Dit heeft ze alleen met Bacardi (i.c.m. Cola of gewoon Breezers), met andere drankjes geen problemen. Zijn er meer mensen die er last van hebben of weten waar dit veroorzaakt door word?
quote:Het maakt niet uit hoeveel ze binnen krijgt. Al is het maar één Baco dan heeft ze het ook al. Het maakt ook geen verschil uit tussen normale BACO of een BALECO (Bacardi Lemon Cola)... Maar meestal drinkt ze maar iets van 2 glazen gemixt op standaard sterkte..
Op donderdag 27 maart 2003 14:37 schreef fotoloog het volgende:
hoeveel drinkt ze van die bende?
quote:Ik heb zoiets met martini.. als dat ergens doorheen zit of als ik het puur drink ben ik minstens 4 dagen ziek, evenwicht kwijt en spuugmisselijk.
Op donderdag 27 maart 2003 14:35 schreef WaSTeiL het volgende:
Mijn vriendin heeft echt een heel erg vreemd probleem. Stel dat ze Bacardi drinkt (het maakt niet uit in welke vorm) dan krijgt ze snel daarna plotseling pijn in haar benen en dat trekt zo door omhoog naar haar armen e.d.Dit heeft ze alleen met Bacardi (i.c.m. Cola of gewoon Breezers), met andere drankjes geen problemen. Zijn er meer mensen die er last van hebben of weten waar dit veroorzaakt door word?
quote:idd no big deal
Op donderdag 27 maart 2003 14:39 schreef no3big het volgende:
kzie het probleem niet als ze van bacardi pijn krijgt drinkt ze toch gewoon een van de andere 10000000 drankjes
quote:Dat weten we eigenlijk niet, omdat in de meeste situatie er alleen Bacardi beschikbaar is als er rum aanwezig is... Moet ik dus helaas een antwoord op schuldig blijven...
Op donderdag 27 maart 2003 14:40 schreef Vork het volgende:
Heeft ze dat probleem ook met andere soorten en/of merken rum?
En nee mijn vriendin is geen Breezerchick (ga het niet eens typen op de breezer methode, omdat ik het dat niet eens waard vind). In dit geval wil ik alleen het probleem even aanwijzen met de verschillende drankjes die Bacardi maakt.
quote:wat een bullshit, als iemand allergisch is voor Melk is dat de schuld van Campina
Op donderdag 27 maart 2003 14:44 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
Dat weten we eigenlijk niet, omdat in de meeste situatie er alleen Bacardi beschikbaar is als er rum aanwezig is... Moet ik dus helaas een antwoord op schuldig blijven...
En nee mijn vriendin is geen Breezerchick (ga het niet eens typen op de breezer methode, omdat ik het dat niet eens waard vind). In dit geval wil ik alleen het probleem even aanwijzen met de verschillende drankjes die Bacardi maakt.
Flikker toch op
quote:Het kan een rum-allergie zijn, het kan ook zijn dat de samenstelling van bacardi gewoon niet goed valt. De makkelijkste oplossing is gewoon om die zooi niet te drinken denk ik.
Op donderdag 27 maart 2003 14:44 schreef WaSTeiL het volgende:
Dat weten we eigenlijk niet, omdat in de meeste situatie er alleen Bacardi beschikbaar is als er rum aanwezig is... Moet ik dus helaas een antwoord op schuldig blijven...En nee mijn vriendin is geen Breezerchick (ga het niet eens typen op de breezer methode, omdat ik het dat niet eens waard vind). In dit geval wil ik alleen het probleem even aanwijzen met de verschillende drankjes die Bacardi maakt.
En anders eens een allergietest laten doen als je het zeker wilt weten.
quote:Je zou haast denken dat ze er een of ander giftig stofje aan toevoegen om het verslavend te maken, ala nicotine ofzo, en kan je vriendin daar niet tegen ofzo
Op donderdag 27 maart 2003 14:44 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
Dat weten we eigenlijk niet, omdat in de meeste situatie er alleen Bacardi beschikbaar is als er rum aanwezig is... Moet ik dus helaas een antwoord op schuldig blijven...
quote:Zo makkelijk gaat dat niet volgens mij, volgens mij zijn er (nog) geen testjes die al je allergieen opleveren...
Op donderdag 27 maart 2003 14:46 schreef Vork het volgende:
En anders eens een allergietest laten doen als je het zeker wilt weten.
quote:Er zijn een hele hoop allergiëen al wel te achterhalen en overgevoelige reacties van het lichaan op een bepaalde stif zijn wel te meten. Hoe zoiets in z'n werk gaat weet ik ook niet, want ik ben geen dokter.
Op donderdag 27 maart 2003 14:48 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Zo makkelijk gaat dat niet volgens mij, volgens mij zijn er (nog) geen testjes die al je allergieen opleveren...
Grote kans trouwens dat de reactie gewoon tussen de oren zit.
quote:Same here, al heb ik dan wel vooral elders last. Ik krijg overal pijn, maar eigenlijk vooral in de rug, schouders en armen. En ja, pijn... het is eigenlijk zoiets als spierpijn. Het lijkt alsof de boel op slot komt te zitten. Een gevoel alsof je spieren worden vastgezet en verzwaard.
Op donderdag 27 maart 2003 14:35 schreef WaSTeiL het volgende:
Mijn vriendin heeft echt een heel erg vreemd probleem. Stel dat ze Bacardi drinkt (het maakt niet uit in welke vorm) dan krijgt ze snel daarna plotseling pijn in haar benen en dat trekt zo door omhoog naar haar armen e.d.Dit heeft ze alleen met Bacardi (i.c.m. Cola of gewoon Breezers), met andere drankjes geen problemen. Zijn er meer mensen die er last van hebben of weten waar dit veroorzaakt door word?
De baco'tje lopen lekker binnen hier. Geen pijntje te bekennen.
eeeeeeeeeeeeeeeh .....Nou ja, todat het mannetje met de hamer komt dan
quote:ja dat gevoel ken ik een beetje. MIjn benen voelen zwaar, maar dat is alleen bij de 1e (en soms de 2e). Komt dat niet omdat je lichaam even een 'alcoholboost' krijgt na bijv. een lange tijd niet gedronken te hebben ?
Op donderdag 27 maart 2003 14:52 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Same here, al heb ik dan wel vooral elders last. Ik krijg overal pijn, maar eigenlijk vooral in de rug, schouders en armen. En ja, pijn... het is eigenlijk zoiets als spierpijn. Het lijkt alsof de boel op slot komt te zitten. Een gevoel alsof je spieren worden vastgezet en verzwaard.
quote:Zom oschrijft mijn vriendin het ook.. als een soort spierpijn...
Op donderdag 27 maart 2003 14:52 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Same here, al heb ik dan wel vooral elders last. Ik krijg overal pijn, maar eigenlijk vooral in de rug, schouders en armen. En ja, pijn... het is eigenlijk zoiets als spierpijn. Het lijkt alsof de boel op slot komt te zitten. Een gevoel alsof je spieren worden vastgezet en verzwaard.
quote:Geen idee of zoiets bestaat, ik heb er verder nooit last van. Ik drink bier (meestal van hoge gisting), wijn en whiskey en soms met flinke tussenpozen.
Op donderdag 27 maart 2003 14:59 schreef hollandse_drop het volgende:[..]
ja dat gevoel ken ik een beetje. MIjn benen voelen zwaar, maar dat is alleen bij de 1e (en soms de 2e). Komt dat niet omdat je lichaam even een 'alcoholboost' krijgt na bijv. een lange tijd niet gedronken te hebben ?
Heb ik ook als ik een coctail drink. Zelfde beschrijving en het kruipt op en 'stijgt' naar mijn hoofd. Het ligt volgens mij aan de temperatuur van het drankje.
Het voelt echt alsof ik ineens griep heb. Als ik even ga liggen, liefst onder de dekens, is het alweer over na een half uurtje.
Ik drink dus niet meer maar dat ook vanwege mijn dieet.
quote:Euh... ehhhmmm... da's wat anders dan Bacardi. Als ik al 2 soorten frisdrank mix en opdrink, dan worrik waarschijnlijk ook ff nie lekker (ja, al uitgeprobeerd toen ik nog euh... jong was)
Op donderdag 27 maart 2003 15:32 schreef Lurky het volgende:
HEHE eindelijk antwoord op mijn vraag:
Ziek van zelfgemaakte breezer [hellup!!!] !!!Heb ik ook als ik een coctail drink. Zelfde beschrijving en het kruipt op en 'stijgt' naar mijn hoofd. Het ligt volgens mij aan de temperatuur van het drankje.
Het voelt echt alsof ik ineens griep heb. Als ik even ga liggen, liefst onder de dekens, is het alweer over na een half uurtje.
Ik drink dus niet meer maar dat ook vanwege mijn dieet.
Zie je wel, ben ik toch niet de enige. Ik noem het altijd een breezer rugzak Na een paar slokken breezer gaan mn spieren zwaar worden en vooral rond mn schouders, vandaar 'rugzak'
Please vraag aan je vriendin of ze die term ook wil gaan gebruiken, want dan kijkt niemand me meer zo raar aan als ik zeg dat ik last van mn rugzak heb
quote:Dat is wel eens gebeurd en dan heeft ze dus ook gewoon pijn. Een aantal weken geleden op een verjaardag van vrienden had ik er ook Barcardi Lemon doorheen gegooid zonder dat ze het wist en ook toen had ze er last van.. Dus tussen hara oren zit het niet....
Op donderdag 27 maart 2003 14:52 schreef EricV het volgende:
Doe het is eens 'stiekem' ergens doorheen. Kijken of het niet psychisch is. Of andersom; zeggen dat ergens Bacardi in zit zonder dat het erin zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |