stel je bent in een discotheek ofzo met je vriendin, je haalt ffies een drankje, kom je terug zie je dat je vriendin wordt aangerand, wat doe je dan met die gozer (ga er vanuit dat het een gozer is he).
antwoordt van mij:
hij mag dan heeeeeeeeel hardt kunnen rennen, zo niet ligt ie in het ziekenhuis denk ik, denk dat ik helemaal over toeren raak, terwijl ik eigenlijk nie zo ben.
gewoon de flikken bellen , actionshot nemen van die gast met uwe gsm en aangeven
quote:I couldn't agree more
Op woensdag 26 maart 2003 11:10 schreef afraidtech het volgende:
in deze situatie:stel je bent in een discotheek ofzo met je vriendin, je haalt ffies een drankje, kom je terug zie je dat je vriendin wordt aangerand, wat doe je dan met die gozer (ga er vanuit dat het een gozer is he).
antwoordt van mij:
hij mag dan heeeeeeeeel hardt kunnen rennen, zo niet ligt ie in het ziekenhuis denk ik, denk dat ik helemaal over toeren raak, terwijl ik eigenlijk nie zo ben.
quote:Ik heb het wel eens meegemaakt. Was niet mijn vriendin, maar een vriendin. Ben er naartoe gegaan, hard bij z'n schouder vastgepakt en vriendelijk gevraagd om haar los te laten. (Hij moest wel, want hij had weinig kracht meer in z'n rechterarm doordat ik een spier van hem aan het fijnknijpen was.) Dat deed hij dus.
Op woensdag 26 maart 2003 11:10 schreef afraidtech het volgende:
in deze situatie:stel je bent in een discotheek ofzo met je vriendin, je haalt ffies een drankje, kom je terug zie je dat je vriendin wordt aangerand, wat doe je dan met die gozer (ga er vanuit dat het een gozer is he).
antwoordt van mij:
Heb ik netjes afgehandeld toch??
quote:Jah, denk dat ik het ook zo ongeveer zou aanpakken
Op woensdag 26 maart 2003 11:15 schreef SiNz het volgende:[..]
Ik heb het wel eens meegemaakt. Was niet mijn vriendin, maar een vriendin. Ben er naartoe gegaan, hard bij z'n schouder vastgepakt en vriendelijk gevraagd om haar los te laten. (Hij moest wel, want hij had weinig kracht meer in z'n rechterarm doordat ik een spier van hem aan het fijnknijpen was.) Dat deed hij dus.
Toen heb ik hem aangegeven bij de beveiliging en is hij de discotheek uitgezet. Nooit meer wat van gezien/gehoord.Heb ik netjes afgehandeld toch??
quote:Dan gebeurt er verder weinig
Op woensdag 26 maart 2003 11:14 schreef oppie het volgende:
Hopen voor hem dat hij een goede sprinter is...
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:15 schreef SiNz het volgende:[..]
Ik heb het wel eens meegemaakt. Was niet mijn vriendin, maar een vriendin. Ben er naartoe gegaan, hard bij z'n schouder vastgepakt en vriendelijk gevraagd om haar los te laten. (Hij moest wel, want hij had weinig kracht meer in z'n rechterarm doordat ik een spier van hem aan het fijnknijpen was.) Dat deed hij dus.
Toen heb ik hem aangegeven bij de beveiliging en is hij de discotheek uitgezet. Nooit meer wat van gezien/gehoord.Heb ik netjes afgehandeld toch??
Bekijk eerst de situatie, is die gast ladder zat? 'Denk' je niet alleen maar dat het aanranden was? Hoe reageerde je vriendin er op?
Wat jij zei dat als het je zus was is weer een totaal andere situatie...
Ik zou in ieder geval pas gaan meppen als ik ZEKER weet dat die persoon het nuchter en met opzet deed en mijn vriendin er zeker weten niet van gedient was (en het dus ook echt erg vond)...
ff serieus... denk dat ze hem horizontaal kunnen afvoeren
Het beste is idd om hem ff beet te pakken en vriendelijk te overhandigen aan iemand van de beveiliging.
Is meneer over de schreef gegaan, dan sneufelt er plots een breezahflesje boven op zijn hoofd.
'kopstoot geven', 'kan tot de kerst eten met een rietje', 'harde stomp op zijn tanden', 'in z'n gezicht spugen', '100% dood', 'horizontaal kunnen afvoeren', 'sla hem 2 keer snel op z'n adamsappel', 'paar keer goed in z'n lever', 'tanden kan gaan rapen', 'dan is saddam beter af als hij'
Hij kan in ieder geval het eerst komende jaar niet meer fatsoenlijk lopen / praten / leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |