stel je bent in een discotheek ofzo met je vriendin, je haalt ffies een drankje, kom je terug zie je dat je vriendin wordt aangerand, wat doe je dan met die gozer (ga er vanuit dat het een gozer is he).
antwoordt van mij:
hij mag dan heeeeeeeeel hardt kunnen rennen, zo niet ligt ie in het ziekenhuis denk ik, denk dat ik helemaal over toeren raak, terwijl ik eigenlijk nie zo ben.
gewoon de flikken bellen , actionshot nemen van die gast met uwe gsm en aangeven
quote:I couldn't agree more
Op woensdag 26 maart 2003 11:10 schreef afraidtech het volgende:
in deze situatie:stel je bent in een discotheek ofzo met je vriendin, je haalt ffies een drankje, kom je terug zie je dat je vriendin wordt aangerand, wat doe je dan met die gozer (ga er vanuit dat het een gozer is he).
antwoordt van mij:
hij mag dan heeeeeeeeel hardt kunnen rennen, zo niet ligt ie in het ziekenhuis denk ik, denk dat ik helemaal over toeren raak, terwijl ik eigenlijk nie zo ben.
quote:Ik heb het wel eens meegemaakt. Was niet mijn vriendin, maar een vriendin. Ben er naartoe gegaan, hard bij z'n schouder vastgepakt en vriendelijk gevraagd om haar los te laten. (Hij moest wel, want hij had weinig kracht meer in z'n rechterarm doordat ik een spier van hem aan het fijnknijpen was.) Dat deed hij dus.
in deze situatie:stel je bent in een discotheek ofzo met je vriendin, je haalt ffies een drankje, kom je terug zie je dat je vriendin wordt aangerand, wat doe je dan met die gozer (ga er vanuit dat het een gozer is he).
antwoordt van mij:
Heb ik netjes afgehandeld toch??
quote:Jah, denk dat ik het ook zo ongeveer zou aanpakken
Op woensdag 26 maart 2003 11:15 schreef SiNz het volgende:[..]
Ik heb het wel eens meegemaakt. Was niet mijn vriendin, maar een vriendin. Ben er naartoe gegaan, hard bij z'n schouder vastgepakt en vriendelijk gevraagd om haar los te laten. (Hij moest wel, want hij had weinig kracht meer in z'n rechterarm doordat ik een spier van hem aan het fijnknijpen was.) Dat deed hij dus.
Toen heb ik hem aangegeven bij de beveiliging en is hij de discotheek uitgezet. Nooit meer wat van gezien/gehoord.Heb ik netjes afgehandeld toch??
quote:Dan gebeurt er verder weinig
Op woensdag 26 maart 2003 11:14 schreef oppie het volgende:
Hopen voor hem dat hij een goede sprinter is...
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:15 schreef SiNz het volgende:[..]
Ik heb het wel eens meegemaakt. Was niet mijn vriendin, maar een vriendin. Ben er naartoe gegaan, hard bij z'n schouder vastgepakt en vriendelijk gevraagd om haar los te laten. (Hij moest wel, want hij had weinig kracht meer in z'n rechterarm doordat ik een spier van hem aan het fijnknijpen was.) Dat deed hij dus.
Toen heb ik hem aangegeven bij de beveiliging en is hij de discotheek uitgezet. Nooit meer wat van gezien/gehoord.Heb ik netjes afgehandeld toch??
Bekijk eerst de situatie, is die gast ladder zat? 'Denk' je niet alleen maar dat het aanranden was? Hoe reageerde je vriendin er op?
Wat jij zei dat als het je zus was is weer een totaal andere situatie...
Ik zou in ieder geval pas gaan meppen als ik ZEKER weet dat die persoon het nuchter en met opzet deed en mijn vriendin er zeker weten niet van gedient was (en het dus ook echt erg vond)...
ff serieus... denk dat ze hem horizontaal kunnen afvoeren
Het beste is idd om hem ff beet te pakken en vriendelijk te overhandigen aan iemand van de beveiliging.
Is meneer over de schreef gegaan, dan sneufelt er plots een breezahflesje boven op zijn hoofd.
'kopstoot geven', 'kan tot de kerst eten met een rietje', 'harde stomp op zijn tanden', 'in z'n gezicht spugen', '100% dood', 'horizontaal kunnen afvoeren', 'sla hem 2 keer snel op z'n adamsappel', 'paar keer goed in z'n lever', 'tanden kan gaan rapen', 'dan is saddam beter af als hij'
Hij kan in ieder geval het eerst komende jaar niet meer fatsoenlijk lopen / praten / leven
quote:Als jij het beter weet mag je het zeggen i.p.v. zulk dom commentaar te geven
Op woensdag 26 maart 2003 11:31 schreef Neilza het volgende:
Wat een gevaarlijke lui hier hee, wordt al bang als ik het allemaal lees'kopstoot geven', 'kan tot de kerst eten met een rietje', 'harde stomp op zijn tanden', 'in z'n gezicht spugen', '100% dood', 'horizontaal kunnen afvoeren', 'sla hem 2 keer snel op z'n adamsappel', 'paar keer goed in z'n lever', 'tanden kan gaan rapen', 'dan is saddam beter af als hij'
Wat versta je onder aanranden? Als je vriendin er niet echt van gediend is maar zelf denkt 'die gaat zo wel weer weg' waarom zou je dan met je hersenen op non-actief gelijk die gast de grond in timmeren?
Ik zou eerst bepalen of het echt wel zo ernstig is als je aanvankelijk denkt. Kortom, niet te snel handelen ...
( kunt beter zo je agressie kwijt raken dan in realiteit)
quote:Als je dan eerst wat verder leest dan je neus lang is
Op woensdag 26 maart 2003 11:33 schreef Takemenow het volgende:[..]
Als jij het beter weet mag je het zeggen i.p.v. zulk dom commentaar te geven
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:21 schreef Neilza het volgende:
Als je gelijk zou gaan meppen ben je zelf net zo slecht als die persoon!Bekijk eerst de situatie, is die gast ladder zat? 'Denk' je niet alleen maar dat het aanranden was? Hoe reageerde je vriendin er op?
Ik zou in ieder geval pas gaan meppen als ik ZEKER weet dat die persoon het nuchter en met opzet deed en mijn vriendin er zeker weten niet van gedient was (en het dus ook echt erg vond)...
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:36 schreef Neilza het volgende:[..]
Als je dan eerst wat verder leest dan je neus lang is
[..]
quote:ik ben tegen ZINLOOS geweld... maar ik haat mensen die een beetje schaapachtig staan kijken hoe een ander aangerand/gemolesteerd wordt....
Wat een gevaarlijke lui hier hee, wordt al bang als ik het allemaal lees'kopstoot geven', 'kan tot de kerst eten met een rietje', 'harde stomp op zijn tanden', 'in z'n gezicht spugen', '100% dood', 'horizontaal kunnen afvoeren', 'sla hem 2 keer snel op z'n adamsappel', 'paar keer goed in z'n lever', 'tanden kan gaan rapen', 'dan is saddam beter af als hij'
quote:Jij zou je vriendin dus gewoon laten verkrachten begrijp ik hieruit?
quote:dan bedoel ik echt wel met zijn handjes op verkeerde plaatsen gaan zitten you know...
Op woensdag 26 maart 2003 11:35 schreef michiel- het volgende:
Wow, agressieve fokkers hiero...Wat versta je onder aanranden? Als je vriendin er niet echt van gediend is maar zelf denkt 'die gaat zo wel weer weg' waarom zou je dan met je hersenen op non-actief gelijk die gast de grond in timmeren?
Ik zou eerst bepalen of het echt wel zo ernstig is als je aanvankelijk denkt. Kortom, niet te snel handelen ...
Maar ik heb het nooit meegemaakt eigenlijk, dus misschien reageer ik heel anders.. Het is altijd lastig om te voorspellen hoe je reageert als je echt over de rooie gaat, vooral als het nog niet is voorgekomen....
quote:dan ook... kan me niets schelen denk ik, ze zeggen liefde maakt blind maar haat denk ik ook
Op woensdag 26 maart 2003 11:38 schreef Jihad_Joe het volgende:
en wat als het een vet brede gast is?... wat doe je dan?...
quote:* mr_tijgertje mee eens zijn
Op woensdag 26 maart 2003 11:38 schreef suxjahh het volgende:
Ligt eraan hoe die jongen/man eraan toe is.. Als ie stomdronken is zou ik hem flink beetpakken en zeggen dat ie op moet tiefen.. Als ie dan een grote mond heeft kan ie idd gaan tandenrapen... Als het een nugtere persoon is doe ik denk ik hetzelfde, maar als ie ook maar iets terug durft te zeggen om zichzelf te verdedigen, dan is ie goed de lul en ligt ie ook horizontaal.. Ik ben normaal echt niet zo en sla nooit mensen of wat dan ook, maar ik denk dat ik op zo'n moment niet echt toerekeningsvatbaar ben en dus durf ik ook niet voor de gevolgen in te staan eigenlijk....Maar ik heb het nooit meegemaakt eigenlijk, dus misschien reageer ik heel anders.. Het is altijd lastig om te voorspellen hoe je reageert als je echt over de rooie gaat, vooral als het nog niet is voorgekomen....
quote:Dat maakt voor mij geen reet uit. Laat ik me echt niet door afschrikken ofzow! (ben zelf ook niet de kleinste, maar toch...)
quote:OF even het uitgaansleven proberen aan te passen zodat er geen aanranders en verkrachters meer rondlopen, bovendien gaat het om je eigen vriendin
Op woensdag 26 maart 2003 11:39 schreef Neilza het volgende:
Ik bedoelde met mijn reactie van '' eigenlijk alleen maar dat de personen die zó reageren óf kinderen/dom zijn óf asocialen zijn die het uitgaans leven hebben gemaakt zoals het nu is : aggresief
ik heb ook me GF er op aangesproken,
zo van "je kan het iemand toch duidelijk maken dat zijn intimiteiten niet wilt,". DOE dat dan !
vind het wel zwak als je iemand probeerd te versieren als die gene een relatie heeft en je dat weet.
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:42 schreef EggsTC het volgende:[..]
OF even het uitgaansleven proberen aan te passen zodat er geen aanranders en verkrachters meer rondlopen, bovendien gaat het om je eigen vriendin
quote:wou net zeggen, of wou je zeggen goh kijk me vriendin wordt aangerand ik pak nog ffies een pilsje
OF even het uitgaansleven proberen aan te passen zodat er geen aanranders en verkrachters meer rondlopen, bovendien gaat het om je eigen vriendin
quote:Als dat het doel is dan zijn een paar tikken of die gozert bij de kraag pakken genoeg! Als je gaat kopstoten, flesjes kapot slaan, spugen en tanden gaat strooien ben je zelf net zo'n eikel als je 'slachtoffer'
quote:Helemaal mee eens!
Op woensdag 26 maart 2003 11:45 schreef Neilza het volgende:[..]
Als dat het doel is dan zijn een paar tikken of die gozert bij de kraag pakken genoeg! Als je gaat kopstoten, flesjes kapot slaan, spugen en tanden gaat strooien ben je zelf net zo'n eikel als je 'slachtoffer'
quote:Dan ga ik er ook vol op.. Ook al slaat hij mij aan gort, dan heb ik in ieder geval wel alles gedaan dat ik kon..
quote:dat is wel weer een goed punt... :w... maar ja die aanrander/eikel mag dan van mij ook wel het slachtoffer worden... niemand komt aan me "toekomstige" vriendin
Op woensdag 26 maart 2003 11:45 schreef Neilza het volgende:[..]
Als dat het doel is dan zijn een paar tikken of die gozert bij de kraag pakken genoeg! Als je gaat kopstoten, flesjes kapot slaan, spugen en tanden gaat strooien ben je zelf net zo'n eikel als je 'slachtoffer'
quote:Ja dat is ie dan toch als je hem een paar tikken geeft enzo? Ik denk dat je 'toekomstige' vriendin het ook niet graag zou zien als je hem met een half breezah flesje zou bewerken, zou gaan kopstoten en zijn tanden zou gaan strooien... Is dit nou 'forum' praat of zou men dat in het echt ook zo aanpakken, kan me het bijna niet voorstellen
Op woensdag 26 maart 2003 11:47 schreef afraidtech het volgende:[..]
dat is wel weer een goed punt... :w... maar ja die aanrander/eikel mag dan van mij ook wel het slachtoffer worden... niemand komt aan me "toekomstige" vriendin
Net als net iemand die die 'aanrander' éérst een beuk zou geven en hem er daarna uit 'zou laten zetten'.. Je gaat er dan zelf net zo goed uit sjakie!
Als je zo'n persoon een paar ketsen geeft is dat voldoende vind ik, punt
quote:Eindelijk een 'verstandig' iemand
Op woensdag 26 maart 2003 11:53 schreef Xanthe het volgende:
Het komt hier een beetje over alsof een meid zich zelf nog steeds niet verdedigen kan.
Als die vent het bij mij zou proberen heeft ie een hele slechte aan mij , verzoek 2 maal om me met rust te laten daarna reageer ik wel anders.
Deel je de eerste hoek uit , komt de rest vanzelf op gang.
quote:Dat is natuurlijk een kontverhaal !
Op woensdag 26 maart 2003 11:39 schreef Neilza het volgende:
Ik bedoelde met mijn reactie van '' eigenlijk alleen maar dat de personen die zó reageren óf kinderen/dom zijn óf asocialen zijn die het uitgaans leven hebben gemaakt zoals het nu is : aggresief
Ik pik het echt niet dat er iemand met z`n smerige poten aan mijn vriendin zou zitten en dan ga ik niet praten , nee, dan sla ik erop , heel simpel.
Ik ben een hele normale , sociale en rustige gozer hoor , maar ik heb ook mijn grenzen.
quote:me is ook een sociale gozer hoor, en heel rustig en zelfs te verlegen om op een meisje af te stappen die helemaal stappel is op me.
Op woensdag 26 maart 2003 11:57 schreef Takemenow het volgende:[..]
Dat is natuurlijk een kontverhaal !
Ik pik het echt niet dat er iemand met z`n smerige poten aan mijn vriendin zou zitten en dan ga ik niet praten , nee, dan sla ik erop , heel simpel.
Ik ben een hele normale , sociale en rustige gozer hoor , maar ik heb ook mijn grenzen.
quote:Tuurlijk kunnen de dames zichzelf ook wel verdedigen. Maar de meeste hebben echt geen traangas bij zich. En sommige "bevriezen" als er zoiets gebeurd. Hebben geen idee wat ze moeten doen en blijven dan maar gewoon staan.
Het komt hier een beetje over alsof een meid zich zelf nog steeds niet verdedigen kan.
Als die vent het bij mij zou proberen heeft ie een hele slechte aan mij , verzoek 2 maal om me met rust te laten daarna reageer ik wel anders.
Deel je de eerste hoek uit , komt de rest vanzelf op gang.
Heb trouwens 1 maal een hele kroeg leeg geveegd....
Klinkt overdreven , maar werd ik dus ook erg lastig gevallen door een gast , tot ik maar besloot mijn traangas te pakken , overigens net op tijd want die gast wilde me net een hoek verkopen.
Spoot alleen een beetje te veel
Kroeg leeg , maar wel de hele kroeg achter me staan incl. zijn pa.
Jochie kreeg zelf buiten nog wat meppen oa. ook van zijn pa.
Was wel een leuk effect.
quote:*zucht* heb ik dan gezegt dat je moet gaan 'praten'? Tuurlijk krijgt hij ketsen áls hij het écht verdient, maar al dat stoere praat met die breezah flesjes, kopstoten en tandenstrooien.. flikker toch op man...
quote:Rustig en sociaal ben je misschien, maar normaal????
quote:Ligt echt volledig aan de situatie, kijk als het weinig voorstelt dan zal het idd niet zo vaart lopen. Maar zie ik handen onder rokjes verdwijnen ed. dan zijn er grove overtredingen geweest en zou ik het geheel legitiem vinden als er harde maatregel genomen werden, bescherming van huis en haar(d) noem ik dat.
Op woensdag 26 maart 2003 11:52 schreef Neilza het volgende:[..]
Ja dat is ie dan toch als je hem een paar tikken geeft enzo? Ik denk dat je 'toekomstige' vriendin het ook niet graag zou zien als je hem met een half breezah flesje zou bewerken, zou gaan kopstoten en zijn tanden zou gaan strooien... Is dit nou 'forum' praat of zou men dat in het echt ook zo aanpakken, kan me het bijna niet voorstellen
Net als net iemand die die 'aanrander' éérst een beuk zou geven en hem er daarna uit 'zou laten zetten'.. Je gaat er dan zelf net zo goed uit sjakie!
Als je zo'n persoon een paar ketsen geeft is dat voldoende vind ik, punt
Als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 12:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Kan je de topictitel niet beter veranderen in:Hoe sla jij het liefste iemand in elkaar?
Altijd barmensjes waarschuwen als je zoiets ziet of denkt te zien.
quote:Neem je traangas mee, als dat nodig is, wil dat natuurlijk ook al wel wat zeggen!
Klinkt overdreven , maar werd ik dus ook erg lastig gevallen door een gast , tot ik maar besloot mijn traangas te pakken , overigens net op tijd want die gast wilde me net een hoek verkopen.
quote:Maar de meeste mannen zaten al echt van dan doe ik dat en dat.....
Op woensdag 26 maart 2003 11:59 schreef SiNz het volgende:[..]
Tuurlijk kunnen de dames zichzelf ook wel verdedigen. Maar de meeste hebben echt geen traangas bij zich. En sommige "bevriezen" als er zoiets gebeurd. Hebben geen idee wat ze moeten doen en blijven dan maar gewoon staan.
Maar goed, al verdedigd ze zichzelf zou ik zeker erbij zijn. Voor het geval dat. Maar doet doe ik ook gewoon bij me vrienden.
Vind ook dat je in deze tijd gewoon als meid goed voor jezelf moet op kunnen komen en niet te bang aangelegd moet zijn.
De wereld is een stuk harder en als je als meid er zacht gekookt bij staat heb je inderdaad de hulp van anderen nodig.
Maar het is nou eenmaal zo dat je niet altijd anderen om je heen hebt.
Ik zorg er dus altijd voor dat ik iets bij me heb waarmee ik mezelf verdedigen kan.
Maar dan bedoel ik niet meteen een mes , want als dat tegen jezelf gebruikt word heb je een groter probleem.
Word tijd dat er eens iets gedoogd word voor vrouwen om zich zelf mee te mogen verdedigen.
voor alle vrouwen/meisjes die zich nu gekwetst voelen
quote:Of dacht je nou echt dat mensen gingen antwoorden met:
Op woensdag 26 maart 2003 12:02 schreef afraidtech het volgende:[..]
Don't think so!
quote:neuh maar ik wou maar ik wou nie weten hoe mensen andere mensen elkaar afslaan, maar wat ze deden in deze situatie.
Op woensdag 26 maart 2003 12:28 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Of dacht je nou echt dat mensen gingen antwoorden met:
"ooh, als ik zie dat iemand m'n vriendin aanrand, dan bied ik 'm een biertje aan".Don't think so!
quote:Woon in een gehucht , waar het uitgaans leven op 1 plein zit en alle omliggende dorpen ook komen.
Op woensdag 26 maart 2003 12:21 schreef Chocolat het volgende:[..]
Neem je traangas mee, als dat nodig is, wil dat natuurlijk ook al wel wat zeggen!
We hebben diverse schiet en steek partijen gehad op het plein.
Dan nog die boeren die dus in de kroeg komen en bv aan je borsten gaan zitten , kun je een mep verkopen maar je krijgt hem ook terug. (gebeurde bij een vriendin van me).
Ik ga eigenlijk al bijna niet meer uit hier , ga eerder naar de "grote" stad , daar is de sfeer veel gemoedelijker.
Maar in de periode dat ik dus regelmatig nog op stap ging hier had ik altijd mijn traangas en mobiel bij me voor het geval dat....
quote:Voel me ook niet gekwetst , maar dacht dat dat standpunt ook wel ff belicht mocht worden
Op woensdag 26 maart 2003 12:27 schreef afraidtech het volgende:
ik wou de vrouwen niet kwetsen hoor, tuulk weet ik dat vrouwen zich zelf ook wel kunnen verdedigen, maar ik dacht van als degene waarvan je houdt wordt aangerand, en ja sorry vrouwen worden eerder aangerand dan mannen... dus ik bekeek het ffies vanuit het mannelijke perspectief...
voor alle vrouwen/meisjes die zich nu gekwetst voelen
quote:Dat je dan nog überhaubt de moeite neemt om daar uit te gaan....
Op woensdag 26 maart 2003 12:31 schreef Xanthe het volgende:[..]
Woon in een gehucht , waar het uitgaans leven op 1 plein zit en alle omliggende dorpen ook komen.
Bijna alle kroegen van 1 exploitant , en heel erg veel drugs gebruik en handel (grens plaats).
Zolang er politie de hele avond aanwezig is op dat plein is het uitgaan gezellig.
Dat is bewezen toen ze 2 jaar geleden een test hebben gedaan een zomer lang.
De sfeer verbeterde.
Maar helaas lieten ze het bij een test.
Heb zelf in een kroeg gezeten dat ze met guns en een handgranaat binnen kwamen zetten , de hele tent kort en klein sloegen , dreigden die granaat te gooien als iemand zou bellen.
Voor de deur is het geeindigd in een schietpartij.
Waarom? Omdat die kroeg van die ene exploitant was.
Omdat die mensen nog een appeltje te schillen hadden vanwege vermoedelijk drugs zaken.
Het is een ervaring die je niet graag mee maakt en alles wat daarna komt nog minder , alle politie ondervragingen ed.We hebben diverse schiet en steek partijen gehad op het plein.
Dan nog die boeren die dus in de kroeg komen en bv aan je borsten gaan zitten , kun je een mep verkopen maar je krijgt hem ook terug. (gebeurde bij een vriendin van me).
Ik ga eigenlijk al bijna niet meer uit hier , ga eerder naar de "grote" stad , daar is de sfeer veel gemoedelijker.
Maar in de periode dat ik dus regelmatig nog op stap ging hier had ik altijd mijn traangas en mobiel bij me voor het geval dat....
quote:[offtopic]
Op woensdag 26 maart 2003 12:54 schreef suxjahh het volgende:[..]
Dat je dan nog überhaubt de moeite neemt om daar uit te gaan....
quote:standpunten zijn er om gedeelt te worden
Op woensdag 26 maart 2003 12:33 schreef Xanthe het volgende:[..]
Voel me ook niet gekwetst , maar dacht dat dat standpunt ook wel ff belicht mocht worden
Enne dank voor die
quote:En de grootste held is er nu ook hoor !!
Op woensdag 26 maart 2003 13:00 schreef Frenkie het volgende:
Het topic met de meeste helden dit.
Mensen : Frenkie is er en hij zal het allemaal wel ff vertellen ! Goed luisteren hoor
quote:valt al vast in slaap
Op woensdag 26 maart 2003 13:03 schreef Takemenow het volgende:[..]
En de grootste held is er nu ook hoor !!
Mensen : Frenkie is er en hij zal het allemaal wel ff vertellen ! Goed luisteren hoor
quote:Neiltje
Op woensdag 26 maart 2003 12:01 schreef neiltje het volgende:[..]
Rustig en sociaal ben je misschien, maar normaal????
quote:Wie...? waar..??
Op woensdag 26 maart 2003 13:03 schreef Takemenow het volgende:
En de grootste held is er nu ook hoor !!
Vraagje: hoe herken je een aanranding..??
En wat doe je als ie twee koppen groter en anderhalf keer zo breed is als jij..??
Ik laat niet met mn meissie sollen
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:18 schreef F1908 het volgende:[..]
Dan gebeurt er verder weinig
Je snapt het wel boefje !
quote:Als je ziet dat een of andere gast met z`n poten aan een meisje zit die hem probeert weg te duwen misschien ?
Op woensdag 26 maart 2003 13:06 schreef Frenkie het volgende:[..]
Vraagje: hoe herken je een aanranding..??
En wat doe je als ie twee koppen groter en anderhalf keer zo breed is als jij..??
Ook al is ie de hulk , nog zou ik die gast pakken en hem bij mijn meisje wegmeppen , lijkt mij logisch.
quote:Misschien ligt dat aan jezelf
Op woensdag 26 maart 2003 13:08 schreef Neilza het volgende:
Ik heb nogsteeds nog maar bar weinig mensen gehoord die gewoon simpel duidelijk kunnen maken aan die gozert dat ie fout bezig is (en dan niet door te gaan 'praten' maar door hem simpel weg te douwen / aan te melden bij beveiliging of desnoods een paar 'normale' tikken tegen de kop te geven in plaats van met Breezah flesjes, kopstoten en tanden te gaat gooien
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:10 schreef Takemenow het volgende:[..]
Misschien ligt dat aan jezelf
quote:........................................................................................................
Op woensdag 26 maart 2003 13:14 schreef Neilza het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Als ie de Hulk is dan mep je hem wel weg bij je meisje
Op woensdag 26 maart 2003 13:10 schreef Takemenow het volgende:Ook al is ie de hulk , nog zou ik die gast pakken en hem bij mijn meisje wegmeppen , lijkt mij logisch.
quote:Als je niet normaal kunt reageren in Relaties & Psychologie ga je toch lekker buiten spelen
Op woensdag 26 maart 2003 13:25 schreef Neilza het volgende:[..]
Als ie de Hulk is dan mep je hem wel weg bij je meisje
Ik vrees wel voor die persoons gezondheid als mijn vriend er lucht van krijgt.
quote:Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Als we er iemand aan je vriendin komt, dan maakt het niet uit hoe die ander eruit ziet.
Op woensdag 26 maart 2003 13:10 schreef Takemenow het volgende:[..]
Als je ziet dat een of andere gast met z`n poten aan een meisje zit die hem probeert weg te duwen misschien ?
Ook al is ie de hulk , nog zou ik die gast pakken en hem bij mijn meisje wegmeppen , lijkt mij logisch.
Off topic: hetzelfde geldt voor je vrienden.
quote:Vrienden ook ja
Op woensdag 26 maart 2003 13:47 schreef neiltje het volgende:[..]
Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Als we er iemand aan je vriendin komt, dan maakt het niet uit hoe die ander eruit ziet.
Off topic: hetzelfde geldt voor je vrienden.
quote:Nou.. het is wel mooi weer
Op woensdag 26 maart 2003 13:34 schreef Takemenow het volgende:[..]
Als je niet normaal kunt reageren in Relaties & Psychologie ga je toch lekker buiten spelen
Ik vind eerlijk gezegd dat jij niet echt normaal reageerd op mijn opmerkingen, vandaar mijn 'Hulk reactie'... Ik kan begrijpen dat je totaal freaked als iemand aan je vriendin zit, maar (nogmaals * zucht*) om met Breezah flesjes, kopstoten en tanden te gaan gooien lijkt me niet de goeie oplossing. Als de betreffende persoon zo ver gaat dat ie tikken verdient, so be it... maar in alle anderen gevallen zou een douw of een melding richting beveiliging voldoen, en ik zou al helemaal geen kopstoten uit gaan delen of Breezah flesjes kapot gaan tikken...
Daarbij komt dat ik zo vaak zie dat figuren door het lint gaan om de domste dingen en dus wél met kopstoten enzo gaan werken waarvan ik dan echt denk van 'wat een loozers', dat geld dus ook in zo'n situatie als waar we het nu over hebben. Als jij zo'n figuur bent dat graag kopstoten uitdeelt en flesjes gebruikt bij een situatie (of het nou een aanranding's geval is of wat dan ook) dan ben je geen haar beter en ben jij juist zo'n figuur wat het uitgaans leven gemaakt heeft tot wat het nu is ; aggressief (om in herhalingen te treden)...
Als je dan even kan uitlichten wat aan deze opmerking zo 'niet normaal' is, dan ga ik daarna buiten spelen ok?
quote:Kijk , now we`re talking
Op woensdag 26 maart 2003 13:55 schreef Neilza het volgende:[..]
Nou.. het is wel mooi weer
Ik vind eerlijk gezegd dat jij niet echt normaal reageerd op mijn opmerkingen, vandaar mijn 'Hulk reactie'... Ik kan begrijpen dat je totaal freaked als iemand aan je vriendin zit, maar (nogmaals * zucht*) om met Breezah flesjes, kopstoten en tanden te gaan gooien lijkt me niet de goeie oplossing. Als de betreffende persoon zo ver gaat dat ie tikken verdient, so be it maar in alle anderen gevallen zou een douw of een melding richting beveiliging voldoen, en ik zou al helemaal geen kopstoten uit gaan delen of Breezah flesjes kapot gaan tikken...
Daarbij komt dat ik zo vaak zie dat figuren door het lint gaan om de domste dingen en dus wél met kopstoten enzo gaan werken waarvan ik dan echt denk van 'wat een loozers', dat geld dus ook in zo'n situatie als waar we het nu over hebben. Als jij zo'n figuur bent dat graag kopstoten uitdeelt en flesjes gebruikt bij een situatie (of het nou een aanranding's geval is of wat dan ook) dan ben je geen haar beter en ben jij juist zo'n figuur wat het uitgaans leven gemaakt heeft tot wat het nu is ; aggressief (om in herhalingen te treden)...
Als je dan even kan uitlichten wat aan deze opmerking zo 'niet normaal' is, dan ga ik daarna buiten spelen ok?
Als je mij nou eens uit wil leggen in welke gevallen je dan niet zou slaan ? Als diegene dronken is ? = moet ie maar niet zuipen ....
vriendin situatie:
niemand komt aan mensen waar ik van hou. maar ja ik ga niet met breezah flesjes slaan of kopstoten uit delen of tanden er uit rossen, wel een blauw oog in dat soort toestanden dat mag wel van mij
quote:Ik zeg ook niet dat ik niet zo slaan? Ik zou niet zómaar slaan... Net wat je zegt; als de persoon zat is en hij zou aan mijn vriendin zitten zou ik hem bij de kraag vatten en hem afleveren bij de beveiliging. Als de persoon nuchter was en ik heb alleen het idéé dat hij iets 'verkeerds' doet bij mijn vriendin zou ik hem er éérst duidelijk op attent maken dat ik er niet van gediend ben (net als mijn vriendin waarschijnlijk); en alleen als een persoon écht ver gaat of niet zou luisteren naar het eerder genoemde dán zou ik hem wel tikken geven, maar niet meer dan dat! Het is gewoon zielig om flesjes, kopstoten enzo te gebruiken (al helemaal op zatte mensen)...
Op woensdag 26 maart 2003 14:01 schreef Takemenow het volgende:[..]
Kijk , now we`re talking
Als je mij nou eens uit wil leggen in welke gevallen je dan niet zou slaan ? Als diegene dronken is ? = moet ie maar niet zuipen ....
quote:Nee sorry , Nielza
Op woensdag 26 maart 2003 14:09 schreef Neilza het volgende:[..]
Ik zeg ook niet dat ik niet zo slaan? Ik zou niet zómaar slaan... Net wat je zegt; als de persoon zat is en hij zou aan mijn vriendin zitten zou ik hem bij de kraag vatten en hem afleveren bij de beveiliging. Als de persoon nuchter was en ik heb alleen het idéé dat hij iets 'verkeerds' doet bij mijn vriendin zou ik hem er éérst duidelijk op attent maken dat ik er niet van gediend ben (net als mijn vriendin waarschijnlijk); en alleen als een persoon écht ver gaat of niet zou luisteren naar het eerder genoemde dán zou ik hem wel tikken geven, maar niet meer dan dat! Het is gewoon zielig om flesjes, kopstoten enzo te gebruiken (al helemaal op zatte mensen)...
Ongeacht de staat waarin diegene verkeert , ze krijgen sowieso klappen en ik ben niet zo iemand die dat met flesjes of andere spullen doet hoor.
Je moet gewoon je klauwen thuis houden. Dit is misschien bij mij zo "erg" omdat ik een vriendin heb gehad die is misbruikt vroeger en dan weet je hoe erg dat voor iemand is
Maar denk hier eens over na : als iemand zo dronken is dat ie niet meer weet wat ie doet dan is dat toch een lul !? Ik zeg altijd , als je niet ken zuipen doe het dan ook niet , komen er ook geen problemen van.
quote:stel, je vriendin vindt het nog leuk ook........
antwoordt van mij:
quote:kijk dan heb je een probleem natuurlijk
Op woensdag 26 maart 2003 14:27 schreef Tzunami het volgende:[..]
stel, je vriendin vindt het nog leuk ook........
quote:Nou je zegt het zelf al, waarschijnlijk IS het daarom ook zo erg bij jouw omdat je vriendin vroeger mishandeld is. Als iemand aan mijn broertje komt dan ga ik ook flippen, maar das omdat dat een andere situatie is! Mijn vriendin weet zelf goed zat wat wel en niet kan en ik zie dat zo aan der. Als dus een zatte gozert haar aanraakt ofzo en zij kijkt me ook aan zo van 'Die is zat' dan krijgt ie een duw ofzo, maar ik ga hem niet slaan...
Op woensdag 26 maart 2003 14:20 schreef Takemenow het volgende:[..]
Nee sorry , Nielza
Ongeacht de staat waarin diegene verkeert , ze krijgen sowieso klappen en ik ben niet zo iemand die dat met flesjes of andere spullen doet hoor.
Je moet gewoon je klauwen thuis houden. Dit is misschien bij mij zo "erg" omdat ik een vriendin heb gehad die is misbruikt vroeger en dan weet je hoe erg dat voor iemand is
Maar denk hier eens over na : als iemand zo dronken is dat ie niet meer weet wat ie doet dan is dat toch een lul !? Ik zeg altijd , als je niet ken zuipen doe het dan ook niet , komen er ook geen problemen van.
Dat ook dus over als iemand een lul is als hij zo zat is dat ie niet meer weet wat ie doet; dan lopen er heel wat lullen rond! Ik zeg ook niet dat een zatte gozer mijn vriendin wél mag aanraken maar ik ga zeker geen ladder zatte gozer meppen (das in mijn gedachte hetzelfde als meisjes of mensen met een bril slaan)...
quote:hard met dt
in deze situatie:
stel je bent in een discotheek ofzo met je vriendin, je haalt ffies een drankje, kom je terug zie je dat je vriendin wordt aangerand, wat doe je dan met die gozer (ga er vanuit dat het een gozer is he).antwoordt van mij:
Maar weer even ontopic:
Mag ik vragen hoe je op dit onderwerp komt eigenlijk? Het klinkt namelijk een beetje alsof dit je al overkomen is...
quote:Wat ik al zei , ik ga amper nog op stap hier.
Op woensdag 26 maart 2003 12:54 schreef suxjahh het volgende:[..]
Dat je dan nog überhaubt de moeite neemt om daar uit te gaan....
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:42 schreef abUser het volgende:
nutteloze vraag dit. slopen die gozer, is het niet nu dan is het wel strax
quote:neuh... nog nie over komen, maar omdat ik hard op weg ben naar een vriendin te krijgen vroeg ik mij af, wat ik zou doen als mijn vriendin zou worden aangerand, ook eerdere discussie's (met vrienden) delen mee in het openen van deze topic.
Op woensdag 26 maart 2003 14:36 schreef SiNz het volgende:[..]
hard met dt
Maar weer even ontopic:
Mag ik vragen hoe je op dit onderwerp komt eigenlijk? Het klinkt namelijk een beetje alsof dit je al overkomen is...
quote:you rang?
Op woensdag 26 maart 2003 14:44 schreef Neilza het volgende:![]()
..... en weer zo'n linkerd .....
quote:Ik ben ook een heel rustig persoon als het op agressie enzo aankomt maar ik denk dat ik dan ook wel door zou flippen. Dan denk je effe niet meer na, ik in elk geval niet. Alles gaat dan automatisch.
antwoordt van mij:
quote:Dat klinkt me al bekenden/beter in de oren! Beter in ieder geval dan "slopen die gozer, is het niet nu dan is het wel strax"...
Op woensdag 26 maart 2003 14:51 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
Ik ben ook een heel rustig persoon als het op agressie enzo aankomt maar ik denk dat ik dan ook wel door zou flippen. Dan denk je effe niet meer na, ik in elk geval niet.
Als ik zelf word uitgedaagt reageer ik er nooit op, heeft met oerinstincten te maken denk ik.
En mijn rang?
quote:het eerste woord is engels, het tweede misschien ook?
Op woensdag 26 maart 2003 14:53 schreef Neilza het volgende:
En mijn rang?
ontopic: op dat moment denk je niet je reageert, dus als je je vriendin wil beschermen sla je hem van haar af
een discotheek is een uitgaansgelegenheid, een plek waar mensen komen om plezier te maken, nieuwe mensen te ontmoeten en te leren kennen.
Valt iemand jouw toekomstige vriendin lastig dan vind ik dat geen lastigvallen als die gewoon een praatje met haar maakt. Tenslotte is het jouw vriendin nog niet. Jij mag het wel niet leuk vinden dat een andere jongen sjanst maarja misschien ben je niet de enige die haar leuk vind vind.
Dat je vriendin wordt aangerand kan ik me niet zo goed voorstellen in een discotheek, er zijn in een gemiddelde discotheek op vrij- of zaterdagavond toch wel honderd tot een paar honderd mensen.
Elke jongen mag gewoon als ik een vriendin zou hebben met haar gaan praten, want m'n vriendin is niet m'n eigendom maar m'n vriendin.
Zou hij haar lastig gaan vallen of aan haar gaan zitten dan zou ik eerst persoonlijk met hem praten. Ik ben vind ik zelf nogal goed in situaties zonder geweld op te lossen d.m.v. woorden dus zou ik eerst gaan praten, verder heb ik meestal wel wat vrienden bij me... die automatisch aanvoelen als iets niet goed zit (soort machine:p) en erbij zouden komen. Deze situatie is echter nog nooit opgetreden, mocht het tot geweld komen dan zal ik niet snel gaan slaan, want dat geeft geen blijvende schade. In principe zal ik diegene wanneer hij teveel gedronken is proberen te verzwakken en het incident door te geven aan de portier.
Wanneer er geen andere oplossing meer voor handen ligt dan geweld, dan zou ik hem niet op zijn gezicht slaan omdat er dan een grote kans is dat ik bijvoorbeeld zelf m'n hand opensla, verwond of iets in breek en ik ben zuinig op mijn vuisten. Een verwurging geniet bij mij de voorkeur omdat je dan iemand uitschakelt en deze in een staat brengt dat deze niets meer terug kan doen.
quote:Engels voltooid verledentijd van "to ring".
Op woensdag 26 maart 2003 14:53 schreef Neilza het volgende:
En mijn rang?
quote:Oh die rang.. 'to ring, rang, rang'
Op woensdag 26 maart 2003 14:58 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
Engels voltooid verledentijd van "to ring".
quote:De topicopener had het over "aanranden" dus niet voer een praatje maken. Maar inderdaad, een praatje maken mag gewoon, je vriendin is niet je bezit maar als het echt gaat om aanranden ga ik echt niet praten. Zoals ik al zei, dar hoef ik niet over na te denken je reageert gewoon.
Op woensdag 26 maart 2003 14:57 schreef krn176 het volgende:
-knip-
quote:Ook als duidelijk is dat die gozer zo zat is als een schup en dus totaal weerloos is en zich mischien nieteens bewust is van wat ie aan het doen is?
Op woensdag 26 maart 2003 15:01 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
De topicopener had het over "aanranden" dus niet voer een praatje maken. Maar inderdaad, een praatje maken mag gewoon, je vriendin is niet je bezit maar als het echt gaat om aanranden ga ik echt niet praten. Zoals ik al zei, dar hoef ik niet over na te denken je reageert gewoon.
quote:praatjes maken met me vriendin mag natuurlijk he, alleen kijken en kijken doe je met je ogen
Op woensdag 26 maart 2003 15:01 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
De topicopener had het over "aanranden" dus niet voer een praatje maken. Maar inderdaad, een praatje maken mag gewoon, je vriendin is niet je bezit maar als het echt gaat om aanranden ga ik echt niet praten. Zoals ik al zei, dar hoef ik niet over na te denken je reageert gewoon.
quote:Als ik instinctief reageer hou ik daar geen rekening mee ben ik bang.
Op woensdag 26 maart 2003 15:06 schreef Neilza het volgende:[..]
Ook als duidelijk is dat die gozer zo zat is als een schup en dus totaal weerloos is en zich mischien nieteens bewust is van wat ie aan het doen is?
quote:moet maar niet zoveel gaan drinken, das echt dom
Op woensdag 26 maart 2003 15:06 schreef Neilza het volgende:[..]
Ook als duidelijk is dat die gozer zo zat is als een schup en dus totaal weerloos is en zich mischien nieteens bewust is van wat ie aan het doen is?
En voor de meiden: ik heb een cursus zelfverdediging gehad. Als je de kans krijgt om te schreeuwen, gil dan "BRAND" en niet "HELP". Het is bewezen dat mensen daar sneller op reageren. EN als je tegen je aanrader aanstaat, knijp hem dan als een gek in z´n lies. Trust me, dat doet pijn! Niet in z´n ballen trappen. Sommige vinden dat lekker! Ik raad zo´n cursus errug aan! Natuurlijk hebbik nog meer dingen geleerd, maar het was niet voor niets een zelfverdedigingscursus voor MEIDEN!
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken alleen te zijn in de buurt van cafés er gebeurt veels te veel! Nou heb ik ook een vriend waarvan ik zeker weet dattie me niet alleen laat.
Ik zou het heel fijn vinden als mijn vriend in zo'n situatie gewoon rustig zou blijven. Me ff zou helpen die jongen weg te duwen of te vragen normaal te doen (als me dat zelf nog niet gelukt is)
Ik zou het echt niet cool vinden als hij de 'aanrander' helemaal in elkaar zou slaan, ik moet er niet aan denken zelfs. Gewoon op een rustige manier afhandelen, maar wel zo dat het duidelijk is dat het niet meer moet gebeuren.
En alle mannen die hier zo stoer praten, kunnen misschien beter een cursus zelfbeheersing gaan volgen.
Een beetje fatsoenlijk reageren kan ook wel he, daar heb je veel meer aan
met een vriendin die op een drukke dansvloer in een discotheek stond, en mij aankeek met een "help uitdrukking" op haar gezicht. Wat dichterbij gaan staan en geconcludeerd dat 2 jongens achter haar hun handen niet thuis konden houden. Heb haar toen weggetrokken en ben op haar plaats gaan staan. Toen ik vervolgens in elleboog in mijn rug voelde kwam er vanzelfsprekend eentje terug die ietjes harder was dan die ik mocht ontvangen. Vervolgens nergens meer last van gehad....
dit geld natuurlijk niet voor alleen voor vriendinnen, maar ook voor vrienden:
Toen 3 kerels een vriend van mij aan het zieken waren en zijn vrienden die daarbij zaten niets deden, ben ik er maar eens bij gaan staan! niets zeggen, maar de grootste blaaskaak van die kerels maar eens aan gaan staren. deze had dat na 5 minuten door en begon zich verbaal op mij begon af te reageren. Toen hij dit niet kon winnen en een glas kapot sloeg om mij mee te bedreigen ben ik daar maar weggegaan en alle bekenden maar meegenomen. Vervolgens even de beveiliging gewaarschuwd... heb deze mensen ook niet meer terug gezien.
quote:en dat vind ik dus weer zielig, de vrouwen/meisjes op de leeftijd dat ze uitgaan kunnen zich toch wel zelf redden mag ik hopen.... of was dat een sarcastische opmerking?
Op woensdag 26 maart 2003 16:19 schreef MaaikeV het volgende:
Jongens, ik begrijp hieruit dat je vriendin of een vriendin ALLEEN gelaten wordt. Jullie gaan blijkbaar ff een pisje halen of zo. Laat in ieder geval je vriendin NOOIT alleen achter als je er bang voor bent dat er wat kan gebeuren! Als je uit gaat en je hebt bijvoorbeeld een paar vertrouwde vrienden bij je, vraag dan even of zij op haar passen! Of als je alleen met haar bent, blijf dan bij haar. Vraag of ze mee gaat ff wat drinken halen. Op die manier heb je haar altijd bij je. Stel dat er iemand aan haar gaat zitten als zij dat niet wil, dan kan je er snel wat aan doen.
quote:ik bedoel dus... met die gozer zijn handjes op plekken waar het meisje niet van gedient is gaan zitten.
Op woensdag 26 maart 2003 18:38 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Het licht eraan hoe erg ik zou lastiggevallen worden , ik bedoel als ik echt in het nauw gedreven word en geen kant op kan zou ik toch wel blij zijn als een vriend ingreep en mij als de donder daar weg haalt .
Als het gewoon met een hand is die ik zo weg kan halen is het wat anders .
quote:Ja maar daar heb je ook nog gradaties in , op de manier dat zij geen kant meer uit kan en dus isoleert (dat is dus het gevaarlijkste soort) of iemand die dat in omgeving waar iedereen bijstaat doet en zij zichzelf nog kan verdedigen.
Op woensdag 26 maart 2003 18:39 schreef afraidtech het volgende:[..]
ik bedoel dus... met die gozer zijn handjes op plekken waar het meisje niet van gedient is gaan zitten.
quote:oeps ging iets mis,
Op woensdag 26 maart 2003 18:38 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Het licht eraan hoe erg ik zou lastiggevallen worden , ik bedoel als ik echt in het nauw gedreven word en geen kant op kan zou ik toch wel blij zijn als een vriend ingreep en mij als de donder daar weg haalt .
Als het gewoon met een hand is die ik zo weg kan halen is het wat anders .
maar ja als me vriendin in eens verstijfd van angst dan?
quote:Haar daar weghalen, en je met haar bemoeien, niet met die jongens. Gewoon de beveiliging waarschuwen dan, maar hou je beter met je vriendin bezig dan met die jongen denk ik.
Op woensdag 26 maart 2003 18:45 schreef afraidtech het volgende:[..]
oeps ging iets mis,
maar ja als me vriendin in eens verstijfd van angst dan?
quote:da's een goeie...
Op woensdag 26 maart 2003 21:03 schreef sundae het volgende:[..]
Haar daar weghalen, en je met haar bemoeien, niet met die jongens. Gewoon de beveiliging waarschuwen dan, maar hou je beter met je vriendin bezig dan met die jongen denk ik.
Of ik ga haar helpen met het "conflict"...
[Dit bericht is gewijzigd door MaxiTitan op 26-03-2003 22:47]
quote:Thank God, toch nog échte goeie ideeen
Op woensdag 26 maart 2003 21:03 schreef sundae het volgende:[..]
Haar daar weghalen, en je met haar bemoeien, niet met die jongens. Gewoon de beveiliging waarschuwen dan, maar hou je beter met je vriendin bezig dan met die jongen denk ik.
quote:he is back
Op donderdag 27 maart 2003 09:21 schreef Neilza het volgende:[..]
Thank God, toch nog échte goeie ideeen
quote:Mee eens
Op woensdag 26 maart 2003 11:21 schreef Neilza het volgende:
Als je gelijk zou gaan meppen ben je zelf net zo slecht als die persoon!Bekijk eerst de situatie, is die gast ladder zat? 'Denk' je niet alleen maar dat het aanranden was? Hoe reageerde je vriendin er op?
En als de situatie bevestigt is zal ik toch voor zijn knie schijven gaan
quote:Het was niet sarcastisch bedoeld. Ik heb er later ook nog met mijn vriend over gepraat en kwam erachter dat het niet echt slim was te zeggen. Excuses daarvoor.
Op woensdag 26 maart 2003 18:34 schreef afraidtech het volgende:[..]
en dat vind ik dus weer zielig, de vrouwen/meisjes op de leeftijd dat ze uitgaan kunnen zich toch wel zelf redden mag ik hopen.... of was dat een sarcastische opmerking?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |