quote:Frankie Goes to Hollywood
Op woensdag 2 april 2003 12:10 schreef rvand het volgende:
Nieuwe vraag:Drie verschillende nummers met de titel The Power of Love werden een hit. Noem de drie uitvoerende artiesten.
Jaren 80 hè ![]()
edit: quote toegevoegd omdat deze post (bij mij althans) aan het begin van een nieuwe pagina terecht bleek te komen.
quote:Helemaal goed! Stel de volgende vraag maar...
Op woensdag 2 april 2003 12:13 schreef Frollo het volgende:[..]
Frankie Goes to Hollywood
Jennifer Rush
Huey Lewis & The NewsJaren 80 hè
edit: quote toegevoegd omdat deze post (bij mij althans) aan het begin van een nieuwe pagina terecht bleek te komen.
In navolging van de Kevin Bacon Game wil ik u allen vragen om Mick Jagger aan Sinéad O'Connor te linken in 4 stappen.
Voorbeeld:
Van Sting naar Tom Waits in 2 stappen.
1. Sting speelde met Stewart Copeland in The Police.
2. Stewart Copeland drumt op het album Blood Money van Tom Waits.
Alleen plaatopnamen tellen mee. Links als "ze komen allebei uit de USA" of "persoon A heeft verkering gehad met het nichtje van persoon B" mogen niet.
Dus nu van Mick Jagger naar Sinéad O'Connor in 4 stappen (minder mag ook natuurlijk).
quote:1. Sinead o' Connor heeft met The Edge gespeeld op de soundtrack van The Captive
Op woensdag 2 april 2003 12:38 schreef Frollo het volgende:
OK. (Had je nog andere antwoorden in gedachten trouwens?)In navolging van de Kevin Bacon Game wil ik u allen vragen om Mick Jagger aan Sinéad O'Connor te linken in 4 stappen.
Voorbeeld:
Van Sting naar Tom Waits in 2 stappen.
1. Sting speelde met Stewart Copeland in The Police.
2. Stewart Copeland drumt op het album Blood Money van Tom Waits.Alleen plaatopnamen tellen mee. Links als "ze komen allebei uit de USA" of "persoon A heeft verkering gehad met het nichtje van persoon B" mogen niet.
Dus nu van Mick Jagger naar Sinéad O'Connor in 4 stappen (minder mag ook natuurlijk).
quote:Geen speld tussen te krijgen
Op woensdag 2 april 2003 13:11 schreef ullie het volgende:
1. Sinead o' Connor heeft met The Edge gespeeld op de soundtrack van The Captive
2. The Edge speelt in U2 met Bono
3. Bono heeft meegewerkt aan de laatste solo-elpee van Mick Jagger.
Ik had zelf:
1. Mick Jagger en David Bowie hadden samen de hit "Dancing in the Streets".
2. David Bowie zingt op de single "Hallo Spaceboy" van de Pet Shop Boys.
3. Neil Tennant van de Pet Shop Boys is gastzanger bij Electronic, een project van onder andere Johnny Marr.
4. Johnny Marr en Sinéad O'Connor zijn beide gastartiesten bij The The.
Maar natuurlijk heb je 't goed en aan jou dus de eer.
En rvand, niet van die makkelijke vragen stellen als ik aan het lunchen ben ![]()
Ok next ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 02-04-2003 13:19]
quote:Ik zat inderdaad ook nog even aan de Bowie connectie te denken, maar kon het niet linken.
Op woensdag 2 april 2003 13:15 schreef Frollo het volgende:[..]
Geen speld tussen te krijgen
Mooi nummer trouwens, Heroine van ost The Captive.Ik had zelf:
1. Mick Jagger en David Bowie hadden samen de hit "Dancing in the Streets".
2. David Bowie zingt op de single "Hallo Spaceboy" van de Pet Shop Boys.
3. Neil Tennant van de Pet Shop Boys is gastzanger bij Electronic, een project van onder andere Johnny Marr.
4. Johnny Marr en Sinéad O'Connor zijn beide gastartiesten bij The The.Maar natuurlijk heb je 't goed en aan jou dus de eer.
Hmmm ik kan even geen leuke vraag bedenken dus dan maar even tussendoor:
Wie zette(n) als eerste het woord motherfucker op plaat?
quote:MC5 toch? Kick out the Jams...
Op woensdag 2 april 2003 13:19 schreef ullie het volgende:Hmmm ik kan even geen leuke vraag bedenken dus dan maar even tussendoor:
Wie zette(n) als eerste het woord motherfucker op plaat?
quote:Uiteraard!
Op woensdag 2 april 2003 13:21 schreef Zander het volgende:[..]
MC5 toch? Kick out the Jams...
Nieuwe vraag voor Zander.
Noem vijf artiesten die meezingen op "We are the World".
quote:Michael Jackson
Op woensdag 2 april 2003 13:37 schreef Zander het volgende:
Ik heb ook niet echt veel inspiratie momenteel.. Eehm:Noem vijf artiesten die meezingen op "We are the World".
Dan Aykroyd, Harry Belafonte, Lindsey Buckingham, Kim Carnes, Ray Charles, Bob Dylan, Sheila E., Bob Geldof, Hall and Oates, James Ingram, Jackie Jackson, LaToya Jackson, Marlon Jackson, Michael Jackson, Randy Jackson, Tito Jackson, Al Jarreau, Waylon Jennings ("Pop-Up Video" stated that he left the recording session due to a dispute over the lyrics.), Billy Joel, Cyndi Lauper, Huey Lewis and the News, Kenny Logins, Bette Midler, Willie Nelson, Jeffery Osborne, Steve Perry, The Pointer Sisters, Lionel Richie, Smokey Robinson, Kenny Rogers, Diana Ross, Paul Simon, Bruce Springsteen, Tina Turner, Dionne Warwick, Stevie Wonder
Jouw beurt weer, ranja.
Dan Aykroyd, Harry Belafonte, Lindsey Buckingham, Kim Carnes, Ray Charles, Bob Dylan, Sheila E., Bob Geldof, Hall and Oates, James Ingram, Jackie Jackson, LaToya Jackson, Marlon Jackson, Michael Jackson, Randy Jackson, Tito Jackson, Al Jarreau, Waylon Jennings ("Pop-Up Video" stated that he left the recording session due to a dispute over the lyrics.), Billy Joel, Cyndi Lauper, Huey Lewis and the News, Kenny Logins, Bette Midler, Willie Nelson, Jeffery Osborne, Steve Perry, The Pointer Sisters, Lionel Richie, Smokey Robinson, Kenny Rogers, Diana Ross, Paul Simon, Bruce Springsteen, Tina Turner, Dionne Warwick, Stevie Wonder
edit: net te laat!
quote:
Op woensdag 2 april 2003 13:42 schreef Frollo het volgende:
Euhh... even uit 't hoofd proberen...edit: net te laat!
type dan ook niet zoveel en hou het bij vijf
Van wie is dit ere-lijstje?
geboren: 31-08-1970
eerste hit in de VS: 1987, haalde nummer 4
tweede hit in de VS: 1987, haalde nummer 4
derde hit in de VS: 1988, haalde nummer 3
vierde hit in de VS: 1988, haalde nummer 1
vijfde hit in de VS: 1988, haalde nummer 22
alle 5 van de eerste lp (3 dubbel platina)
zesde hit in de VS: 1989, haalde nummer 1
zevende hit in de VS: 1989, haalde de top 10 niet
beide van de tweede lp, die nog 2 kleine hitjes leverde (VS dus) maar wel zelf op 1 kwam.
eerste hit in NL: 1988, haalde nummer 26 ( = VS hit 2)
tweede hit in NL: 1988, haalde nummer 8 ( = VS hit 4)
quote:Ja lach maar, maar hij heeft heus nog een behoorlijke fanbase hoor! Alhier verenigd: Glenn Medeiros
Op woensdag 2 april 2003 14:09 schreef ranja het volgende:
nee
Nog een gok: Debbie Gibson?
quote:Ok, maar hij heeft in Nederland helaas wel op 1 gestaan maar verder weinig gepresteerd, in de VS zeker niet zoveel hits gehad.
Op woensdag 2 april 2003 14:12 schreef Frollo het volgende:[..]
Ja lach maar, maar hij heeft heus nog een behoorlijke fanbase hoor! Alhier verenigd: Glenn Medeiros
Nog een gok: Debbie Gibson?
Maar Debbie is wel goed
quote:Shit, heb hier eigenlijk geen tijd voor
Op woensdag 2 april 2003 14:14 schreef ranja het volgende:
Maar Debbie is wel goed
quote:Ja, is al over gesproken in de eerste 2 blz. van dit topic. Ik wil het ook wel bijhouden...
Op woensdag 2 april 2003 14:18 schreef Frollo het volgende:
(Effe tussendoor. Dit topic zie ik vandaag nog wel volkomen. Is het een idee om daarna verder te gaan als Fok! Pop Trivia II? Dat we er, met andere woorden, net zo'n indrukwekkende reeks van gaan maken als Movie Trivia? Wellicht inclusief bijhouden van de stand? Voor dat laatste wil ik me eventueel wel opwerpen, al ben ik alleen tijdens kantooruren online.)
quote:Da's het irritante van winnen, je moet direct een nieuwe vraag verzinnen
Op woensdag 2 april 2003 14:19 schreef Frollo het volgende:[..]
Shit, heb hier eigenlijk geen tijd voor
Laat me ff denken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |