Ik denk niet dat ik ooit echt verliefd ben geweest. Of alle mensen die zeggen het wel te zijn stellen zich vreselijk aan.
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 17:35 schreef Nyles het volgende:
sterker nog je KAN niet altijd verliefd blijven....naja niet constant zoals in het begin van iedere relatie, maar komt dan "in vlagen" zeg maar, want je gaat tenslotte gewoon aan elkaar wennen toch?
Tis normaal, verliefdheid wordt altijd "omgezet" in houden van!
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 17:37 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
je haalt me de woorden uit mijn mond!
quote:Ja dat zijn zoveel dingen, haar karakter, ze is gewoon zich zelf, dat ze me goed snapt, mij ook neemt zoals ik ben ze probeert me niet te veranderen, ze laat me in mijn waarde zeg maar.
Op woensdag 26 maart 2003 17:32 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dit klinkt als gewenning juist omdat het zo gewoon is geworden en je weet dat het goed zit .
Ga voor jezelf eens na wat ze voor je betekend , waarom je haar juist zo leuk vind , wat haar juist speciaal maakt voor je .
ik dacht altijd dat ik verliefd was, maar dat was "gemaakt"
wat ik bij mijn huidige vriendin voel, heb ik nog NOOIT meegemaakt...
echt in de 7e hemel, en het schijnt dat ik ook weer straal als nooit tevoren
tja, dat is verliefd zijn
quote:Tuurlijk dat is toch logisch , het veroveren is er inmiddels een beetje van af omdat je juist weet wat je aan elkaar hebt. Maar je kan er toch ook juist weer verrassen met onverwachte dingen , dan hou je het ook spannend, na een half jaar ken je niet door en door maar je gaat er minder van uit dat het uit kan gaan en juist in begin heb je juist die onzekerheid wel waardoor juist meer indut .
Op woensdag 26 maart 2003 17:46 schreef Mystic het volgende:[..]
Ja dat zijn zoveel dingen, haar karakter, ze is gewoon zich zelf, dat ze me goed snapt, mij ook neemt zoals ik ben ze probeert me niet te veranderen, ze laat me in mijn waarde zeg maar.
Ze geeft een vertrouwelijk gevoel waardoor ik mij ook lekkerder voel, was vroeger vaak heel onzeker.
En we hebben in een hoop opzichten dezelfde interesses.
Voel me er lekker bij zeg maar.
Maar dat het gevoel na een half jaar al gewoon gaat worden kan dus normaal zijn?
In het begin konden we bijvoorbeeld uren aan de tel hangen en nu zijn de gesprekken gewoon zo klaar, zo van hoe was je dag en nog wat kleine dingen en dan klaar, komt omdat we elkaar kennen nu, dat bedoelde ik met dat ontdekken, dat is er af.
Maar wat ik nu voor mijn vriendin voel is niet met woorden te omschrijven, we passen zo godsgruwelijk goed bij elkaar dat ik er bijna eng van wordt..
[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 26-03-2003 18:17]
maarja... we zijn nu bijna anderhalve maand samen, dus zo raar is dat niet
kan me alleen niet voorstellen dat dit gevoel ooit weer weggaat... wil t niet in ieder geval
Ik heb door ook zo inmens veel zin in, met dat mooie weer enzo..
Jemig... en dan ontmoed je een mooie vrouw (of man), mooi in de zin van... leuk
O jemig wat heb ik een zin in lente-achtig verliefd zijn.. en met z'n tweeen genietend van de zon de zomer in gaan........
Hmmmm
Heerlijke liefde
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 18:11 schreef nozem het volgende:
Liefde moet bij mij altijd groeien. Als ik iemand net ken ben ik bijna nooit smoorverliefd op die persoon (misschien was mijn vriendin een uitzondering want bij haar zat het meteen al goed) Als ik haar langer ken, en het blijkt echt te klikken, dan ga ik steeds meer liefde voelen. Vlinders heb ik voor het laatst op de basisschool gevoeld overigens
Maar wat ik nu voor mijn vriendin voel is niet met woorden te omschrijven, we passen zo godsgruwelijk goed bij elkaar dat ik er bijna eng van wordt..
Isset ook zo erg dat er al eens is gevraagd of jullie broer en zus zijn ?
quote:Damnz dat heb ik nou oooooook....... Nu 2 maanden samen en ik word steeds verliefter.. Vooral als we samen lekker knuffelen, etc etc.. !!
Op donderdag 27 maart 2003 08:49 schreef Nyles het volgende:[..]
whahahha nog een dus, dat hebben wij dus ook!
Isset ook zo erg dat er al eens is gevraagd of jullie broer en zus zijn ?
![]()
quote:same here
Op donderdag 27 maart 2003 10:20 schreef suxjahh het volgende:[..]
Damnz dat heb ik nou oooooook....... Nu 2 maanden samen en ik word steeds verliefter.. Vooral als we samen lekker knuffelen, etc etc.. !!
quote:Logischerwijs blijf je niet 10 jaar enorm verliefd, gevoel neemt af en wordt houden van.
Op woensdag 26 maart 2003 17:26 schreef Mystic het volgende:Net of het gewoon gaat worden zeg maar, ontdekken en spanning is weg om het zomaar te noemen of is dat normaal na een tijdje?
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 08:49 schreef Nyles het volgende:Isset ook zo erg dat er al eens is gevraagd of jullie broer en zus zijn ?
![]()
quote:jammer... tis namelijk echt GEWELDIG!!
Op donderdag 27 maart 2003 13:49 schreef Aventura het volgende:
Ik ken het denk ik niet. Ik begrijp het gedrag van mensen in films, in liedjes ofzo ook helemaal niet, herken er niets in.
Ik kan iemand heeel leuk vinden, qua persoon, geestelijk of lichamelijk, of allebei. Wat overigens zelden gebeurt. Als ik dan met iemand omga dan kan ik heel veel van iemand gaan houden. Maar dat verliefde gedoe, vlinders in je buik, helemaal in de wolken zijn en niet meer normaal functioneren, dat niet.
Terwijl ik jarenlang voor mezelf heb volgehouden dat ik nooit verliefd zou kunnen worden is het nu toch gebeurd. Men, wat geweldig!
quote:Yep!
Op woensdag 26 maart 2003 17:47 schreef bint het volgende:
ik wist tot 2 weken geleden niet wat verliefd zijn wasik dacht altijd dat ik verliefd was, maar dat was "gemaakt"
wat ik bij mijn huidige vriendin voel, heb ik nog NOOIT meegemaakt...
echt in de 7e hemel, en het schijnt dat ik ook weer straal als nooit tevorentja, dat is verliefd zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |