quote:weltrusten dan maar
Op donderdag 27 maart 2003 22:13 schreef Faat het volgende:
Eigenlijk vond ik het wel een grappige opmerkingMaar ik heb verder weinig babbels vanavond, ik ga een lange hete douche nemen en duik
er dan ook maar eens in, de tijd dat ik het met 4 uur slaap deed is helaas eventjes voorbijVoor iedereen die wakker blijft, maak er een mooi avond en spannende nacht van
![]()
quote:En jij gaat weg?
Op donderdag 27 maart 2003 22:13 schreef Faat het volgende:
Voor iedereen die wakker blijft, maak er een mooi avond en spannende nacht van![]()
quote:Ik wou dat ik kon / mocht helpen. Maar omdat me zusje en ik geen goede band hebben mocht ik me er niet mee bemoeien van mijn moeder. Ik weet hoe mijn zusje zich voelt, en heb er een aantal jaartjes geleden ook last van gehad ,... en ook op het randje gebalanceerd .. maar gelukkig hadden een aantal, voor mij, belangrijke mensen het op tijd door ( L_M dank je
Op donderdag 27 maart 2003 21:57 schreef Faat het volgende:
assie's zusjes neigingen helemaal niet coolsnap dat je daar ook niet echt vrolijker van wordt, aan de andere kant Asschen,
wees blij dat ze het aangeeft, goed nieuws is dat "ze" het dan meestal niet doen!wel veel praten natuurlijk, want ook een schreeuw om aandacht is niet voor niets
geef die aandacht en praat.....
Toch mocht ik me zusje niet helpen .. war resulteerde in een ruzie tussen m'n moeder en mij ..... Het een maakte het ander los .. en momemteel ligt hier dan ook even alles overhoop ...... inclusief ikzelf ... ( dank je mams
)
voor zover ik het heb kunnen opvangen gaat het nu redelijk met me zusje .. .. denk ik ... hoop ik ...
edit : ..... dit kan bijna naar Relaties & Psychologie
quote:Maar ik ben er alweer
Op donderdag 27 maart 2003 22:17 schreef portier het volgende:
En jij gaat weg?
Das mijn pech hè, als ik eens megavroeg erin duik, rol ik er ook weer megavroeg uit
Voordeel is dan wel weer dat ik uitgeslapen en vrolijk wakker wordt
quote:En dan nog even een serieuze reactie:
Op donderdag 27 maart 2003 23:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
Assie, jij hoeft ook niet diegene te zijn die met je zusje praat, leg jezelf dat alsjeblieft niet op
Gaat erom dát ze praat, wellicht heeft zij haar eigen vrienden en/of andere familieleden met
wie ze wel een hechtere band heeft en bij wie ze haar ei prima kwijt kan
Heeft geen enkele zin dat jij daar nu op zo'n depri manier een verwijt naar je moeder plaatst
Ook zij heeft het beste met jullie allebei voor en zegt die dingen niet om jou te pesten ofzo
Mmm, tis nog erg vroeg voor wijze woorden, wat kan ik zeggen, hou je hoofd omhoog,
bekijk het vanaf een afstandje en hou het in de gaten, draag desnoods proffesionele
hulp aan, denk niet dat je meer kunt doen, good luck
quote:Faat!!!
Op vrijdag 28 maart 2003 05:39 schreef Faat het volgende:
Step right up, Walk right innnnnn .............[afbeelding]
Heb jij de CD ook al in huis?
quote:Haha nou nee, maar ik heb hier elke dag een zingende smurf onder de douche
Op vrijdag 28 maart 2003 08:18 schreef kasper het volgende:
Faat!!!Heb jij de CD ook al in huis?
Zijn dagelijkse doucheritueel gaat zonder uitzondering zo:
* Step right up, walk right innnnnnnn......beetje gemompel....in this crazy world I'm living innnnnnnn...relight my fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiire, you're love is my only desire, relight my fiiiiiiiiiiiiiiire,
'cause I neeeeeeeeeeeeeed your love.....Faaaaaaahaaaat waar is mijn spons....
step right up, walk right innnnnnnnnnnn......Faaaaaahaaat heb je nog shampoo over?
Hobbel ik er "nietsvermoedend" naar toe, wordt het douchegordijn opengerukt
en brult meneer weer luidkeels * RELIGHT MY FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRE!!!!
En elke dag weer hè! En elke dag speel ik het spelletje mee dat ik me een hoedje schrik
quote:Ik denk dat hij bedoelt met Jamai's nummer in je hoofd, maar ik heb net uitleg gegeven
Op vrijdag 28 maart 2003 08:11 schreef Magneet het volgende:hallo ninja hoezeo wakker worden op de verkeerde manier?
Oh meisje, wat zal jij schrikken.
quote:Wat een mazzel dat ik al zo geoefend ben in het "net doen alsof ik schrik"
Op vrijdag 28 maart 2003 08:42 schreef kasper het volgende:
Hmmm... zal ik ook eens bij jou onder de douche komen staan?
Dan roep ik je, jij komt binnen, ik ruk het douchegordijn opzij en gun je een blik op mijn mannelijkheid.Oh meisje, wat zal jij schrikken.
Nu ik erover nadenk kan ik mij eigenlijk heel goed voorstellen dat
smurfjes-douchegewoontes gelijk zijn aan de jouwe
quote:Jij wordt ook steeds losser hè, tis nog maar net kwart voor
Op vrijdag 28 maart 2003 08:45 schreef Magneet het volgende:
idd zo'n kleintje heeft ze nog nooit gezien
Hoe is het trouwens afgelopen met die gele Glacé's?
Ik heb ze nog niet kunnen vinden bij Appie.
quote:hij begon er zelf over en ik was ook al om 6.30 wakker dus zo vroeg is het niet
Op vrijdag 28 maart 2003 08:48 schreef Faat het volgende:[..]
Jij wordt ook steeds losser hè, tis nog maar net kwart voor
negen en jij praat alweer over de piemel van Dr. Kasper
yingggggggggggggggggg
yanggggggggggggggggggggg
murmelend beekje ......
Yvonnen Optiefen ....
sorrie beetje verkeerde invloeden merk ik
quote:volgende keer het blauwe pilletje en niet het groene LD
Op vrijdag 28 maart 2003 08:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmyingggggggggggggggggg
yanggggggggggggggggggggg
murmelend beekje ......
Yvonnen Optiefen ....
sorrie beetje verkeerde invloeden merk ik
quote:Die vlag is jou ico begrijp ik?, dan wordt het nog leuk. Zal kijke of ik in het weekend tijd/inspiratie voor een paar postjes heb.
Op vrijdag 28 maart 2003 09:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
zow weer een fantasy postje
quote:Je begrijpt de post wel ?? Het is geen waarzegging, ik zit daar vast doe niets en zie vanalles in de visioenen .. het kan gebeuren maar hoeft niet ..
Op vrijdag 28 maart 2003 09:40 schreef Sitethief het volgende:[..]
Die vlag is jou ico begrijp ik?, dan wordt het nog leuk. Zal kijke of ik in het weekend tijd/inspiratie voor een paar postjes heb.
Maar inderdaad De zwart met gouden draken banier is mijn icoon
quote:Tuurlijk zit je nergens aan vast, das het leuke van Fantasy, met een post kan je alle kanten op
Op vrijdag 28 maart 2003 09:45 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Je begrijpt de post wel ?? Het is geen waarzegging, ik zit daar vast doe niets en zie vanalles in de visioenen .. het kan gebeuren maar hoeft niet ..
Maar inderdaad De zwart met gouden draken banier is mijn icoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |