abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9391961
Wat voelen jullie zoal als je verliefd bent?
Ga nu een half jaar met mijn vriendin, maar voelt anders dan in het begin.
Net of het gewoon gaat worden zeg maar, ontdekken en spanning is weg om het zomaar te noemen of is dat normaal na een tijdje?
Wonen niet dicht bij elkaar dus we zien elkaar alleen in het weekend.
Spreek haar door de week wel, via telefoon of msn, maar dan heb ik verder geen gevoel, maar als ik dan met haar samen ben dan weer wel, maar door de week heb ik niet dat gevoel van missen zeg maar, alleen als ze in de morgen weer weg rijd of ik weg rij dan heb ik het gevoel van missen dat er niemand naast je is, maar dat zakt de dag erna langzaam weg.
pi_9392047
Ze zeggen wel eens: Als je niet weet of je verliefd bent, ben je het nog nooit geweest. Misschien is dat wel zo.

Ik denk niet dat ik ooit echt verliefd ben geweest. Of alle mensen die zeggen het wel te zijn stellen zich vreselijk aan.

Some people are chicken, other people eat chicken
pi_9392078
Dit klinkt als gewenning juist omdat het zo gewoon is geworden en je weet dat het goed zit .
Ga voor jezelf eens na wat ze voor je betekend , waarom je haar juist zo leuk vind , wat haar juist speciaal maakt voor je .
We are the weirdo's mr - The Craft
  woensdag 26 maart 2003 @ 17:32:16 #4
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9392085
Prima toch..
je hoeft iemand niet per se te missen..
misschien hou je van zaken gescheiden houden..
Zie het punt niet..
Dizzy new heights..
pi_9392174
sterker nog je KAN niet altijd verliefd blijven....naja niet constant zoals in het begin van iedere relatie, maar komt dan "in vlagen" zeg maar, want je gaat tenslotte gewoon aan elkaar wennen toch?
Tis normaal, verliefdheid wordt altijd "omgezet" in houden van!
  woensdag 26 maart 2003 @ 17:37:19 #6
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_9392197
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 17:35 schreef Nyles het volgende:
sterker nog je KAN niet altijd verliefd blijven....naja niet constant zoals in het begin van iedere relatie, maar komt dan "in vlagen" zeg maar, want je gaat tenslotte gewoon aan elkaar wennen toch?
Tis normaal, verliefdheid wordt altijd "omgezet" in houden van!
je haalt me de woorden uit mijn mond!
  woensdag 26 maart 2003 @ 17:38:39 #7
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_9392226
wat voel je????
en harde plasser.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_9392233
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 17:37 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

je haalt me de woorden uit mijn mond!

zodoende leert men!
pi_9392363
als ik verleifd ben dan voel ik vlinders in me buik, kan ik amper meer eten, moet ik de hele dag aan hem denken, kan ik me niet meer concentreren op school, ben ik heel afwezig en wil ik zoveel mogelijk bij hem zijn...
pi_9392374
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 17:32 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dit klinkt als gewenning juist omdat het zo gewoon is geworden en je weet dat het goed zit .
Ga voor jezelf eens na wat ze voor je betekend , waarom je haar juist zo leuk vind , wat haar juist speciaal maakt voor je .
Ja dat zijn zoveel dingen, haar karakter, ze is gewoon zich zelf, dat ze me goed snapt, mij ook neemt zoals ik ben ze probeert me niet te veranderen, ze laat me in mijn waarde zeg maar.
Ze geeft een vertrouwelijk gevoel waardoor ik mij ook lekkerder voel, was vroeger vaak heel onzeker.
En we hebben in een hoop opzichten dezelfde interesses.
Voel me er lekker bij zeg maar.
Maar dat het gevoel na een half jaar al gewoon gaat worden kan dus normaal zijn?
In het begin konden we bijvoorbeeld uren aan de tel hangen en nu zijn de gesprekken gewoon zo klaar, zo van hoe was je dag en nog wat kleine dingen en dan klaar, komt omdat we elkaar kennen nu, dat bedoelde ik met dat ontdekken, dat is er af.
  woensdag 26 maart 2003 @ 17:47:07 #11
33503 bint
kroegtijger en zuiphaas
pi_9392377
ik wist tot 2 weken geleden niet wat verliefd zijn was

ik dacht altijd dat ik verliefd was, maar dat was "gemaakt"

wat ik bij mijn huidige vriendin voel, heb ik nog NOOIT meegemaakt...
echt in de 7e hemel, en het schijnt dat ik ook weer straal als nooit tevoren

tja, dat is verliefd zijn

zuipen & kruipen, stappen en tappen
pi_9392461
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 17:46 schreef Mystic het volgende:

[..]

Ja dat zijn zoveel dingen, haar karakter, ze is gewoon zich zelf, dat ze me goed snapt, mij ook neemt zoals ik ben ze probeert me niet te veranderen, ze laat me in mijn waarde zeg maar.
Ze geeft een vertrouwelijk gevoel waardoor ik mij ook lekkerder voel, was vroeger vaak heel onzeker.
En we hebben in een hoop opzichten dezelfde interesses.
Voel me er lekker bij zeg maar.
Maar dat het gevoel na een half jaar al gewoon gaat worden kan dus normaal zijn?
In het begin konden we bijvoorbeeld uren aan de tel hangen en nu zijn de gesprekken gewoon zo klaar, zo van hoe was je dag en nog wat kleine dingen en dan klaar, komt omdat we elkaar kennen nu, dat bedoelde ik met dat ontdekken, dat is er af.

Tuurlijk dat is toch logisch , het veroveren is er inmiddels een beetje van af omdat je juist weet wat je aan elkaar hebt. Maar je kan er toch ook juist weer verrassen met onverwachte dingen , dan hou je het ook spannend, na een half jaar ken je niet door en door maar je gaat er minder van uit dat het uit kan gaan en juist in begin heb je juist die onzekerheid wel waardoor juist meer indut .
Doe gewoon af en toe eens iets wat ze totaal niet verwacht , iets liefs en denk dat daardoor juist weer beter zal gaan.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_9392766
Liefde moet bij mij altijd groeien. Als ik iemand net ken ben ik bijna nooit smoorverliefd op die persoon (misschien was mijn vriendin een uitzondering want bij haar zat het meteen al goed) Als ik haar langer ken, en het blijkt echt te klikken, dan ga ik steeds meer liefde voelen. Vlinders heb ik voor het laatst op de basisschool gevoeld overigens

Maar wat ik nu voor mijn vriendin voel is niet met woorden te omschrijven, we passen zo godsgruwelijk goed bij elkaar dat ik er bijna eng van wordt..

[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 26-03-2003 18:17]

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 26 maart 2003 @ 21:19:10 #14
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9397161
vlinders in me buik... en het constante verlangen om bij m te zijn... denk aan nix anders meer, alleen maar aan hem

maarja... we zijn nu bijna anderhalve maand samen, dus zo raar is dat niet

kan me alleen niet voorstellen dat dit gevoel ooit weer weggaat... wil t niet in ieder geval

♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 26 maart 2003 @ 21:23:47 #15
51213 Powder
Wild & Innocent
pi_9397289
Kriebels in mijn buik en een onuitwisbare smile. Je voelt je héérlijk als je verliefd bent.
WARNING: The consumption of alcohol may leave you to wonder what the hell happened to your bra.
pi_9402571
Ik ben verliefd aan het worden....

Ik heb door ook zo inmens veel zin in, met dat mooie weer enzo..

Jemig... en dan ontmoed je een mooie vrouw (of man), mooi in de zin van... leuk

O jemig wat heb ik een zin in lente-achtig verliefd zijn.. en met z'n tweeen genietend van de zon de zomer in gaan........

Hmmmm Heerlijke liefde

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  donderdag 27 maart 2003 @ 07:38:54 #17
45530 Mistix
Twenty Something
pi_9403833
mkay. ik ben dus over mn oren verliefd en ik voel me de hele dag zegmaar.. zenuwachtig , vlinders in je buik. gewoon heel erg blij & verliefd
pi_9404220
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 18:11 schreef nozem het volgende:
Liefde moet bij mij altijd groeien. Als ik iemand net ken ben ik bijna nooit smoorverliefd op die persoon (misschien was mijn vriendin een uitzondering want bij haar zat het meteen al goed) Als ik haar langer ken, en het blijkt echt te klikken, dan ga ik steeds meer liefde voelen. Vlinders heb ik voor het laatst op de basisschool gevoeld overigens

Maar wat ik nu voor mijn vriendin voel is niet met woorden te omschrijven, we passen zo godsgruwelijk goed bij elkaar dat ik er bijna eng van wordt..

whahahha nog een dus, dat hebben wij dus ook!

Isset ook zo erg dat er al eens is gevraagd of jullie broer en zus zijn ?

pi_9405671
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 08:49 schreef Nyles het volgende:

[..]

whahahha nog een dus, dat hebben wij dus ook!

Damnz dat heb ik nou oooooook....... Nu 2 maanden samen en ik word steeds verliefter.. Vooral als we samen lekker knuffelen, etc etc.. !!
Hallowww
pi_9405945
en zo hoort et!
pi_9406411
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:20 schreef suxjahh het volgende:

[..]

Damnz dat heb ik nou oooooook....... Nu 2 maanden samen en ik word steeds verliefter.. Vooral als we samen lekker knuffelen, etc etc.. !!

same here
hij is echt super liev
heb me nog nooit zo gevoeld als sinds ik hem ken
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:30:07 #22
39445 abUser
ik moet jou niet
pi_9406982
verliefd zijn is de meest tegestrijdige emotie die er is. je wordt er intens gelukkig van maar tegelijkertijd kun je nergens anders meer aan denken en wil je eigenlijk dat het ophoudt.

ik sta op mijn strepen, als je daar niet tegen kan dan ga je maar ergens anders gaan stoepkrijten.
pi_9408288
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 17:26 schreef Mystic het volgende:

Net of het gewoon gaat worden zeg maar, ontdekken en spanning is weg om het zomaar te noemen of is dat normaal na een tijdje?

Logischerwijs blijf je niet 10 jaar enorm verliefd, gevoel neemt af en wordt houden van.
Maar kriebels in je buik kan ik na 3 jaar zelfs nog makkelijk houden.
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 08:49 schreef Nyles het volgende:

pi_9408644
Een ontzettend warm gevoel in mn buik als ik aan hem denk, constant vrolijk, en een grote glimlach als ik aan hem moet denken of als iemand vraagt hoe het tussen ons gaat...
's Ochtends wakker worden met een glimlach, omdat je weet dat er iemand voor je is... Het constant bij elkaar willen zijn, elkaar missen...
Er zijn zoveel dingen die je op kan noemen!
  donderdag 27 maart 2003 @ 13:49:27 #25
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9409686
Ik ken het denk ik niet. Ik begrijp het gedrag van mensen in films, in liedjes ofzo ook helemaal niet, herken er niets in.
Ik kan iemand heeel leuk vinden, qua persoon, geestelijk of lichamelijk, of allebei. Wat overigens zelden gebeurt. Als ik dan met iemand omga dan kan ik heel veel van iemand gaan houden. Maar dat verliefde gedoe, vlinders in je buik, helemaal in de wolken zijn en niet meer normaal functioneren, dat niet.
  donderdag 27 maart 2003 @ 21:04:13 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_9417892
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 13:49 schreef Aventura het volgende:
Ik ken het denk ik niet. Ik begrijp het gedrag van mensen in films, in liedjes ofzo ook helemaal niet, herken er niets in.
Ik kan iemand heeel leuk vinden, qua persoon, geestelijk of lichamelijk, of allebei. Wat overigens zelden gebeurt. Als ik dan met iemand omga dan kan ik heel veel van iemand gaan houden. Maar dat verliefde gedoe, vlinders in je buik, helemaal in de wolken zijn en niet meer normaal functioneren, dat niet.
jammer... tis namelijk echt GEWELDIG!!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_9419581
Verliefd zijn. Jezus zeg, wat is dat fantastisch. Ben eenendertig en in me hele leven nog nooit echt verliefd geweest. Dit is de eerste keer voor mij en ik voel me als een puber. Het is ook helemmaal wederzijds dus naaaah, dit is hemel op aarde he?
We kennen elkaar via een zeer intensieve mailwisselling, hebben elkaar op zijn verjaardag ontmoet en we waren meteen helemaal verkocht/verknocht. Sjonge wat is dit RAAK!! We lopen de godganse dag te giechelen (twee mensen van in de dertig dus.... ) en te huppelen en we zijn helemaal in de wolken. Ik smelt weg bij het horen van zijn stem aan de telefoon. Ik smelt weg en mijn hart wordt warm als hij me in een mail zegt dat ik in zijn hart zit en er nooit meer uit ga. Naar hem heb ik zooo lang gezocht. We're two of a kind!
We verbazen ons nog ieder moment hoe mooi het is gelopen allemaal. Onze mailwisseling was al meteen buitengewoon mystiek. Het moest gewoon zo zijn!

Terwijl ik jarenlang voor mezelf heb volgehouden dat ik nooit verliefd zou kunnen worden is het nu toch gebeurd. Men, wat geweldig!

Biggest idol fan? That's me!
pi_9419660
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 17:47 schreef bint het volgende:
ik wist tot 2 weken geleden niet wat verliefd zijn was

ik dacht altijd dat ik verliefd was, maar dat was "gemaakt"

wat ik bij mijn huidige vriendin voel, heb ik nog NOOIT meegemaakt...
echt in de 7e hemel, en het schijnt dat ik ook weer straal als nooit tevoren

tja, dat is verliefd zijn

Yep!
Biggest idol fan? That's me!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 14:02:05 #29
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_9449245
ach ja zoiets als kriebels, en een constante state of mind van Fuck jullie, het gaat om mij en haar en wat jullie vinden zal me aan me bolle reet oxideren
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')