quote:Het is eerder een onsamenhangende poging een eerdere theorie te kunnen volhouden die niet met de feiten blijkt te kloppen.
Op donderdag 27 maart 2003 16:14 schreef M.ALTA het volgende:[..]
aha, geen beter compliment dan dit compliment;
dat betekent dat mijn topic goed in elkaar zit.
[..]
Theorie: De VS is oppermachtig en zal zonder genade de Irakezen hun olie afpakken
Feiten: De VS hebben het lastig in Irak, mede door hun terughoudendheid burgerslachtoffers te maken.
Je kan dan accepteren dat de feiten de theorie niet ondersteunen, of een nieuwe theorie lanceren, die de eerdere theorie met de feiten combineert.
Nieuwe theorie: De VS is oppermachtig en zal zonder genade de Irakezen hun olie afpakken maar ze zijn opzettelijk aan het klungelen dat hun gebrek aan success verklaart.
Zie ook de 9/11 theorie niet wildat er zoiets slechts zou kunnen gebeuren zonder actieve of passieve medewerking van de almachtige en alwetende VS of A, en de meest idiote constructies bedenkt.
quote:Lees eens op http://www.2012.com.au/9-11_hoax.html
Op donderdag 27 maart 2003 16:49 schreef CeeJee het volgende:[..]
Het is eerder een onsamenhangende poging een eerdere theorie te kunnen volhouden die niet met de feiten blijkt te kloppen.
Theorie: De VS is oppermachtig en zal zonder genade de Irakezen hun olie afpakken
Feiten: De VS hebben het lastig in Irak, mede door hun terughoudendheid burgerslachtoffers te maken.Je kan dan accepteren dat de feiten de theorie niet ondersteunen, of een nieuwe theorie lanceren, die de eerdere theorie met de feiten combineert.
Nieuwe theorie: De VS is oppermachtig en zal zonder genade de Irakezen hun olie afpakken maar ze zijn opzettelijk aan het klungelen dat hun gebrek aan success verklaart.
Zie ook de 9/11 theorie niet wildat er zoiets slechts zou kunnen gebeuren zonder actieve of passieve medewerking van de almachtige en alwetende VS of A, en de meest idiote constructies bedenkt.
Ik dacht binnenkort Iran aan de beurt is, en deze pagina zegt er ook iets van.
Wat denk jezelf ?
quote:hij IS dan ook paranoïde
Op donderdag 27 maart 2003 16:26 schreef zim_ra het volgende:[..]
lol mooi dat je zo om kan gaan met kritiek
quote:Wat een kromme complottheorie!!
Op donderdag 27 maart 2003 16:59 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Lees eens op http://www.2012.com.au/9-11_hoax.html
Wat denk jezelf ?
Vond ik het verhaal van al-quaida toch wat meer voor de hand liggend.
quote:Tell a small lie and you'll get exposed, tell a big lie and everybody will believe you.
Op donderdag 27 maart 2003 17:36 schreef quapatetorbis het volgende:
Wat een kromme complottheorie!!Vond ik het verhaal van al-quaida toch wat meer voor de hand liggend.
Wat er verder achter 9/11 zat weet ik niet, maar het kan niet zijn dat er 3 vliegtuigen gekaapt worden en allemaal dezelfde richting in vliegen en niemand allarm slaat. Of sterker nog, dat het nieuws dit niet opgepikt heeft.
quote:Bestaat Saddam Hoessein wel?
Wat denk jezelf ?
quote:Dat ze bij de eerste zin al een aanname doen waar de rest op gebaseerd is.
Wat denk jezelf ?
quote:Als je dat eenmaal als feit accepteert komt de rest natuurlijk vanzelf.
The attacks of 9/11 COULD NOT HAVE HAPPENED without the willful failure of the American defense system.
Straks wordt het wat warmer etc etc.
goede reden voor 130.000 extra Amerikanen.
En die zijn bestemd voor.....
Syrie, Iran, Pakistan, Libie, Saoedi Arabie etc.
quote:Mwah denk eerder dat de 130.000 voor meer ondersteunende en vervangende taken zijn,...
Op zaterdag 29 maart 2003 22:23 schreef M.ALTA het volgende:
Kijk eens aan, de opmars is naar Bagdad is opzettelijk stopgezet.
Zogenaamd blitzkrieg. Benzine tekort etc. precies zoals al in het topic-start schreef.Straks wordt het wat warmer etc etc.
goede reden voor 130.000 extra Amerikanen.
En die zijn bestemd voor.....
Syrie, Iran, Pakistan, Libie, Saoedi Arabie etc.
quote:Het pentagon lag op de aanvliegroute van de luchthaven van washington. Dat er dan dus een vliegtuig vliegt is niet helemaal vreemd.
Op donderdag 27 maart 2003 17:42 schreef MelkKoe het volgende:[..]
Tell a small lie and you'll get exposed, tell a big lie and everybody will believe you.
Wat er verder achter 9/11 zat weet ik niet, maar het kan niet zijn dat er 3 vliegtuigen gekaapt worden en allemaal dezelfde richting in vliegen en niemand allarm slaat. Of sterker nog, dat het nieuws dit niet opgepikt heeft.
Ook bij ny zijn er meerdere vliegvelden dus zal eentje die een beetje van koers vlieg ook niet meteen opvallen
quote:doe ons en jezelf een plezier en bestudeer eerst effe de routes die gevlogen zijn en de standaard procedures voor het geval een vliegtuig van de geplande route afwijkt voordat je hier erg stomme opmerkingen gaat plaatsen..
Op zaterdag 29 maart 2003 22:41 schreef quapatetorbis het volgende:Het pentagon lag op de aanvliegroute van de luchthaven van washington. Dat er dan dus een vliegtuig vliegt is niet helemaal vreemd.Ook bij ny zijn er meerdere vliegvelden dus zal eentje die een beetje van koers vlieg ook niet meteen opvallen
quote:Zoals korvee ?
Op zaterdag 29 maart 2003 22:32 schreef PsychoDude_666 het volgende:[..]
Mwah denk eerder dat de 130.000 voor meer ondersteunende en vervangende taken zijn,...
Dit is het: Bush is ze liever kwijt dan rijk.
Iedere soldaat minder in de USA komt Bush c.s. goed uit.
quote:Laat me raden, de 2 miljoen Chinese soldaten in Mexico klaar zitten om de USA binnen te vallen ?
Op zondag 30 maart 2003 19:33 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Zoals korvee ?
Dit is het: Bush is ze liever kwijt dan rijk.
Iedere soldaat minder in de USA komt Bush c.s. goed uit.
quote:Warm, warm, warm ...............
Op zondag 30 maart 2003 20:37 schreef CeeJee het volgende:[..]
Laat me raden, de 2 miljoen Chinese soldaten in Mexico klaar zitten om de USA binnen te vallen ?
Eerst Iran nog.
quote:Weet je hoeveel tijd het nog duurt voordat je 2 f15's scrambled en voordat die bij zo'n vliegtuig zijn! Ik vind t niet gek de aanval is geslaagd!
Op zondag 30 maart 2003 00:20 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
doe ons en jezelf een plezier en bestudeer eerst effe de routes die gevlogen zijn en de standaard procedures voor het geval een vliegtuig van de geplande route afwijkt voordat je hier erg stomme opmerkingen gaat plaatsen..
quote:Ja man, wat jij wil...
Zoals korvee ?
Dit is het: Bush is ze liever kwijt dan rijk.Iedere soldaat minder in de USA komt Bush c.s. goed uit.
Bush zal er zoveel mogelijk terughalen hoor, ben maar niet bang...
dat ze daarna net zo worden genaaid als al die vietnam veteranen... is maar bijzaak...
maar wat jij er IEDERE post van maakt, gaat misschien over je eigen leven ofzow... want het komt redelijk frustie over...
quote:Oh, ik wist niet dat jij ook al een fan van mij was.
Op maandag 31 maart 2003 18:31 schreef RaVeDaVe het volgende:[..]maar wat jij er IEDERE post van maakt, gaat misschien over je eigen leven ofzow... want het komt redelijk frustie over...
dat komt omdat je sig voor elk wat wils bevat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |