abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9417387
en weer verder in deel 76 alweer
pi_9417413
Klote klote klote en nog eens klote als je iemand nodig hebt kun je het altijd maar lekker uitzoeken.
oops ohh my ...
  donderdag 27 maart 2003 @ 20:40:49 #3
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9417429
Nouuu we waren tegleijkertijd
pi_9417434
Kut. .
pi_9417438
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 20:40 schreef SoM het volgende:
sorry
pi_9417445
Beetje vaag...

(maar bijna klaar met werk)

donderdag 27 maart 2003 @ 20:41:38 #7
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9417446
Ik voel me weer TOP! Gene vuiltje meer aan de lucht!
pi_9417459
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 20:40 schreef SoM het volgende:
Kussie kussie kussie

Nu weer goed?

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9417619
Erg moe

Moet nog een hoop doen en heb er eigenlijk helemaal geen zin in, voor de rest gaat het redelijk, maar ook niet meer dan dat

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 27 maart 2003 @ 21:08:30 #10
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9417996
voel me fucking kut... mis me liefje onwijs en hijs nog niet op msn (waarschijnlijk is ie nog niet thuis) en mja.. kweenie.. voel me gewoon onwijs kut en ik zie heel erg tegen morgen op.. heb morgen onwijs veel tussenuren en de meeste tussenuren zijn er geen vriednen van mij vrij.. dus kan ik lekker in me eentje me gaan vervelen, want op me huiswerk kan ik me toch niet concentreren en internet is al helemaal langzaam op school.. *snif* en dan ga ik me alleen maar kut voelen...

maarja.. het moet maar

KippKoRN I love you!
pi_9418028
KUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTT!!!!
Heb proefwerkweek gehad, krijg alleeeeen maar 3/4/5-en terug en had nog wel super goed geleerd!!
Heb huisarrest..
Net de vriendschap met mijn 'beste vriend' verbroken en nu gaat hij van de flat afspringen (zegtie).
Verder ruzie met een vriend en een vriendin..
Kan vandaag echt nix goed doen..voel me kut GVD!!!! En ben chagerijnig
pi_9418675
Gaat wel. Hele week al slecht geslapen en ben nu dan ook wel beetje moe. Vandaag de eerste van drie sollicitatiegesprekken voor een stageplek gehad en ik weet zelf niet of ik het ok heb gedaan
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_9419057
zwaar beroerd :|

voor een iets duidelijker beeld moet je m'n 2 replies in hoe voel jij je uitgedrukt in songteksten

pi_9419082
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 20:39 schreef spookie het volgende:
Klote klote klote en nog eens klote als je iemand nodig hebt kun je het altijd maar lekker uitzoeken.
hmm dit beschrijft het opzich ook wel

*denkt* misschien had ik ook m'n vorige post wel ff kunnen editten

pi_9419276
Ik voel me zoooooo verliefd!!

Morgen zien we elkaar weer (na een hele week).

Ik kan niet langer wachten...

Biggest idol fan? That's me!
pi_9419301
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:57 schreef Idols-fanaat het volgende:
Ik voel me zoooooo verliefd!!

Morgen zien we elkaar weer (na een hele week).

Ik kan niet langer wachten...

He wat leuk , have fun
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_9419419
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:48 schreef Whistler112 het volgende:
zwaar beroerd :|

voor een iets duidelijker beeld moet je m'n 2 replies in hoe voel jij je uitgedrukt in songteksten

jij bent ook niet echt vrolijk he de laatste tijd? (ja ik ben t meisje waar je tegen zei dat je me niet mocht omdat ik vriendin van dian ben)
ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!

pi_9419612
Nog steeds best wel blij dat evuluatiegesprek goed gelopen is , en rustiger minder opgefokt als voorheen, maar dat komt ook omdat het voor mij gewoon werkt uit te typen wat ik voel op dat moment . Verder besluit ik morgen maar weer ff verder te gaan met de zomerschoonmaak en mijn kledingkast uit te mesten was er van de week aan begonnen en nu ziet die kamer eruit alsof de bom er is gebarsten.
pi_9419788
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:58 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

He wat leuk , have fun

Hoi ATJ, dank je!
Mijn dertienjarige relatie is inmiddels afgesloten hoofdstuk. Hij heeft nu leuke vriendin en ik heb een nog veeeeeel leukere vriend, maar we blijven wel gewoon vrienden. Gaat hartstikke goed zo en niemand blijft verdrietig achter, gelukkig.
Hoe ist met jou en D.??
Biggest idol fan? That's me!
pi_9419837
Mja

.

pi_9419881
mja ik voel me gewoon beetje vreemd.... gewoon
pi_9419883
Ik hoor nou net Alle Duizend Redenen van Van Dik Hout op de radio. Dusseh... blij en verdrietig tegelijkertijd. Blij omdat 't een mooi vrolijk nummer is en verdrietig omdat ze dit ook op 5 mei in Wageningen deden toen ik daar nog gelukkig stond te wezen met m'n ex-vriendin.
pi_9419978
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:20 schreef Bombie het volgende:
Ik hoor nou net Alle Duizend Redenen van Van Dik Hout op de radio. Dusseh... blij en verdrietig tegelijkertijd. Blij omdat 't een mooi vrolijk nummer is en verdrietig omdat ze dit ook op 5 mei in Wageningen deden toen ik daar nog gelukkig stond te wezen met m'n ex-vriendin.
dat soort momenten ken ik ja...maar je kan er weinig tegen doen...alleen voordelen bedenken van het vrijgezel zijn (niet dat ik die voordelen zie ofzow, maar daar gaat het niet om )
en bedenken dat er zat andere leuke meiden rondlopen (ja ook al zo standaard, maar misschien helpt het)
pi_9420069
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:02 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

jij bent ook niet echt vrolijk he de laatste tijd? (ja ik ben t meisje waar je tegen zei dat je me niet mocht omdat ik vriendin van dian ben)
ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!

Dat klopt, ben vrij weinig blij. En ik weet ondertussen al stuk beter wie je bent, ex van mortal enzo..en dat ik dat zei over dian, komt gewoon omdat iedereen met wie dian om gaat problemen met mij heeft. en vaak ook andersom.
pi_9420123
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:16 schreef Idols-fanaat het volgende:

[..]

Hoi ATJ, dank je!
Mijn dertienjarige relatie is inmiddels afgesloten hoofdstuk. Hij heeft nu leuke vriendin en ik heb een nog veeeeeel leukere vriend, maar we blijven wel gewoon vrienden. Gaat hartstikke goed zo en niemand blijft verdrietig achter, gelukkig.
Hoe ist met jou en D.??

Zie ff stomen . Hij is raar en ik ben nu ook van plan hem dus radicaal van alle contact met mij te blokkeren , door ook vriendin die hem kent in te lichten geen info over mij te geven .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')