abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10066449
quote:
Op maandag 28 april 2003 10:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

Monolithic Fishmonger-X a.k.a. Flippant She-Creature

Monolithic Fishmonger-X is wel cool hoor
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_10066635
quote:
Op maandag 28 april 2003 10:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Monolithic Fishmonger-X a.k.a. Flippant She-Creature

my Wu-Name is:
Eight-Legged DJ

Use it wisely, soldier.

pi_10066735
quote:
Op maandag 28 april 2003 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
Mijn Wu naam is Big Gay Mule
Oei...

Use It Wisely Then

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_10089313
J-Live gisteravond was echt vet.
Het was heel rustig maar wel leuk, er was ook iemand met hem mee gekomen die heel goed kon freestylen, volgens mij heet hij Words Worth en komt hij ook vaak bij Lyricists Lounge.
Ik vond dit het beste live optreden dat ik ooit heb gezien( niet dat dat er nou zo veel zijn).
pi_10093485
quote:
Geplaatst door dunniecash op donderdag 24 april 2003 20:21Word @ Parodiuzz.. "1nce again"!
Wu en Tribe zijn allebei dope, in hun eigen stijl.. maar ATCQ heeft kwalitatief gezien gewoon meer gebracht. Punt.
En dat is jouw mening. Punt. En inderdaad, Parodiuzz heeft wel gelijk!

Dit is mijn Wu name, even I don't know what the hell it means:
Big Wicker Ventriloquist.

Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_10093581
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 29 april 2003 @ 15:13:06 #208
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_10093814
Heb vorige week mijn eerste hiphop CD gekocht nl. Power in Numbers van Jurassic 5
Ik vind hem echt zalig (zeker het nummer "If you only knew")
Welke hiphopgroepen in dezelfde trend zou ik ook nog moeten ontdekken (sorry ben nogal een leek)

Tha 23rd Buchan (wuhuu)

dinsdag 29 april 2003 @ 15:20:36 #209
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_10093972
mijn Wu naam is Sweaty Butcher

Wu naam met nickname
Open-Source

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_10094033
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 15:13 schreef placebeau het volgende:
Heb vorige week mijn eerste hiphop CD gekocht nl. Power in Numbers van Jurassic 5
Welke hiphopgroepen in dezelfde trend zou ik ook nog moeten ontdekken (sorry ben nogal een leek)

Tha 23rd Buchan (wuhuu)

Da's een zeer goeie 1e aankoop

probeer eens de wat oudere cd's van De La Soul, A Tribe Called Quest, Illmatic van Nas, Albums van The Roots, Gang Starr, Mos Def, Blackalicious. Stap gewoon een goeie platenwinkel binnen en luister at random wat cd's uit eind '80 begin '90, dan kom je hele goede dingen tegen

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_10094801
Misschien vind je The Pharcyde ook wel leuk.
Ik zal in ieder geval zeker proberen het album The Best Part van J-Live te krijgen (al istie nauwelijks te krijgen), vooral het nummer The Best Part is

Is er al iemand die het nieuwe album van Mobb Deep gehoord heeft?
Ik heb nu een paar nummers geluisterd maar het valt me vies tegen, de enige vette beats zijn die van de remixen van hun oude nummers.
De remix van Paid in Full is ook wel vet maar de rest valt me tegen (ik heb nog niet alles geluisterd).

dinsdag 29 april 2003 @ 16:00:43 #212
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_10095083
Heb laatst xzibit- 40 days & 40 nights gekocht
Lekker album
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_10095102
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 15:13 schreef placebeau het volgende:

Tha 23rd Buchan (wuhuu)

Pharcyde heeft wel een beetje diezelfde vibe als J5 vind ik.. Bizarre Ride II Tha Pharcyde van hun zou je zeker eens moeten checken, classic material!

En verder zoals Tony Montana al zei de bekende early 90's dingen van oa De La, ATCQ, Pete Rock & CL Smooth, Brand Nubian etc..

edit:

quote:
Op dinsdag 29 april 2003 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zal in ieder geval zeker proberen het album The Best Part van J-Live te krijgen (al istie nauwelijks te krijgen), vooral het nummer The Best Part is
Het album All Of The Above van hem vind ik eigenlijk minstens net zo goed, en is bovendien ook nog een stukje makkelijker te krijgen. Echt jammer dat ik die show van hem heb moeten missen trouwens (net als vorig jaar toen hij met Masta Ace hier was )..

[Dit bericht is gewijzigd door Kid_RisK op 29-04-2003 16:10]

dinsdag 29 april 2003 @ 16:49:19 #214
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_10096481
De la soul heb ik al live gezien, die vind ik inderdaad zeer goed.
Jullie zijn allemaal vriendelijk bedankt, zal van't weekend eens mijn downloadmachine aanzetten
pi_10096577
Als je dan toch gaat downloaden dan moet je veel J-Live downloaden want dat is bijna niet te krijgen in de winkel.
pi_10096667
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:01 schreef Kid_RisK het volgende:

Het album All Of The Above van hem vind ik eigenlijk minstens net zo goed, en is bovendien ook nog een stukje makkelijker te krijgen. Echt jammer dat ik die show van hem heb moeten missen trouwens (net als vorig jaar toen hij met Masta Ace hier was )..

Ik vind All of the Above bijna net zo goed als The Best Part alleen dat nummer the Best Part is
pi_10100826
Heb net bij een maatje de nieuwste Killah Priest gehoord en het viel me licht tegen. De texten zijn sterk, maar de beats wat eentonig. Als 'ie officieel uitkomt kan je 'm wel eens beluisteren, maar maak er geen impulsieve aankoop van...

Voor geinteresseerden het nummer Excalibur is volgens mij wel representatief voor het album

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_10101078
Placebeau als je nog wat goede nummers zoekt

• Gang Starr - Mass Appeal
  • Diposable Heroes Of Hiphoprisy - Famous and Dandy (like Amos 'n' Andy)
  • De La Soul - A Roller Skating Jam Named Saturday's
  • A Tribe Called Quest - Award Tour
  • Native Tongues - Doin' Our Own Dang
  • Nas - Memory Lane (Sittin' in Da Park)
  • The Roots - Mellow My Man
  • Souls of Mischief - 93 Till Infinity
  • Redman - Pick It Up
  • Clokworx - World Of Truth (Sick)
  • Cella Dwellas Ft. Large Professor - BQE
  • Camp Lo - Black Connection
  • Bran Nubian - Claimin' I'm A Criminal
  • Defari - Never Lose Touch
  • Dilated Peoples - Ear Drum Pops (Remix)
  • KRS ONE - Sound Of Da Beast
  • Group Home - Livin' Proof

Meer heb ik er niet in m'n playlist staan op het moment

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_10128892
Voor de liefhebber....

Tribe Called Quest will be releasing an album on June 17th titled Hits, Remixes, and Rarities. The album will feature classics such as "Scenario", "Check the Rhyme" and remixes to songs such as "Lyrics to Go".

The album will also feature unreleased work from the Tribe including the single "The Night He Got Caught".

ATCQ will also be releasing a new album together which is yet to have a release date or title. Q-Tip will also be releasing his second solo album titled Kamal: The Abstract.

source: contrabandit.com

*oneluv* Rememba da greatest LA memba. this feelin is foreva. I borrow a bang out to da whole alcoholic crew. So one luv to da wickedest main mun in leidschendam & co
pi_10129040
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 12:36 schreef Tjam het volgende:
Voor de liefhebber....

Tribe Called Quest will be releasing an album on June 17th titled Hits, Remixes, and Rarities. The album will feature classics such as "Scenario", "Check the Rhyme" and remixes to songs such as "Lyrics to Go".

The album will also feature unreleased work from the Tribe including the single "The Night He Got Caught".

ATCQ will also be releasing a new album together which is yet to have a release date or title. Q-Tip will also be releasing his second solo album titled Kamal: The Abstract.

source: contrabandit.com

* Tony_Montana67 danst, springt en rent door de kamer en er zijn oerkreten hoorbaar

Dit is geweldig nieuws

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_10131074
quote:
Heb laatst xzibit- 40 days & 40 nights gekocht
Lekker album Y:
Hele, hele, goede keus. Dat album is zow ill. De beats, de lyrics, supervette shit.

I almost forgot, vanavond Common in Tivoli, zijn er nog andere gasten die gaan?
Ik ben sowieso represent, en ik heb er zin in.

Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_10135858
Uit het toernooi
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:13 schreef Mr.Tear het volgende:
1. Talib Kweli
2. Mos Def
3. Beastie Boys
4. Cypress Hill
5. Redman
6. Run DMC
7. A Tribe Called Quest
8. KRS ONE

Zo mensen zoals het er nu naar uitziet komt er toch niet een al TE bekende naam bovenaan te staan, this my list, wederom succes Tony.

Peace.

Voor iemand die niet echt bekend met hiphop is misschien wel, maar eerlijk gezegd vind ik deze namen vrij voorspelbaar. Er zit geen echte outsider tussen. Zo wordt mijn stelling van een tijd geleden toch wel mooi bevestigd: Echte kwaliteit komt sowieso boven drijven en dat is maar goed ook
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_10149904
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 08:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cypress Hill & Nas de minste? :S

En jij bent Rap-liefhebber

Ja. En zo te zien ben ik niet de enige met die mening. Nas heeft na Illmatic toch dat niveau nooit meer bereikt en Cypress Hill van ik na Temples of Boom ook minder worden.

Jij bent dan misschien ook verbaast over deze 16 namen, maar ik had ze hier bijna allemaal wel verwacht.

Ik weet niet sinds wanneer jij naar hiphop luistert en met welke artiesten? Niet als flame bedoeld, maar dat kan misschien een hoop verklaren.

Ik denk dat Cosmick en AA bijvoorbeeld enkele old skool namen missen en daar kan ik ze vanuit hun oogpunt ook weer gelijk in geven

Maar als je binnen de scene met deze namen aankomt, denk ik dat de meesten zich erg goed kunnen vinden in dit lijstje

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_10149919
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:04 schreef Mr.Tear het volgende:

Hele, hele, goede keus. Dat album is zow ill. De beats, de lyrics, supervette shit.

I almost forgot, vanavond Common in Tivoli, zijn er nog andere gasten die gaan?
Ik ben sowieso represent, en ik heb er zin in.

Geef ff een reviewtje, ben er namelijk wel benieuwd naar
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 2 mei 2003 @ 10:16:21 #225
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_10150647
Tony ik vindt ze ook niet slecht alleen er zijn in mijn ogen veel betere.
Ik noem er een paar:

Osdorp Posse
Eminem
Dr. Dre
Snoop Dogg
Cypress Hill
Insane Clown Posse
Nas

Illmatic van Nas is idd errrug goed maar ik vindt ze nieuwe: God's Son ook geweldig...vooral dat nieuwe nummer I Can i tekstueel erg goed en zo staan er nog veel meer op z'n album.

Nog ff iets anders over Tegenstrijd van Osdorp Posse: Het nummer op de CD over 2 vrienden van hun die aan kanker zijn overleden is echt goed en ja, nouja ik, ging er best wel ff bij nadenken dat het echt verschrikkelijk erg is als je weet dat je over 2 weken sterft...kortom een topnummer van de OP

Grtz

Owja ik luister nu 7 jaar Rap / Nederhop en ben 19

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')