quote:EDDIE
Op vrijdag 28 maart 2003 12:27 schreef Seborik het volgende:
Eric Singer deed het hem.Even een makkelijke, want eigenlijk weet ik geen vragen.
Hoe heet de mascotte van Iron Maiden?
quote:eddie
Op vrijdag 28 maart 2003 12:27 schreef Seborik het volgende:
Eric Singer deed het hem.Even een makkelijke, want eigenlijk weet ik geen vragen.
Hoe heet de mascotte van Iron Maiden?
quote:Rolling Stones Rock 'n Roll circus?
Op vrijdag 28 maart 2003 12:32 schreef ullie het volgende:
Op welke plaat spelen John Lennon en Mitch Mitchell een nummer samen?
quote:Jup! Met de gelegenheidsband The Dirty Mac met Keith Richards op bas en Eric Clapton op gitaar.
Op vrijdag 28 maart 2003 12:39 schreef rvand het volgende:[..]
Rolling Stones Rock 'n Roll circus?
rvand mag een nieuwe vraag stellen.
quote:Eddie Vedder
Op vrijdag 28 maart 2003 12:48 schreef rvand het volgende:
Welke beroemde zanger werd in november 1993 in New Orleans samen met White Sox pitcher Jack McDowell gearresteerd wegens openbare dronkenschap en ordeverstoring?
quote:Echt wel knap! Next question please....
Op vrijdag 28 maart 2003 13:00 schreef Kwark het volgende:[..]
Eddie Vedder
quote:Om maar even in dezelfde sferen te blijven (kortzichtige en stigmatiserende hint-alarm!)... over wie gaat het bescheiden indie hitje waarvan ik de titel (nog) niet zal vrijgeven, maar dat werd gezongen door een "dames" trio uit Minneapolis, en waarvan de openingsregels luidden "You fucking bitch I hope your insides rot"?
Op vrijdag 28 maart 2003 13:03 schreef rvand het volgende:[..]
Echt wel knap! Next question please....
edit: eh, aangezien je 'bescheiden indie hit' zegt zal het Handsome & Gretel moeten zijn?
quote:Het is Bruise Violet van Babes in Toyland, maar geen idee over wie het gaat.
Op vrijdag 28 maart 2003 13:22 schreef ranja het volgende:
Hm, Babes in Toyland zingt over Courtney Love misschien? Ik weet dat Kat en Courtney elkaar niet mogen... welke titel er dan bijhoort weet ik even niet.edit: eh, aangezien je 'bescheiden indie hit' zegt zal het Handsome & Gretel moeten zijn?
quote:oja Bruise violet is bekender inderdaad. Ik denk wel dat het over Courtney gaat.
Op vrijdag 28 maart 2003 13:27 schreef rvand het volgende:[..]
Het is Bruise Violet van Babes in Toyland, maar geen idee over wie het gaat.
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:48 schreef rvand het volgende:
Welke beroemde zanger werd in november 1993 in New Orleans samen met White Sox pitcher Jack McDowell gearresteerd wegens openbare dronkenschap en ordeverstoring?
quote:Eddie Vedder
Op vrijdag 28 maart 2003 13:38 schreef Seborik het volgende:
Je caps staan aan en dit is de vraag:
quote:
over wie gaat het bescheiden indie hitje waarvan ik de titel (nog) niet zal vrijgeven, maar dat werd gezongen door een "dames" trio uit Minneapolis, en waarvan de openingsregels luidden "You fucking bitch I hope your insides rot"?
En noem dan ook meteen ff titel en de naam van dat bandje.
[Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 28-03-2003 13:39]
quote:Ow ja, Kwark was al.
Op vrijdag 28 maart 2003 13:38 schreef Litpho het volgende:[..]
Eddie Vedder
. Dat was de beantwoorde vraag dus.
Hmm, wie is er nou? Want Ranja en rvand hadden allebei een deel van de vraag goed...
quote:Ranja noemde als eerste Courtney Love, dus ik zeg: Ranja
Op vrijdag 28 maart 2003 13:42 schreef Kwark het volgende:Hmm, wie is er nou? Want Ranja en rvand hadden allebei een deel van de vraag goed...
quote:Ranja? Get yer ass over here
Op vrijdag 28 maart 2003 13:52 schreef Berkery het volgende:[..]
Ranja noemde als eerste Courtney Love, dus ik zeg: Ranja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |