quote:Als je de post goed had gelezen had je gezien dat ik de actrice zoek die op alle 4 de foto's staat.
Op donderdag 27 maart 2003 16:22 schreef Atreidez het volgende:
Op de eerste foto staan 2 vrouwenMoeten we die alletwee noemen
quote:Ja schoolmeester
Op donderdag 27 maart 2003 16:23 schreef scanman01 het volgende:[..]
Als je de post goed had gelezen had je gezien dat ik de actrice zoek die op alle 4 de foto's staat.
quote:Ja, jij begon!
Op donderdag 27 maart 2003 16:24 schreef Atreidez het volgende:
Ja schoolmeester
quote:Jane Birkin?
Op donderdag 27 maart 2003 16:24 schreef scanman01 het volgende:
California krijgt van mij het punt al. Het is nu voor 75% goed, maar alleen de naam van de actrice klopt nog niet.... Hele bekende dame!!!
Vooral bekend door een bapaald liedje uit de jaren 70
quote:Juist! Maar zoals gezegd verdient California het punt...aangezien hij bijna alles goed had. De actrice was idd Jane Birkin.... vooral bekend van Je t'aime moi non plus'
Op donderdag 27 maart 2003 16:24 schreef ranja het volgende:[..]
Jane Birkin?
California, your turn!
quote:Dacht ik meteen al maar aangezien iedereen dacht dat het nederlands was en jij geen antwoord gaf... maar die film en acteur had ik toch niet geweten.
Op donderdag 27 maart 2003 16:27 schreef scanman01 het volgende:[..]
Juist! Maar zoals gezegd verdient California het punt...aangezien hij bijna alles goed had. De actrice was idd Jane Birkin.... vooral bekend van Je t'aime moi non plus'
quote:De film heet Blowup (geen spatie) en is uit 66
Op donderdag 27 maart 2003 16:27 schreef scanman01 het volgende:[..]
Juist! Maar zoals gezegd verdient California het punt...aangezien hij bijna alles goed had. De actrice was idd Jane Birkin.... vooral bekend van Je t'aime moi non plus'
Blow out is uit 1967 btw!California, your turn!
quote:Ik schreef zelf 'blow out' perongeluk.
Op donderdag 27 maart 2003 16:30 schreef Atreidez het volgende:[..]
De film heet Blowup (geen spatie) en is uit 66
Was interested dus heb m even opgezocht, vandaar. Blowup
Daarom iets heel anders: we hadden al de vraag gehad wie Catherine Zeta-Jones zondag haar Oscar overhandigde. Dat was Sean Connery.
Nu de vraag: wie had eigenlijk die Oscar moeten uitreiken?
quote:Denzel Washington?
Op donderdag 27 maart 2003 16:48 schreef California het volgende:
Sorry, ik heb geen inspiratie, ik wilde eerst wat vragen over Blow Out, maar dat is toch wat voordehandliggend.Daarom iets heel anders: we hadden al de vraag gehad wie Catherine Zeta-Jones zondag haar Oscar overhandigde. Dat was Sean Connery.
quote:Das een goeie vraag!! Waarschijnlijk iemand die vanwege de oorlog, niet naar de oscars ging....Will Smith misschien?
Sorry, ik heb geen inspiratie, ik wilde eerst wat vragen over Blow Out, maar dat is toch wat voordehandliggend.Daarom iets heel anders: we hadden al de vraag gehad wie Catherine Zeta-Jones zondag haar Oscar overhandigde. Dat was Sean Connery.
quote:Robin Williams
-edit-
lama, onzin
[Dit bericht is gewijzigd door Sheridana op 27-03-2003 16:53]
quote:Will Smith was mijn tweede keus om die oorlog ook
Op donderdag 27 maart 2003 16:51 schreef Sheridana het volgende:[..]
Das een goeie vraag!! Waarschijnlijk iemand die vanwege de oorlog, niet naar de oscars ging....Will Smith misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |