quote:Monolithic Fishmonger-X is wel cool hoor
Op maandag 28 april 2003 10:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:Monolithic Fishmonger-X a.k.a. Flippant She-Creature
quote:my Wu-Name is:
Op maandag 28 april 2003 10:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
Monolithic Fishmonger-X a.k.a. Flippant She-Creature
Use it wisely, soldier.
quote:Oei...
Op maandag 28 april 2003 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
Mijn Wu naam is Big Gay Mule
Use It Wisely Then
quote:En dat is jouw mening. Punt.
Geplaatst door dunniecash op donderdag 24 april 2003 20:21Word @ Parodiuzz.. "1nce again"!
Wu en Tribe zijn allebei dope, in hun eigen stijl.. maar ATCQ heeft kwalitatief gezien gewoon meer gebracht. Punt.
Dit is mijn Wu name, even I don't know what the hell it means:
Big Wicker Ventriloquist.
Tha 23rd Buchan (wuhuu)
Wu naam met nickname
Open-Source
quote:Da's een zeer goeie 1e aankoop
Op dinsdag 29 april 2003 15:13 schreef placebeau het volgende:
Heb vorige week mijn eerste hiphop CD gekochtnl. Power in Numbers van Jurassic 5
Ik vind hem echt zalig (zeker het nummer "If you only knew")
Welke hiphopgroepen in dezelfde trend zou ik ook nog moeten ontdekken (sorry ben nogal een leek)Tha 23rd Buchan (wuhuu)
probeer eens de wat oudere cd's van De La Soul, A Tribe Called Quest, Illmatic van Nas, Albums van The Roots, Gang Starr, Mos Def, Blackalicious. Stap gewoon een goeie platenwinkel binnen en luister at random wat cd's uit eind '80 begin '90, dan kom je hele goede dingen tegen
Is er al iemand die het nieuwe album van Mobb Deep gehoord heeft?
Ik heb nu een paar nummers geluisterd maar het valt me vies tegen, de enige vette beats zijn die van de remixen van hun oude nummers.
De remix van Paid in Full is ook wel vet maar de rest valt me tegen (ik heb nog niet alles geluisterd).
quote:Pharcyde heeft wel een beetje diezelfde vibe als J5 vind ik.. Bizarre Ride II Tha Pharcyde van hun zou je zeker eens moeten checken, classic material!
Op dinsdag 29 april 2003 15:13 schreef placebeau het volgende:
Heb vorige week mijn eerste hiphop CD gekochtnl. Power in Numbers van Jurassic 5
Ik vind hem echt zalig (zeker het nummer "If you only knew")
Welke hiphopgroepen in dezelfde trend zou ik ook nog moeten ontdekken (sorry ben nogal een leek)Tha 23rd Buchan (wuhuu)
En verder zoals Tony Montana al zei de bekende early 90's dingen van oa De La, ATCQ, Pete Rock & CL Smooth, Brand Nubian etc..
edit:
quote:Het album All Of The Above van hem vind ik eigenlijk minstens net zo goed, en is bovendien ook nog een stukje makkelijker te krijgen. Echt jammer dat ik die show van hem heb moeten missen trouwens (net als vorig jaar toen hij met Masta Ace hier was
Op dinsdag 29 april 2003 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zal in ieder geval zeker proberen het album The Best Part van J-Live te krijgen (al istie nauwelijks te krijgen), vooral het nummer The Best Part is
[Dit bericht is gewijzigd door Kid_RisK op 29-04-2003 16:10]
quote:Ik vind All of the Above bijna net zo goed als The Best Part alleen dat nummer the Best Part is
Op dinsdag 29 april 2003 16:01 schreef Kid_RisK het volgende:Het album All Of The Above van hem vind ik eigenlijk minstens net zo goed, en is bovendien ook nog een stukje makkelijker te krijgen. Echt jammer dat ik die show van hem heb moeten missen trouwens (net als vorig jaar toen hij met Masta Ace hier was
)..
Voor geinteresseerden het nummer Excalibur is volgens mij wel representatief voor het album
Meer heb ik er niet in m'n playlist staan op het moment
Tribe Called Quest will be releasing an album on June 17th titled Hits, Remixes, and Rarities. The album will feature classics such as "Scenario", "Check the Rhyme" and remixes to songs such as "Lyrics to Go".
The album will also feature unreleased work from the Tribe including the single "The Night He Got Caught".
ATCQ will also be releasing a new album together which is yet to have a release date or title. Q-Tip will also be releasing his second solo album titled Kamal: The Abstract.
source: contrabandit.com
quote:* Tony_Montana67 danst, springt en rent door de kamer en er zijn oerkreten hoorbaar
Op donderdag 1 mei 2003 12:36 schreef Tjam het volgende:
Voor de liefhebber....Tribe Called Quest will be releasing an album on June 17th titled Hits, Remixes, and Rarities. The album will feature classics such as "Scenario", "Check the Rhyme" and remixes to songs such as "Lyrics to Go".
The album will also feature unreleased work from the Tribe including the single "The Night He Got Caught".
ATCQ will also be releasing a new album together which is yet to have a release date or title. Q-Tip will also be releasing his second solo album titled Kamal: The Abstract.
source: contrabandit.com
Dit is geweldig nieuws
quote:Hele, hele, goede keus. Dat album is zow ill. De beats, de lyrics, supervette shit.
Heb laatst xzibit- 40 days & 40 nights gekocht
Lekker album Y:
I almost forgot, vanavond Common in Tivoli, zijn er nog andere gasten die gaan?
Ik ben sowieso represent, en ik heb er zin in.
quote:Voor iemand die niet echt bekend met hiphop is misschien wel, maar eerlijk gezegd vind ik deze namen vrij voorspelbaar. Er zit geen echte outsider tussen. Zo wordt mijn stelling van een tijd geleden toch wel mooi bevestigd: Echte kwaliteit komt sowieso boven drijven en dat is maar goed ook
Op donderdag 1 mei 2003 14:13 schreef Mr.Tear het volgende:
1. Talib Kweli
2. Mos Def
3. Beastie Boys
4. Cypress Hill
5. Redman
6. Run DMC
7. A Tribe Called Quest
8. KRS ONEZo mensen zoals het er nu naar uitziet komt er toch niet een al TE bekende naam bovenaan te staan, this my list, wederom succes Tony.
Peace.
quote:Ja. En zo te zien ben ik niet de enige met die mening. Nas heeft na Illmatic toch dat niveau nooit meer bereikt en Cypress Hill van ik na Temples of Boom ook minder worden.
Op vrijdag 2 mei 2003 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cypress Hill & Nas de minste? :SEn jij bent Rap-liefhebber
Jij bent dan misschien ook verbaast over deze 16 namen, maar ik had ze hier bijna allemaal wel verwacht.
Ik weet niet sinds wanneer jij naar hiphop luistert en met welke artiesten? Niet als flame bedoeld, maar dat kan misschien een hoop verklaren.
Ik denk dat Cosmick en AA bijvoorbeeld enkele old skool namen missen en daar kan ik ze vanuit hun oogpunt ook weer gelijk in geven
Maar als je binnen de scene met deze namen aankomt, denk ik dat de meesten zich erg goed kunnen vinden in dit lijstje
quote:Geef ff een reviewtje, ben er namelijk wel benieuwd naar
Op donderdag 1 mei 2003 14:04 schreef Mr.Tear het volgende:Hele, hele, goede keus. Dat album is zow ill. De beats, de lyrics, supervette shit.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I almost forgot, vanavond Common in Tivoli, zijn er nog andere gasten die gaan?
Ik ben sowieso represent, en ik heb er zin in.![]()
![]()
![]()
Osdorp Posse
Eminem
Dr. Dre
Snoop Dogg
Cypress Hill
Insane Clown Posse
Nas
Illmatic van Nas is idd errrug goed maar ik vindt ze nieuwe: God's Son ook geweldig...vooral dat nieuwe nummer I Can i tekstueel erg goed en zo staan er nog veel meer op z'n album.
Nog ff iets anders over Tegenstrijd van Osdorp Posse: Het nummer op de CD over 2 vrienden van hun die aan kanker zijn overleden is echt goed en ja, nouja ik, ging er best wel ff bij nadenken dat het echt verschrikkelijk erg is als je weet dat je over 2 weken sterft...kortom een topnummer van de OP
Grtz
Owja ik luister nu 7 jaar Rap / Nederhop en ben 19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |