. Zij stellen geen vragen, je krijgt gewoon je geld terug. Prima zaak die Aldi.
Heb ze zelf ook gister gehaald en ga ze van het weekend wel aansluiten.
Maar in de beschrijving zag ik al wel dat je 3 uitgangen nodig hebt op je geluidskaart.
voor/achter/bass
Daar is dus een speciale kaart voor nodig? Belachelijk, dat hoefde met die 4.1 stejes niet.
pi_9430313
bij mij heb ik het zogedaan dat ik me mic poort en me inport ook heb gebruikt. dus nu heb ik met me onboard kaartje ook suround kan je gewoon instellen bij je configs
Always look on the bright side of life
  vrijdag 28 maart 2003 @ 14:01:56 #25
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_9430559
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:51 schreef THA-PIETERT het volgende:
bij mij heb ik het zogedaan dat ik me mic poort en me inport ook heb gebruikt. dus nu heb ik met me onboard kaartje ook suround kan je gewoon instellen bij je configs
euhmmmm hoe dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')