quote:Kussie kussie kussie
Op donderdag 27 maart 2003 20:40 schreef SoM het volgende:
Nouuu we waren tegleijkertijd
Nu weer goed?
Moet nog een hoop doen en heb er eigenlijk helemaal geen zin in, voor de rest gaat het redelijk, maar ook niet meer dan dat
maarja.. het moet maar
voor een iets duidelijker beeld moet je m'n 2 replies in hoe voel jij je uitgedrukt in songteksten
quote:hmm dit beschrijft het opzich ook wel
Op donderdag 27 maart 2003 20:39 schreef spookie het volgende:
Klote klote klote en nog eens kloteals je iemand nodig hebt kun je het altijd maar lekker uitzoeken.
*denkt* misschien had ik ook m'n vorige post wel ff kunnen editten
Morgen zien we elkaar weer (na een hele week).
Ik kan niet langer wachten...
quote:He wat leuk , have fun
Op donderdag 27 maart 2003 21:57 schreef Idols-fanaat het volgende:
Ik voel me zoooooo verliefd!!Morgen zien we elkaar weer (na een hele week).
Ik kan niet langer wachten...
quote:jij bent ook niet echt vrolijk he de laatste tijd? (ja ik ben t meisje waar je tegen zei dat je me niet mocht omdat ik vriendin van dian ben)
Op donderdag 27 maart 2003 21:48 schreef Whistler112 het volgende:
zwaar beroerd :|voor een iets duidelijker beeld moet je m'n 2 replies in hoe voel jij je uitgedrukt in songteksten
quote:Hoi ATJ, dank je!
Op donderdag 27 maart 2003 21:58 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
He wat leuk , have fun
quote:dat soort momenten ken ik ja...maar je kan er weinig tegen doen...alleen voordelen bedenken van het vrijgezel zijn (niet dat ik die voordelen zie ofzow, maar daar gaat het niet om
Op donderdag 27 maart 2003 22:20 schreef Bombie het volgende:
Ik hoor nou net Alle Duizend Redenen van Van Dik Hout op de radio. Dusseh... blij en verdrietig tegelijkertijd. Blij omdat 't een mooi vrolijk nummer is en verdrietig omdat ze dit ook op 5 mei in Wageningen deden toen ik daar nog gelukkig stond te wezen met m'n ex-vriendin.
quote:Dat klopt, ben vrij weinig blij. En ik weet ondertussen al stuk beter wie je bent, ex van mortal enzo..en dat ik dat zei over dian, komt gewoon omdat iedereen met wie dian om gaat problemen met mij heeft. en vaak ook andersom.
Op donderdag 27 maart 2003 22:02 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
jij bent ook niet echt vrolijk he de laatste tijd? (ja ik ben t meisje waar je tegen zei dat je me niet mocht omdat ik vriendin van dian ben)
ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!
quote:Zie ff stomen . Hij is raar en ik ben nu ook van plan hem dus radicaal van alle contact met mij te blokkeren , door ook vriendin die hem kent in te lichten geen info over mij te geven .
Op donderdag 27 maart 2003 22:16 schreef Idols-fanaat het volgende:[..]
Hoi ATJ, dank je!
Mijn dertienjarige relatie is inmiddels afgesloten hoofdstuk. Hij heeft nu leuke vriendin en ik heb een nog veeeeeel leukere vriend, maar we blijven wel gewoon vrienden. Gaat hartstikke goed zo en niemand blijft verdrietig achter, gelukkig.
Hoe ist met jou en D.??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |