abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9386091
Soms als ik een kutopmerking van een vriend/in krijg, kan ik daar soms dagen van van slag zijn. Daar kan ik dan heel lang overnadenken en helemaal als ik niet lekker in mijn vel zit. Ik heb het helemaal als zo'n opmerking in mijn ogen totaal onterecht is, terwijl ik dan gewoon moet denken "krijg de klere maar". Meestal wil ik toch wel aardig gevonden worden en als ik merk dat iemand me niet leuk vindt, dan kan ik daar best mee zitten. Eigenlijk is het erg stom, want je kunt natuurlijk niet verwachten dat de hele wereld je leuk vindt. Zou ook niet echt gezond zijn. Hebben jullie dit nou ook? Of ben ik gewoon een teer zieltje.
The sky is unlimited!
pi_9386120
Vroeger had ik dat wel af en toe maar nu helemaal niet meer.
Ze mogen me of ze mogen me niet klaar.

BlaBlaBla
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:39:22 #3
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_9386128
nog nooit last van gehad...mensen wel van mij
[<knip Censuur op Fok!>]
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:39:29 #4
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_9386130
Als mijn vrienden iets kwetsends zouden zeggen, zou het wel even in mijn hoofd door blijven "malen" ja.

Maar als een (relatief) "vreemde" dat zou doen, trek ik me er niet zo veel (lees: meestal niets) van aan. Heb ik wel geleerd in de loop der tijd!

Smell the flowers while you can....
pi_9386143
Ik had dat ook altijd op precies dezelfde manier, maar op het een of andere moment was het weg. Het kan me niet meer zo heel veel interesseren wat mensen van me denken. Zolang mijn vrienden maar goed met me overweg kunnen.
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:41:08 #6
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_9386146
ach je moet maar zo denken, niet iedereen kan me en hoeft me aardig te vinden.Maar een kut opmerking van je vriendin of vriend is natuurlijk wel ff slikken....
We Are Borg, Resistance Is Futile!
  Moderator woensdag 26 maart 2003 @ 13:41:19 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_9386150
Aarghh, ik zie steeds weer nieuwe dingen waar ik op wil reageren. Tja, ik denk dat het wel uitmaakt wie iets zegt over je. Kijk als een iemand die heel dicht bij me staat een kutopmerking maakt, dan raakt me dat wel. Doet een willekeurige vreemde dat, dan maakt me dat niets uit. Ligt er ook aan wat voor opmerking het is, waar ie over gaat en zo.

Zo, nu ga ik echt echt echt weer aan t werk.

*internet explorer dichtklikt*

Breitling - Instruments for Professionals
pi_9386160
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:39 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Als mijn vrienden iets kwetsends zouden zeggen, zou het wel even in mijn hoofd door blijven "malen" ja.

Maar als een (relatief) "vreemde" dat zou doen, trek ik me er niet zo veel (lees: meestal niets) van aan. Heb ik wel geleerd in de loop der tijd!

idd alleen de mensen waar ik iets om geef vind ik wel belangrijk
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:42:16 #9
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_9386164
Niet meer, jarenlang wel gehad wat mensen allemaal wel niet van mij dachten en ook op werk, mogen ze me wel en als ze me negeren ligt dat dan aan mij etccc...etc.....etc...... Altijd erg onzeker geweest en deels lag dat aan gebeurtenissen in mijn leven!

Nu ben ik over het algemeen zeker van mezelf en ik trek het me niet veel meer aan, zeker niet als het onbekende mensen zijn.... ik zou het eerder hebben bij dierbaren van me

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:42:35 #10
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_9386171
Dat kan me nu echt helemaal niks meer schelen!
Ik heb me daar vroeger erg druk om gemaakt, is toen zelfs een beetje uit de hand gelopen....maar nu interesseerd het me gewoon niet.
Als ik me maar prettig voel!
Life suxx, deal with it!
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:42:37 #11
50300 CIXX
Rotterdam
pi_9386173
alleen as me fam., vriendin, of vrienden zoiets zeggen ... anders : krijg de ****** maar!
Hardcore is my life, is my style!
pi_9386180
Opzich vind ik het wel belangrijk wat anderen van mij denken, maar hoe ouder je wordt hoe minder het gaat tellen .toen ik 16 was had ik er meer last van ..dan nu ik 23 ben ..heb ik zoiets van ..neem me maar lekker zoals ik ben ..en als je het niet leuk vindt ..nou rot dan maar lekker op toch. Je leeft om te leven ..en niet om je druk te maken over wie wat van je vindt toch..
Ach Flikker toch op........
pi_9386184
niemand vindt een rotopmerking leuk maar als die gewoon onterecht is, moet je er niet teveel over nadenken! denk maar aan wat die kerel/vrouw als mankementen heeft, en lekker in je knuistje lachen erom

verder áls die wel gelijk heeft...so be it. iedereen heeft zijn voor- en nadelen, en als je dat nadeel opeens erg vindt, kan je er toch wat aan veranderen als dat mogelijk is? als dat niet mogelijk is, met bijvoorbeeld uiterlijk ofzo, dan vind ik dat die persoon niet eens het recht van spreken heeft over jou uiterlijk, alsof diegene perfect is

maar succes met het verwerken van de klote opmerking

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:43:44 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_9386192
Ik trek me dat altijd heel erg aan... Dat zit nou eenmaal in me... Soms is dat best vervelend. Gelukkig gaat het nu al een stuk beter en kan ik gewoon in mezelf denken dat het onzin is wat ze zeggen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_9386227
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:41 schreef CoolGuy het volgende:
Aarghh, ik zie steeds weer nieuwe dingen waar ik op wil reageren. Tja, ik denk dat het wel uitmaakt wie iets zegt over je. Kijk als een iemand die heel dicht bij me staat een kutopmerking maakt, dan raakt me dat wel. Doet een willekeurige vreemde dat, dan maakt me dat niets uit. Ligt er ook aan wat voor opmerking het is, waar ie over gaat en zo.

Zo, nu ga ik echt echt echt weer aan t werk.

*internet explorer dichtklikt*

Ja, precies. Ik vind het niet zo erg als ik van een vreemde een kutopmerking krijg. Het zijn meer de opmerkingen van vrienden en kennissen waar ik zo lang over blijf nadenken. Daar blijf ik over malen dus.
The sky is unlimited!
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:45:39 #16
51213 Powder
Wild & Innocent
pi_9386231
Het scheelt wie het zegt, waarover het gaat en hoe ik me op dat moment voel. Van mensen die ik niet goed ken, en hun mij dus ook niet, trek ik me vrij weinig aan. Van bekenden of dierbaren trek ik me commentaar veel eerder aan.

Niet iedereen kan je leuk/lief/aardig vinden.

WARNING: The consumption of alcohol may leave you to wonder what the hell happened to your bra.
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:46:13 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9386243
Vroeger trok ik me dat wel heel erg aan, opmerkingen van anderen. Nu totaal niet meer, ik kan het allemaal wat beter relativeren. Meestal denk ik: en wie ben JIJ dan wel niet, om dit tegen mij kunnen zeggen/over mij te denken.
pi_9386254
Alleen van mensen die dicht bij me staan.

Voor de rest zal het me een rotzorg zijn.

pi_9386289
Nee. Er zijn altijd wel mensen die je niet mogen, gewoon omdat je bent wie je bent. Jammer dan. Er zijn ook zat mensen die ik niet mag om dezelfde reden. Je daar druk om maken is tijdverspilling.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_9386311
Alleen als het gezegd wordt door mensen waar ik belang aan hecht, zoals sommige familieleden (ouders/oma), of hele goeie vrienden, verder schuif ik het net zo hard weer van me af.
pi_9386329
zal mij totaal aan mijn reet roesten . .wat een ander denkt !
Religion : Mankind's worst invention !
pi_9386380
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:50 schreef Flierp het volgende:
zal mij totaal aan mijn reet roesten . .wat een ander denkt !
mij aan m'n dikke ballen...

(dat telt niet voor mensen die me nauw aan het hart liggen, maar die hebben eigenlijk al geen kutopmerkingen te maken)

woensdag 26 maart 2003 @ 13:55:15 #23
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_9386433
Als je je daar druk over maakt... Wat heb je eraan nee, hoor, maakt mij niet uit, zal er misschien wel over nadenken maar verders neee
And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
pi_9386699
Nee

Ps: je weet zowieso toch niet wat anderen van jou denken, je kan ze enkel voor de kop kijken, niet erin

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_9387011
Laat het meestal niet zo merken. Trek mn schouders op en zeg meestal iets van, ja en dan? oid. Maar diep van binnen tsjah voel je het toch wel erg hard aan komen als je het ook nog eens hoort van je vrienden. "Van je vrienden moet je het hebben."
En inderdaad trek ik me er wel veel van aan. Sommige personen dan niet maar als echt een close friend een iets mindere opmerking tegenover mij zou maken, zou het me wel degelijk raken, al laat ik het niet merken. Blijft ook dagen, weken, maanden lang door mn hoofd dollen (ligt eraan wat voor opmerking het was ) Ach ja .. it sucks
pi_9387034
mja ik heb dit ook wel eigenlijk maar niet zo erg, als mensen mij niet mogen dan probeer ik aardig te doen helpt dat niet dan ben ik net een duivel en dan zorg ik ook dat ze weten dat ik hun niet mag zeg maar
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
  woensdag 26 maart 2003 @ 14:20:27 #27
39445 abUser
ik moet jou niet
pi_9387043
nope, iedereen kan me rug op, behalve familie en vriendin
ik sta op mijn strepen, als je daar niet tegen kan dan ga je maar ergens anders gaan stoepkrijten.
  woensdag 26 maart 2003 @ 14:22:15 #28
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9387080
Ligt er aan wie het is. Meestal trek ik me er geen donder van aan. Er zijn ook mensen die er dan voor zorgen dat ik dagen van slag ben.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_9387132
Nee, laat me gemoedstoestand niet bepalen door wat anderen van mij vinden.
  woensdag 26 maart 2003 @ 14:25:29 #30
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9387153
ligt er aan, of ik graag heb dat die persoon mij leuk vindt...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_9387169
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:37 schreef Skylar het volgende:
Of ben ik gewoon een teer zieltje.
nogal ja
pi_9387215
Ik probeer me er niets van aan te trekken.
Gewone feedback kan ik wel waarderen.
Mensen die kutopmerkingen plaatsen, blijk ik met mijn blik vaak al terecht te wijzen, en ik heb de neiging snel in verdediging te gaan dan.
Mensen die 1 keer een kutopmerking plaatsen.. hebben het bij mij vaak voorgoed verpest.
( Behalve als het familie of mijn vriend mocht zijn )
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_9387227
ik trek het me heel erg aan wat anderen van mij denken.. terwijl ik dat eigenlijk niet wil... maar als ik weet dat iemand me irritant vind ofzow, kannik daar heel erg verdrietig van worden, want ik doe gewoon mijn best om aardig te zijn..
ik heb al heel vaak tegen mezelf gezegd: trek het je niet aan, ze kennen je niet, en wees toch es g*dverd*mme jezelf.. maar et lukt me niet echt..
en ik ga heel erg snel in de verdediging, als ik alleen al denk dat iemand me niet aardig vind/ irritant vind.. dat moettik ook es laten denk ik..
pi_9387245
Alleen als ze het ook kunnen onderbouwen. Losse flodders hebben we niets aan en bovendien moeten zij zich meer zorgen maken over wat ik over hen denk
pi_9387436
Ik kan er ook niet tegen als iemand iets onaardigs tegen/over mij zegt.. Idd ook dagenlang van slag Zelfs als iemand die ik niet aardig vind en nooit mee omga iets over mij zegt vind ik dat erg.. Wil dat iedereen mij aardig vind denkik mja ben aant proberen te veranderen
pi_9388269
In de puberteit had ik er wel last van, erg veel zelfs. Zo erg zelfs dat ik b.v. niet met een bepaald meisje iets nam omdat een bekende ofzo haar niks vond terwijl ik haar wel leuk vond. Nu boeit het me allemaal vrij weinig, ben tevreden met wie ik ben.
pi_9389218
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:29 schreef Jory het volgende:
ik trek het me heel erg aan wat anderen van mij denken.. terwijl ik dat eigenlijk niet wil... maar als ik weet dat iemand me irritant vind ofzow, kannik daar heel erg verdrietig van worden, want ik doe gewoon mijn best om aardig te zijn..
ik heb al heel vaak tegen mezelf gezegd: trek het je niet aan, ze kennen je niet, en wees toch es g*dverd*mme jezelf.. maar et lukt me niet echt..
en ik ga heel erg snel in de verdediging, als ik alleen al denk dat iemand me niet aardig vind/ irritant vind.. dat moettik ook es laten denk ik..
je moet echt niet zo je best doen om aardig te zijn hoor, daar heb ik juist het meeste hekel aan...van die schijnheilig aardig en blije mensen die alles interessant en leuk vinden wat je zegt, zo duidelijk dat ze dan niet hunzelf zijn, want ik ben niet interessant en leuk

eens bot doen tegen iemand kan geen kwaad hoor, t leven is nou eenmaal hard

pi_9389475
Kan me aan mijn anus oxyderen zogezegd Van mensen om wie ik geef wil ik me nog wel eens wat aantrekken, maar ik heb lang geleden geleerd dat je dat van vreemden maar beter niet kan doen
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_9389515
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:49 schreef poebeertjuh het volgende:
Kan me aan mijn anus oxyderen zogezegd Van mensen om wie ik geef wil ik me nog wel eens wat aantrekken, maar ik heb lang geleden geleerd dat je dat van vreemden maar beter niet kan doen
lang geleden...toen je nog jong was
pi_9393793
Tja, Als iemand van mijn goede vrienden echt zegt dat ik iets doe dat echt niet kan dan luister ik daar naar en zal dan probere om daar iets aan te doen tenzij ik zelf vind dat dit onterecht is ofzo.... maar normaal moet je zelf ook wel inzien als je iets verkeerd doet of niet.
Would You Try And Stay For The Rest Of Your Days?
pi_9393900
Weet je ik ben daar heel dubbel in, ik kom heel erg over naar buiten toe alsof het me niets doet maar van binnen vind ik het vaak erger.
Ik doe vaak mijn eigen zin en daardoor juist vaak mikpunt van roddels , maar als het dan betreft van mensen die ik belangrijk vind dan trek ik me er zeker wat van aan al zou ik het zeker niet laten merken.
We are the weirdo's mr - The Craft
  woensdag 26 maart 2003 @ 19:38:58 #42
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_9394755
Ligt er bij mij idd ook aan wie het zegt,
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_9395032
Sorry dat ik t soms over je (te) lange haren, ongelijke oren, neusharen, enz enz heb (hmm kan even niet meer bedenken...)

Maar t is wel lief bedoeld hoor

Idd, t is wie het zegt, maar ik kan er altijd maar slecht tegen
Grtx

pi_9395112
Ik trek me alleen iets aan van goedbedoelde opmerkingen.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  woensdag 26 maart 2003 @ 19:57:06 #45
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_9395237
Mijn vrienden zijn geweldig in lullige opmerkingen maken. Toch bedoelen ze dat nooit onaardig, het is meer als soort van spelletje, om te kijken of iemand anders over de onaardige opmerking heen komt. We kunnen dat ook allemaal goed van elkaar hebben, op de een of andere manier. Als er dan ECHT iets onaardigs tegen me gezegd word, heb ik dat ook meestal wel verdient.

Kortom, ik trek mij er weinig van aan. Maar dat is eigenlijk mijn hele leven al zo geweest .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_9395838
Meestal doet het me niet veel wat anderen van me denken... Maarja soms raakt iets je toch... gelukkig kan ik het wel goed weer van me af zetten. En als anderen iets vervelends tegen of over me zeggen, word ik er soms juist wel sterker van... ik weet niet wat het is, het is een gevoel dat me kracht geeft... Terwijl het er 'vroeger' voor zorgde dat ik in m'n schulp kroop.
  woensdag 26 maart 2003 @ 20:26:34 #47
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9395893
Natuurlijk doet het wel pijn dat ik regelmatig door mensen van school (lees: 80% van wat er op mijn school zit) uitgescholden wordt voor "kanker-gohtic" ofzow.. maar verder trek ik me er nooit veel van aan... ben het wel gewend zo ongeveer.. terwijl mijn vrienden nog wel eens zin hebben om die mensen de andere wereld in te slaan..
KippKoRN I love you!
pi_9395944
Kritische opmerkingen, k-topmerkingen, whatever gaan vaak door merg en been. Alleen is gebleken dat ik dat aan de buitenkant niet laat merken. Wat ook nogal vervelend is voor degene die hem plaatst want ik kom daardoor eerder als een ijskast over dan wat anders. Terwijl het zeurt en schuurt van binnen. Word meestal erg stil na zoiets of probeer er lollig over te doen. Erg irritante eigenschap, maar we werken eraan.

Kan me niks voorstellen bij "het zal me aan mijn reet roesten" houding. Ik trek het me veel te veel aan, maar toch. Is wel goed voor je eigen empathie. Hoor het ook vrij goed als ik zelf een klote-opmerking maak. En dat doe ik ook vaak zat hoor.

Voetbal?
pi_9396047
ik probeer me zo min mogelijk aan te trekken van wat mensen over mij denken...ja ik ben nou eenmaal zoals ik ben...klaar uit...
alleen wil dat lang niet zo vaak als ik wil....
  woensdag 26 maart 2003 @ 20:40:14 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_9396113
Ja best wel. Gelukkig ben ik een erg toffe gozer, dus worden er niet zoveel (gemeende) rotopmerkingen gemaakt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_9397649
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:37 schreef Skylar het volgende:
Soms als ik een kutopmerking van een vriend/in krijg, kan ik daar soms dagen van van slag zijn. Daar kan ik dan heel lang overnadenken en helemaal als ik niet lekker in mijn vel zit. Ik heb het helemaal als zo'n opmerking in mijn ogen totaal onterecht is, terwijl ik dan gewoon moet denken "krijg de klere maar". Meestal wil ik toch wel aardig gevonden worden en als ik merk dat iemand me niet leuk vindt, dan kan ik daar best mee zitten. Eigenlijk is het erg stom, want je kunt natuurlijk niet verwachten dat de hele wereld je leuk vindt. Zou ook niet echt gezond zijn. Hebben jullie dit nou ook? Of ben ik gewoon een teer zieltje.
Misschien ben je gewoon onzeker over jezelf..
pi_9397747
kom zelf uit een gehucht waar iedereen elkaar kent, en geroddelt word in een tempo sneller dan cnn de oorlog in irak kan volgen.
ik trek me er niks van aan. ik doe gekke dingen zeg idiote dingen. het gaat erom dat je je er goed bj voelt wie je bent en wat je doet en niet dat je tegen je zin achter een groep/gewoontes aangaat lopen.
pi_9398073
Ik heb er schijt aan bij onbekenden/bekenden (geen vrienden), maar echte vrienden maken geen lullig bedoelde kutopmerkingen!
pi_9398279
In mijn tienerjaren was ik verschrikkelijk onzeker, als iemand wat verkeerds zei dan zat ik daar echt verschrikkelijk mee.....

Iemand kon me echt met een paar woorden in een dip krijgen, ik had dan gelijk het gevoel dat niemand me leuk vond enz. enz. enz.

Later ben ik sterker in mijzelf gaan staan en ben ik me gaan realiseren dat mijn zelfbeeld niet van andere afhangt, maar dat het totaal bij mij ligt.

Als nu een vreemde een rotopmerking maakt dan glimlach ik erom, over het algemeen proberen mensen die je niet kent en die je naar beneden proberen te halen hun eigen onzekerheden te verbergen.

Als iemand die me na staat een rotopmerking maakt dan denk ik erover na of er niet perongelijk een kern van waarheid in zit....

Maar echt raken doet het me niet meer, natuurlijk is het niet altijd helemaal zo, voel ik me rot dan komen rotopmerkingen harder aan, dan kan het best wel eens pijn doen.

Al met al heb ik vrede met mezelf en wat ik ben, ik ben niet perfect, maar streef daar ook niet meer naar, ik kan het niet iedereen naar de zin maken, ook daar streef ik niet meer naar.
Die tijd hebben we gehad, ik werd er niet gelukkiger op, pas toen ik mezelf was werd ik gelukkig.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_9399079
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:50 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

lang geleden...toen je nog jong was

Gehehe mijn leven lijkt echt al een eeuwigheid te duren joh
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_9400146
Ja, helaas wel
Ik wil graag dat iedereen me mag, maar dat kan gewoon niet.
pi_9403945
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:36 schreef Marissssie het volgende:

[..]

Dat denk ik ook...
vroeger zat ik wel eens te piekeren over hoe mensen over me dachten.. Nu denk ik gewoon schijt aan hebben... En als sommige mensen nare opmerkingen naar jou maken dan hoeft het niet altijd iets negatiefs te zijn....en als het negatief is...Kijk eens of het gegrond is? ZO niet SCHIJT
pi_9404098
vrienden zeggen dat niet.
Lambo of Rekt
pi_9404278
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 08:36 schreef EggsTC het volgende:
vrienden zeggen dat niet.
tuurlijk maken ook vrienden wel eens dat soort opmerkingen!

bijvoorbeeld je bent wat dikker geworden, en iemand merkt dat op...dan kan jij je helemaal naar voelen, gewoon omdat je erachter komt dat je niet de enige bent die het ziet

vrienden moet je wel alles tegen kunnen zeggen vind ik, zowel positief als negatief...tuurlijk als het puur bedoeld is om je onderuit te halen, dan zijn het geen vrienden, maar dat kan iedereen wel ruiken

quote:
Op woensdag 26 maart 2003 22:16 schreef poebeertjuh het volgende:

[..]

Gehehe mijn leven lijkt echt al een eeuwigheid te duren joh

die van mij gaat juist zo snel
pi_9404363
Nee. zal mij een biet wezen.
pi_9404369
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:39 schreef armageddon1981 het volgende:
kom zelf uit een gehucht waar iedereen elkaar kent, en geroddelt word in een tempo sneller dan cnn de oorlog in irak kan volgen.
ik trek me er niks van aan. ik doe gekke dingen zeg idiote dingen. het gaat erom dat je je er goed bj voelt wie je bent en wat je doet en niet dat je tegen je zin achter een groep/gewoontes aangaat lopen.
pi_9404543
Zoals eerder gezegd, het hangt er vanaf over wie het gaat. Werkgevers en collega's daar trek ik me bijvoorbeeld wel van aan wat zij van me denken. Ik hoop dat ze me zijn als een noeste (Sorry, maar ik moest dit woord gewoon even gebruiken. Staat in mijn woorddagtop5 van vandaag ) werker. En als dat ongunstig is probeer je dat te verbeteren. Ook van mijn vrienden en familie trek ik me aan wat ze zeggen, omdat ik weet dat zij het goed bedoelen en ik er misschien iets mee kan.

Als echter iemand die mij totaal niet kent een verkeerd beeld van mij heeft, dan boeit me dat niet. Dat verandert wel als diegene mij leert kennen. Als diegene daar de moeite niet voor wil nemen dan is hij/zij de moeite van het omkijken niet waard.

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  donderdag 27 maart 2003 @ 09:16:53 #63
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_9404557
Ja, als het bekenden zijn wel ja, als ik 1 opmerking niet echt kan waarderen ben ik al meteen van slag, dat ligt er idd aan hoe ik in m'n vel zit

Ook als ik zelfs weet dat het een grapje is, kan ik t me aantrekken, dan denk ik bij mezelf: goh maak ik zon indruk op anderen ofzo?
heel vervelend maar ik weet niet wat ik er aan kan veranderen

[Dit bericht is gewijzigd door Sinaasappel op 27-03-2003 09:33]

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_9405885
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:36 schreef Marissssie het volgende:

[..]

Ja, maar ik weet niet waar dat vandaan komt. Ik heb namelijk helemaal niets te klagen. Heb alles wat m'n hartje begeert en zie er ook niet echt slecht uit. Het enige wat ik kan bedenken waar het misschien vandaan kan komen is: Dat ik in alles te perfectionistisch ben en te beschermt ben opgevoed.
The sky is unlimited!
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:10:55 #65
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_9406589
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:32 schreef Skylar het volgende:

[..]

Ja, maar ik weet niet waar dat vandaan komt. Ik heb namelijk helemaal niets te klagen. Heb alles wat m'n hartje begeert en zie er ook niet echt slecht uit. Het enige wat ik kan bedenken waar het misschien vandaan kan komen is: Dat ik in alles te perfectionistisch ben en te beschermt ben opgevoed.

volgens mij heeft iedereen er wel last van, en ik zou niet weten wat je ertegen kunt doen,
op school enzo kreeg ik ook altijd te horen dat ik moet leren met kritiek om te gaan, maar hoe vertellen ze er niet bij
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_9412363
Van goede vrienden en vriendinnen kan het me wel degelijk iets schelen. Van onbekenden of mensen waar ik niet bevriend mee ben zal het me een rotzorg wezen.
pi_9413527
Opmerkingen van echte vrienden boeien me niet zo. Dan heb ik zoiets van jah het zal wel??
Maar als ik op straat loop, op school ben of waar dan ook en mensen die me abslouut niet of nauwelijks kennen en ik een kutopmerking naar me toe geslingerd krijg dan voel ik me dus echt zwaar kut, vooral omdat het vaak gebeurd en het gewoon niet leuk is!! Dan heb ik zoiets van waarom? om stoer te zijn? Om hoe ik er uit zie of whatever??
Heb dan het gevoel dat ik gewoon fout ben ofzo
  donderdag 27 maart 2003 @ 16:48:34 #68
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_9413546
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:49 schreef Ferret1983 het volgende:
Sorry dat ik t soms over je (te) lange haren, ongelijke oren, neusharen, enz enz heb (hmm kan even niet meer bedenken...)

Maar t is wel lief bedoeld hoor

Grtx

je vergeet OA mn wenkbrauwen
Ik weer dat t lief bedoeld is

en jij mag alles tegen me zeggen....

Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_9414535
Ik trek me heel weinig aan van wat anderen van mij denken of over mij zeggen. Niet iedereen kan jou aardig vinden. Het is belangrijk dat je gewoon jezelf blijft, want een rol spelen hou je nooit vol.

Je moet je ook niet te veel aantrekken van opmerkingen van anderen.
This is me, just learn to live with it.

donderdag 27 maart 2003 @ 18:20:16 #70
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_9415134
Weet je wat het vaak ook een beetje is? Sommige mensen die een nare opmerking maken hebben dat niet eens door dat het zo hard aankomt bij de ander. Natuurlijk zouden ze beter moeten weten.. maar er zijn nu eenmaal mensen die er niet bij nadenken wat voor effect het op een persoon kan hebben. Zeker als het een vriend(in) of familielid is die nare dingen zegt.. komt het hard aan.

Je kunt je dan 'groot' houden en doen of het je niet raakt. Maar natuurlijk raak zoiets je wel. Maar je wilt niet laten merken dat je je gekwetst voelt. Maar in sommige gevallen (vooral in bij vrienden/fam.) is het juist wél een goed iets om te zeggen dat je niet blij bent met die opmerking.. dan weten ze het en denken ze hopelijk voortaan beter na.

(Un)masking for the greater good.
  donderdag 27 maart 2003 @ 18:23:11 #71
34400 PietF
Captain Obvious
pi_9415187
Heb schijt aan alles en (bijna) iedereen. Mensen denken toch wel wat van je, dus trek het je niet aan.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
  donderdag 27 maart 2003 @ 19:09:06 #72
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_9416062
Vroeger was ik heel erg kwetsbaar voor kritiek. Probeerde met iedereen vrede te houden en gaf mensen vaak gelijk, ook al was ik het niet met ze eens.

Ik heb geleerd dat dat niet werkt. Mensen denken dan meteen 'hee, daar kan je makkelijk overheen lopen'. Het kan me nu weinig schelen hoe anderen over me denken. Alleen op werk vind ik het nog lastig om m'n eigen gang te gaan.

pi_9421368
Sommige mensen hechten nu eenmaal veel waarde aan de mening van een ander, en wat slecht is voor je zelfvertrouwen omdat jezef zo tot speelbal van een ander maakt en de ander macht geeft om jou te manipuleren.
pi_9425291
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 16:48 schreef johnplayer het volgende:
je vergeet OA mn wenkbrauwen
Ik weer dat t lief bedoeld is

en jij mag alles tegen me zeggen....

En "wat heb je daar?..."
(een rood plekje op zn wang)
En dat iedere keer vragen.. en iedere keer geeft ie serieus antwoord
Nu niet meer geloof ik hehe

Grtx

pi_9425295
ja te veel denk ik
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 28 maart 2003 @ 09:53:42 #76
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_9425681
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 09:19 schreef DarkElf het volgende:
ja te veel denk ik
Minders DarkElf.. niet doen, hoor! Zoiets kan je gek maken..
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 10:37:37 #77
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_9426392
Soms en dat is dan ook afhankelijk van in wat voor een opzicht.
Ik kan me op dit moment geen voorbeeld bedenken...
Maar gelukkig interesseerd het me vaak erg weinig.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_9429002
"Trek het je niet aan" is makkelijk gezegd dan gedaan.

Als een vriend/vriendin een vervelende opmerking maakt, dan kan je daar later wel op terug komen bij die persoon, denk ik zo.

Als het een onbekende is, idd volgensmij heeft die persoon het niet in de gaten dat het vervelend is/jouw er pijn mee doet, hij/zij kent jouw waarschijnlijk niet zo goed of het zegt iets over die persoon zelf!

Je kan even stil staan bij die opmerking:
Ach diegene kent mij helemaal niet, hij/zij zit bij het verkeerde eind want............. vul zelf maar in.
Ga bij jezelf na dat het niet klopt oid.

Gisteren maakte iemand een grapje naar mij/over mij, later vertelde ze het grapje naar iemand anders en diegen zei: Ow, dat kun je echt niet zeggen hoor, daar is ze dagen van slag van. Maar juist die laatste opmerking vond ik niet zo leuk, dat grapje moest ik zelf wel om lachen.

Nu denk ik ach, idd, sommige dingen daar kan ik wel wat langer van wakker liggen maar niet om dat grapje, wel om wat zij nu zei.
Dus denk ik (bovenste toegepast haha) Ze kent me nog niet helemaal goed, maakt niet uit.

Een ander heeft het niet in de gaten/ligt er niet wakker van, dus waarom zou jij.....

Vind ik
pi_9439235
quote:
ja te veel denk ik
Waarom zou je dat doen??
Je kan het niet iedereen naar de zin maken.
pi_9439400
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 21:12 schreef schatje het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen??
Je kan het niet iedereen naar de zin maken.

Mee eens! En dat kun je ook maar beter niet proberen want dat lukt je toch niet.

Wat andere van me vinden kan me aan m'n reet oxyderen.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 21:25:01 #81
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_9439476
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:42 schreef CIXX het volgende:
alleen as me fam., vriendin, of vrienden zoiets zeggen ... anders : krijg de ****** maar!
Heb ik ook
Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 01:38:39 #82
43613 Dr_SnUgGles
*click here for verbal abuse*
pi_9444688
quote:
ja te veel denk ik
hier nog 1
weet dat t fout is maar kan dr weinig aan doen denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: