Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,11,12, 13,14 en
15
Voor de echte jazzliefhebbers zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, met als speciale gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; 3 december Steven Bernstein's Sex Mob; 22 december James Chance & The Contortions (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 07-01-2001 04:13]
quote:ach, daarvoor zijn er mensen zoals mij toch?
Op 07 januari 2001 04:12 schreef RiVeLLa het volgende:
Tnx voor editen, ikke nog een beetje nieuw hier
Nog even mijn cadeautje voor Beppie en Moor uit de koelkast gehaald...
Maar goed dat ik m'n glas mee heb genomen!
* pfff al die tocht, jas aan, jas uit, het snot welt op in mijn neus
quote:kijk eens goed
Op 07 januari 2001 04:15 schreef Cynix ® het volgende:
Alleen de link naar deel 15 moet eigenlijk nog worden toegevoegd. Maar ach 'n kniesoor...etc.Maar goed dat ik m'n glas mee heb genomen!
Elton John - I'm still standing
Sanne, dank je voor het lieve kado !
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 07-01-2001 04:18]
quote:is dat Jazz?
Op 07 januari 2001 04:15 schreef Moor het volgende:
Plaatje voor de trouwe late gasten.Elton John - I'm still standing
Victor is geloof ik in bed gevallen trouwens..
Hoest met het vet in de friteuse? Lauw genoeg voor nog wat bitterballen? Als ze maar ontdooien, ben ik tevree.
Ik ook nog maar half en probeer ook nog een serieus mailtje te schrijven..
'tIs tenslotte een verloving, nietwaar
(excuses wegens jazz-offtopic)
Nou Moor dat had toch leuk geweest als ze dat nou eens aan ons hadden gedaan vind je ook niet als trouwe bezoekers van het eerste uur die vandaag verloofd zijn.
quote:Ach ja, lieve Bep, it's lonely at the top, moet je maar denken
Op 07 januari 2001 05:00 schreef Tante Bep het volgende:Nou Moor dat had toch leuk geweest als ze dat nou eens aan ons hadden gedaan vind je ook niet als trouwe bezoekers van het eerste uur die vandaag verloofd zijn.
Liefs, VV
VV
Tja Beppie, ben je vanaf het begin hier druk enzo, ga je verloven, wordt er nog niet eens een deel aan je opgedragen.
Bij deze dan, Bep en Moor: om 's ochtends lekker een broodje te roosteren:
quote:*Ja en dat niet alleen Tink, als het aan een van de andere trouwe leden was geweest had ik er ook nog mee kunnen leven, maar niet aan iemand die voor het eerst langs komt, hup meteen deel 16 aan gaat zitten maken, dat in een verkeerd deel aankondigt nl. 8 en dan zonder dat ze iets weet van wat er hier over gaande is deel 16 in FTM opent, gotver ik kan er nog kwaad om worden, waar bemoei je je mee denk ik dan. Blijkbaar heeft Tara toen in de edit het deel aan haar gewijdt, ach ja, het zij zo.
Tinkie zei: Tja Beppie, ben je vanaf het begin hier druk enzo, ga je verloven, wordt er nog niet eens een deel aan je opgedragen.
Hee tof een broodrooster, dank je wel Tink, ook namens mijn Moor, ga ik zo lekker bammies roosteren, breng ik 'm een ontbijtje op bed, hij slaapt nog want we hebben onze verloving in bed nog even flink gevierd natuurlijk.... ik denk dat ik nog maar even bij 'm kruip....
Beetje zenuwachtig, Tinkerbell? Kan ik me wel iets bij voorstellen, hoor. Het duurt lang allemaal, he?
En Beppie, wat maak je je weer druk. Nou ja, ik heb natuurlijk gemakkelijk praten, aan mij is inmiddels een club-topic opgedragen...
Mag ik eerst een biertje ?
* ziet nu ook Tinkerbell onrustig drentelen
Verwacht je soms iemand Tink ?
Hartelijk dank, lieve Tink, voor dit zeer bruikbare geschenk !
* Moor slentert naar de jukebox, nadat-ie Tink's gezicht gezien heeft
Gooit een kwartje erin en kiest de plaat die hij vindt passen bij Tink's stemming...
Dan eerst maar wat te drinken. Palmpje, graag!
Wat denk jij Cynix, zou PalinG ook nog terugkomen of zou hij al zijn botten hebben gebroken?
Aah, Randy..... Jij weet de juiste snaar te raken, Moor! Hier is Tinkerbell vast heel blij mee, dat arme meisje. En jij trouwens nog van harte met je verloving!
Wel jammer dat je plaatjes zo snel weer weg zijn telkens, dat maakte het nalezen van de verloving niet tot een feest...
Dringende tip van Torp: ga het nou eens proberen met RealAudio, dat scheelt je ook upload-tijd! En als je space nodig hebt, zou ik Cynix eens vragen.
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 07-01-2001 22:46]
Wat was het plaatje? Cynix en ik hebben zitten kijken naar de jukebox, maar hij werkt niet.
quote:A2000 is weer 'ns gruwelijk traag, ja. Bij 't checken lukte 't mij eerst ook niet, nu weer wel.
Op 07 januari 2001 22:43 schreef Cynix ® het volgende:
*Cynix was ook wel nieuwsgierig naar 't muziekje van Moor, maar krijgt 't helaas niet gedownload.Dan eerst maar wat te drinken. Palmpje, graag!
Hoe staat het leven, Torp? Ga je nog mee verhuizen naar M? (F en TV zijn gesplitst}
Cynix, ook nog een drankje?
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 07-01-2001 23:07]
Hee Tink, PalinG zou toch pas de 8ste terugkomen? Ben je niet te vroeg?
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 07-01-2001 23:10]
ik lust wel een lekker grandmarniertje...
*o en cynix, betreft je opmerking, daar gaat het me dus niet om he, maar wel om de manier waarop
Jammer dat ik het niet kon horen. Randy maakt altijd veel emoties bij me los.
Ha die Beppie! Je verloving overleeft of eh.. ik bedoel: leuke nacht gehad?
Meid, wat zit je onder de rode vlekken!
Gooit een kwartje erin en kiest de plaat die hij vindt passen bij Tink's stemming...
Probeer het nog eens, Tink ?
* Torp heeft een helder moment.
Van mij mag het over naar Muziek, zodra er geen woorden meer aan BB worden gewijd!
quote:* Moor gaat een licht op: Tink zegt nl.: ik ben snel...
Op 07 januari 2001 23:16 schreef Tinkerbell het volgende:
Het lukt nog niet Moor!Torp, als we nou eens omdraaien, dat jij mijn nek masseert?
* Torp masseert vakkundig het dunne nekje van Tinkerbell.
Zoooooo..... ontspannen Tinkie........ lekker he meisje....... even nergens aan denken....... rustig maar....... niet teveel peinzen......... voel je m'n handen.......... het komt goed, hoor....... hier nog even....... zo, daar zat nog wat spanning........
Ik moet even een vieze smaak wegspoelen hoor, mag ik een biertje?
quote:En van Verbal mag het ook. Dus ik stel voor dat we als dit BB-forum 'klaar' is daarheen te verhuizen.
Op 07 januari 2001 14:27 schreef Knorretje het volgende:
club panonica kan gerust verhuizen van BB naar muziek.....net als dit topic
Ik vind het hier geen dooie boel, Torp!!!!!
(maar je masseert wel erg lekker. ga door, ga door...!)
Ha die Sanne!
Waar heb je een vieze smaak van?
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 07-01-2001 23:31]
Natuurlijk slepen wij je d'r doorheen, Sanne
(Masseer liever )
*Tink laat zich van d'r kattige kant zien
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 07-01-2001 23:39]
Sanne, ik weet niet wie Timothy is... Maar ik kan we wel voorstellen dat hij niet blij is met dat bovenste zinnetje...
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 07-01-2001 23:41]
*Tinks ogen spugen vuur, ze denkt echter dat Torp dat wel kan hendelen
Ben je nou boos omdat ik Qt een complimentje geef!?! Omdat ze telkens met goeie jazz aankomt?
We stoppen met die massage, hoor... Hier, neem maar een whiskeytje. Dat werkt ook.
*Tink neemt een ferme slok en raapt al haar moed bij elkaar en vraagt Torp in zijn kantoor te spreken
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 08-01-2001 00:07]
Aha! Ik snap het, Moor. Maar vraag toch eens aan Cynix waar hij zijn plaatjes stalt. Da's ook geen slechte plek, 20 Mb!
En ik snap wat je bedoelt: ik heb ook vandaag wat ouwe banden opgeruimd...!
En hopelijk is PalinG er morgenavond ook weer, om je een beetje 'op te vangen'.
En Bep: toitoitoi!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 08-01-2001 01:09]
ik zal voor je duimen
quote:I rest my case!
Op 08 januari 2001 01:18 schreef Miracle het volgende:
Het blijft wel een fijn gevoel dat je ergens altijd kan binnen wandelen.
Wat 'n avond weer. Altijd wat te doen, hier!
Hoi
femfatale, je laatste bezoek was op 1 januari 1970 @ 01:00
Dit stond dus bij mij boven aan de index. Nou moet ik zeggen dat t heel knap is dat ik op 3 jarige leeftijd al in het bezig was van een computer en internet.
Sanne, houd je taai, (w. a little help from your friends!)
Muziek ! (al is het geen jazz..)
PS: plz. heb geduld met het laden van de song. Chello is traag...
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 08-01-2001 01:56]
quote:It's a virtual world, VV, of all peole you should know !
Op 08 januari 2001 01:57 schreef VictorVictor het volgende:
Moor! Ik wens je veel geluk met Bep. Maarre... dat nummer! Don't think twice spreekt boekdelen.
* Moor is nog niet van z'n bianca-engels af, helaas....
Morgen weer de wacht in, dus effe voorwerken.
Mag ik een rooie?
Moor, leuke dag gehad gisteren?
Waar gaan jullie wonen? Trekt ze bij jou in of vice versa?
quote:Hi Roach',
Op 08 januari 2001 02:15 schreef Roache_ het volgende:
Moor, leuke dag gehad gisteren?
Waar gaan jullie wonen? Trekt ze bij jou in of vice versa?
* Moor woont nu nog in isoleercel in Rehab, en daar is niet zoveel meer plaats dan voor 1 wild spartelend moor-lijf, dus.... dat samenwonen zie ik nog niet helemaal...
Ik doe zo natuurlijk geen oog dicht, barstende koppijn.
Mag ik een beker karnemelk (lekkur!)?
Dan pak ik die waterpijp wel even uit het kantoortje...
edit:
Sanne, ochèrrem ding, mag ik je even aaien? Ik vind het een vreselijk iets wat je in je schoot geworpen hebt gekregen!
*een heel pak karnemelk voor arm Sanne!
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 08-01-2001 02:22]
quote:Helaas, Roach' , die heb ik ook moeten inleveren... (was wel goeie tip, trouwens)
Op 08 januari 2001 02:21 schreef Roache_ het volgende:
Arme Moo'
Maar je DJ-t erg lekker.
Wellicht kun je met je nieuwe broodrooster de dwangbanden losfikken??edit:
Sanne, ochèrrem ding, mag ik je even aaien? Ik vind het een vreselijk iets wat je in je schoot geworpen hebt gekregen!
*een heel pak karnemelk voor arm Sanne!
Sanne, besef hoe menselijk het is dat dit je flink raakt, en dat anderen druk bezig zijn de shit op te ruimen voor je. Dan hoef jij even niet te prakkizeren, verder...
edit:
een optreden!!! Leuk!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 08-01-2001 02:32]
Laterrrrrrr!
* iemand nog wat te drinken, ik loop toch..
Moooooooooooi nummer Moor!
ps, truste al, ik val om!!
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 08-01-2001 03:01]
quote:Heel lekker Moor!
Op 08 januari 2001 02:39 schreef Moor het volgende:
Voor Sanne :
Well Balanced
quote:Dank je, Fem'
Op 08 januari 2001 03:01 schreef femfatale het volgende:
Doe mij nog maar ff een wijntje tussendoor, want slapen wordt nog helemaal niks. Enne Moor gefeliciteerd he? jammer genoeg was ik er te laat van op de hoogte dat jij de nieuwe aanwinst van Bep was.
Gezellig is het hier he Fem? Echt zo'n ouderwetse stamkroeg van "ons kent ons"
Doe nog maar een wijntje, ik krijg de smaak te pakken
quote:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH!!!!!
Op 08 januari 2001 03:08 schreef Sanne het volgende:
Verslik ik me toch bijna in een klo(o)ntje.Gezellig is het hier he Fem? Echt zo'n ouderwetse stamkroeg van "ons kent ons"
HAHAHAHAHA
Maar niet om het een of ander, ik geloof dat ik toch ook maar eens mijn bedje op moet gaan zoeken
Colaatje light maar eens, vanavond.
*Cynix vindt de foto-quiz van Barb nog moeilijker dan die quizvragen van fannetje
Heb mailtje van Timothy ontvangen en ik word niet aangeklaagd wegens smaad/laster.
Eindelijk heeft-ie door dat je met 'n lach verder komt dan met 'n grom...
Ik biedt Sanne en Koos een drankje aan!
Danny ook!
Pardon, natuuuuurlijk Cynix ook
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 09-01-2001 00:34]
En geef die brede man daar bij de uitgang ook wat, die durft niet binnen te komen.
Thanks to Torp... proost !
Plaatje opgedragen aan... ja, wie anders... Bep natuurlijk!
OOps, werkt nog niet...ogenblikkie..
...grrrrr...Moor legt vast een hamer klaar om nieuwe Jukebox aan barrels te slaan....
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 09-01-2001 01:07]
Ik ben toch zo benieuwd hoe het vandaag is gegaan op haar werk...
Ik ben ook benieuwd naar Beppie's relaas. Zal wel ff wennen zijn, zo'n nieuwe baan.
Zo.... met excuses aan het publiek
Plaatje voor afwezige Bep die uitrust van haar 1e werkdag....
Sorry beste mensen, was wat afwezig vanavond. Maar was even een puzzeltje aan het leggen
Zo, Tink is off to Neverland!
See you all! And remember: Think happy thoughts!
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 09-01-2001 02:03]
edit: *Simba is echt aan bedje toe, komt geen zinnig woord meer uit
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 09-01-2001 02:05]
* Moor voelt zich lekker 'het rijk alleen' in de Club en zet gauw een lekker sfeermuziekje op
* PalinG sluipt naar zolder, je weet tenslotte maar nooit...
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 09-01-2001 12:21]
* PalinG bedenkt zich niet en zet een keel op:
TINK, IK HEB JE VREEESELIJK GEMIST !!!
en de rest ook, natuurlijk...
Zo, dat lucht op...
* PalinG gaat de was doen
* Sanne geeft PalinG 3 dikke klapzoenen
Ze heeft je zo gemist, dat wil je niet weeetuh!!
Dozen tissues zijn er hier doorheen gegaan, maar ik ben blij dat je weer thuis bent.
Lieverd wat heerlijk dat je terug bent, Moor en ik zijn inmiddels verloofd en toen ik Tinkie vroeg of jullie het volgende stel zou zijn wat zich zou gaan verloven twijfelde die gekke meid toch nog even aan jouw gevoelens voor haar! Ik heb haar al geprobeerd gerust te stellen maar het is dus zaak dat je haar heel duidelijk laat blijken wat je voor haar voelt PalinG!
Welkom terug PalinG ! Nemen we een borrel ?
* nerveus kijkt PalinG rond, zou Tink al uitgewerkt zijn voor vandaag op 'r nieuwe stek?
Geforceerd een ander onderwerp: Is er vandaag al een daghap, of zal ik maar ff de keuken induiken?
* PalinG tuurt verwachtingsvol naar buiten, rent snel naar zolder, terug naar het raam, Torps kantoor binnen, door de garderobe naar het toilet en terug naar het raam, ten einde raad schenkt hij om te kalmeren maar een stevige borrel in
Kijk je mee ondeugende ZJ.
Ik zie net dat de maan vanavond raar doet. Strakjes maar ff kijken, schijnt een romantisch plaatje te geven... Zou leuk zijn om dat met je geliefde te delen.
Ik hoop dat Tink nog ff langswipt voor de totale verduistering.
Tink blijft aarzelend bij de deur staan en tuurt naar d'r toffeltjes
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 09-01-2001 20:45]
* Juichend rent PalinG naar de deur, het moet... het kan niet anders... Tink is in de buurt !!!
* Buiten treft hij zijn grote liefde en vliegt haar om 'r nek, huilend zoent hij haar prachtige gezicht...
Heb je picture4 bekeken, IRL hot, zie ik...
Ik tref het goed. (Or am I fucked?)
Niet meteen zoveel vragen en zeggen tegelijk, hoor, eerst mijn jas uit.
Ben je nog heel? Niets gebroken? Was het leuk? Beetje sneeuw gehad? Niet teveel gedronken ?
*Tink vergeet wat ze net tegen PalinG zei en ratelt maar door
Zeg eh, die picture4, that's me allright
Ik schenk nog maar een bakkie koffie in dan.
Vertel eens, hoe was het op je werk?
Hier je bakkie, ben jij nog thuis?
(Kabel laat het vanavond steeds afweten.)
Mooi, je hebt het leuk gehad dus. Dat is fijn, maar ben blij dat je er weer bent
Zit ik me net rot te zoeken in de Veronica Gids naar die FP van misterDre die ze geplaatst hebben, is het de verkeerde. Ik krijg de gids van volgende week pas morgen. Maar zal zeker het artikel uitknippen om het vervolgens een mooi plekje in mijn museum (het toilet) te geven. Misschien zeg ik die gids ook maar niet op...
Wat is wijsheid? Je weet het niet...
Zag op AT5 vanavond een stukje van de TV-slager. Het moet niet gekker worden hoor.
Hoe was het hier? Heb jij je een beetje vermaakt? Hoe bevalt de job? Komt er nog een picture5 en 6 en 7,8,9,10 etc.? Slapen we straks op zolder? Waarom ben je zo mooi? Heb je zin in een wijntje? Zullen we gezellig bij de haard kruipen? Zal ik wat muziek op zetten? Ooooooooh... je bent zo lief!
Hier was het gezelllig, maar stilletjes zonder jou. We hebben je allemaal node gemist. Er was natuurlijk op 30 december een droevig dieptepunt, maar de Kerst en Oud en Nieuw waren relaxed (gelukkig nieuwjaar nog) en en *Tink wil helemaal even niet meer praten, maar knuffelen
*Tink heeft nog wel wat pictures in voorraad
Oh, job bevalt heel goed, hartstikke leuk! Ja, graag, lekker een wijntje. Natuuuuuurlijk slapen we op zolder (ik heb het logeerbed voor ons geclaimd) en lekker bij de haard nu... ja...oh...
Op voorraad van het genre van 4? (make me happy!) of van 1,2 en 3? Nu... 10 min, 11 min., 13 min.?
Hoe zit dat nou met mijn jas? Gokje?
Alles op zijn tijd, PalinG, dat houdt de spanning er in
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 09-01-2001 22:12]
Ik pak een biertje..iemand anders iets ?
Nieuw werk levert altijd gemengde gevoelens op! Ik ben nu een week bezig, vind het geweldig leuk, maar mis bijvoorbeeld mijn ex-collega's heel erg (Dag P. en G.
en the other dears!)
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 09-01-2001 22:20]
quote:Beau ?
Op 09 januari 2001 22:16 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh, je jas ja! Ja simpel, je lijkt op iemand. En die heeft altijd een lange zwarte jas aan
* ZJ ving een gesprek op maar wil zich er verder niet mee bemoeien en gaat weer bij de haard zitten
Hoe zou het eigenlijk met Beau zijn, nu je het toch over hem hebt, Z-J?
Ja ik trok ook de tv-gids van deze week meteen onder de salontafel vandaan en dat bleek dus de verkeerde, wat heet verkeerde, vind 't al genant om toe te geven dat ik de Veronica gids hier heb liggen.
Heb nu in elk geval een goed excuus om die van volgende week aan te schaffen.
*Over de 200 al weer, Bep hoopt nou maar dat Tink PalinG op de hoogte zal brengen van wat er mis is gegaan met de vorige verhuizing.....hint, hint.
Mij trouwens maar ff 'n pilsje.
* Torp geeft Paling een paar ferme klappen op de schouder.
Rondje van mij!
Wat een feestvreugde! Hoi Torp, hoi Cynix!
Hij is er weer!
Leuk hoor, laat ze maar even lekker dansen! Ondertussen pak ik nog even een biertje.
*Die Harry, belt gewoon Koos uit Big Brother op!
Gezellig druk weer hiero, ik begin van emotie al typefouten te maken...
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 09-01-2001 23:00]
Wie wil er een Portje jongens, kan ik er al een lading vlammetje in gooien misschien?
Komt Moor straks ook nog?
Zal straks nog even proberen of mijn WebTv het nog doet. Heb vanmiddag een sessie met Roache gedaan, liep geweldig.
Helpen jullie allemaal inpakken, hier gooien we het spul in
Goed uitselecteren wat mee moet en wat we hier kunnen laten... Alle ouwe troep gooien we wel in het archief!
Tuurlijk komt mijn schatje straks ook nog, hij is ff aan het werk nu he, maar ik mis 'm ook hoor en heb besloten in navolging van hem mijn ware gezicht dan ook maar eens te tonen.
Oke ik ga er nog ff wat vietnamese loempioepies ingooien.
Ik herkende je niet eens in dat Koos-topic! Kon je album trouwens goed gebruiken.
Vertel eens Sanne, ben reuze benieuwd naar een Web-tv sessie van jou met Roache.
Euh, iemand...? Waar gaan we precies heen? Ik heb de laatste besprekingen gemist en heb de berichten op het prikbord steekproefsgewijs doorgesnoept en weet derhalve niet precies waar we straks heen gaan.
Hier Torp, het tosti-ijzer nog en de BBQ voor van de zomer, zal ik vast ff briefies schrijven voor de laatkomers.
*P R I K B O R D
We zitten in het nieuwe pand op nr. 17
route volgt
Moest alleen meer lief lachen van hem
Waar gaan we heen? Heeft er iemand de sleutel van het nieuwe pand? Waar is Torp? Waar is PalinG trouwens?
Wie rijdt Maxima? Ach stom! PalinG natuurlijk, stel je voor...
*Torp kijkt goedkeurend om zich heen. Alles is ingeladen. De club is leeg, en klinkt een beetje hol.
Stap allemaal maar in, deze vrachtwagen is extra lang, dus jullie kunnen er allemaal bij in! PalinG, begrijp me goed: ik begrijp dat je gek bent op Maxima, maar deze keer wil ik graag rijden...
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 09-01-2001 23:41]
Huh, zit Havoc jouw live beelden te kijken? Ik kan het ff niet volgen San, vertel...
Iedereen aan boord? Dan wordt het tijd om te vertrekken!
* Hij kruipt achter het stuur van de vrachtwagen.
Eerst maar eens even starten.... Verrek! Dat valt niet mee.
* Daar gaan ze. Langzaam rijdt de volgeladen vrachtwagen weg. Iedereen zwaait naar de ouwe club.
...naar het muziekforum.
Havoc, bedankt en tot ziens in de nieuwe club!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 09-01-2001 23:51]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |