abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 mei 2003 @ 21:46:23 #251
37386 Dr.Droxz
GRTDOJW!
pi_10204105
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Osdorp Posse....

* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
  zondag 4 mei 2003 @ 21:53:01 #252
42088 Tony_Montana67
Nieuw Icoon
pi_10204303
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:46 schreef Dr.Droxz het volgende:

Niet zo spammen he

Voor de liefhebbers van Franse Hiphop, luister eens naar het album van Freeman, Palais De Justice

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:29:54 #253
41273 Mr.Tear
wattan?!
pi_10247969
quote:
Tip van de Dag: Cut Killer ft NTM - Nique La Police
Uit de film La Haine (ook een tip trouwens!): Sound of Tha Police van KRS-One met een nieuwe loopje eronder, gemixt met Nique La Police (Frans voor Fuck The Police) en Edith Piaff's Non Je Ne Regrette Rien. Need I Say More of was je al aan het downloaden?
Toevallig precies die twee tracks gehoord van het weekend bij een vriendin van me, echt dope shit, vooral die remix inderdaad, het orgineel heb ik nu wel gehoord, niet dat ik het een kutnummer vind, maar het is wel een nummer als ze die in da club draaien dat ik zoiets heb van jammer.
quote:
Jezus Keeper wat kom je met die old school tipjes man, tip liever wat nieuwe shit die we nog NIET gehoord hebben dan .
Nou moet ik eerlijk zeggen dunniecash dat deze twee tips voor mij wel handig waren geweest als ik ze niet toevallig al gehoord had, want ik kende beide tracks niet en ben al helemaal niet bekend met Franse poep.
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_10249090
Het was dan ook meer een inside-joke, want Keeper had deze track al ergens anders getipt en daar zei ik ook al tegen hem dat ik die track al jaren kende .

En trouwens, er zit ook een sampletje onder van "Me & My Bitch" van Notorious B.I.G. -- als ik me niet vergis.

[Dit bericht is gewijzigd door dunniecash op 06-05-2003 16:21]

dinsdag 6 mei 2003 @ 20:19:40 #255
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_10255992
Wat mij opvalt aan rappers is dat de meeste goeie uiteindelijk nep worden. Ik heb het dan bijvoorbeeld over
Eminem ,vond zijn eerste 2 commerciele albums goed, nu vind ik hem nix meer,
Mobb Deep , Vetste beats van nieuwe album zijn gewoon hun oude beats)
Nas ,Is na Illmatic zwaaaaaaaaaaaaaaaar achteruit gegaan,
Redman ,Maakt nu troep met Christina Aguilera ,
Wu Tang Clan
en in mindere mate A Tribe Called Quest (vond hun albums na midnight marauders wat minder, maar nog steeds goed).

Volgens mij worden ze te rijk en gaan ze dan anders denken/leven en dus ook andere muziek maken.

pi_10261356
Yo, slotje, yo.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')