abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:34:01 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9405905
Mag je je op dit forum negatief uitlaten over een diersoort? kennelijk niet daar werkelijk alles, en dan ook echt alles wat ik te melden heb over een katten simpelweg weggedit wordt zonder enige hoe-wat-waarom erbij.

Waarschijnlijk is Inkey een megalomane kattenliefhebster die geen enkele negatieve uitlating over katten duldt.

Maar goed, ik ga dan gewoon proberen een topic te openen voor mensen die eigenlijk helemaal niet zo wild zijn van die moordmachines op 4 benen.

Ten 1e de naam: Men noemt katten een huisdier, maar als ik op straat loopt zitten die beesten overal behalve in huis. Hun bezigheden bestaan uit het uitmoorden van andere dieren, het volschijten van andermans tuin e.d.
Men neemt ze als huisdier, maar die beesten doen zelf wel aan voedselvoorziening en lopen ongestoord buiten rond. Ik heb zoiets van dat je je huisdier in de gaten moet houden en je dus niet moet zeiken als er buiten jouw blikveld om dan iets gebeurt met je beest. hetzij opzettelijk, hetzij per ongeluk.

Zijn er hier meer mensen die niet zo van katten houden? Ze kunnen van mij een aai over hun bol krijgen als ze op m'n schoot komen zitten, maar daar houdt het dan wel mee op...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:36:18 #2
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_9405955
*meldt*

klotebeesten zijn het, ze schijten je tuin vol, zitten voor jouw deur te mauwen, en als je 's nachts je slaapkamerraam open laat heb je ze gewoon in je slaapkamer lopen(meerdere malen gebeurd)....

[Dit bericht is gewijzigd door Dirty_Harry op 27-03-2003 10:38]

But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_9405960
Ik begrijp dat je een hekel aan katten hebt, maar ik hekel jouw misplaatste gedrag op dit forum.
pi_9405968
ik vind katten alleen leuk als ze nog klein zijn ... als ze voor een spiegel zichzelf proberen te krabben enzo ...

het probleem is dat jij het nodig acht om in een topic waar iemand troost zoekt wegens het verlies van een huisdier, te gaan fantaseren over creatieve manieren om een kat te pijnigen ...

donderdag 27 maart 2003 @ 10:37:14 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9405973
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:36 schreef MrLucca het volgende:
Ik begrijp dat je een hekel aan katten hebt, maar ik hekel jouw misplaatste gedrag op dit forum.
*zucht* wat is er nou weer misplaatst aan dit topic...
[..]
pi_9405976
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:36 schreef Dirty_Harry het volgende:
*meldt*

klotebeesten zijn het, ze schijten je tuin vol, zitten voor jou deur te mauwen, en als je 's nachts je slaapkamerraam open laat heb je ze gewoon in je slaapkamer lopen....

en het wordt helemaal leuk als je een stel van die krolse dingen onder je raam hebt zitten
Sunday bloody Sunday - Woensdag gehaktdag
pi_9405983
Natuurlijk mag je wat zeggen over dat je een hekel aan katten hebt.. maar in een topic van iemands kat die overleden is lijkt me dat niet de goede plek
En het kan ook wat genuanceerder misschien
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:38:43 #8
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_9405999
Heb ook een grafhekel aan die ******beesten Wel weer leuk van katten is ze aan het schrikken maken, als ze bijvoorbeeld rustig op de stoep lopen f over het fietspad Of natuurlijk mijn hond erachteraan sturen
Humans dont deserve to live...
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:39:30 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9406009
Het fijne is dat ze uit territoriuminstinct altijd in de tuin van een ander schijten.

Het is toch een huisdier? Hou hem dan binnen!

Nu is het een huisdier voor mensen die eigenlijk geen tijd hebben voor een huisdier. We nemen een kat, die kan zichzelf redden.

En tegelijkertijd terroriseert zo'n beest dan altijd de halve buurt terwijl het baasje aan het werk is...

[..]
pi_9406010
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:37 schreef Stranger het volgende:
Natuurlijk mag je wat zeggen over dat je een hekel aan katten hebt.. maar in een topic van iemands kat die overleden is lijkt me dat niet de goede plek
En het kan ook wat genuanceerder misschien
Dat bedoel ik
Ik veroordeel ook niet het feit dat MickeyMo een hekel aan katten heeft, maar wel de manier waarop hij dit kenbaar poogt te maken.
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:40:49 #11
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9406039
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:39 schreef MrLucca het volgende:

[..]

Dat bedoel ik
Ik veroordeel ook niet het feit dat MickeyMo een hekel aan katten heeft, maar wel de manier waarop hij dit kenbaar poogt te maken.

ach als ik een opmerking maakt en vervolgens worden werkelijk alle berichten van mij ongeacht inhoud gewist, dan krijg ik alleen nog maar meer de drang om mijn mening te uiten...
[..]
pi_9406044
Katten zijn lief ! (heb er zelf 2, die ALTIJD binnen zijn....) heb zelf ook een hekel aan als andermans katten in je tuin schijten enzo.....maar dat hou je toch niet tegen...
..
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:42:00 #13
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_9406057
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:41 schreef Jbiertje het volgende:
maar dat hou je toch niet tegen...
In zowel je voortuin als in je achtertuin constant een rottweiler laten bivakkeren?
Humans dont deserve to live...
pi_9406068
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:39 schreef MikeyMo het volgende:
Het fijne is dat ze uit territoriuminstinct altijd in de tuin van een ander schijten.

Nu is het een huisdier voor mensen die eigenlijk geen tijd hebben voor een huisdier. We nemen een kat, die kan zichzelf redden.

En tegelijkertijd terroriseert zo'n beest dan altijd de halve buurt terwijl het baasje aan het werk is...

Jouw diep gewortelde haat jegens katten heeft een serieus topic van mij verziekt. Naar mijn weten doe jij hier op fok hetzelfde als wat je beweert dat katten in hun vrije tijd doen.
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:42:54 #15
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9406070
quote:
Katten zijn lief ! (heb er zelf 2, die ALTIJD binnen zijn....) heb zelf ook een hekel aan als andermans katten in je tuin schijten enzo.....maar dat hou je toch niet tegen...
Kijk, jij houdt ze binnen; respect!

Als je ze op eigen houtje buiten laat lopen kan er van alles met ze gebeuren, moet men ook niet gaan janken als er iets gebeurt...

M'n vriendin was ook al een keer bijna in tranen nadat haar kat 2 dagen niet thuis was... HOU ZO'N BEEST DAN BINNEN!

[..]
pi_9406073
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:34 schreef MikeyMo het volgende:
Zijn er hier meer mensen die niet zo van katten houden? Ze kunnen van mij een aai over hun bol krijgen als ze op m'n schoot komen zitten, maar daar houdt het dan wel mee op...
Ik wil ook niet dat ze op mijn schoot komen zitten en ga ze al helemaal niet aaien
Ik vind dat kattenliefhebbers dat beest binnen moeten houden, zodat ze andere mensen niet lastig vallen. Slaat toch nergens op dat ik de zwaar stinkende stront van andermans huisdier kan gaan lopen opruimen?
Of dat ik mijn huisdieren extra in bescherming moet nemen omdat een kat er niet voor terugdeinst die zelfs in huis te komen opzoeken?

En dan ook nog zeuren dat ik zo'n pokkebeest een ongelooflijke rotschop geef pff had ik dat leipe beest dan moeten oppakken een aai over zijn bol moeten geven en zeggen: goh wat ben jij lief dat je mijn konijn zo hebt toegetakeld. Niet meer doen he.... NEE ik schop hem mijn huis uit en naderhand ben ik blij dat ik de beheersing nog kon opbrengen om dat beest niet ter plaatse af te maken. En die doktersrekening van mijn huisdier gaat die gast dus echt wel betalen en nee die van zijn kat betaal ik niet

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:43:30 #17
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_9406080
quote:
das lekker makkelijk, iedereen is gwoon verantwoordelijk voor zijn eigen huisdieren, dus of de rommel opruimen, of dat beest binnenhouden. Heel vaak moeten hondenbezitters met een poepschep achter hun hond aan dus waarom de kattenbezitters niet.... 't is gewoon een kwestie van je sociaal opstellen.....
But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_9406086
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:40 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ach als ik een opmerking maakt en vervolgens worden werkelijk alle berichten van mij ongeacht inhoud gewist, dan krijg ik alleen nog maar meer de drang om mijn mening te uiten...

Je mening uiten is niet erg, maar jij hebt blijkbaar een ziekelijke drang om het zelfs in een dergelijk topic als dat van mij te verkondigen. Dat is gewoon zwaar triest kerel.
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:44:37 #19
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9406094
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:39 schreef MikeyMo het volgende:

Hey ik ben op zoek naar een nieuwe woning, maar jouw buurt klinkt leuk hey.. Al die lieve poezevriendjes voor m'n schatjes

Vertel eens, waar woon jij? En staat er misschien een huis te koop in jouw straat?

pi_9406100
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:42 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Kijk, jij houdt ze binnen; respect!

Als je ze op eigen houtje buiten laat lopen kan er van alles met ze gebeuren, moet men ook niet gaan janken als er iets gebeurt...

M'n vriendin was ook al een keer bijna in tranen nadat haar kat 2 dagen niet thuis was... HOU ZO'N BEEST DAN BINNEN!

Jij blijft toch ook niet binnen omdat je anders misschien wel vegiftigd wordt? Doe effe normaal man.
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:45:52 #21
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9406107
Respect hebben voor de emoties van anderen misstaat niemand.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:46:02 #22
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_9406112
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:44 schreef MrLucca het volgende:

[..]

Je mening uiten is niet erg, maar jij hebt blijkbaar een ziekelijke drang om het zelfs in een dergelijk topic als dat van mij te verkondigen. Dat is gewoon zwaar triest kerel.

offtopic, dus spui je gal maar in FB ofzo.
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:46:24 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9406117
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:42 schreef MrLucca het volgende:

[..]

Jouw diep gewortelde haat jegens katten heeft een serieus topic van mij verziekt. Naar mijn weten doe jij hier op fok hetzelfde als wat je beweert dat katten in hun vrije tijd doen.

diepgeworteld? Zo'n hekel heb ik nou ook weer niet aan ze. Binnen kunnen het leuke amicale beesten zijn. Ik hekel eerder de mensen die ze bezitten en die een kattenluikje hebben, die bezorgen andere mensen een kattenhekel

Ik kan me best voorstellen dat een oud vrouwtje wat een hele zondagmiddag bezig is haar tuin in te richten naar de laatste trends die ze gezien heeft bij Ron & Nico een vergiftigd schaaltje kattenvoer buitenzet wanneer ze haar tuin eeen dag later omgeploegd en volgescheten vindt omdat buren een kattenluikjes hebben

[..]
pi_9406126
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:45 schreef robh het volgende:
Het topic heeft door zijn toedoen wel een slotje en een reeks edits...
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:47:27 #25
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_9406132
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:45 schreef robh het volgende:
Precies, en respect voor de eigendomen van anderen ook niet, alleen maak dat zo'n kat maar eens wijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')