abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9386106
Ik heb nu bijna 4 en een half jaar met m'n vriendin.
Nu heeft ze een paar weken geleden in een dronken bui met een andere jongen gezoend. Voor hem had ze tot dat moment nooit gevoelens. Ik snap ook niet wat ze in hem ziet. Hij heeft nooit iets voor haar betekend.
Het gebeurde op maandag en ze biechtte het zaterdags op (we hebben elkaar doordeweeks niet gezien).
Ze was toen heel bang om mij kwijt te raken en hield van me en ga zo maar door. We hebben het weekend gewoon samen doorgebracht, maar het klopte niet voor mijn gevoel.
Ik wil haar absoluut niet kwijt. Ze had meer gevoelens voor hem dan voor mij. Hij was zo lief zegt ze. Nu vraag ik aan haar waarom hij liever is dan mij. Kon ze niet zeggen.
Ik was in het begin af en toe echt een lul en zeker niet lief. Maar dat is allemaal goed gekomen. Het ging sinds een half jaar eindelijk zoals we het echt allebei willen.
We hebben wel doordeweeks een aantal keer bij elkaar slapen, verder niets gebeurd. Moet er ook ff niet aan denken. Ze heeft de beslissing genomen om met mij verder te gaan.
Nu is ze daar niet zeker over omdat ze meer gevoelens heeft voor hem.

Afgelopen zaterdag heb ik haar mee uit eten genomen. Op haar kamer had ik op bed rozenblaadjes gelegd, een knuffel met een kaar in de handen. En op tafel een vaas met mooie rozen omgeven door een hart van waxinelichtjes. Ook had ik een cd gebrand met onze liedjes, en die speelde ik af op het moment dat ze de kamer opkwam.
Nadat we gegeten hadden zei ze dat ze zich beter voelde. Op haar kamer werd ze ontroerd door alles en vooral door onze muziek. Het leek de goeie kant op te gaan. DIt was het laatste wat ik nog voor haar kon doen.

Gisteravond kon ik haar niet bereiken en heb haar eindelijk om 4 uur 's nachts kunnen spreken. Ze wist het nog steeds niet. Het was eigenlijk alleen dat moment dat ze zich goed voelde. We hebben toen besloten om een tijdje uit elkaar te gaan.

Nou hoop ik niet dat ze dit als mogelijkheid aangrijpt om wat met hem te proberen. Dus heb ik er goed aan gedaan. We willen allebei nadenken.

Sorry voor dit lange verhaal maar het kan niet korter.

woensdag 26 maart 2003 @ 13:41:43 #2
51213 Powder
Wild & Innocent
pi_9386153
Misschien trekt het nieuwe en onbekende in die andere jongen haar aan. Als dat het geval is kan jij daar bar weinig aan veranderen. Je hebt haar laten weten dat je haar niet kwijt wil, wat kan je nog meer doen? Heel moeilijk, maar ik denk eigenlijk vrij weinig.

Hopelijk ziet ze in dat ze je niet kwijt wil. Sterkte!

WARNING: The consumption of alcohol may leave you to wonder what the hell happened to your bra.
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:45:14 #3
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_9386221
quote:
Tijdelijk uit. Een goed idee?
Het wordt nooit meer hoe het was
"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:46:26 #4
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_9386247
Uhm, sorry hoor, maar iets snap ik niet;

ZIJ gaat vreemd, en JIJ moet de boel lijmen met muziek, kaarsjes, rozen, etc. ?!?

Beetje vreemd, imho.

Maar ff over je vraag;
Een "pauze" in je relatie is meestal een slecht teken.
Wil je niet ontmoedigen ofzo, maar als je al nadenkt over een pauze, zit er toch al iets niet goed?

Het zal vooral aan haar liggen nu, het is niet vreemd dat men in een lange relatie op een gegeven moment twijfels krijgt. Nu is het alleen hopen dat ze de waarde inziet van "houden van" ten opzichte van "verliefd op". Verliefd duurt maar even, en om daarvoor een moeizaam opgebouwde relatie van meer dan 4 jaar op te geven... tja.

Is mij ook gebeurd, 4,5 jaar een relatie, al denken aan huisje/boompje/beestje en ineens was het over. Ze werd verliefd op een kroeg-eigenaar, en ik was een goner.

Maar ben er uiteindelijk beter uitgekomen hoor

pi_9386258
Het is ook het nieuwe wat haar aantrekt.
Ze zegt zelf heel eerlijk dat ze geen einde wil maken aan 4 en een half jaar. Ze weet ook dat het heel goed ging.
Haar gevoelens heeft ze voor hem, maar haar verstand zegt dat ze bij mij moet blijven. Puur om de zekerheid dat het goed ging.
Ook als ze over de toekomst praat, heeft ze het over ons.
Ze durft alleen de grote stap niet te nemen. Stel dat het na 2 maanden uit gaat tussen hun, dan is en mij en hem kwijt. Hij heeft ook gezegd dat ie zich schuldig zal voelen als het na twee maanden uit zou gaan tussen hun.
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:49:11 #6
13675 m24
Minds are like parachutes.
pi_9386297
ai....

Wat betekend voor jullie even uit elkaar? Elkaar even niet zien of de vrije jongen/meid uithangen in het cafe of de disco? Gewoon met haar afspreken wat je bedoelt want als zij inderdaad deze tijd gebruikt om anderen uit te proberen, dan is het voor jou straks heel moeilijk om haar weer terug te nemen onder het moto "die anderen waren toch niet zo leuk als ik dacht, jou ken ik, ik wil toch jou!" lijkt me niet echt fijn....

Dus of je werkt aan je huidige relatie of aan een nieuwe... niet allebei...

Maar luister niet naar mij ...... sterkte!

If a million people say a foolish thing, it is still a foolish thing.
Jacques Anatole Thibault (1844-1924)
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:49:28 #7
44691 Chevron
The lost art
pi_9386302
het beste is in deze gevallen altijd praten, maarja als ze dat telkens niet wil of de telefoon niet opneemt, zou ik een weekje wachten.

Als er na een week nog steeds niet gepraat kan worden, dan zou ik het maar opgeven.

PS: ik wil er even bij zeggen dat het wel een triest vrouwtje is, maak het dan gewoon uit met die jongen, of ga met hem door, maar ga niet zitten kussen met andere jongens terwijl je nog een vriendje hebt, en dan niet komen met het excuss ik ben dronken, want ze voelde kennelijk al langer wat voor hem.

The Willow knows what the storm does not: that the power to endure harm outlives the power to inflict it.
pi_9386320
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:38 schreef _Flea_ het volgende:
Verhaal
Ik weet niet of dit de juiste oplossing is voor je relatie maar ik zie ook geen andere oplossing. Je kunt gewoon nix meer eraan doen denk ik je hebt je al van je beste kant laten zien met die kaart en die muziek en zo. Misschien beseft ze na een tijdje dat ze je mist of zo ik hoop het teminste voor je ikzelf moet het nog maar eerst eens 4 jaar volhouden.

Succes ermee hoop dat het allemaal goed komt...

-
pi_9386360
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:46 schreef PhaE het volgende:

Het zal vooral aan haar liggen nu, het is niet vreemd dat men in een lange relatie op een gegeven moment twijfels krijgt. Nu is het alleen hopen dat ze de waarde inziet van "houden van" ten opzichte van "verliefd op". Verliefd duurt maar even, en om daarvoor een moeizaam opgebouwde relatie van meer dan 4 jaar op te geven... tja.

Het gekke is dat we de laatste tijd weer lekker verliefd op elkaar waren. Ik hoop dat ze haar egoistische "ik" gaat volgen. Dat ze kiest voor de zekerheid. Maar dit gaat heel moeilijk worden. Komend weekend zie ik haar weer en hoop ik dat ze goed nieuws heeft.

En waar ik helemaal van baal is dat ze verliefd is op een gozer die 2 keer zo dik is als mij. Maar ja dat zal wel persoonlijk zijn.

woensdag 26 maart 2003 @ 13:52:31 #10
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_9386371
Dus die pauze is dan alleen bedoelt zodat zij kan gaan rotzooien met die gozer?
En als het dan nix is,kan ze terug naar jou?
Klinkt mij beetje beroerd in de oren.
Lijkt een beetje alsof ze jou (onbewust? bewust?) aan het lijntje houdt.
Maar die gozer is dus een bekende van je?
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:53:46 #11
13675 m24
Minds are like parachutes.
pi_9386403
oh....

en euhh het ligt niet aan jou.... het nieuwe heeft altijd iets spannends en dus heel veel aantrekkingskracht.... dat zal er altijd zijn.... zij moet een keus willen maken en als ze dat niet wilt dan moet jij je conclusies trekken....

en euhh, uiteidenlijk blijkt hij net zo'n lul als jij dus over 4 jaar kan ze weer opnieuw beginnen...... c'est la vie

If a million people say a foolish thing, it is still a foolish thing.
Jacques Anatole Thibault (1844-1924)
pi_9386492
oei das naar zeg, ik kan me er echt alles bij voorstellen, als ik zoiets zou hebben dan zou ik zelf er een punt achter zetten en toch proberen zelf verder te gaan met je leven hoe erg dat ook lijkt. Het is beter dat je er nu achter komt dat ze zo is dan wanneer jullie 20 jaar getrouwd zijn en kinderen hebben.

dus ja het is erg maar tis haar schuld, ik zou iemand anders zoeken.

veel succes alvast, sterkte jongen

Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
  woensdag 26 maart 2003 @ 14:01:38 #13
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_9386568
hm das volges mij een af lopende zaak dude kut voor je
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_9386584
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:46 schreef PhaE het volgende:
ZIJ gaat vreemd, en JIJ moet de boel lijmen met muziek, kaarsjes, rozen, etc. ?!?
Dat snap ik inderdaad ook niet.
Zij moet laten zien dat ze nog met je verder wil, niet jij.
Je moet nu tegen haar zeggen dat als ze in jullie 'rust' periode iets met die ander begint ipv te 'rusten' en na te denken, dat het dan absoluut over is.
Laat je niet aan het lijntje houden, ook al is het al 4 jaar aan.
pi_9386653
O jee, wat een k**situatie zeg! Ik denk dat dit wel de juiste oplossing is. Je kunt niet anders. Je hebt je best gedaan en je al enorm uitgeslooft, terwijl zij in dit geval de vreemdganger is. En dat is nog niet eens het allerergste, nee het allerergste is dat ze meer voor die jongen voelt dan voor jou. En natuurlijk komt dat omdat hij gewoon spannend en nieuw is, maar misschien heb je geluk en komt ze daar zelf snel genoeg achter. Maar dan is het natuurlijk de vraag of je haar dan nog wel terug wilt. Sterkte!
The sky is unlimited!
pi_9386668
Het is geen bekende van me. Maar weet wel wie het is. Ze woont nu in een personeelsflat wegens haar stage.
Ze weet zelf ook dat alcohol geen excuus is. Ik geloof wel dat ze eerlijk is als ze zegt dat ze me mistte, alcohol, aandacht. De rest is history.
Heb haar gevraagd of ze de tijd gebruikt om na te denken en niet om iets met hem te proberen. Want dan kap ik er gelijk mee.
pi_9386751
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:45 schreef David_Aames het volgende:
Mee eens
pi_9386766
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:02 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Dat snap ik inderdaad ook niet.
Zij moet laten zien dat ze nog met je verder wil, niet jij.
Je moet nu tegen haar zeggen dat als ze in jullie 'rust' periode iets met die ander begint ipv te 'rusten' en na te denken, dat het dan absoluut over is.
Laat je niet aan het lijntje houden, ook al is het al 4 jaar aan.

Ok, ik snap wat je bedoelt. Maar het was mijn manier om haar te overtuigen van haar keuze voor mij. Eerder die week had ze aangegeven met mij verder te willen.
Ze vind het heel moeilijk. Ik hoop dat het goed komt, want ik voel me de laatste tijd zo ziek als een hond.

Lucht trouwens wel op om hier even m'n gal te spuwen. Thnx lads.

pi_9386800
Kijk ik weet dat ik geen keuzes kan maken voor jou, maar toch wil ik zeggen wat ik in zo'n situatie gedaan zou hebben ...
Zou dit echt in een dronke bui geweest zijn, zou hij dan wel zo lief zijn als ze nu zegt? Is het het wel waard om een relatie te hebben met iemand die in een dronke bui met andere zoent? Al ben ik nog zo bezopen, ik weet precies wat ik doe ...
Als je al 4,5 jaar wat hebt met iemand, en dan in een droke bui met iemand anders zoent? Sorry, al ben ik nog zo verliefd, niemand naait mij, en ik zou echt over me gevoel voor haar heen stappen, en haar de deur wijzen ....

Ik wens je veel sterkte toe, want volgens mij kun je dat wel gebruiken ...

pi_9386825
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:05 schreef _Flea_ het volgende:
Heb haar gevraagd of ze de tijd gebruikt om na te denken en niet om iets met hem te proberen. Want dan kap ik er gelijk mee.
Groot gelijk, laat haar maar weten wat ze kan verwachten.
4 jaar relatie is niet niks en daarin groei je naar elkaar toe of juist uit elkaar.
Dat moet je goed beseffen.
pi_9386868
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:45 schreef David_Aames het volgende:

[..]

Niet mee eens! Als jullie het samen willen kan het altijd weer goed komen. Voorwaarde is dat jullie dan echt voor elkaar moeten gaan. En zij die jongen totaal moet vergeten.
The sky is unlimited!
pi_9386938
Ik vraag haar ook waarom hij liever is dan ik ben. Dat weet ze niet. Voor mij lijkt me de keuze dan duidelijk.
Iemand troosten is natuurlijk lief. Maar dat kan iedereen zijn.
Ik voel me ook genaaid. Maar ik weet het zelf ook niet meer. Raak ook in de war van de adviezen hier. Weet dat ze goed bedoeld zijn.

Ze kan gewoon niet aangeven waarom hij liever is.
Ik wil niet zeggen dat ik knap ben maar zie er beter uit. Slanker (2x), kleed me beter etc. Vroeger kleedde ik me anders dan nu. Nu is het veel beter, maar dat komt ook door haar. Nee, het gaat om het innerlijk zegt ze dan.

pi_9386949
quote:
Niet mee eens! Als jullie het samen willen kan het altijd weer goed komen. Voorwaarde is dat jullie dan echt voor elkaar moeten gaan. En zij die jongen totaal moet vergeten.
daar ben ik het dan weer niet mee eens, als ieamnd vreemd is gegaan dan blijf je daar altijd aan denken en kun je haar NOOIT meer vertrouwen
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
  woensdag 26 maart 2003 @ 14:17:25 #24
39445 abUser
ik moet jou niet
pi_9386970
4 jaar is lang...
zij riskeerde dat door met iemand anders te zoenen, welke garantie heb jij dat het niet nog een keer gebeurt (en of hte dan bij zoenen blijft) begrijp me niet verkeerd, maar iemand die 4 jaar op het spel zet gaat in mijn achting toch wel hard omlaag. persoonlijk had ik er niet goed mee overweg gekunt. is ze het waard?
ik sta op mijn strepen, als je daar niet tegen kan dan ga je maar ergens anders gaan stoepkrijten.
pi_9386993
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:13 schreef Skylar het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Ik heb aangegeven een stapje terug te willen doen en dan de stijgende lijn die we hiervoor hadden (want het ging echt super en dat weet ze ook) doortrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')