abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9417387
en weer verder in deel 76 alweer
pi_9417413
Klote klote klote en nog eens klote als je iemand nodig hebt kun je het altijd maar lekker uitzoeken.
oops ohh my ...
  donderdag 27 maart 2003 @ 20:40:49 #3
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9417429
Nouuu we waren tegleijkertijd
pi_9417434
Kut. .
pi_9417438
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 20:40 schreef SoM het volgende:
sorry
pi_9417445
Beetje vaag...

(maar bijna klaar met werk)

donderdag 27 maart 2003 @ 20:41:38 #7
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9417446
Ik voel me weer TOP! Gene vuiltje meer aan de lucht!
pi_9417459
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 20:40 schreef SoM het volgende:
Kussie kussie kussie

Nu weer goed?

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9417619
Erg moe

Moet nog een hoop doen en heb er eigenlijk helemaal geen zin in, voor de rest gaat het redelijk, maar ook niet meer dan dat

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 27 maart 2003 @ 21:08:30 #10
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9417996
voel me fucking kut... mis me liefje onwijs en hijs nog niet op msn (waarschijnlijk is ie nog niet thuis) en mja.. kweenie.. voel me gewoon onwijs kut en ik zie heel erg tegen morgen op.. heb morgen onwijs veel tussenuren en de meeste tussenuren zijn er geen vriednen van mij vrij.. dus kan ik lekker in me eentje me gaan vervelen, want op me huiswerk kan ik me toch niet concentreren en internet is al helemaal langzaam op school.. *snif* en dan ga ik me alleen maar kut voelen...

maarja.. het moet maar

KippKoRN I love you!
pi_9418028
KUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTT!!!!
Heb proefwerkweek gehad, krijg alleeeeen maar 3/4/5-en terug en had nog wel super goed geleerd!!
Heb huisarrest..
Net de vriendschap met mijn 'beste vriend' verbroken en nu gaat hij van de flat afspringen (zegtie).
Verder ruzie met een vriend en een vriendin..
Kan vandaag echt nix goed doen..voel me kut GVD!!!! En ben chagerijnig
pi_9418675
Gaat wel. Hele week al slecht geslapen en ben nu dan ook wel beetje moe. Vandaag de eerste van drie sollicitatiegesprekken voor een stageplek gehad en ik weet zelf niet of ik het ok heb gedaan
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_9419057
zwaar beroerd :|

voor een iets duidelijker beeld moet je m'n 2 replies in hoe voel jij je uitgedrukt in songteksten

pi_9419082
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 20:39 schreef spookie het volgende:
Klote klote klote en nog eens klote als je iemand nodig hebt kun je het altijd maar lekker uitzoeken.
hmm dit beschrijft het opzich ook wel

*denkt* misschien had ik ook m'n vorige post wel ff kunnen editten

pi_9419276
Ik voel me zoooooo verliefd!!

Morgen zien we elkaar weer (na een hele week).

Ik kan niet langer wachten...

Biggest idol fan? That's me!
pi_9419301
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:57 schreef Idols-fanaat het volgende:
Ik voel me zoooooo verliefd!!

Morgen zien we elkaar weer (na een hele week).

Ik kan niet langer wachten...

He wat leuk , have fun
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_9419419
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:48 schreef Whistler112 het volgende:
zwaar beroerd :|

voor een iets duidelijker beeld moet je m'n 2 replies in hoe voel jij je uitgedrukt in songteksten

jij bent ook niet echt vrolijk he de laatste tijd? (ja ik ben t meisje waar je tegen zei dat je me niet mocht omdat ik vriendin van dian ben)
ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!

pi_9419612
Nog steeds best wel blij dat evuluatiegesprek goed gelopen is , en rustiger minder opgefokt als voorheen, maar dat komt ook omdat het voor mij gewoon werkt uit te typen wat ik voel op dat moment . Verder besluit ik morgen maar weer ff verder te gaan met de zomerschoonmaak en mijn kledingkast uit te mesten was er van de week aan begonnen en nu ziet die kamer eruit alsof de bom er is gebarsten.
pi_9419788
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:58 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

He wat leuk , have fun

Hoi ATJ, dank je!
Mijn dertienjarige relatie is inmiddels afgesloten hoofdstuk. Hij heeft nu leuke vriendin en ik heb een nog veeeeeel leukere vriend, maar we blijven wel gewoon vrienden. Gaat hartstikke goed zo en niemand blijft verdrietig achter, gelukkig.
Hoe ist met jou en D.??
pi_9419837
Mja

.

pi_9419881
mja ik voel me gewoon beetje vreemd.... gewoon
pi_9419883
Ik hoor nou net Alle Duizend Redenen van Van Dik Hout op de radio. Dusseh... blij en verdrietig tegelijkertijd. Blij omdat 't een mooi vrolijk nummer is en verdrietig omdat ze dit ook op 5 mei in Wageningen deden toen ik daar nog gelukkig stond te wezen met m'n ex-vriendin.
pi_9419978
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:20 schreef Bombie het volgende:
Ik hoor nou net Alle Duizend Redenen van Van Dik Hout op de radio. Dusseh... blij en verdrietig tegelijkertijd. Blij omdat 't een mooi vrolijk nummer is en verdrietig omdat ze dit ook op 5 mei in Wageningen deden toen ik daar nog gelukkig stond te wezen met m'n ex-vriendin.
dat soort momenten ken ik ja...maar je kan er weinig tegen doen...alleen voordelen bedenken van het vrijgezel zijn (niet dat ik die voordelen zie ofzow, maar daar gaat het niet om )
en bedenken dat er zat andere leuke meiden rondlopen (ja ook al zo standaard, maar misschien helpt het)
pi_9420069
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:02 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

jij bent ook niet echt vrolijk he de laatste tijd? (ja ik ben t meisje waar je tegen zei dat je me niet mocht omdat ik vriendin van dian ben)
ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!

Dat klopt, ben vrij weinig blij. En ik weet ondertussen al stuk beter wie je bent, ex van mortal enzo..en dat ik dat zei over dian, komt gewoon omdat iedereen met wie dian om gaat problemen met mij heeft. en vaak ook andersom.
pi_9420123
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:16 schreef Idols-fanaat het volgende:

[..]

Hoi ATJ, dank je!
Mijn dertienjarige relatie is inmiddels afgesloten hoofdstuk. Hij heeft nu leuke vriendin en ik heb een nog veeeeeel leukere vriend, maar we blijven wel gewoon vrienden. Gaat hartstikke goed zo en niemand blijft verdrietig achter, gelukkig.
Hoe ist met jou en D.??

Zie ff stomen . Hij is raar en ik ben nu ook van plan hem dus radicaal van alle contact met mij te blokkeren , door ook vriendin die hem kent in te lichten geen info over mij te geven .
pi_9420279
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:23 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

dat soort momenten ken ik ja...maar je kan er weinig tegen doen...alleen voordelen bedenken van het vrijgezel zijn (niet dat ik die voordelen zie ofzow, maar daar gaat het niet om )
en bedenken dat er zat andere leuke meiden rondlopen (ja ook al zo standaard, maar misschien helpt het)

Lief... maar ik weet dat het veel voordelen heeft. En het meeste van de tijd op een dag voel ik me onafhankelijk, sterk en zeker en sta ik open voor nieuwe ervaringen en dan komen die verlaten 30 minuten af en toe voorbij dat ik haar zo mis dat een lichaam eigenlijk te klein is voor zoveel gevoel. Ondanks dat ik wel weet dat zij niet de ware voor mij is.

Tuurlijk... er zijn zat voordelen, voor als je die zelf niet kunt ontdekken...
Je kunt alles doen wat je wilt dus de weg ligt open voor spannende dingen en je hebt genoeg tijd om tot jezelf te komen, waar je in een relatie heel veel rekening moet houden met de ander. Er zijn nog veel meer goede redenen. Wel duizend redenen. Maar dat is meer iets voor R&P.

pi_9420316
Verdrietig en eenzaam

Geloof dat mijn ziel zeer doet.

Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 27 maart 2003 @ 22:36:11 #28
48774 Matthis
Voor een dag van morgen...
pi_9420358
gestrest

paper moet morgen klaar zijn en ingeleverd worden. de tekst is, op enkele conclusies na, af. nu de lay-out nog. hopelijk werkt m'n PCtje wat mee. *fingers crossed*

Love is a color only the blind can see...
pi_9420371
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:33 schreef Bombie het volgende:

[..]

Lief... maar ik weet dat het veel voordelen heeft. En het meeste van de tijd op een dag voel ik me onafhankelijk, sterk en zeker en sta ik open voor nieuwe ervaringen en dan komen die verlaten 30 minuten af en toe voorbij dat ik haar zo mis dat een lichaam eigenlijk te klein is voor zoveel gevoel. Ondanks dat ik wel weet dat zij niet de ware voor mij is.

Tuurlijk... er zijn zat voordelen, voor als je die zelf niet kunt ontdekken...
Je kunt alles doen wat je wilt dus de weg ligt open voor spannende dingen en je hebt genoeg tijd om tot jezelf te komen, waar je in een relatie heel veel rekening moet houden met de ander. Er zijn nog veel meer goede redenen. Wel duizend redenen. Maar dat is meer iets voor R&P.

[edit] Oh shit! Dit is R&P .. lol

zucht... ik moet echt eens de cursus 'hoe druk ik op de juiste knop' volgen

[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 27-03-2003 22:38]

Nerd met benen donderdag 27 maart 2003 @ 22:37:38 #30
18073 miss_bleu
pi_9420407
Leeg, bedrogen gewoon ffies kut
  donderdag 27 maart 2003 @ 22:39:56 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_9420476
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:37 schreef miss_bleu het volgende:
* Troel troost miss_bleu
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Nerd met benen donderdag 27 maart 2003 @ 22:42:24 #32
18073 miss_bleu
pi_9420557
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:39 schreef Troel het volgende:

[..]

* Troel troost miss_bleu

pi_9420623
kut! Gezeik van mijn ouders... gaat nergens over! kan ik er wat aan doen dat ik een druk leven heb en vaak van huis weg ben door vrienden sporten stage en werk? En dan nog eens dat rot rijexamen waar ik potverdorie nog bijna 8 weken op moet wachten
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
  donderdag 27 maart 2003 @ 23:05:51 #34
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_9421308
Ik weet niet wat ik heb, maar ik voel me nog steeds helemaal toppie!!!!

Wordt erzelf een beetje gek van haha...
Ik vind alles gewoon ff mooi...
En kreeg net ff weer helemaal warm gevoel toen iemand tegen me zei, die me een paar maanden geleden uit de put heeft geholpen...
Dat we dat toch maar ff saampjes hadden gedaan
net zoals ie een paar maand geleden zei:
We gaan er samen voor
is dat lief of niet??
ik is blij
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_9421331
Groeten Uit Maaiveld - Acda & de Munnik op de radio... dus melancholisch. Mooi nummer hoor. Pff.. muziek heeft zo'n zware invloed op m'n gevoel.
  donderdag 27 maart 2003 @ 23:52:14 #36
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_9422527
Heb de hele dag gestudeerd voor een tentamen morgenochtend, en heb nog steeds niet het gevoel dat ik het ken.... Maar goed, hoe voel ik me dan??? Tussen en in...
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
  FOK!fossiel donderdag 27 maart 2003 @ 23:56:27 #37
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_9422615
ik voel me redelijk...zowaar weer eens dag dat het redelijk gaat..
  vrijdag 28 maart 2003 @ 00:05:45 #38
50956 Natemy
Dansen is leuker dan lopen
pi_9422800
Voel me goed, altijd als ik naar muziek van vroeger luister; nu the Cure met a forest, wel oud maar errug goed.
Werkt in het algemeen goed bij mij als stemmingmaker, muziek, meestal krijg ik alles wel weer op een rij...
Ik weet niet veel, maar ik leer heel snel
pi_9422805
zenuwachtig!! voor morgen...
  vrijdag 28 maart 2003 @ 01:21:31 #40
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_9423950
*zucht* .
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 07:03:09 #41
19727 yingyang
Still alive
pi_9424647
Voel me sterk. Ik zit weer actiever in de maatschappij en kan weer manipuleren. Zoals dat ook hoort in de maatschappij. Je moet de dingen zeggen die anderen aan het denken zetten om zodoende iets te bereiken. Door ze te beinvloeden dus.

Zo doen anderen het ook met mij dus waarom zou ik zelf die techniek niet toepassen. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten dus.

Verder gaat het okey. Zit sterk in mijn vel en laat me door niemand van de wijs brengen.

De sterken overleven en de zwakken gaan ten onder. En ik wil liever bij de sterken horen. Omdat ik niet graag ten onder ga.

Ben al bijna 2 maanden depressie vrij en ook dat is lekker. Het gaat met de dag beter. En ik word met de dag sterker. Ik blijf bouwen aan mezelf omdat er nog veel te bouwen en te bereiken valt.

pi_9424649
Fantastisch eigenlijk .
  vrijdag 28 maart 2003 @ 07:17:04 #43
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9424670
ik zie heel erg tegen vandaag op...
heb vandaag 3 tussenuren waarin ongeveer niemand die ik ken ook een tussenuur heeft, dus waarschijnlijk ben ik dan helemaal alleen zonder afleiding en ga ik me superkut voelen
KippKoRN I love you!
pi_9424681
NOG steeds op een roze wolk ,... nu al 3 weken smoorverliefd en het gaat toppie tussen ons...

zie al wat bergen en dalen aankomen, maar daar sluit ik mijn ogen nog even voor... even nog genieten, dat is wel verdiend!

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
  vrijdag 28 maart 2003 @ 07:52:12 #45
19727 yingyang
Still alive
pi_9424755
Verbazingwekkend. Een mens is tot veel in staat. Als je wilt kun je veel bereiken als mens. Wilskracht kan tot veel aanzetten. Waar een wil is daar is een weg, en dat geldt voor iedereen, geen uitzonderingen.

Heb je eenmaal via de wilskracht een weg vrij gemaakt naar geluk dan gaat het ineens snel. Dan lijkt van alles op zijn plek te komen.

Hard vechten kan soms echt de moeite waard zijn. Nooit het hoofd laten zakken maar doorvechten richting geluk. Geluk dat voor iedereen klaar kan liggen. Vooral in Nederland waar alles bijna op en top geregeld is.

Nog maar een keer dat gedicht dat hier al een keer gepost is geworden.

Als je denkt: 'ik ben verslagen'
is de nederlaag een feit.
Als je denkt: 'ik zal niet versagen'
win je op den duur de strijd.
Als je denkt:'ik kan het niet halen'
is de tegenslag op til.
Want het overslaan der schalen,
hangt voornamelijk af van de wil.
Moedelozen gaan ten onder
door hun twijfel, door hun vrees.
Vechters winnen door een wonder
telkens weer de zware race.
Denk: IK KAN HET, en dan gaat het
iedereen vindt bij wilskracht baat
en in zaken wint de daad het
van het nutteloos gepraat.

Als je jammert: 'ik ben zwakker
dan mijn grootste concurrent',
blijf je levenslang de stakker
die je ongetwijfeld niet bent.
Niet de Goliats en de rijken
tellen in de kamp van zes,
maar de fermen die niet wijken
hebben vroeg of laat succes!

Sterkte voor al de mensen die het ff zwaar hebben. Blijf vechten en doorgaan. Aan het einde van de tunnel is er altijd licht. Hoe moeilijk het ook is.

Baas zijn van je eigen gedachtes dat moet iedereen lukken. Als het mij gelukt is dan moet het iemand anders ook lukken.

En ik heb het zwaar gehad. Heel zwaar, maar door te vechten en de moed te bewaren ben ik uit het diepste dal gekomen. Uit een bijna onmogelijke positie ben ik weer op de plek terecht gekomen

STERKTE ALLEMAAL.

pi_9424764
ik ben nog steeds heel blij..
vandaag hebbik nog 1 toets, en dan hebbik lekker 5 daagjes vrij.. ...
*yay.. gelukkig is*
kheb echt de lente in mijn hoofd..
lente roelzzzz
pi_9424877
me keel zit dicht en kan hier door niet echt praten
dus word een rustig dagje
pi_9424888
strange, opgelucht aan de ene kant, super onrustig aan de andere kant, slecht geslapen en chaotisch in mijn hoofd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9424998
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 00:05 schreef Natemy het volgende:
Voel me goed, altijd als ik naar muziek van vroeger luister; nu the Cure met a forest, wel oud maar errug goed.
Werkt in het algemeen goed bij mij als stemmingmaker, muziek, meestal krijg ik alles wel weer op een rij...
Dus jij kent 'm iig nog Dat is een behoorlijk stemmingmakend nummer!! Beetje obscuur eigenlijk. Die kan nog lang mee.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 09:35:20 #50
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9425469
God, wat ligt mijn bed toch lekker, waarom moest ik er nu alweer uit?
Maar goed, nog 1 dag en dan is het weekend! Yes!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_9425558
WHOEIIII ik kolk helemaal, ben vreselijk hyper!!!!!

YEAH goed gevoel!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9425682
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 09:42 schreef DarkElf het volgende:
WHOEIIII ik kolk helemaal, ben vreselijk hyper!!!!!

YEAH goed gevoel!

Keep that feeling !

en lees het gedicht een paar posts terug eens !!

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
  FOK!fotograaf vrijdag 28 maart 2003 @ 09:56:08 #53
18921 freud
Who's John Galt?
pi_9425705
Prima! Relaxed wakker geworden naar vriendin, zonnetje, rustig fietsen naar werk met Bach - Air in G string op mijn kop. Vandaag wat zaken afwerken en dan lekker weekend vieren. Over een maand krijg ik de sleutel van onze nieuwe casa! Tres goed dus!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_9425724
dat ik LEEF Damn, ik voel me nu al tijden goed in mijn vel zittend. Eigenlijk helemaal sinds bij mijn moeder de diagnose is gesteld dat ze vrij was van haar borstkanker en dat is al weer meer dan een half jaar geleden. Laatste tijd voel ik me echt flex, blij met mezelf. Ik straal het volgens mij ook uit, want ik had vanochtend dus weer sjans in de trein en ik heb volgende week een date.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_9425729
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 09:57 schreef Peregrijn het volgende:
dat ik LEEF Damn, ik voel me nu al tijden goed in mijn vel zittend. Eigenlijk helemaal sinds bij mijn moeder de diagnose is gesteld dat ze vrij was van haar borstkanker en dat is al weer meer dan een half jaar geleden. Laatste tijd voel ik me echt flex, blij met mezelf. Ik straal het volgens mij ook uit, want ik had vanochtend dus weer sjans in de trein en ik heb volgende week een date.
Dikke KUS!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9425781
ik voel me goed, vrolijk en blij
pi_9425799
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 09:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dikke KUS!

Kijk dat bedoel ik nu, heb ik al weer sjans Blij om te horen dat jij ook lekker in je vel zit vandaag meid. Volgens mij begint je groeptherapie langzaam aan toch vruchten af te werpen (al zijn het dan ook maar frambozen en nog geen grote ananassen), of niet?
pi_9425864
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 10:04 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik nu, heb ik al weer sjans Blij om te horen dat jij ook lekker in je vel zit vandaag meid. Volgens mij begint je groeptherapie langzaam aan toch vruchten af te werpen (al zijn het dan ook maar frambozen en nog geen grote ananassen), of niet?

ja het gaat lekker en ik ben de AD aan het afbouwen en heb nauwelijks geslapen dus..... kan ook verkeerd gaan maar ja, SOIT!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9425881
Hmm. Het voelt aan alsof het al weekend is.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  vrijdag 28 maart 2003 @ 10:16:00 #60
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9425981
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 10:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja het gaat lekker en ik ben de AD aan het afbouwen en heb nauwelijks geslapen dus..... kan ook verkeerd gaan maar ja, SOIT!

Goed om je: te zien gebruiken!
doe je wel voorzichtig?

On topic: ik heb een vrije dag genomen vandaag.

Zit nu nog aan de koffie maar ga straks maar eens een flink stuk mountainbiken (ik besef met dit weer ineens dat ik over niet al te lange tijd "bikini-ready" moet zijn).

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_9426015
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 10:16 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Goed om je: te zien gebruiken!
doe je wel voorzichtig?

On topic: ik heb een vrije dag genomen vandaag.

Zit nu nog aan de koffie maar ga straks maar eens een flink stuk mountainbiken (ik besef met dit weer ineens dat ik over niet al te lange tijd "bikini-ready" moet zijn).

ach voorzichtig..... misschien wil ik dat helemaal niet

Fijn dat je vrij hebt nu met dit lekkere weer

en ik mail je snel weer

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9426172
ah kijk aan, ben ik niet de enige die zich helemaal TOP voelt!

Keep up the good work !

pi_9427619
Somber.
#geen
pi_9427628
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:40 schreef DuchessX het volgende:
Somber.
kus voor mijn meissie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 28 maart 2003 @ 11:52:39 #65
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_9427851
voel me leeg... alleen... en aan de andere kant opgelucht en vrij....

heb gister na 21 maanden met mijn vriend gebroken...

doet errug zeer :')

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_9427880
Helemaal Super!

* aan Darkelf geeft*

Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_9427947
Neutraal,

En dan voel ik me dus mezelf...

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9429448
vrolijk, maar wel een beetje down....
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:13:50 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_9429465
Zwaar klote
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:20:49 #70
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_9429633
Goed .. yeah goed ..
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_9429805
Moe en klote
doe waar je angst voor hebt en de angst sterft een zekere dood
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:35:43 #72
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9429940
Ik ben ineens de redenen dat ik soms onzeker ben aan het verwerken. Heb me tijdens het post lopen evne in mezelf teruggetrokken, veel nagedacht en verwerkt en nu voel ik me beter
En ik verheug me op het weekend

Het komt allemaal wel goed met me... het gaat al allemaal zo goed..

vrijdag 28 maart 2003 @ 13:37:47 #73
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9429990
misschien wordt het tijd dat ik ook weer vrolijk ga worden...
KippKoRN I love you!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:51:24 #74
38241 c0rneel
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_9430300
heb net m'n giroafschrift gezien dus
heb alleen komende 2 weken examens en heb dit weekend niet echt tijd om te leren (moet werken)
Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
pi_9430660
OKIDOKIDOKI Ik heb mijn deadline gehaald en ben klaar voor vandaag. Het is tijd voor een kortstondige vrije periode en we noemen het...............

............WEEKEND

pi_9430768
Hongerig moe en ga het liefst naar mijn nest ook al kan dat helaas niet.
BAAL
Gelukkig zijn is iets anders dan gelukkig blijven.
pi_9430886
Op het moment goed kut eigenlijk . Te veel te gelijk.
Een goed nieuwtje mijn vriendin heeft een baby gekregen en heb haar vandaag meteen aan de telefoon gehad nadat ik haar geboortekaartje kreeg.
Verder door iemand anders zijn paranoia ga ik weer twijfelen aan een herstelde vriendschap wat ik helemaal niet wil . Slecht geslapen ook zowieso en wakker geworden door boor buren .
Mijn vader was in huis aan het schilderen en ik ben letterlijk en figuurlijk het huis uitgevlucht omdat ik door de rommel en het niets kunnen doen op dat moment eigenlijk niet lekker in mijn huisje zit.
Mijn vader vertelde ook nog ff dat het met mam niet goed ging , dat ze nu toch gaat inzien dat er toch iets niet goed is in haar doen & laten en dat ze nu toch wel hulpverlening wil , en eigenlijk beseft ze dat nu pas op haar 60 . Al met al heel hectisch dus.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 14:29:37 #78
32089 AliaS_
Dain bramaged
pi_9431197
afgezien van een lichte kater voel ik me top

vanavond maar weer ff stappen, en morgenavond ook maar denk. Daar is het weekend voor ja toch

pi_9431382
Mja tgaat met mij wel welletjes... kan beter maar daar ben ik mee bezig
Who are you!?
  vrijdag 28 maart 2003 @ 15:00:20 #80
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9431954
Wel lekker; net terug van 50 km fietsen.
Genoten van de omgeving en het lekkere weer

Ik voel me zo energiek dat ik hier thuis maar eens flink ga schoonmaken voordat ik vanavond naar de film ga.

En de egocentrische, onaardige figuren in m'n omgeving kunnen even lekker het heen en weer krijgen.

Zo.

pi_9433465
ik voel me verveeld
  vrijdag 28 maart 2003 @ 16:31:46 #82
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9434316
ik voel me alweer veel beter dan eerder vandaag
ik heb van mijn pappie 2 disney dvd's te leen gekregen (Lilo & Stitch en Peter Pan, terug naar Nooitgedachtland) die hij voor z'n werk had gekocht.. en ik mag ze uitproberen :D:D
KippKoRN I love you!
pi_9434349
als een pompoen op LSD
pi_9434593
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 16:31 schreef NemesisDivina het volgende:
ik voel me alweer veel beter dan eerder vandaag
ik heb van mijn pappie 2 disney dvd's te leen gekregen (Lilo & Stitch en Peter Pan, terug naar Nooitgedachtland) die hij voor z'n werk had gekocht.. en ik mag ze uitproberen :D:D
die wilk ook zien
  vrijdag 28 maart 2003 @ 16:50:06 #85
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9434767
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 16:42 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

die wilk ook zien

oke zie ik je zo hier hehehe
KippKoRN I love you!
pi_9435087
Lekker alleen moet ff kijken wat ik vanavond ga doen.
pi_9435904
gaar
pi_9435936
Nog steeds kut. .
pi_9436197
Moe, verward, geïrriteerd, verwaarloosd en nuchter .

Het eerste en het laatste zal in de loop van de avond wel goedkomen denk ik .

vrijdag 28 maart 2003 @ 18:22:57 #90
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9436237
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 18:03 schreef SuperUli het volgende:
Nog steeds kut. .
en
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 18:01 schreef Whistler112 het volgende:
gaar
en iedereen die zich hier nog meer niet lekker/vrolijk/toppie voelt:

En yingyang; tof om te lezen hoe het nu met je gaat! Houd dat vast!

Ikzelf? Hmmmm... heb een gezellig gesprekje op msn... heb net een heerlijke, zelfgemaakte op zn minst 3-sterren-maaltijd (hoop ik) door mn slokdarm laten glijden... én de lentelucht in me opgesnoven... helemaal dus!

12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
  Moderator vrijdag 28 maart 2003 @ 18:36:50 #91
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_9436426
Erg verdrietig.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_9436448
ik voel me goed, en ik straal het uit merk ik.. ik krijg opeens veel meer aandacht van mensen..
en.. ik heb zoveel dingen gehoord die ik gewoon superleuk vond om te horen..
en nog steeds de lente in m'n koppie..
jah.. kvoel me goed, ik ben blij..
  vrijdag 28 maart 2003 @ 18:45:22 #93
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9436540
ik mis me lieffie.. want dies nu winkelen en ik moet leren maar morgen ga ik em weer zien
maargoed.. verder voel ik me een beetje verveeld van het leren, maar het moet maar...
KippKoRN I love you!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 18:47:47 #94
19727 yingyang
Still alive
pi_9436568
Vreemd. Het schijnt te zijn dat ik een tweede diagnose heb gekregen en dat is adhd. Hoe dit precies zit daar moet ik nog achter komen.

Gelukkig weet ik iemand die het ook heeft dus als het echt zo is dan heb ik iemand om mee te praten.

vrijdag 28 maart 2003 @ 18:52:12 #95
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9436611
Het voelt alsof ik faal.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 18:52:22 #96
19727 yingyang
Still alive
pi_9436612
Leuk dus. Naast mds ook nog adhd hebben

En ik herken bijna alles in de raakvlakken van adhd.

Geweldig. Nog iets waar ik mee moet omgaan

vrijdag 28 maart 2003 @ 18:54:24 #97
22259 Fogerty
slapende account
pi_9436641
Ik had me verheugd op de barbecue bij het Waalstrandje, maar de vriendin die me er mee naartoe zou nemen (ik ken die mensen zelf niet) belde net dat ze ziek in bed kruipt. Dus nu ga ik hier zelf maar zielig mijn huzarensalade opeten en hamburgers bakken
Ach ja, het is inmiddels toch best koud en een avondje rust kan ook geen kwaad. Baantjer, the movie komt op tv, zag ik.
Hieperdepiep hoera!
pi_9436792
ik voel me al de hele WEEK kut
Greek Godess of the Earth
  Nerd met benen vrijdag 28 maart 2003 @ 19:05:56 #99
18073 miss_bleu
pi_9436806
Moe na dagje werken het was mega druk met dit mooie weer. En note to self : wakker gebeld worden door je baas is niet fijn, zet dus voortaan foon uit.
pi_9436829
Verdrietig en chagrijnig. M'n lieffie is weg met school . En ik moet heel veel leren. . .
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:16:05 #101
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9436955
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:07 schreef SuperUli het volgende:
Verdrietig en chagrijnig. M'n lieffie is weg met school . En ik moet heel veel leren. . .
ik moet ook leren.. leren zuigt
KippKoRN I love you!
pi_9437085
ut gaat goed ik heb JB en verder heb ik niemand nodig
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_9437629
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:23 schreef VixenFromHell het volgende:
ut gaat goed ik heb JB en verder heb ik niemand nodig
tuurlijk heb je verder wel mensen nodig...stel dat je JB kwijtraakt...dan heb je niemand...en dat moet je zien te voorkomen...

ontopic:
mja me zus is weer eens thuis...en ze is weer zwaar chaggo en ze kan me alleen maar afzeiken...en ze denkt alles beter te weten...terwijl dat gewoon niet zo is...zit ze net onder het eten de hele tijd hardstikke goor te doen...en daar kan ik dus echt niet tegen dus ik word onderhand een beetje chagrijnig

pi_9437725
Ach, JB blijft waarschijnlijk nog wel even maar misschien beginnen de andere mensen je onderhand wel te missen..

Met mij gaat 't overigens best, na een productief dagje werk en met een paar biertjes in het vooruitzicht

pi_9437756
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:04 schreef Gaja het volgende:
ik voel me al de hele WEEK kut
Oef... komt toch niet door mijn 'dominantie'-opmerking, waar je zo hels op reageerde, he?

ehm... dit kan natuurlijk onbedoeld verkeerd overkomen als er echt iets naars is gebeurd

[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 28-03-2003 22:07]

pi_9437806
Moe en beetje verward maar verder alles wel bon
Hee buurman, ik hier?
  vrijdag 28 maart 2003 @ 20:23:48 #107
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9438262
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 18:36 schreef Mike het volgende:
Erg verdrietig.
.

Ik wil helemaal niet dat jij verdrietig bent

.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_9439089
gefrustreerd stomme gtst ik kijk het ook weer es hoor...enne natuurlijk op zo'n stom moment is het afgelopen

verder voel ik me goed hoor

vrijdag 28 maart 2003 @ 21:45:06 #109
22259 Fogerty
slapende account
pi_9439908
En ik wil OOK al niet dat Mike verdrietig is. Dus kappen daarmee, Mike!

Ik had vanavond weer eens een briljante ingeving. Ik had eigenlijk helemaal geen zin om zielig de ingekochte spullen voor de niet-doorgaande barbecue op te gaan eten, die stomme Baantjerfilm te kijken en vergeefs te wachten totdat Peter eens terugbelt om naar de Gonzo te gaan.
En toen bedacht ik me ineens dat het op vrijdagavond baantjestrekken is hier in het zwembad vlakbij

Nu voel ik mij zeer sportief, voldaan en is de avond geslaagd ook als die hele Gonzo er niet meer van komt.

Hieperdepiep hoera!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 21:49:52 #110
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_9440021
Heb een beetje kiespijn en verder ben ik zo besluiteloos dat ik geen idee heb hoe mijn toekomst er uit zal zien. Grote onzekerheden dus. Ik moet binnenkort beslissen over het verdere verloop van mijn leven, maar hoe kan je over zoiets beslissen als je niet weet wat je wil of zelfs maar kan?
For great justice!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 21:58:48 #111
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9440251
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 21:45 schreef Fogerty het volgende:
Nu voel ik mij zeer sportief, voldaan en is de avond geslaagd ook als die hele Gonzo er niet meer van komt.
You go girl,

[ontopic] Heb een minibeetje the blues vanavond, na lekker op het terras te hebben gezeten en gegeten met een vriendin. Thuisgekomen was mijn huis weer stil en leeg en liet mijn kat mij schrikken door zo goed als net niet helemaal van het balkonrandje te vallen. The Pianist ligt me aan te kijken hier, maar ik durf het niet zo goed aan in de bui waarin ik nu ben.

When I rush it hits me
  vrijdag 28 maart 2003 @ 22:03:45 #112
25473 lawsuit
Mononoke hime
pi_9440399
Als je Princess Mononoke kent, zo voel ik me al sinds het uitbreken van GO 2.

To see with eyes unclouded by hate.

Toppunt van ironie: Een [url=http://flag.blackened.net/wwwthreads/foruminfo.php?Cat=&Board=afb]anarchy forum[/url] met moderators.
pi_9440565
Moe en
pi_9440657
Moe... maar toch naar een party nu. Heb nooit zin als ik moe ben, maar met een beetje mazzel slaat de stemming zo over naar 't positieve...

I'm crazy like a fool.... What about it Daddy Cool

pi_9440702
Ik ben erg blij en verehug me op mijn vakantie naar Salou die ik vandaag heb geboekt (vliegtuig)
pi_9441589
kei goed
  vrijdag 28 maart 2003 @ 23:22:44 #117
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9442219
Ik voel me weer wat beter. Heb samen met Polle met zo'n flippo-tol, zo'n spinner zitten spelen. Samen kijken we dan urenlang gebiologeerd naar een tolletje en geeft ze me kopjes omdat ze het fijn vindt dat ik bij haar zit. En ik verheug me op morgen; een dagje lekker shoppen in A'dam, een stad waar ik altijd graag ben...
  vrijdag 28 maart 2003 @ 23:24:09 #118
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_9442246
ik voel me vandaag ^O^kan niet meer
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_9442263
eeeeh.. alsof ik door 20 verschillende mannen geneukt ben.. 16 keer ben klaargekomen en 10 liter heb geslikt...

vraag jezelf eens af hoe JIJ je dan zou voelen

want ik weet het niet..

pi_9442353
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:25 schreef shavirah het volgende:
jaja

ontopic:

erg rusteloos en onrustig in mijn koppie

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 28 maart 2003 @ 23:33:16 #121
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9442423
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:29 schreef DarkElf het volgende:
erg rusteloos en onrustig in mijn koppie
Niet zo gek, na zo'n hyperdagje... Beetje te ver over je grenzen gegaan.
Lekker gaan slapen. Doe ik ook zo .
Trusten!
pi_9442438
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:33 schreef Moonah het volgende:

[..]

Niet zo gek, na zo'n hyperdagje... Beetje te ver over je grenzen gegaan.
Lekker gaan slapen. Doe ik ook zo .
Trusten!

Ga ik ook zo doen, slaap lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9442454
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ga ik ook zo doen, slaap lekker

Trusten lekker diertje
pi_9442473
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:34 schreef Juup© het volgende:

[..]

Trusten lekker diertje

jij ook lief brombeertje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9442490
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:35 schreef DarkElf het volgende:

[..]

jij ook lief brombeertje

Doe jouw ventje de groeten van mij en geef hem maar een kus
pi_9442511
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:36 schreef Juup© het volgende:

[..]

Doe jouw ventje de groeten van mij en geef hem maar een kus

ok
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9442746
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:22 schreef SoM het volgende:
Ik voel me weer wat beter. Heb samen met Polle met zo'n flippo-tol, zo'n spinner zitten spelen. Samen kijken we dan urenlang gebiologeerd naar een tolletje en geeft ze me kopjes omdat ze het fijn vindt dat ik bij haar zit.
Wat lief
pi_9442787
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:22 schreef SoM het volgende:
Ik voel me weer wat beter. Heb samen met Polle met zo'n flippo-tol, zo'n spinner zitten spelen. Samen kijken we dan urenlang gebiologeerd naar een tolletje en geeft ze me kopjes omdat ze het fijn vindt dat ik bij haar zit. En ik verheug me op morgen; een dagje lekker shoppen in A'dam, een stad waar ik altijd graag ben...
Bailey is ook errug blij met die tolletjes

Heb vandaag veel afleiding gezocht omdat ik zo somber was. Stuk gefietst met hubby, op terras gezeten en lekker wat gegeten en gedronken. Onderweg bij GAMMA een nieuwe fietsbel gekocht

Verder de hele dag gespannen, mist in mijn hoofd en angstig.

Nu dankzij wat alcohol iets rustiger.

Dalijk lekker slapen en hopen dat morgen een fijne dag wordt

#geen
  vrijdag 28 maart 2003 @ 23:54:04 #129
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9442851
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:48 schreef The-What het volgende:

[..]

Wat lief

Dank je
  zaterdag 29 maart 2003 @ 00:38:25 #130
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9443787
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:25 schreef shavirah het volgende:
eeeeh.. alsof ik door 20 verschillende mannen geneukt ben.. 16 keer ben klaargekomen en 10 liter heb geslikt...

vraag jezelf eens af hoe JIJ je dan zou voelen

want ik weet het niet..

uitgewoond
When I rush it hits me
pi_9443797
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 00:38 schreef Barb het volgende:

[..]

uitgewoond

leef je ook nog?

Oh enneuh, ik voel me prima, op het feit na dak volgende week tentamens heb, en als ik die nie haal dan is het praktisch gezegd . En kan ik een nieuwe opleiding zoeken

[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 29-03-2003 00:47]

pi_9444487
wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker wakker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9444522
verdrietig
  zaterdag 29 maart 2003 @ 02:07:18 #134
16284 WhitesoX
let's go bowling
pi_9444906
ja Kut!

gewoon lekker kut fuck flikker toch allemaal op ga toch weg IK BEN EEN ZAK EEN LUL EEN LAFFE DIKKE MONGOOL DIE NIKS KAN

My dirty undies! The laundy, the whites!
pi_9444910
Dorstig, geen bier meer
pi_9445166
nog steeds kláárwakker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 29 maart 2003 @ 03:11:11 #137
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_9445238
Leeg... Heel erg leeg...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_9445348
Heel.. heel erg verdrietig... drank versterkt je emotie. en op dit moment kan ik niet echt ophouden met huilen. Er zit me echt heel veel dwars en dat blijkt nu wel weer. Ik hou me altijd zo groot, maar ondertussen...

there's a black ghost on my trail
won't go away, won't disappear
black ghost never fails to get his way

I'm going to run like hell
down the longest road
when I turn around he'll be waiting there I know
black ghost knows me well

out of my time
a troubled dreamer keeps calling
on someone or something
out of my mind
a troubled dreamer keeps looking
for something or someone to
free me
free me
let me go please

though I try to shake him free
I know that he's a part of me
black ghost living on he knows me well

he's coming down
he's with me now
ghost coming down
black ghost by my side

p.s. ik had verwacht dat ik in m'n huidige staat meer spelfouten zou genereren dan Kikkerlikker & Legion_ bij elkaar, maar het valt gelukkig mee

Met 't luisteren van muziek (Leisure Noise van Gay Dad in dit geval) heb ik in ieder geval een beetje het gevoel dat er iemand is die me begrijpt. Thank god for music.

[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 29-03-2003 04:44]

pi_9445589
uiteindelijk half 5 echt geprobeerd te slapen, tussendoor nog gelzen, tv gekeken en gekletst met Rt en ben nu al weer ruim een uur op

lichaam moe-hoofd erg wakker

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9445603
helemaal niet meer zo goed.. kvoel me een beetje vreemd.
gister goed gesprek met et vriendje gehad.. ..
twordt allemaal een beetje wazig, alle dingen in mijn leven..

ik had een heel mooi liedje opstaan net:
Can you feel the pain I hide?
I laugh out loud, but cry inside..
will you be there to save me from my doubt?
'cause I'm to scared to speak the words out oud..

van green lizard..(kheb een beetje gemixt, zodat et perfecte " gedichtje" eruit zou komen..)

[Dit bericht is gewijzigd door Jory op 29-03-2003 08:04]

pi_9445606
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 07:37 schreef DarkElf het volgende:
uiteindelijk half 5 echt geprobeerd te slapen, tussendoor nog gelzen, tv gekeken en gekletst met Rt en ben nu al weer ruim een uur op

lichaam moe-hoofd erg wakker

Ik kon ook niet meer slapen ik heb zelfs alweer een kwartier op de crosstrainer gestaan
  zaterdag 29 maart 2003 @ 08:51:05 #142
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9445764
Gotverdomme wat heb ik mezelf wéér voor lul gezet

Wat is het toch dat hij met me doet; hij maakt dat ik me radeloos voel, ongewenst en klein.

Wéér een nacht niet geslapen; en waar is verdomme mijn gevoel voor eigenwaarde gebleven?

pi_9445790
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:37 schreef miss_bleu het volgende:
*dikke knuffel geeft*

gaat het vandaag al wat beter??

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_9445818
Moe en irriteer me steeds meer mateloos aan mijn vader en daar ontstond voor de zoveelste keer een stomme ruzie uit. 'T is dat ik vanavond een verjaardag heb, anders was ik dit weekend wel op mijn kamertje gebleven
pi_9445827
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 02:07 schreef WhitesoX het volgende:
ja Kut!

gewoon lekker kut fuck flikker toch allemaal op ga toch weg IK BEN EEN ZAK EEN LUL EEN LAFFE DIKKE MONGOOL DIE NIKS KAN

Zelfkennis is het begin van de wijsheid.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 09:22:23 #146
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9445928
Brak
pi_9445936
Verrot!!
pi_9446126
ik voel me kut
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_9446132
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 09:47 schreef Emel het volgende:
ik voel me kut
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9446177
Moe

Vandaag een drukke dag, ga maar eens douchen

#geen
pi_9446203
ik voel me nog een beetje duf, totaal niet het idee dat ik heb geslapen...
  zaterdag 29 maart 2003 @ 10:01:38 #152
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_9446221
Vandaag word weer een lekkere stad dag
Alleen jammer dat het zonnetje niet schijnt...

M'n mams komt langs, samen met m'n oma.. (en doggie).. dus daar heb ik wel zin in..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 29 maart 2003 @ 10:18:43 #153
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9446348
ik ben moe, heb honger, en heb koppijn

maar me vriendje komt vanmiddag dus ik ga strax even braaf leren en dan is hij trots op me

KippKoRN I love you!
pi_9446384
Wakker blij , vrolijk
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 10:26:05 #155
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_9446396
Beetje duf, verder neutraal...
For great justice!
pi_9446418
Lekker.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 10:31:41 #157
22259 Fogerty
slapende account
pi_9446433
Klote, Noayla. Hou je taai!

Ik voel me raar, ik heb weer zo'n moment dat ik wil gaan huilen, en je zou zeggen gooi het eruit, maar dat is in mijn geval niet de manier want voor ik het weet hou ik er niet meer mee op Heb er bovendien de laatste tijd al vaak genoeg aan toegegeven. Vandaag niet, ik ga nu effe gauw boodschappen doen en dan de hele middag weg op de racefiets.

Hieperdepiep hoera!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 10:36:46 #158
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9446479
Ga maar lekker fietsen Fogerty .
pi_9446991
Okay dan. Klaar voor het weekend, zon en zee en...........
Waarom schijnt de zon niet zo optimaal en uitbundig als de hele afgelopen week? En moeten we dit weekend niet ook nog een uurtje inlveren? Ik ben helemaal nog niet zo blij met dit weekend.
pi_9448552
Rome was leuk en vermoeiend..
Ik ga lekker uitrusten vandaag
en ik voel me goed
  zaterdag 29 maart 2003 @ 13:52:33 #161
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9449144
Ratio en emotie liggen continue in de clinch..

Het is niet bepaald verstandig om verliefd te worden als je je scheiding nog niet eens hebt verwerkt. En al helemaal niet om stug liefde te blijven zoeken bij iemand die je dat helemaal niet wil geven.

En nu zit ik met dubbel verdriet.

Ik begrijp me zelf eerlijk gezegd niet; ik heb verdomme zo veel te bieden en blijf maar die behoefte voelen iemand daarvan te doordringen die dat niet wil en kan zien.

Kies nou eens voor jezelf trut!

pi_9449187
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 13:52 schreef Noayla_ het volgende:
pi_9449858
Geen productieve dag helaas...dus maar besloten om er een vrije dag van te maken, alleen accepteert mijn gevoel dat nog niet zodat ik me alleen maar onrustig voel met de aandrang om iets te moeten

Ik wil iets leuks doen maar weet niks, in alles wat ik verzin heb ik uiteindelijk geen zin...zin om naar een dance/house feest te gaan, even helemaal weg zijn met gedachten en adrenaline te voelen door een bende dansende mensen, maar heb een verjaardag vanavond en krijg toch sowieso geen vriendin mee. *zucht* Ik ga maar in bad

pi_9450419
mja ik voel me vreemd...het gaat niet goed met me maar ook niet slecht dus....
vandaag is weer zo'n dag dat ik toch mijn ex wel een beetje mis, dat komt misschien ook wel omdat ik hem vanochtend ff op msn sprak...en hij weg gaat hier uit apeldoorn waarschijnlijk....
pi_9450864
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 15:36 schreef Ilsjuhh het volgende:
mja ik voel me vreemd...het gaat niet goed met me maar ook niet slecht dus....
vandaag is weer zo'n dag dat ik toch mijn ex wel een beetje mis, dat komt misschien ook wel omdat ik hem vanochtend ff op msn sprak...en hij weg gaat hier uit apeldoorn waarschijnlijk....
dan moet je gewoon gaan slapen, als je wakker word denk je wel weer ergens anders aan. tenmisnte, dat is bij mij zo. majah moet je wel kunnen slapen.

najah met mij gaat het opzich wel goed, moet alleen wel veel wiskunde leren nog. en heb hoofdpijn. heb daarstraks besloten maar wat afstand te gaan nemen van een bepaald iemand, zodat ik der misschien als een gewoon iemand en niet een uitzonderlijk leuk iemand. Maw: ik ga gewoon niet meer zoveel met der praten, iig niet meer over persoonlijke dingen. lijkt mij, en mensen met wie ik praat, het verstandigste. Misschien na een tijdje zelfs block/ignore maar dat zie ik nog wel.

ben ook, zoals gewoonlijk, beetje moe enzo. en had verwacht / hoopte dat m'n broer kwam, maar dat duurt nog een paar weken. 'k heb zo'n vermoeden dat die zich ook een beetje klote voelt en niet zoveel zin heeft in dingen op het moment. Zijn vriendin had het uitgemaakt en binnen een week met een ander geneukt, stomme slut. Najah, ik ga weer iets anders doen.

kamer opruimen ofzo

zaterdag 29 maart 2003 @ 16:17:32 #166
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_9450882
Goed
Lekker aan het leren, verder een beetje relaxen
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_9451443
ik verveel me trouwens ook enorm, zit beetje te zwatsen op #fok alleen daar lullen we zo vaag dat je dit krijgt

[17:02] <Whistler> *confused*
[17:02] * SlaadjeBla snapt er niets meer van
[17:02] <afraidtech> ik snap er niets meer va
[17:02] <afraidtech> n

enzo

pi_9451558
liev liev
me ouders hebben parkietje gevonden... net mijn vorige parkiet
nu maar hopen dat de katjes meneer parkiet met rust laten...
oke ik voel me dus best goed nu

offtopic namens me broertje de vraag of iemand een leuke naam weet voor meneer de parkiet

zaterdag 29 maart 2003 @ 17:08:49 #169
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_9451625
Relaxed en nog wat moe....ga zo ff tukkie doen en daarna ga ik me klaarmaken om vervolgens te gaan feesten tot in den vroege uurtjes
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  zaterdag 29 maart 2003 @ 17:11:42 #170
45237 Vuur
We are not alone
pi_9451677
Goed
- Relax - It's just a phase - You'll grow out of it -
pi_9451691
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 17:04 schreef Ilsjuhh het volgende:
liev liev
me ouders hebben parkietje gevonden... net mijn vorige parkiet
nu maar hopen dat de katjes meneer parkiet met rust laten...
oke ik voel me dus best goed nu

offtopic namens me broertje de vraag of iemand een leuke naam weet voor meneer de parkiet

[offtopic] had jij geen meeting nu? & naam voor parkiet >>> vogel / fladder / parkiet / teikrap / kutding [/offtopic]

voor de rest nog steeds zelfde als daarnet, zin in bier nu ook.

pi_9451785
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 13:52 schreef Noayla_ het volgende:

Succes Noayla!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 17:22:51 #173
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9451840
Ik heb de stap gezet...
Heb 'hem' een uur geleden een mail gestuurd met de mededeling dat we elkaar beter niet meer kunnen zien.

Een 'gewone' vriendschap tussen ons werkt niet, althans niet voor mij...
Ik bleef tegen beter weten in verwachtingen houden.

Toen hij me vervolgens belde en alles wat ik zei afdeed als "melodramatisch" en "bullshit" besefte ik helemaal dat ik geen andere keus had dan deze stap te zetten.

Ben benieuwd wanneer het gevoel van opluchting volgt

pi_9451864
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 17:22 schreef Noayla_ het volgende:
Ben benieuwd wanneer het gevoel van opluchting volgt
Ik hoop heel snel!
Wat goed dat je die stap hebt gezet.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 17:33:04 #175
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9452044
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 17:24 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik hoop heel snel!
Wat goed dat je die stap hebt gezet.

Dank je.

Het is absurd te merken hoe je als volwassen, goed opgeleide etc. vrouw ook nog steeds een speelbal van je eigen emoties kunt zijn.

pi_9452063
Als een pot spijkers op sap
  zaterdag 29 maart 2003 @ 17:34:40 #177
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_9452069
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 17:33 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Dank je.

Het is absurd te merken hoe je als volwassen, goed opgeleide etc. vrouw ook nog steeds een speelbal van je eigen emoties kunt zijn.

Je blijft een mens, of je nou een junkie, puber of goed opgeleide vrouw bent .

Succes .

pi_9452148
voel me ziek en koud en ik mis haar zo...
pi_9452193
quote:

[..]

Dank je.

Tuurlijk kan dat.
Niks raars aan hoor.
Zoals BS al zei, blijf je ook gewoon een mens..

offtopic: hee BS

zaterdag 29 maart 2003 @ 17:40:44 #180
22259 Fogerty
slapende account
pi_9452196
Noayla, die woorden 'bullshit' en 'melodramatisch' doen mij vermoeden dat je de juiste stap hebt gezet. Sterkte!

Ik ben niet gaan fietsen, want ik vond het te koud Ik had de hele week visioenen gehad van mijzelf bij dertig graden op de racefiets in de Ooijpolder, maar de zon liet zich vandaag niet zien en toen had ik geen zin meer. Ben in plaats daarvan maar een eind gaan wandelen

Hieperdepiep hoera!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 17:44:16 #181
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9452256
Ik ben moe. Maar wel lekker moe .
Ben net met een vriendin en haar zoon van 4 gaan wandelen en stoeien en verspringen en boomklimmen en voetballen in het bos. Leuk!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 17:44:22 #182
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_9452259
Leeg.

De bedoeling is dat het vandaag een leuke dag is, maar er is niet veel aan.

dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_9452285
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 17:44 schreef Moonah het volgende:
Ik ben moe. Maar wel lekker moe .
Ben net met een vriendin en haar zoon van 4 gaan wandelen en stoeien en verspringen en boomklimmen en voetballen in het bos. Leuk!
kleintjes van een jaar of 3, 4 zijn echt geweldig
  zaterdag 29 maart 2003 @ 17:47:09 #184
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9452312
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 17:40 schreef Fogerty het volgende:
Noayla, die woorden 'bullshit' en 'melodramatisch' doen mij vermoeden dat je de juiste stap hebt gezet. Sterkte!
Dat denk ik ook..
En toch, en toch; dat kleine kinderachtige stemmetje in m'n hoofd: " waarom wil hij me niet en waarom ben ik niet in staat geweest hem iets voor mij te laten voelen.."

Vandaag mezelf maar een jankdag toestaan en morgen weer met frisse moed verder.

zaterdag 29 maart 2003 @ 17:47:09 #185
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_9452313
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 17:40 schreef Wolkje het volgende:

[..]

offtopic: hee BS

Offtopic: Hey Wolkje, lang niet gesproken .
  zaterdag 29 maart 2003 @ 17:47:19 #186
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9452315
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 17:45 schreef Wolkje het volgende:

[..]

kleintjes van een jaar of 3, 4 zijn echt geweldig

Och, ik vind alle leeftijden zo hun charmes hebben .
Met haar dochter van 12 kan ik weeer geweldig filosoferen.
Leuk dat je er weer bent trouwens .
  zaterdag 29 maart 2003 @ 17:49:10 #187
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9452342
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 17:47 schreef Noayla_ het volgende:
En toch, en toch; dat kleine kinderachtige stemmetje in m'n hoofd: " waarom wil hij me niet en waarom ben ik niet in staat geweest hem iets voor mij te laten voelen.."
Je kunt ook terugpraten tegen dat stemmetje .
Meen ik wel hoor!
pi_9452395
quote:
Emoties, daar kan geen leeftijd of opleiding tegenop, vrees ik, alleen wil de combinatie gezond verstand en tijd nog weleens helpen. Succes daarmee

On me. Huishouden gedaan en nu ik dáár weer een maand vanaf ben, kan ik me toeleggen op, erh, andere onbelangrijke dingen doen.

pi_9452402
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 17:47 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Offtopic: Hey Wolkje, lang niet gesproken .

Hee meis
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 17:47 schreef Moonah het volgende:

[..]

Och, ik vind alle leeftijden zo hun charmes hebben .
Met haar dochter van 12 kan ik weer geweldig filosoferen.

Ja, dat is waar,
maar ik smelt altijd bij het zien van die kleine hummeltjes
quote:
Leuk dat je er weer bent trouwens .
.. dank je moonah
Ik vind het ook fijn om weer terug te zijn
pi_9452599
Whistler, neh ik mocht niet alleen naar amsterdam toe van me paps en mams...en moest me kamer opruimen...dusse ik moest thuisblijven vandaag...enne wat heb ik op die meeting te zoeken, ik ken der niemand behalve dian...

ontopic....kga zow denk ik lekker douchen en pyama aandoen en dan de hele avond bankhangen offuh internetten

pi_9452986
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 16:15 schreef Whistler112 het volgende:

[..]

dan moet je gewoon gaan slapen, als je wakker word denk je wel weer ergens anders aan. tenmisnte, dat is bij mij zo. majah moet je wel kunnen slapen.

najah met mij gaat het opzich wel goed, moet alleen wel veel wiskunde leren nog. en heb hoofdpijn. heb daarstraks besloten maar wat afstand te gaan nemen van een bepaald iemand, zodat ik der misschien als een gewoon iemand en niet een uitzonderlijk leuk iemand. Maw: ik ga gewoon niet meer zoveel met der praten, iig niet meer over persoonlijke dingen. lijkt mij, en mensen met wie ik praat, het verstandigste. Misschien na een tijdje zelfs block/ignore maar dat zie ik nog wel.

ben ook, zoals gewoonlijk, beetje moe enzo. en had verwacht / hoopte dat m'n broer kwam, maar dat duurt nog een paar weken. 'k heb zo'n vermoeden dat die zich ook een beetje klote voelt en niet zoveel zin heeft in dingen op het moment. Zijn vriendin had het uitgemaakt en binnen een week met een ander geneukt, stomme slut. Najah, ik ga weer iets anders doen.

kamer opruimen ofzo

doeg....

Doei.
pi_9453039
ik voel me moe...

hele dag gewerkt.. enzo...

Vanavond naar de kroeg en maar eens lekker aan niemand en niets denken.... alleen aan mezelf.. ofsow...

blergh.. ik voelde me best goed... eigenlijk, maar nu?
Ik weet het niet... is het of , of , of ...

Ik ga douchen... misschien voel ik me dan wat beter...

I do care about you...
and maybe that's not enough
for you to be a friend of mine...

Doei.
pi_9453933
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 18:31 schreef Faithy het volgende:
I do care about you...
and maybe that's not enough
for you to be a friend of mine...
Wel een mooi gedicht, zelf geschreven? Hier eentje uit eigen werk, opgesteld ten tijde van één van mijn creatieve buien.

Roses are red,
Iraqis are dead,
I'm a whore,
but I love you.

On-topic,

ik voel me weer als vanouds zeer moe, maar heb wel zin in vanavond, .

Is it washable?
pi_9454547
tudududu
  zaterdag 29 maart 2003 @ 20:01:50 #195
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_9454596
Ik voel me wel goed hoor. Geen problemen aan m'n kop de laatste tijd eigenlijk. Alleen kleine waarvan ik wel weet dat ze overgaan.. En nu lekker TV kijken, met Fok! op de achtergrond.

Gewoon een rustige zaterdagavond .

zaterdag 29 maart 2003 @ 20:02:15 #196
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_9454598
ik voel me lantaarnpaal.
pi_9454614
weer ietsje beter.. kheb een bemoedigende meel gehad.. en nu gaat het wel weer.. kheb vandaag wel veel te lang moeten werken... (9 tot half 8) en ik ben doodmoe..maar kvoel me redelijk goed..
pi_9454722
voel me redelijk ok, morgen weer goed vermoed ik. vanavond vroeg naar bed. het 'Maw: ik ga gewoon niet meer zoveel met der praten, iig niet meer over persoonlijke dingen. lijkt mij, en mensen met wie ik praat, het verstandigste. Misschien na een tijdje zelfs block/ignore maar dat zie ik nog wel.' werd vrij ernstig opgevat dus nu maar meteen block/ignore. Dit keer voor een onbepaalde langere tijd. Vanavond maar eens ff lord of the rings verder kijken, of een of andere tekenfilm, word je altijd vrolijk van icm een paar biertjes natuurlijk

ben er trouwens net achter gekomen dat Fade to Black op de Metallica DVD (Cunning Stunts) staat, was me nog heel niet opgevallen. Dus w0000000t , is supervet nummer.

zaterdag 29 maart 2003 @ 20:51:02 #199
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9455127
Ik voel me super! Lekker een dagje naar A'dam geweest en gewinkeld met lief en erg gave aparte dingen gevonden en een fijne dag gehad
Nu hangen we lekker op de bank
pi_9455369
Moe, depressief, verdrietig.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:15:22 #201
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9455386
Rustig en warrig als immer
Dizzy new heights..
pi_9455471
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 19:21 schreef Uncle_Sam het volgende:

[..]

Wel een mooi gedicht, zelf geschreven? Hier eentje uit eigen werk, opgesteld ten tijde van één van mijn creatieve buien.

Roses are red,
Iraqis are dead,
I'm a whore,
but I love you.

On-topic,

ik voel me weer als vanouds zeer moe, maar heb wel zin in vanavond, .

Prachtig
Doei.
pi_9456144
ik ga voor mijn eigen bestwil denk ik toch maar even volhouden, 'k heb nou al van 3 mensen gehoord dat het waarschijnlijk beter is om proberen afstand te nemen dan te proberen te blijven wachten. Omdat ik waarschijnlijk flink lang zal blijven wachten en als er dan een moment komt dat ze wat met me durft te beginnen, dat ze nog steeds over van alles zit te twijfelen. Zelf denk ik diep van binnen ook zoiets eigenlijk...helaas...

maar het is voor mij verstandiger om rationeel denken boven gevoel te zetten denk ik...hoe kut het ook is. liever zou ik wachten, maar denk dus dat dat niet verstandig is :|

klotezooi :/

zaterdag 29 maart 2003 @ 22:33:35 #204
22259 Fogerty
slapende account
pi_9456627
Ik merk dat ik meer vertrouwen heb in de dingen die komen gaan en ook meer zin erin
Hieperdepiep hoera!
pi_9457592
Down

Ik heb de hele dag maar op m'n bed gelegen en niks gedaan en nu ben ik dus klaarwakker

Maar ja, ooit komt het wel weer goed

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9458828
Whistler, veel succes met afstand nemen, ik weet dat het erg moeilijk is...maar meestal inderdaad de beste manier...

met mij gaat het goed, net lekker filmpjes gekeken en zo ga ik maar eens lekker in me bed liggen met een boek erbij
hmmz ik hoor net dat het broertje van me ex ook waarschijnlijk weggaat uit apeldoorn....hmm ik ga ze toch allebei echt wel missen als ze hier niet meer in de buurt wonen...maarja niets aan te doen....

ik zit hier trouwens echt te genieten merk ik...ik weet niet waar van...maar ik voel me gewoon super op dit moment

[Dit bericht is gewijzigd door Ilsjuhh op 30-03-2003 01:09]

zondag 30 maart 2003 @ 01:23:03 #207
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_9459113
Ik mis sommige mensen om me heen hoe langer het duurt hoe erger het wordt en ik kan er zelf maar weinig aan doen. Daarnaast ook nog is doodmoe terwijl ik de afgelopen dagen redelijk veel geslapen heb. Zo maar weer is gaan slapen dan...
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
pi_9459133
life sux
pi_9459743
Ik geloof dat ik net een uurtje kwijt ben geraakt
  zondag 30 maart 2003 @ 08:51:25 #210
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_9460651

blergh...

En nu ga ik fietsen, op weg naar het Zwembad...

*Blergh*

tis veelste vroeg

Doei.
pi_9460653
Hoe ik me voel? Niet eigenlijk haha, voel helemaal niks kan ook wel eens lekker zijn .
  zondag 30 maart 2003 @ 08:55:10 #212
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_9460656
quote:
Op zondag 30 maart 2003 08:52 schreef Pushit het volgende:
Hoe ik me voel? Niet eigenlijk haha, voel helemaal niks kan ook wel eens lekker zijn .
Wat heb je op dan
Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
pi_9460658
quote:
Op zondag 30 maart 2003 08:55 schreef Bier-Broeder-R het volgende:

[..]

Wat heb je op dan

Een stevige ochtendjoint en een pot koffie, lekker in de tuin net.
  zondag 30 maart 2003 @ 08:58:48 #214
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_9460662
quote:
Op zondag 30 maart 2003 08:56 schreef Pushit het volgende:

[..]

Een stevige ochtendjoint en een pot koffie, lekker in de tuin net.

Pfff.. en dat zo laat nog...
Ik duik m'n bed eens in
Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
pi_9460665
quote:
Op zondag 30 maart 2003 08:58 schreef Bier-Broeder-R het volgende:

[..]

Pfff.. en dat zo laat nog...
Ik duik m'n bed eens in

Ben net een uur wakker .

Maar lekker .

pi_9460723
Lekker vroeg opgestaan, dus nog een hele dag te gaan
En heb vooral zin in vanavond, dan ga ik naar de musical "the sound of music" waar ik al vanaf oktober op aan het wachten ben
pi_9460746
Kater.... Bier, ouzo, cointreau en Tia Maria moet je niet na elkaar drinken...
Life is what happens to you while you are busy making other plans
  zondag 30 maart 2003 @ 10:28:49 #218
45530 Mistix
Twenty Something
pi_9460807
ik voel me Liev
pi_9461385
Moe
Somber
#geen
pi_9461395
lichamelijk chemisch verschrikkelijk moe, hoofd is enorm wakker en is een racebaan van gedachtes, erg verwarrend
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9461455
Wel ok. Gisteravond was leuk, maar mijn beste vriendin was nogal aangeschoten/dronken en gaat nu ineens mee naar Pinkpop terwijl ze al jaren roept hoe afschuwelijk haar die festivals lijken Ik weet nog steeds niet of ik zal gaan, ik ga liever naar Werchter of Lowlands, maar dan kan ik niet, dus waarschijnlijk zal t Pinkpop worden...Ik hoop dat ze niet gaat zeuren over vieze wc's en dunne matjes, want op festival moet je niet zeuren en gewoon blij zijn...Bovendien... ik snap het niet helemaal...(is ze verliefd op een van de vrijgezelle vrienden die meegaan of wil ze gewoon een festival uitproberen?)

Ow ja! Mijn dance-drang kan ik 29 en 30 april helemaal eruit gooien, heb gister op 3fm kaarten gewonnen voor t 2 days of kaos feest in t kremlin, ben er nog nooit geweest, ben benieuwd en heb er zin innnnnnnnnnnn! JOEPIE!

zondag 30 maart 2003 @ 12:29:15 #222
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_9461675
Ik voel me goed

Ik heb zin in sommige dingen die misschien nog wel es ooit gaan gebeuren, en wat er aan vooraf gaat.

En ik kijk uit naar volgend weekend, want dan heb ik eindelijk weer even Rust

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_9461868
ik voel me zonnig en uitgeslapen, net een uurtje wakker en zow lekker me kamer opruimen
  zondag 30 maart 2003 @ 13:06:04 #224
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9462057
Lekker rustige zondagochtend achter de rug.
Net belde een vriendin. We gaan een eind de polder in, bijkletsen en de lente fotograferen .

Dus ik voel me prima!

pi_9462128
quote:
Op zondag 30 maart 2003 13:06 schreef Moonah het volgende:
Lekker rustige zondagochtend achter de rug.
Net belde een vriendin. We gaan een eind de polder in, bijkletsen en de lente fotograferen .

Dus ik voel me prima!

het is nog ochtend?

hmm ook nog maar ff iets ontopic posten, ik voel me wel ok. moet nog heel veel leren vandaag en een computer repareren en nog een war spelen vanavond...druk dus

pi_9462234
ik voel me dom
ik snij net weer es met een mes in me vingers....zou ik dan nooit leren dat messen daar niet voor bedoelt zijn
  zondag 30 maart 2003 @ 14:15:51 #227
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9463135
Ik ben blij omdat ik heb ontdekt wat voor lichamelijk probleem ik heb en het is niet ernstig. Verder voel ik me heerlijk omdat m'n kleren me gewoon goed passen, het mooi weer is en ik me gewoon goed voel..
pi_9463653
Ik heb buikpijn..
  zondag 30 maart 2003 @ 14:41:59 #229
51319 Maaikietje
sex on the beach
pi_9463676
hoofdpijn... van al het economie leren...
  zondag 30 maart 2003 @ 14:42:19 #230
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_9463683
klote....

ik verpest alles...

Ik weet dat je dit niet leest, omdat je hier nooit komt, maar ik hou van je...... en jij ook van mij.. dat weet ik... maar.. we moeten het onszelf niet zo moeilijk maken...

Ik ga maar slapen ofzo...

En wat betreft Reinier:

je weet niet hoeveel pijn het me doet.... je weet het niet, je snapt het niet... en ik weet niet of ik wel wil dat je het snapt..
Ik wil je gewoon niet kwijt, als vriend beteken je heel veel voor me... en ik heb je al uitgelegd hoe het zit en waarom... maar het doet pijn je stukje bij beetje helemaal te verliezen.....

truste...

Doei.
pi_9463755
quote:
Op zondag 30 maart 2003 14:42 schreef Faithy het volgende:
klote....

ik verpest alles...

Ik weet dat je dit niet leest, omdat je hier nooit komt, maar ik hou van je...... en jij ook van mij.. dat weet ik... maar.. we moeten het onszelf niet zo moeilijk maken...

Ik ga maar slapen ofzo...

En wat betreft Reinier:

je weet niet hoeveel pijn het me doet.... je weet het niet, je snapt het niet... en ik weet niet of ik wel wil dat je het snapt..
Ik wil je gewoon niet kwijt, als vriend beteken je heel veel voor me... en ik heb je al uitgelegd hoe het zit en waarom... maar het doet pijn je stukje bij beetje helemaal te verliezen.....

truste...

Zeg dan tegen hem dat je van hem houd :|
Iig, ik _KAN_ geen gewone vriend van je zijn, iig niet van het ene op het andere moment. Dus daarom maar op deze manier. Doeg
  zondag 30 maart 2003 @ 14:47:00 #232
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_9463767
Ik voel me wel ok. Mooi weer enzo.

Maar stiekum toch ook een beetje treurig gevoel, ik weet niet precies waar dat nou weer door komt. -> Ken je dat gevoel?

[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 30-03-2003 15:20]

[KNE]-Mod
pi_9463893
quote:
Op zondag 30 maart 2003 14:42 schreef Faithy het volgende:
Faithymeisje,

Zorg maar goed voor jezelf.
En.. je hebt m'n nummer, je mag altijd contact zoeken als je dat
nodig hebt, meis..

pi_9464047
Perfect

Zometeen een lekker stuk taart in de tuin , soms is het leven erg fijn

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 30 maart 2003 @ 15:16:33 #235
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_9464219
quote:
Op zondag 30 maart 2003 14:46 schreef Whistler112 het volgende:

[..]

Zeg dan tegen hem dat je van hem houd :|
Iig, ik _KAN_ geen gewone vriend van je zijn, iig niet van het ene op het andere moment. Dus daarom maar op deze manier. Doeg

Hij weet het.. alleen doet hij er niets mee...

Ik wil je niet kwijt.... godverdomme... en tis mn eigen schuld.. ik weet het...

Wolkje: ik ben niet zo'n beller.. de enige die ik de laatste jaren voor mn plezier gebeld heb was Whistler, verder bel ik alleen kort om iets te melden...

Doei.
pi_9464268
quote:
Op zondag 30 maart 2003 15:16 schreef Faithy het volgende:

[..]

Wolkje: ik ben niet zo'n beller.. de enige die ik de laatste jaren voor mn plezier gebeld heb was Whistler, verder bel ik alleen kort om iets te melden...

Je kan in ieder geval altijd bij me terecht, meisje..
Via telefoon, mail, sms of wat dan ook..
Dan weet je het in ieder geval, faithy
  zondag 30 maart 2003 @ 15:23:31 #237
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_9464386
quote:
Op zondag 30 maart 2003 15:18 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Je kan in ieder geval altijd bij me terecht, meisje..
Via telefoon, mail, sms of wat dan ook..
Dan weet je het in ieder geval, faithy

Je bent lief
Doei.
  zondag 30 maart 2003 @ 15:57:00 #238
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9465000
Rustig...
Dizzy new heights..
pi_9465460
[16:28] * @Whistler hoort Metallica - Fade to Black @ 128kbps - 3s of 6m52s (681/1896)

zo voel ik me beetje, maar moet nog veel doen alleen kan mezelf er niet toe zetten. gaar.

pi_9465469
als een hoofdpijniging
pi_9465725
Nog steeds een beetje buikpijn..
en ik ga maar offline en iets nuttigs doen..
pi_9465850
Lekker vandaag in Amsterdam geweest , en een hele leuke ontmoeting gehad met een vroeger vriendje van me , de eerste eigenlijk na Raymond (dader).
Toevallig heette die ook Dennis en liep laatst aan hem te denken ook .
Ik zag hem lopen en hij zag me en gaf me meteen 2 zoenen en werd overhoord hoe het nu met me was en hij vertelde ook hoe het met hem was .
Ik vertelde dat ik nu in Wormerveer woon , en hij vroeg waar, hij komt er zelf vandaan .
Daarna moest ik mijn trein halen en zei die dat die het leuk vond me weer te zien .
Wel heel grappig.
pi_9466622
'k word sjaggie van rianne die zit te zeuren dat ik naar der verjaardag moet komen aankomende vrijdag :|

verder ben ik al iets minder druk, hoef alleen nog wiskunde te leren.
misschien zo maar ff slapen

zondag 30 maart 2003 @ 17:17:14 #244
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_9466663
Ontzettend kut. Alles gaat kut. Life sucks.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  zondag 30 maart 2003 @ 17:21:59 #245
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_9466782
Voel me wel redelijk ok Jammer alleen dat sommige mensen zich minder ok voelen

Wil zo graag die mensen beetje opvrolijken.

Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
  zondag 30 maart 2003 @ 17:23:47 #246
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9466818
Net weer 50 km. gefietst en vanavond naar een vriend toe; de gezondste medicijnen tegen zielepijn.

En verder begin ik steeds meer écht te geloven dat de beslissing 'hem' uit m'n leven te bannen de enige juiste was...

pi_9466895
quote:
Op zondag 30 maart 2003 17:23 schreef Noayla_ het volgende:
Net weer 50 km. gefietst en vanavond naar een vriend toe; de gezondste medicijnen tegen zielepijn.

En verder begin ik steeds meer écht te geloven dat de beslissing 'hem' uit m'n leven te bannen de enige juiste was...

Wat was jou aanleiding voor dat uit je leven bannen 'k ben er nu ook mee bezig, zo'n beetje. Alleen dan niet met een hem.
pi_9466916
quote:
Op zondag 30 maart 2003 17:23 schreef Noayla_ het volgende:

50 km wow , kom ik aan met mijn 11 kilometer
Fietsen ruled wel want je kan er goed je agressie op kwijt.

Ten 2de goed dat je hem uit je leven kan bannen .

zondag 30 maart 2003 @ 17:30:24 #249
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_9466962
ik voel me helemaal top
I'm not the average girl from your video
pi_9466972
Tja euh hoe zeg je dat.....

K U T

Zeg maar... .

pi_9467289

ut gaat goed

Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 30 maart 2003 @ 18:01:01 #252
22259 Fogerty
slapende account
pi_9467480
Klinkt goed Noayla, hou je taai.

De zon scheen vandaag wel, dus ik ben ook gaan fietsen. Niet zo heel ver, want ik heb geen conditie , maar ik voel me nu wel lekker en ook bevoorrecht omdat ik hier zomaar lekker wat rond kan fietsen zonder dat de kans bestaat dat er een bom uit de lucht valt of de frisse lucht wordt vermengd met gifgas.

Hieperdepiep hoera!
  zondag 30 maart 2003 @ 18:02:45 #253
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_9467505
Ik voel me echt bagger, hongerig, koud en ik heb behoefte aan goede muziek (maar dat kan nu even niet)

*zucht*

zondag 30 maart 2003 @ 18:02:48 #254
49069 YoMomma
WHoooHooo
pi_9467507
Heyyyyy
jah ik voel me vandaag wel okay Goed geslapen enzovoorts (tenminste wat anders dan me ellendig voelen )
Hopelijk hou ik dit tot vanavond vol
pi_9467545
Kut, erg kut...

Het doet echt ongelofelijk veel pijn indien iemand waarvan je heel veel houdt zo afstandelijk reageert, en dat alleen tegen jou doet. Ik voel me zo machteloos erbij, ik kan niks doen, niks veranderen... niks. . Ik moet maar wachten tot het weer wat beter gaat gaan, en dat gaat gebeuren, daarvan ben ik overtuigd.

It will pass, things will change

Daar moet ik maar van uit gaan en me proberen sterk te houden in deze situatie... ik weet dat jij het ook voor mij zou doen. .

zondag 30 maart 2003 @ 18:07:40 #256
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9467591
quote:
Op zondag 30 maart 2003 17:27 schreef Whistler112 het volgende:

[..]

Wat was jou aanleiding voor dat uit je leven bannen 'k ben er nu ook mee bezig, zo'n beetje. Alleen dan niet met een hem.

Heel klassiek eigenlijk; ik verliefd en hij niet...
Hij was erg dubbel en zond steeds tegenstrijdige signalen uit waardoor ik hoop bleef houden.

We zijn een tijdje minnaars geweest en door mijn gevoelens is een 'normale' vriendschap met hem onmogelijk voor mij omdat ik verwachtingen bleef/blijf houden.

En verder ging hij niet bepaald zachtzinnig met mijn gevoelens om.

zondag 30 maart 2003 @ 18:08:20 #257
28222 Simm1
Make some noise for the...
pi_9467604
Ik heb koppijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')