(misschien komt het omdat mijn broertje de leuke gewoonte heeft om het elke ochtend door heel zijn kamer te spuiten...)
Maar ik vind het echt een verschrikkelijke lucht! Koop dus gewoon een geurloze deo en daarbij een lekker luchtje heren
[Dit bericht is gewijzigd door Radiohoofdje op 26-03-2003 18:53]
verder is het maar smerig
quote:vooral als je zweetgeur erdoorheen komt
Op woensdag 26 maart 2003 19:32 schreef Scighera het volgende:
Axe is een te sterk aanwezige geur
quote:Helemaal mee eens
Op woensdag 26 maart 2003 18:52 schreef Radiohoofdje het volgende:
Ik weet niet of meer mensen deze mening delen maar ik vind dat spul toch zó stinken. Als een man dat op heeft, knap ik er gelijk op af
quote:Amando
Op donderdag 27 maart 2003 12:39 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
ik gebruik zelf amando mystery. ruikt best lekker en is nog goedkoper ook volgens mij....
quote:Affirmatief!
Ik weet niet of meer mensen deze mening delen maar ik vind dat spul toch zó stinken. Als een man dat op heeft, knap ik er gelijk op af(misschien komt het omdat mijn broertje de leuke gewoonte heeft om het elke ochtend door heel zijn kamer te spuiten...)
Maar ik vind het echt een verschrikkelijke lucht! Koop dus gewoon een geurloze deo en daarbij een lekker luchtje heren
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:53 schreef DanceV het volgende:
Een geurloze Deo en daarna een lekker geurtje is 100x beter dan zo'n Axe deoderant gebruiken
Maar indd. te veel mensen gebruiken Axe..
vogue is ook best lekker.. (blauwe fles)
als ik lekker wil ruiken gebruik ik wel parfum
quote:
Ik weet niet of meer mensen deze mening delen maar ik vind dat spul toch zó stinken. Als een man dat op heeft, knap ik er gelijk op af(misschien komt het omdat mijn broertje de leuke gewoonte heeft om het elke ochtend door heel zijn kamer te spuiten...)
quote:Same here.
Op woensdag 26 maart 2003 19:11 schreef Markster het volgende:
ik gebruik rexona, werkt duidelijk veeeel beter dan die axe-shit.Lekker fris
* Fendy gebruikt Sanex geurloze deo + een lekker ècht geurtje
quote:Ja, of koop bij je luchtje de bijpassende deodorant en after shave (als je after shave gebruikt). Dure hobby (afhankelijk natuurlijk van welk merk eau de toilette/eau de parfum je gebruikt), maar het is wel heel chill
Mijn Axe-tijd is ook geweest (toen ik 12 was ofzo), nu lekker Cacharel (NEMO), Gabriella Sabatini (Dévotion for Men), Davidoff (Cool Water en Good Life), Marc 'O Polo (Men), Jean Paul Gaultier (Le Male), Lancôme Paris (Miracle Homme). Goedgekeurd ; dacht 't
, hè!?
Mn broertje spuit altijd zoveel dat je het in heel het huis ruikt zo ongeveer
Gebruik deo, maar spuit met mate!!
quote:Welke deo is geurloos dan? (spray aub
Op woensdag 26 maart 2003 18:52 schreef Radiohoofdje het volgende:Maar ik vind het echt een verschrikkelijke lucht! Koop dus gewoon een geurloze deo en daarbij een lekker luchtje heren
quote:idd...en daarnaast is rexona tenminste nog ECHT anti-transpirant
Op woensdag 26 maart 2003 18:59 schreef WarenMeister het volgende:
Ik vind Axe ook niet echt relaxed, veelste sterk geparfumeerd. Ik gebruik zelf altijd Rexona cobalt blue, da's niet zo heftig.
Maarja, smaken verschillen natuurlijk he...
de axe-tijd is voor mij ook voorbij
quote:FIY : er is meer dan 1 axe geur
Deoleen is trouwens het ultieme anti-zweet middel.
...mensen zonder eigen / goede smaak zijn nooit grappig...!!
Kortom, rommel!
quote:Waar kan je deze halen dan, en wat moet ik mij er bij voorstellen.
Op donderdag 27 maart 2003 10:53 schreef DanceV het volgende:
Een geurloze Deo en daarna een lekker geurtje is 100x beter dan zo'n Axe deoderant gebruiken
Ik gebruik altijd wat anders, als er wat nieuws is onder de goedkope geuren bedoel ik dan, dan koop ik die, maar dan moeten ze wel lekker ruiken.
quote:Rexona ofzo is ook vrijwel geurloos hoor, het overheerst niet zoals axe, die je boven je eau de toilette nog ruikt
Op vrijdag 2 mei 2003 13:14 schreef AdTheOne het volgende:[..]
Waar kan je deze halen dan, en wat moet ik mij er bij voorstellen.
Kunnen jullie mischien een winkel noemen waar ze dat verkopen of hoe dat spul heet, merk en prijs?Ik gebruik altijd wat anders, als er wat nieuws is onder de goedkope geuren bedoel ik dan, dan koop ik die, maar dan moeten ze wel lekker ruiken.
ik was die avond naar de stad geweest, die ochtend daarop die AXE, jezus wat werd ik ernaar van..
nee tog maar geen axe
quote:helemaal mee eens!
zó stinken. Als een man dat op heeft, knap ik er gelijk op af( Koop dus gewoon een geurloze deo en daarbij een lekker luchtje heren
quote:heb ik zelf geen last van van droge plak troep?
Op vrijdag 2 mei 2003 14:57 schreef AdTheOne het volgende:
Die Rexona is toch dat droge plak troep.
Das echt niet fijn als je haar onder je oksels heb.
*ikzelf vind overigens eigenlijk deo altijd stinken, maar gebruik het toch maar*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |