quote:Kussie kussie kussie
Op donderdag 27 maart 2003 20:40 schreef SoM het volgende:
Nouuu we waren tegleijkertijd
Nu weer goed?
Moet nog een hoop doen en heb er eigenlijk helemaal geen zin in, voor de rest gaat het redelijk, maar ook niet meer dan dat
maarja.. het moet maar
voor een iets duidelijker beeld moet je m'n 2 replies in hoe voel jij je uitgedrukt in songteksten
quote:hmm dit beschrijft het opzich ook wel
Op donderdag 27 maart 2003 20:39 schreef spookie het volgende:
Klote klote klote en nog eens kloteals je iemand nodig hebt kun je het altijd maar lekker uitzoeken.
*denkt* misschien had ik ook m'n vorige post wel ff kunnen editten
Morgen zien we elkaar weer (na een hele week).
Ik kan niet langer wachten...
quote:He wat leuk , have fun
Op donderdag 27 maart 2003 21:57 schreef Idols-fanaat het volgende:
Ik voel me zoooooo verliefd!!Morgen zien we elkaar weer (na een hele week).
Ik kan niet langer wachten...
quote:jij bent ook niet echt vrolijk he de laatste tijd? (ja ik ben t meisje waar je tegen zei dat je me niet mocht omdat ik vriendin van dian ben)
Op donderdag 27 maart 2003 21:48 schreef Whistler112 het volgende:
zwaar beroerd :|voor een iets duidelijker beeld moet je m'n 2 replies in hoe voel jij je uitgedrukt in songteksten
quote:Hoi ATJ, dank je!
Op donderdag 27 maart 2003 21:58 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
He wat leuk , have fun
quote:dat soort momenten ken ik ja...maar je kan er weinig tegen doen...alleen voordelen bedenken van het vrijgezel zijn (niet dat ik die voordelen zie ofzow, maar daar gaat het niet om
Op donderdag 27 maart 2003 22:20 schreef Bombie het volgende:
Ik hoor nou net Alle Duizend Redenen van Van Dik Hout op de radio. Dusseh... blij en verdrietig tegelijkertijd. Blij omdat 't een mooi vrolijk nummer is en verdrietig omdat ze dit ook op 5 mei in Wageningen deden toen ik daar nog gelukkig stond te wezen met m'n ex-vriendin.
quote:Dat klopt, ben vrij weinig blij. En ik weet ondertussen al stuk beter wie je bent, ex van mortal enzo..en dat ik dat zei over dian, komt gewoon omdat iedereen met wie dian om gaat problemen met mij heeft. en vaak ook andersom.
Op donderdag 27 maart 2003 22:02 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
jij bent ook niet echt vrolijk he de laatste tijd? (ja ik ben t meisje waar je tegen zei dat je me niet mocht omdat ik vriendin van dian ben)
ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!
quote:Zie ff stomen . Hij is raar en ik ben nu ook van plan hem dus radicaal van alle contact met mij te blokkeren , door ook vriendin die hem kent in te lichten geen info over mij te geven .
Op donderdag 27 maart 2003 22:16 schreef Idols-fanaat het volgende:[..]
Hoi ATJ, dank je!
Mijn dertienjarige relatie is inmiddels afgesloten hoofdstuk. Hij heeft nu leuke vriendin en ik heb een nog veeeeeel leukere vriend, maar we blijven wel gewoon vrienden. Gaat hartstikke goed zo en niemand blijft verdrietig achter, gelukkig.
Hoe ist met jou en D.??
quote:Lief...
Op donderdag 27 maart 2003 22:23 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
dat soort momenten ken ik ja...maar je kan er weinig tegen doen...alleen voordelen bedenken van het vrijgezel zijn (niet dat ik die voordelen zie ofzow, maar daar gaat het niet om
)
en bedenken dat er zat andere leuke meiden rondlopen (ja ook al zo standaard, maar misschien helpt het)
Tuurlijk... er zijn zat voordelen, voor als je die zelf niet kunt ontdekken...
Je kunt alles doen wat je wilt dus de weg ligt open voor spannende dingen en je hebt genoeg tijd om tot jezelf te komen, waar je in een relatie heel veel rekening moet houden met de ander. Er zijn nog veel meer goede redenen. Wel duizend redenen. Maar dat is meer iets voor R&P.
Geloof dat mijn ziel zeer doet.
paper moet morgen klaar zijn en ingeleverd worden. de tekst is, op enkele conclusies na, af. nu de lay-out nog. hopelijk werkt m'n PCtje wat mee. *fingers crossed*
quote:[edit] Oh shit! Dit is R&P .. lol
Op donderdag 27 maart 2003 22:33 schreef Bombie het volgende:[..]
Lief...
maar ik weet dat het veel voordelen heeft. En het meeste van de tijd op een dag voel ik me onafhankelijk, sterk en zeker en sta ik open voor nieuwe ervaringen en dan komen die verlaten 30 minuten af en toe voorbij dat ik haar zo mis dat een lichaam eigenlijk te klein is voor zoveel gevoel. Ondanks dat ik wel weet dat zij niet de ware voor mij is.
Tuurlijk... er zijn zat voordelen, voor als je die zelf niet kunt ontdekken...
Je kunt alles doen wat je wilt dus de weg ligt open voor spannende dingen en je hebt genoeg tijd om tot jezelf te komen, waar je in een relatie heel veel rekening moet houden met de ander. Er zijn nog veel meer goede redenen. Wel duizend redenen. Maar dat is meer iets voor R&P.
zucht... ik moet echt eens de cursus 'hoe druk ik op de juiste knop' volgen
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 27-03-2003 22:38]
quote:* Troel troost miss_bleu
Op donderdag 27 maart 2003 22:37 schreef miss_bleu het volgende:
Leeg, bedrogen gewoon ffies kut
Zo doen anderen het ook met mij dus waarom zou ik zelf die techniek niet toepassen. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten dus.
Verder gaat het okey. Zit sterk in mijn vel en laat me door niemand van de wijs brengen.
De sterken overleven en de zwakken gaan ten onder. En ik wil liever bij de sterken horen. Omdat ik niet graag ten onder ga.
Ben al bijna 2 maanden depressie vrij en ook dat is lekker. Het gaat met de dag beter. En ik word met de dag sterker. Ik blijf bouwen aan mezelf omdat er nog veel te bouwen en te bereiken valt.
zie al wat bergen en dalen aankomen, maar daar sluit ik mijn ogen nog even voor... even nog genieten, dat is wel verdiend!
Heb je eenmaal via de wilskracht een weg vrij gemaakt naar geluk dan gaat het ineens snel. Dan lijkt van alles op zijn plek te komen.
Hard vechten kan soms echt de moeite waard zijn. Nooit het hoofd laten zakken maar doorvechten richting geluk. Geluk dat voor iedereen klaar kan liggen. Vooral in Nederland waar alles bijna op en top geregeld is.
Nog maar een keer dat gedicht dat hier al een keer gepost is geworden.
Als je denkt: 'ik ben verslagen'
is de nederlaag een feit.
Als je denkt: 'ik zal niet versagen'
win je op den duur de strijd.
Als je denkt:'ik kan het niet halen'
is de tegenslag op til.
Want het overslaan der schalen,
hangt voornamelijk af van de wil.
Moedelozen gaan ten onder
door hun twijfel, door hun vrees.
Vechters winnen door een wonder
telkens weer de zware race.
Denk: IK KAN HET, en dan gaat het
iedereen vindt bij wilskracht baat
en in zaken wint de daad het
van het nutteloos gepraat.
Als je jammert: 'ik ben zwakker
dan mijn grootste concurrent',
blijf je levenslang de stakker
die je ongetwijfeld niet bent.
Niet de Goliats en de rijken
tellen in de kamp van zes,
maar de fermen die niet wijken
hebben vroeg of laat succes!
Sterkte voor al de mensen die het ff zwaar hebben. Blijf vechten en doorgaan. Aan het einde van de tunnel is er altijd licht. Hoe moeilijk het ook is.
Baas zijn van je eigen gedachtes dat moet iedereen lukken. Als het mij gelukt is dan moet het iemand anders ook lukken.
En ik heb het zwaar gehad. Heel zwaar, maar door te vechten en de moed te bewaren ben ik uit het diepste dal gekomen. Uit een bijna onmogelijke positie ben ik weer op de plek terecht gekomen
STERKTE ALLEMAAL.
quote:Dus jij kent 'm iig nog
Op vrijdag 28 maart 2003 00:05 schreef Natemy het volgende:
Voel me goed, altijd als ik naar muziek van vroeger luister; nu the Cure met a forest, wel oud maar errug goed.
Werkt in het algemeen goed bij mij als stemmingmaker, muziek, meestal krijg ik alles wel weer op een rij...
quote:Keep that feeling !
Op vrijdag 28 maart 2003 09:42 schreef DarkElf het volgende:
WHOEIIII ik kolk helemaal, ben vreselijk hyper!!!!!YEAH goed gevoel!
en lees het gedicht een paar posts terug eens !!
quote:Dikke KUS!
Op vrijdag 28 maart 2003 09:57 schreef Peregrijn het volgende:
dat ik LEEFDamn, ik voel me nu al tijden goed in mijn vel zittend. Eigenlijk helemaal sinds bij mijn moeder de diagnose is gesteld dat ze vrij was van haar borstkanker en dat is al weer meer dan een half jaar geleden. Laatste tijd voel ik me echt flex, blij met mezelf. Ik straal het volgens mij ook uit, want ik had vanochtend dus weer sjans in de trein
en ik heb volgende week een date.
quote:Kijk dat bedoel ik nu, heb ik al weer sjans
Op vrijdag 28 maart 2003 09:57 schreef DarkElf het volgende:[..]
Dikke KUS!
quote:ja het gaat lekker en ik ben de AD aan het afbouwen en heb nauwelijks geslapen dus..... kan ook verkeerd gaan maar ja, SOIT!
Op vrijdag 28 maart 2003 10:04 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Kijk dat bedoel ik nu, heb ik al weer sjans
Blij om te horen dat jij ook lekker in je vel zit vandaag meid. Volgens mij begint je groeptherapie langzaam aan toch vruchten af te werpen (al zijn het dan ook maar frambozen en nog geen grote ananassen), of niet?
quote:Goed om je:
Op vrijdag 28 maart 2003 10:09 schreef DarkElf het volgende:[..]
ja het gaat lekker en ik ben de AD aan het afbouwen en heb nauwelijks geslapen dus..... kan ook verkeerd gaan maar ja, SOIT!
On topic: ik heb een vrije dag genomen vandaag.
Zit nu nog aan de koffie maar ga straks maar eens een flink stuk mountainbiken (ik besef met dit weer ineens dat ik over niet al te lange tijd "bikini-ready" moet zijn).
quote:ach voorzichtig..... misschien wil ik dat helemaal niet
Op vrijdag 28 maart 2003 10:16 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Goed om je:
te zien gebruiken!
doe je wel voorzichtig?On topic: ik heb een vrije dag genomen vandaag.
Zit nu nog aan de koffie maar ga straks maar eens een flink stuk mountainbiken (ik besef met dit weer ineens dat ik over niet al te lange tijd "bikini-ready" moet zijn).
Fijn dat je vrij hebt nu met dit lekkere weer
en ik mail je snel weer
Keep up the good work !
quote:kus voor mijn meissie
Op vrijdag 28 maart 2003 11:40 schreef DuchessX het volgende:
Somber.
heb gister na 21 maanden met mijn vriend gebroken...
doet errug zeer :')
En dan voel ik me dus mezelf...
Het komt allemaal wel goed met me... het gaat al allemaal zo goed..
............WEEKEND
vanavond maar weer ff stappen, en morgenavond ook maar denk. Daar is het weekend
voor ja toch
Ik voel me zo energiek dat ik hier thuis maar eens flink ga schoonmaken voordat ik vanavond naar de film ga.
En de egocentrische, onaardige figuren in m'n omgeving kunnen even lekker het heen en weer krijgen.
Zo.
quote:die wilk ook zien
Op vrijdag 28 maart 2003 16:31 schreef NemesisDivina het volgende:
ik voel me alweer veel beter dan eerder vandaag
ik heb van mijn pappie 2 disney dvd's te leen gekregen (Lilo & Stitch en Peter Pan, terug naar Nooitgedachtland) die hij voor z'n werk had gekocht.. en ik mag ze uitproberen:D:D
quote:oke zie ik je zo hier
Op vrijdag 28 maart 2003 16:42 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
die wilk ook zien
Het eerste en het laatste zal in de loop van de avond wel goedkomen denk ik .
quote:en
Op vrijdag 28 maart 2003 18:03 schreef SuperUli het volgende:
Nog steeds kut..
quote:en iedereen die zich hier nog meer niet lekker/vrolijk/toppie voelt:
Op vrijdag 28 maart 2003 18:01 schreef Whistler112 het volgende:
gaar
En yingyang; tof om te lezen hoe het nu met je gaat! Houd dat vast!
Ikzelf? Hmmmm... heb een gezellig gesprekje op msn... heb net een heerlijke, zelfgemaakte op zn minst 3-sterren-maaltijd (hoop ik) door mn slokdarm laten glijden... én de lentelucht in me opgesnoven... helemaal
dus!
Gelukkig weet ik iemand die het ook heeft dus als het echt zo is dan heb ik iemand om mee te praten.
En ik herken bijna alles in de raakvlakken van adhd.
Geweldig. Nog iets waar ik mee moet omgaan
quote:ik moet ook leren.. leren zuigt
Op vrijdag 28 maart 2003 19:07 schreef SuperUli het volgende:
Verdrietig en chagrijnig. M'n lieffie is weg met school. En ik moet heel veel leren.
.
.
quote:tuurlijk heb je verder wel mensen nodig...stel dat je JB kwijtraakt...dan heb je niemand...en dat moet je zien te voorkomen...
Op vrijdag 28 maart 2003 19:23 schreef VixenFromHell het volgende:
ut gaat goedik heb JB en verder heb ik niemand nodig
ontopic:
mja me zus is weer eens thuis...en ze is weer zwaar chaggo en ze kan me alleen maar afzeiken...en ze denkt alles beter te weten...terwijl dat gewoon niet zo is...zit ze net onder het eten de hele tijd hardstikke goor te doen...en daar kan ik dus echt niet tegen dus ik word onderhand een beetje chagrijnig
Met mij gaat 't overigens best, na een productief dagje werk en met een paar biertjes in het vooruitzicht
quote:Oef... komt toch niet door mijn 'dominantie'-opmerking, waar je zo hels op reageerde, he?
Op vrijdag 28 maart 2003 19:04 schreef Gaja het volgende:
ik voel me al de hele WEEK kut
ehm... dit kan natuurlijk onbedoeld verkeerd overkomen als er echt iets naars is gebeurd
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 28-03-2003 22:07]
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 18:36 schreef Mike het volgende:
Erg verdrietig.
Ik wil helemaal niet dat jij verdrietig bent
.
verder voel ik me goed hoor
Ik had vanavond weer eens een briljante ingeving. Ik had eigenlijk helemaal geen zin om zielig de ingekochte spullen voor de niet-doorgaande barbecue op te gaan eten, die stomme Baantjerfilm te kijken en vergeefs te wachten totdat Peter eens terugbelt om naar de Gonzo te gaan. En toen bedacht ik me ineens dat het op vrijdagavond baantjestrekken is hier in het zwembad vlakbij
Nu voel ik mij zeer sportief, voldaan en is de avond geslaagd ook als die hele Gonzo er niet meer van komt.
quote:You go girl,
Op vrijdag 28 maart 2003 21:45 schreef Fogerty het volgende:
Nu voel ik mij zeer sportief, voldaan en is de avond geslaagd ook als die hele Gonzo er niet meer van komt.
[ontopic] Heb een minibeetje the blues vanavond, na lekker op het terras te hebben gezeten en gegeten met een vriendin. Thuisgekomen was mijn huis weer stil en leeg en liet mijn kat mij schrikken door zo goed als net niet helemaal van het balkonrandje te vallen. The Pianist ligt me aan te kijken hier, maar ik durf het niet zo goed aan in de bui waarin ik nu ben.
To see with eyes unclouded by hate.
I'm crazy like a fool.... What about it Daddy Cool
vraag jezelf eens af hoe JIJ je dan zou voelen
want ik weet het niet..
quote:jaja
Op vrijdag 28 maart 2003 23:25 schreef shavirah het volgende:
ontopic:
erg rusteloos en onrustig in mijn koppie
quote:Niet zo gek, na zo'n hyperdagje... Beetje te ver over je grenzen gegaan.
Op vrijdag 28 maart 2003 23:29 schreef DarkElf het volgende:
erg rusteloos en onrustig in mijn koppie
quote:Ga ik ook zo doen, slaap lekker
Op vrijdag 28 maart 2003 23:33 schreef Moonah het volgende:[..]
Niet zo gek, na zo'n hyperdagje... Beetje te ver over je grenzen gegaan.
Lekker gaan slapen. Doe ik ook zo.
Trusten!
quote:Trusten lekker diertje
Op vrijdag 28 maart 2003 23:33 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ga ik ook zo doen, slaap lekker
quote:jij ook lief brombeertje
Op vrijdag 28 maart 2003 23:34 schreef Juup© het volgende:[..]
Trusten lekker diertje
quote:Doe jouw ventje de groeten van mij en geef hem maar een kus
Op vrijdag 28 maart 2003 23:35 schreef DarkElf het volgende:[..]
jij ook lief brombeertje
quote:ok
Op vrijdag 28 maart 2003 23:36 schreef Juup© het volgende:[..]
Doe jouw ventje de groeten van mij en geef hem maar een kus
quote:Wat lief
Op vrijdag 28 maart 2003 23:22 schreef SoM het volgende:
Ik voel me weer wat beter. Heb samen met Polle met zo'n flippo-tol, zo'n spinner zitten spelen. Samen kijken we dan urenlang gebiologeerd naar een tolletje en geeft ze me kopjes omdat ze het fijn vindt dat ik bij haar zit.
quote:Bailey is ook errug blij met die tolletjes
Op vrijdag 28 maart 2003 23:22 schreef SoM het volgende:
Ik voel me weer wat beter. Heb samen met Polle met zo'n flippo-tol, zo'n spinner zitten spelen. Samen kijken we dan urenlang gebiologeerd naar een tolletje en geeft ze me kopjes omdat ze het fijn vindt dat ik bij haar zit. En ik verheug me op morgen; een dagje lekker shoppen in A'dam, een stad waar ik altijd graag ben...
Heb vandaag veel afleiding gezocht omdat ik zo somber was. Stuk gefietst met hubby, op terras gezeten en lekker wat gegeten en gedronken. Onderweg bij GAMMA een nieuwe fietsbel gekocht
Verder de hele dag gespannen, mist in mijn hoofd en angstig.
Nu dankzij wat alcohol iets rustiger.
Dalijk lekker slapen en hopen dat morgen een fijne dag wordt
quote:uitgewoond
Op vrijdag 28 maart 2003 23:25 schreef shavirah het volgende:
eeeeh.. alsof ik door 20 verschillende mannen geneukt ben.. 16 keer ben klaargekomen en 10 liter heb geslikt...
vraag jezelf eens af hoe JIJ je dan zou voelenwant ik weet het niet..
![]()
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 00:38 schreef Barb het volgende:[..]
uitgewoond
Oh enneuh, ik voel me prima, op het feit na dak volgende week tentamens heb, en als ik die nie haal dan is het praktisch gezegd . En kan ik een nieuwe opleiding zoeken
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 29-03-2003 00:47]
gewoon lekker kut fuck flikker toch allemaal op ga toch weg IK BEN EEN ZAK EEN LUL EEN LAFFE DIKKE MONGOOL DIE NIKS KAN
there's a black ghost on my trail
won't go away, won't disappear
black ghost never fails to get his way
I'm going to run like hell
down the longest road
when I turn around he'll be waiting there I know
black ghost knows me well
out of my time
a troubled dreamer keeps calling
on someone or something
out of my mind
a troubled dreamer keeps looking
for something or someone to
free me
free me
let me go please
though I try to shake him free
I know that he's a part of me
black ghost living on he knows me well
he's coming down
he's with me now
ghost coming down
black ghost by my side
p.s. ik had verwacht dat ik in m'n huidige staat meer spelfouten zou genereren dan Kikkerlikker & Legion_ bij elkaar, maar het valt gelukkig mee
Met 't luisteren van muziek (Leisure Noise van Gay Dad in dit geval) heb ik in ieder geval een beetje het gevoel dat er iemand is die me begrijpt. Thank god for music.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 29-03-2003 04:44]
lichaam moe-hoofd erg wakker
ik had een heel mooi liedje opstaan net:
Can you feel the pain I hide?
I laugh out loud, but cry inside..
will you be there to save me from my doubt?
'cause I'm to scared to speak the words out oud..
van green lizard..(kheb een beetje gemixt, zodat et perfecte " gedichtje" eruit zou komen..)
[Dit bericht is gewijzigd door Jory op 29-03-2003 08:04]
quote:Ik kon ook niet meer slapen ik heb zelfs alweer een kwartier op de crosstrainer gestaan
Op zaterdag 29 maart 2003 07:37 schreef DarkElf het volgende:
uiteindelijk half 5 echt geprobeerd te slapen, tussendoor nog gelzen, tv gekeken en gekletst met Rt en ben nu al weer ruim een uur oplichaam moe-hoofd erg wakker
Wat is het toch dat hij met me doet; hij maakt dat ik me radeloos voel, ongewenst en klein.
Wéér een nacht niet geslapen; en waar is verdomme mijn gevoel voor eigenwaarde gebleven?
quote:Zelfkennis is het begin van de wijsheid.
Op zaterdag 29 maart 2003 02:07 schreef WhitesoX het volgende:
ja Kut!gewoon lekker kut fuck flikker toch allemaal op ga toch weg IK BEN EEN ZAK EEN LUL EEN LAFFE DIKKE MONGOOL DIE NIKS KAN
M'n mams komt langs, samen met m'n oma.. (en doggie).. dus daar heb ik wel zin in..
maar me vriendje komt vanmiddag dus ik ga strax even braaf leren en dan is hij trots op me
Ik voel me raar, ik heb weer zo'n moment dat ik wil gaan huilen, en je zou zeggen gooi het eruit, maar dat is in mijn geval niet de manier want voor ik het weet hou ik er niet meer mee op Heb er bovendien de laatste tijd al vaak genoeg aan toegegeven. Vandaag niet, ik ga nu effe gauw boodschappen doen en dan de hele middag weg op de racefiets.
Het is niet bepaald verstandig om verliefd te worden als je je scheiding nog niet eens hebt verwerkt. En al helemaal niet om stug liefde te blijven zoeken bij iemand die je dat helemaal niet wil geven.
En nu zit ik met dubbel verdriet.
Ik begrijp me zelf eerlijk gezegd niet; ik heb verdomme zo veel te bieden en blijf maar die behoefte voelen iemand daarvan te doordringen die dat niet wil en kan zien.
Kies nou eens voor jezelf trut!
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 13:52 schreef Noayla_ het volgende:
Kies nou eens voor jezelf trut!
Ik wil iets leuks doen maar weet niks, in alles wat ik verzin heb ik uiteindelijk geen zin...zin om naar een dance/house feest te gaan, even helemaal weg zijn met gedachten en adrenaline te voelen door een bende dansende mensen, maar heb een verjaardag vanavond en krijg toch sowieso geen vriendin mee. *zucht* Ik ga maar in bad
quote:dan moet je gewoon gaan slapen, als je wakker word denk je wel weer ergens anders aan. tenmisnte, dat is bij mij zo. majah moet je wel kunnen slapen.
Op zaterdag 29 maart 2003 15:36 schreef Ilsjuhh het volgende:
mja ik voel me vreemd...het gaat niet goed met me maar ook niet slecht dus....
vandaag is weer zo'n dag dat ik toch mijn ex wel een beetje mis, dat komt misschien ook wel omdat ik hem vanochtend ff op msn sprak...en hij weg gaat hier uit apeldoorn waarschijnlijk....
najah met mij gaat het opzich wel goed, moet alleen wel veel wiskunde leren nog. en heb hoofdpijn. heb daarstraks besloten maar wat afstand te gaan nemen van een bepaald iemand, zodat ik der misschien als een gewoon iemand en niet een uitzonderlijk leuk iemand. Maw: ik ga gewoon niet meer zoveel met der praten, iig niet meer over persoonlijke dingen. lijkt mij, en mensen met wie ik praat, het verstandigste. Misschien na een tijdje zelfs block/ignore maar dat zie ik nog wel.
ben ook, zoals gewoonlijk, beetje moe enzo. en had verwacht / hoopte dat m'n broer kwam, maar dat duurt nog een paar weken. 'k heb zo'n vermoeden dat die zich ook een beetje klote voelt en niet zoveel zin heeft in dingen op het moment. Zijn vriendin had het uitgemaakt en binnen een week met een ander geneukt, stomme slut. Najah, ik ga weer iets anders doen.
kamer opruimen ofzo
[17:02] <Whistler> *confused*
[17:02] * SlaadjeBla snapt er niets meer van
[17:02] <afraidtech> ik snap er niets meer va
[17:02] <afraidtech> n
enzo
offtopic namens me broertje de vraag of iemand een leuke naam weet voor meneer de parkiet
quote:[offtopic] had jij geen meeting nu? & naam voor parkiet >>> vogel / fladder / parkiet / teikrap / kutding [/offtopic]
Op zaterdag 29 maart 2003 17:04 schreef Ilsjuhh het volgende:
liev liev
me ouders hebben parkietje gevonden... net mijn vorige parkiet
nu maar hopen dat de katjes meneer parkiet met rust laten...
oke ik voel me dus best goed nuofftopic namens me broertje de vraag of iemand een leuke naam weet voor meneer de parkiet
voor de rest nog steeds zelfde als daarnet, zin in bier nu ook.
quote:Succes Noayla!
Op zaterdag 29 maart 2003 13:52 schreef Noayla_ het volgende:Kies nou eens voor jezelf trut!
Een 'gewone' vriendschap tussen ons werkt niet, althans niet voor mij...
Ik bleef tegen beter weten in verwachtingen houden.
Toen hij me vervolgens belde en alles wat ik zei afdeed als "melodramatisch" en "bullshit" besefte ik helemaal dat ik geen andere keus had dan deze stap te zetten.
Ben benieuwd wanneer het gevoel van opluchting volgt
quote:Ik hoop heel snel!
Op zaterdag 29 maart 2003 17:22 schreef Noayla_ het volgende:
Ben benieuwd wanneer het gevoel van opluchting volgt
quote:Dank je.
Op zaterdag 29 maart 2003 17:24 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ik hoop heel snel!
Wat goed dat je die stap hebt gezet.
Het is absurd te merken hoe je als volwassen, goed opgeleide etc. vrouw ook nog steeds een speelbal van je eigen emoties kunt zijn.
quote:Je blijft een mens, of je nou een junkie, puber of goed opgeleide vrouw bent
Op zaterdag 29 maart 2003 17:33 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Dank je.
Het is absurd te merken hoe je als volwassen, goed opgeleide etc. vrouw ook nog steeds een speelbal van je eigen emoties kunt zijn.
Succes .
quote:Tuurlijk kan dat.
Op zaterdag 29 maart 2003 17:33 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Dank je.
offtopic: hee BS
Ik ben niet gaan fietsen, want ik vond het te koud Ik had de hele week visioenen gehad van mijzelf bij dertig graden op de racefiets in de Ooijpolder, maar de zon liet zich vandaag niet zien en toen had ik geen zin meer. Ben in plaats daarvan maar een eind gaan wandelen
De bedoeling is dat het vandaag een leuke dag is, maar er is niet veel aan.
quote:kleintjes van een jaar of 3, 4 zijn echt geweldig
Op zaterdag 29 maart 2003 17:44 schreef Moonah het volgende:
Ik ben moe. Maar wel lekker moe.
Ben net met een vriendin en haar zoonvan 4 gaan wandelen en stoeien en verspringen en boomklimmen en voetballen in het bos. Leuk!
quote:Dat denk ik ook..
Op zaterdag 29 maart 2003 17:40 schreef Fogerty het volgende:
Noayla, die woorden 'bullshit' en 'melodramatisch' doen mij vermoeden dat je de juiste stap hebt gezet. Sterkte!
Vandaag mezelf maar een jankdag toestaan en morgen weer met frisse moed verder.
quote:Och, ik vind alle leeftijden zo hun charmes hebben
Op zaterdag 29 maart 2003 17:45 schreef Wolkje het volgende:[..]
kleintjes van een jaar of 3, 4 zijn echt geweldig
quote:Je kunt ook terugpraten tegen dat stemmetje
Op zaterdag 29 maart 2003 17:47 schreef Noayla_ het volgende:
En toch, en toch; dat kleine kinderachtige stemmetje in m'n hoofd: " waarom wil hij me niet en waarom ben ik niet in staat geweest hem iets voor mij te laten voelen.."
quote:Emoties, daar kan geen leeftijd of opleiding tegenop, vrees ik, alleen wil de combinatie gezond verstand en tijd nog weleens helpen. Succes daarmee
Op zaterdag 29 maart 2003 17:33 schreef Noayla_ het volgende:
On me. Huishouden gedaan en nu ik dáár weer een maand vanaf ben, kan ik me toeleggen op, erh, andere onbelangrijke dingen doen.
quote:Hee meis
Op zaterdag 29 maart 2003 17:47 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Offtopic: Hey Wolkje, lang niet gesproken
.
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 17:47 schreef Moonah het volgende:[..]
Och, ik vind alle leeftijden zo hun charmes hebben
.
Met haar dochter van 12 kan ik weer geweldig filosoferen.
quote:
Leuk dat je er weer bent trouwens.
ontopic....kga zow denk ik lekker douchen en pyama aandoen en dan de hele avond bankhangen offuh internetten
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 16:15 schreef Whistler112 het volgende:[..]
dan moet je gewoon gaan slapen, als je wakker word denk je wel weer ergens anders aan. tenmisnte, dat is bij mij zo. majah moet je wel kunnen slapen.
najah met mij gaat het opzich wel goed, moet alleen wel veel wiskunde leren nog. en heb hoofdpijn. heb daarstraks besloten maar wat afstand te gaan nemen van een bepaald iemand, zodat ik der misschien als een gewoon iemand en niet een uitzonderlijk leuk iemand. Maw: ik ga gewoon niet meer zoveel met der praten, iig niet meer over persoonlijke dingen. lijkt mij, en mensen met wie ik praat, het verstandigste. Misschien na een tijdje zelfs block/ignore maar dat zie ik nog wel.
ben ook, zoals gewoonlijk, beetje moe enzo. en had verwacht / hoopte dat m'n broer kwam, maar dat duurt nog een paar weken. 'k heb zo'n vermoeden dat die zich ook een beetje klote voelt en niet zoveel zin heeft in dingen op het moment. Zijn vriendin had het uitgemaakt en binnen een week met een ander geneukt, stomme slut. Najah, ik ga weer iets anders doen.
kamer opruimen ofzo
doeg....
hele dag gewerkt.. enzo...
Vanavond naar de kroeg en maar eens lekker aan niemand en niets denken.... alleen aan mezelf.. ofsow...
blergh.. ik voelde me best goed... eigenlijk, maar nu?
Ik weet het niet... is het of
,
of
,
of
...
Ik ga douchen... misschien voel ik me dan wat beter...
I do care about you...
and maybe that's not enough
for you to be a friend of mine...
quote:Wel een mooi gedicht, zelf geschreven? Hier eentje uit eigen werk, opgesteld ten tijde van één van mijn creatieve buien.
Op zaterdag 29 maart 2003 18:31 schreef Faithy het volgende:
I do care about you...
and maybe that's not enough
for you to be a friend of mine...
Roses are red,
Iraqis are dead,
I'm a whore,
but I love you.
On-topic,
ik voel me weer als vanouds zeer moe, maar heb wel zin in vanavond, .
ben er trouwens net achter gekomen dat Fade to Black op de Metallica DVD (Cunning Stunts) staat, was me nog heel niet opgevallen. Dus w0000000t , is supervet nummer.
quote:Prachtig
Op zaterdag 29 maart 2003 19:21 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Wel een mooi gedicht, zelf geschreven? Hier eentje uit eigen werk, opgesteld ten tijde van één van mijn creatieve buien.
Roses are red,
Iraqis are dead,
I'm a whore,
but I love you.On-topic,
ik voel me weer als vanouds zeer moe, maar heb wel zin in vanavond,
.
maar het is voor mij verstandiger om rationeel denken boven gevoel te zetten denk ik...hoe kut het ook is. liever zou ik wachten, maar denk dus dat dat niet verstandig is :|
klotezooi :/
Ik heb de hele dag maar op m'n bed gelegen en niks gedaan en nu ben ik dus klaarwakker
Maar ja, ooit komt het wel weer goed
met mij gaat het goed, net lekker filmpjes gekeken en zo ga ik maar eens lekker in me bed liggen met een boek erbij
hmmz ik hoor net dat het broertje van me ex ook waarschijnlijk weggaat uit apeldoorn....hmm ik ga ze toch allebei echt wel missen als ze hier niet meer in de buurt wonen...maarja niets aan te doen....
ik zit hier trouwens echt te genieten merk ik...ik weet niet waar van...maar ik voel me gewoon super op dit moment
[Dit bericht is gewijzigd door Ilsjuhh op 30-03-2003 01:09]
quote:Wat heb je op dan
Op zondag 30 maart 2003 08:52 schreef Pushit het volgende:
Hoe ik me voel? Niet eigenlijk haha, voel helemaal niks kan ook wel eens lekker zijn.
quote:Een stevige ochtendjoint en een pot koffie, lekker in de tuin net.
Op zondag 30 maart 2003 08:55 schreef Bier-Broeder-R het volgende:[..]
Wat heb je op dan
quote:Pfff.. en dat zo laat nog...
Op zondag 30 maart 2003 08:56 schreef Pushit het volgende:[..]
Een stevige ochtendjoint en een pot koffie, lekker in de tuin net.
quote:Ben net een uur wakker
Op zondag 30 maart 2003 08:58 schreef Bier-Broeder-R het volgende:[..]
Pfff.. en dat zo laat nog...
Ik duik m'n bed eens in
Maar lekker
.
Ow ja! Mijn dance-drang kan ik 29 en 30 april helemaal eruit gooien, heb gister op 3fm kaarten gewonnen voor t 2 days of kaos feest in t kremlin, ben er nog nooit geweest, ben benieuwd en heb er zin innnnnnnnnnnn! JOEPIE!
Ik heb zin in sommige dingen die misschien nog wel es ooit gaan gebeuren, en wat er aan vooraf gaat.
En ik kijk uit naar volgend weekend, want dan heb ik eindelijk weer even Rust
Dus ik voel me prima!
quote:het is nog ochtend?
Op zondag 30 maart 2003 13:06 schreef Moonah het volgende:
Lekker rustige zondagochtend achter de rug.
Net belde een vriendin. We gaan een eind de polder in, bijkletsen en de lente fotograferen.
Dus ik voel me prima!
hmm ook nog maar ff iets ontopic posten, ik voel me wel ok. moet nog heel veel leren vandaag en een computer repareren en nog een war spelen vanavond...druk dus
ik verpest alles...
Ik weet dat je dit niet leest, omdat je hier nooit komt, maar ik hou van je...... en jij ook van mij.. dat weet ik... maar.. we moeten het onszelf niet zo moeilijk maken...
Ik ga maar slapen ofzo...
En wat betreft Reinier:
je weet niet hoeveel pijn het me doet.... je weet het niet, je snapt het niet... en ik weet niet of ik wel wil dat je het snapt.. Ik wil je gewoon niet kwijt, als vriend beteken je heel veel voor me... en ik heb je al uitgelegd hoe het zit en waarom... maar het doet pijn je stukje bij beetje helemaal te verliezen.....
truste...
quote:Zeg dan tegen hem dat je van hem houd :|
Op zondag 30 maart 2003 14:42 schreef Faithy het volgende:
klote....ik verpest alles...
Ik weet dat je dit niet leest, omdat je hier nooit komt, maar ik hou van je......en jij ook van mij.. dat weet ik... maar.. we moeten het onszelf niet zo moeilijk maken...
Ik ga maar slapen ofzo...
![]()
En wat betreft Reinier:
je weet niet hoeveel pijn het me doet.... je weet het niet, je snapt het niet... en ik weet niet of ik wel wil dat je het snapt..
Ik wil je gewoon niet kwijt, als vriend beteken je heel veel voor me... en ik heb je al uitgelegd hoe het zit en waarom... maar het doet pijn je stukje bij beetje helemaal te verliezen.....
truste...
Maar stiekum toch ook een beetje treurig gevoel, ik weet niet precies waar dat nou weer door komt. -> Ken je dat gevoel?
[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 30-03-2003 15:20]
quote:Faithymeisje,
Op zondag 30 maart 2003 14:42 schreef Faithy het volgende:
Zorg maar goed voor jezelf.
En.. je hebt m'n nummer, je mag altijd contact zoeken als je dat
nodig hebt, meis..
Zometeen een lekker stuk taart in de tuin , soms is het leven erg fijn
quote:Hij weet het.. alleen doet hij er niets mee...
Op zondag 30 maart 2003 14:46 schreef Whistler112 het volgende:[..]
Zeg dan tegen hem dat je van hem houd :|
Iig, ik _KAN_ geen gewone vriend van je zijn, iig niet van het ene op het andere moment. Dus daarom maar op deze manier. Doeg
Ik wil je niet kwijt.... godverdomme...
en tis mn eigen schuld.. ik weet het...
Wolkje: ik ben niet zo'n beller.. de enige die ik de laatste jaren voor mn plezier gebeld heb was Whistler, verder bel ik alleen kort om iets te melden...
quote:Je kan in ieder geval altijd bij me terecht, meisje..
Op zondag 30 maart 2003 15:16 schreef Faithy het volgende:[..]
Wolkje:
ik ben niet zo'n beller.. de enige die ik de laatste jaren voor mn plezier gebeld heb was Whistler, verder bel ik alleen kort om iets te melden...
quote:Je bent lief
Op zondag 30 maart 2003 15:18 schreef Wolkje het volgende:[..]
Je kan in ieder geval altijd bij me terecht, meisje..
Via telefoon, mail, sms of wat dan ook..
Dan weet je het in ieder geval, faithy
zo voel ik me beetje, maar moet nog veel doen alleen kan mezelf er niet toe zetten. gaar.
verder ben ik al iets minder druk, hoef alleen nog wiskunde te leren.
misschien zo maar ff slapen
Wil zo graag die mensen beetje opvrolijken.
En verder begin ik steeds meer écht te geloven dat de beslissing 'hem' uit m'n leven te bannen de enige juiste was...
quote:Wat was jou aanleiding voor dat uit je leven bannen
Op zondag 30 maart 2003 17:23 schreef Noayla_ het volgende:
Net weer 50 km. gefietst en vanavond naar een vriend toe; de gezondste medicijnen tegen zielepijn.En verder begin ik steeds meer écht te geloven dat de beslissing 'hem' uit m'n leven te bannen de enige juiste was...
quote:50 km wow , kom ik aan met mijn 11 kilometer
Op zondag 30 maart 2003 17:23 schreef Noayla_ het volgende:
Net weer 50 km. gefietst en vanavond naar een vriend toe; de gezondste medicijnen tegen zielepijn.En verder begin ik steeds meer écht te geloven dat de beslissing 'hem' uit m'n leven te bannen de enige juiste was...
Ten 2de goed dat je hem uit je leven kan bannen .
De zon scheen vandaag wel, dus ik ben ook gaan fietsen. Niet zo heel ver, want ik heb geen conditie
, maar ik voel me nu wel lekker en ook bevoorrecht omdat ik hier zomaar lekker wat rond kan fietsen zonder dat de kans bestaat dat er een bom uit de lucht valt of de frisse lucht wordt vermengd met gifgas.
Het doet echt ongelofelijk veel pijn indien iemand waarvan je heel veel houdt zo afstandelijk reageert, en dat alleen tegen jou doet. Ik voel me zo machteloos erbij, ik kan niks doen, niks veranderen... niks. . Ik moet maar wachten tot het weer wat beter gaat gaan, en dat gaat gebeuren, daarvan ben ik overtuigd.
It will pass, things will change
Daar moet ik maar van uit gaan en me proberen sterk te houden in deze situatie... ik weet dat jij het ook voor mij zou doen. .
quote:Heel klassiek eigenlijk; ik verliefd en hij niet...
Op zondag 30 maart 2003 17:27 schreef Whistler112 het volgende:[..]
Wat was jou aanleiding voor dat uit je leven bannen
'k ben er nu ook mee bezig, zo'n beetje. Alleen dan niet met een hem.
We zijn een tijdje minnaars geweest en door mijn gevoelens is een 'normale' vriendschap met hem onmogelijk voor mij omdat ik verwachtingen bleef/blijf houden.
En verder ging hij niet bepaald zachtzinnig met mijn gevoelens om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |