abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9389399
Kom op zeg,strings uit? Wat is er nou lekkerder dan een lekker strak kontje kunnen zien en dan de bandjes lekker op de heupen zitten,vind ik echt wel geil om te zien gek. Denk dat de mensen hier die zeggen dat strings uit zijn,of een dikke kont hebben,of een vriendin hebben met een dikke reet.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_9389469
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:47 schreef masterdave het volgende:
Kom op zeg,strings uit? Wat is er nou lekkerder dan een lekker strak kontje kunnen zien en dan de bandjes lekker op de heupen zitten,vind ik echt wel geil om te zien gek. Denk dat de mensen hier die zeggen dat strings uit zijn,of een dikke kont hebben,of een vriendin hebben met een dikke reet.
of een vriendin die stelselmatig weigert strings te dragen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 26 maart 2003 @ 15:52:37 #53
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9389560
helemaal met bovenstaande heren eens!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  woensdag 26 maart 2003 @ 15:53:44 #54
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_9389591
wat maakt het uit of het in of uit is. als ze maar uit gaan
852002IWASTHERE
pi_9389668
quote:
wat maakt het uit of het in of uit is. als ze maar uit gaan
Zelfs DAT hoeft nog geeneens bij een string,wat wil je nog meer
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  woensdag 26 maart 2003 @ 16:12:13 #56
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_9390094
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:52 schreef Diggler het volgende:
3X hoera voor de string!

wat mij betreft lekker houden! iets anders staat toch niet onder een heupbroek ?

helemaal 3 x mee eens
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_9390126
Als je maar de juiste lingerie draagt onder je kleding...
wat maakt het dan uit of iets modieus is of niet?

Persoonlijk blijven bij mij de slipjes in de kast liggen, sinds ik de string heb ontdekt! In het begin even wennen... Ze zitten simpelweg mooier onder kleding. Ofwel, een noodzakelijk goed maar niet persé het meest sexy. Er is genoeg sexy lingerie te vinden met slipjes of boxers.

woensdag 26 maart 2003 @ 16:46:01 #58
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9390935
geen ondergoed is geiler
KippKoRN I love you!
  woensdag 26 maart 2003 @ 16:46:06 #59
39545 Defcon2
Licht Ontvlambaar
pi_9390937
quote:
quote:
of een vriendin die stelselmatig weigert strings te dragen
agree
meisjes in strings zijn mjam!
Right Back At You !!
pi_9390985
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:46 schreef NemesisDivina het volgende:
geen ondergoed is geiler
da's toch hetzelfde als 'string is uit'?
  woensdag 26 maart 2003 @ 16:48:38 #61
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9391017
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:47 schreef bixister het volgende:

[..]

da's toch hetzelfde als 'string is uit'?

mja op zich wel jah... *gaat boven Nemmie's nivo*
KippKoRN I love you!
  woensdag 26 maart 2003 @ 16:49:03 #62
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_9391029
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:46 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

wat zeg je? kan jij niet lezen?

ik zeg gewoon dat het er minder mooi uitziet, daar hebben we t toch over

slimmerd

Okay mooizo, is dat ook weer opgehelderd
We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_9391122
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:47 schreef masterdave het volgende:

Stem ik volledig mee in

pi_9391353
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:49 schreef Darkinforcer het volgende:

[..]

Okay mooizo, is dat ook weer opgehelderd

idd
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 26 maart 2003 @ 17:00:19 #65
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_9391367
strings zijn nog in, overal zie ik nog van die damens en meisjes lopen die ze nog dragen. Houden zo want ik kijk liever naar een mooie bil met een mooie string, dan zo wit groot ding om dat reet, dat is toch geen gezicht
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 26 maart 2003 @ 17:18:07 #66
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_9391776
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:45 schreef Byte_Me het volgende:
wat is dan in? oma-onderbroeken zeker, de retro-look.
Mag toch hopen van niet??

Als strings bij dames uit dreigen te raken, hoe denken jullie dat met onvervalste propaganda te kunnen voorkomen? Gevoelens van minderwaardigheid proberen op te wekken bij dames zonder string?

woensdag 26 maart 2003 @ 17:20:39 #67
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_9391838
Persoonlijk vind ik onder kleding een string mooier staan, maar zonder kleding vind ik een gewoon slipje mooier.
Some people are chicken, other people eat chicken
  woensdag 26 maart 2003 @ 17:41:40 #68
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_9392276

Een string achterstevoren dragen is in.

woensdag 26 maart 2003 @ 17:43:00 #69
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_9392306
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 17:41 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]

Een string achterstevoren dragen is in.

mooi fotoshop werk
852002IWASTHERE
pi_9393465
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:45 schreef heijx het volgende:Van die leuke damesboxers (of hotpants) zijn ook heel leuk om te zien hoor.
Ik heb 7 weken stage gelopen op een asiel. Dat was daar 'smorgens (als er nog geen klanten waren) je omkleden en ook weer aan t eind van de dag. Nou preuts ben ik niet, maar om daarzo in mijn string te gaan staan (ja er werkten ook mannen ) vond ik maar nix... Dus heb n berg (dames-)boxershorts ingekocht, en weet je, ze zitten nog lekker ook! En droeg daar (niet al te strak zittende) spijkerbroeken, kon best! Nu ga ik op schapenstage en die boxers gaan mooi mee, want je
houd er een lekkere warme kont in haha!!

Maar onder een strakke broek hoort toch echt wel een string hoor..
ps: ik vind gewone 'slipjes' niet eens meer lekker zitten, die randjes, bah

Grtx Ferret

woensdag 26 maart 2003 @ 19:36:22 #71
5673 heijx
Qui que boue
pi_9394693
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 18:43 schreef Ferret1983 het volgende:

[..]

Ik heb 7 weken stage gelopen op een asiel. Dat was daar 'smorgens (als er nog geen klanten waren) je omkleden en ook weer aan t eind van de dag. Nou preuts ben ik niet, maar om daarzo in mijn string te gaan staan (ja er werkten ook mannen ) vond ik maar nix... Dus heb n berg (dames-)boxershorts ingekocht, en weet je, ze zitten nog lekker ook! En droeg daar (niet al te strak zittende) spijkerbroeken, kon best! Nu ga ik op schapenstage en die boxers gaan mooi mee, want je

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_9395110
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:36 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

ehm, de meeste mensen die hier commentaar op leveren zijn mannen, en die bepalen niet wat een vrouw draagt toch?

verder zijn die strepen bij een slip in een broek gewoon heel vaak goed te zien, en dat is niet zo mooi

Toch heeft Aventura gelijk..........
Als jij(nou ja voor de dames dan....) een goed passende grotere slip koopt dan zie je die ook niet in een strakke broek.

Een goed passende slip zit namelijk goed om je kont heen, een te kleine slip gaat half op je kont zitten en daar krijg je dan die strepen van....

Zelf heb ik onder strakke heupbroeken eigenlijk bijna nooit een slip aan.
Een string komt eronderuit en nu mag dat wel helemaal mode zijn, maar ik vind het persoonlijk geen gezicht.
Grote slip komt er ook onderuit en zo'n groot vlak is nog erger als een string, dus dan maar in mijn blote billetjes in de broek.

Verder is het redelijk 50/50 verdeeld met string en grotere slips.
Ligt er een beetje aan hoe mijn pet staat...
In de ongesteldheidsperiode draag ik hele degelijke onderbroeken, van die sloggie achtige dingen die goed en stevig zitten.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_9395209
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 18:43 schreef Ferret1983 het volgende:

[..]

Maar onder een strakke broek hoort toch echt wel een string hoor..
ps: ik vind gewone 'slipjes' niet eens meer lekker zitten, die randjes, bah

Grtx Ferret

En geloof me, uit ervaring met schapenstage kan ik je zeggen dat je vast en zeker prijs zal stellen op een warme kont!!!!!!!!!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_9395354
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:55 schreef erodome het volgende:
En geloof me, uit ervaring met schapenstage kan ik je zeggen dat je vast en zeker prijs zal stellen op een warme kont!!!!!!!!!!!!!
Nou durf ik eigenlijk niet meer helemaal te vragen wat een schapenstage precies inhoudt .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_9395453
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 20:00 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nou durf ik eigenlijk niet meer helemaal te vragen wat een schapenstage precies inhoudt .

Als het hetzelfde is als bij mij(ik vermoed van wel) dan is het 17 dagen helpen lammeren bij een schapenboer.
Dit heb ik van school uit gedaan, het geeft les in geboortehulp, bij schapen is dat heel makkelijk omdat die in een korte tijd met z'n allen lammeren.
Het geeft een idee van wat je moet doen bij alle dieren als er probs zijn met geboorte's.

Ik heb zo'n 30 lammetjes gehaalt(de rest ging vanzelf, had geen hulp nodig).

Sorry voor het off-topic....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')