quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:[..]
Osdorp Posse....
quote:Niet zo spammen he
Op zondag 4 mei 2003 21:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
![]()
![]()
Voor de liefhebbers van Franse Hiphop, luister eens naar het album van Freeman, Palais De Justice
quote:Toevallig precies die twee tracks gehoord van het weekend bij een vriendin van me, echt dope shit, vooral die remix inderdaad, het orgineel heb ik nu wel gehoord, niet dat ik het een kutnummer vind, maar het is wel een nummer als ze die in da club draaien dat ik zoiets heb van jammer.
Tip van de Dag: Cut Killer ft NTM - Nique La Police
Uit de film La Haine (ook een tip trouwens!): Sound of Tha Police van KRS-One met een nieuwe loopje eronder, gemixt met Nique La Police (Frans voor Fuck The Police) en Edith Piaff's Non Je Ne Regrette Rien. Need I Say More of was je al aan het downloaden?
quote:Nou moet ik eerlijk zeggen dunniecash dat deze twee tips voor mij wel handig waren geweest als ik ze niet toevallig al gehoord had, want ik kende beide tracks niet en ben al helemaal niet bekend met Franse poep.
Jezus Keeper wat kom je met die old school tipjes man, tip liever wat nieuwe shit die we nog NIET gehoord hebben dan .
En trouwens, er zit ook een sampletje onder van "Me & My Bitch" van Notorious B.I.G. -- als ik me niet vergis.
[Dit bericht is gewijzigd door dunniecash op 06-05-2003 16:21]
Volgens mij worden ze te rijk en gaan ze dan anders denken/leven en dus ook andere muziek maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |