abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9382530
in deze situatie:

stel je bent in een discotheek ofzo met je vriendin, je haalt ffies een drankje, kom je terug zie je dat je vriendin wordt aangerand, wat doe je dan met die gozer (ga er vanuit dat het een gozer is he).

antwoordt van mij:
hij mag dan heeeeeeeeel hardt kunnen rennen, zo niet ligt ie in het ziekenhuis denk ik, denk dat ik helemaal over toeren raak, terwijl ik eigenlijk nie zo ben.

pi_9382572
Vragen of ie ff heel snel normaal wil doen en gelijk wil oprotten. Verder zou ik 'm nog ff mededelen dat als ik 'm nog 1 keer bij vriendinnen van mij in de buurt zie, dat ik dan niet voor de gevolgen insta....
pi_9382584
Het ziekenhuis inmeppen!!!
pi_9382598
ik zou er zelf alleszins niet op beginnen smijten of ik lig zelf in het ziekenhuis ...

gewoon de flikken bellen , actionshot nemen van die gast met uwe gsm en aangeven

[url=http://users.pandora.be/brainsick]geld verdienen is makkelijk[/url]
pi_9382607
gelijk een kopstoot geven, weet de rest ook gelijk dat ze niet met je vriendin moeten aankloten
  woensdag 26 maart 2003 @ 11:13:52 #6
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_9382617
Die kan tot de kerst eten met een rietje
852002IWASTHERE
pi_9382620
Hopen voor hem dat hij een goede sprinter is...
The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
pi_9382621
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:10 schreef afraidtech het volgende:
in deze situatie:

stel je bent in een discotheek ofzo met je vriendin, je haalt ffies een drankje, kom je terug zie je dat je vriendin wordt aangerand, wat doe je dan met die gozer (ga er vanuit dat het een gozer is he).

antwoordt van mij:
hij mag dan heeeeeeeeel hardt kunnen rennen, zo niet ligt ie in het ziekenhuis denk ik, denk dat ik helemaal over toeren raak, terwijl ik eigenlijk nie zo ben.

I couldn't agree more
pi_9382632
een harde stomp op zijn tanden geven en em in z'n gezicht spugen
pi_9382653
Ik denk dat ie daar niet aantoe komt, dan heeft ie al een knal van mijn vriendin te pakken.
  woensdag 26 maart 2003 @ 11:15:29 #11
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_9382668
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:10 schreef afraidtech het volgende:
in deze situatie:

antwoordt van mij:

Ik heb het wel eens meegemaakt. Was niet mijn vriendin, maar een vriendin. Ben er naartoe gegaan, hard bij z'n schouder vastgepakt en vriendelijk gevraagd om haar los te laten. (Hij moest wel, want hij had weinig kracht meer in z'n rechterarm doordat ik een spier van hem aan het fijnknijpen was.) Dat deed hij dus.
Toen heb ik hem aangegeven bij de beveiliging en is hij de discotheek uitgezet. Nooit meer wat van gezien/gehoord.

Heb ik netjes afgehandeld toch??

Life suxx, deal with it!
pi_9382671
en als die gozer bij mijn zusje deed, dan is 100% dood
pi_9382695
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:15 schreef SiNz het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens meegemaakt. Was niet mijn vriendin, maar een vriendin. Ben er naartoe gegaan, hard bij z'n schouder vastgepakt en vriendelijk gevraagd om haar los te laten. (Hij moest wel, want hij had weinig kracht meer in z'n rechterarm doordat ik een spier van hem aan het fijnknijpen was.) Dat deed hij dus.
Toen heb ik hem aangegeven bij de beveiliging en is hij de discotheek uitgezet. Nooit meer wat van gezien/gehoord.

Jah, denk dat ik het ook zo ongeveer zou aanpakken
pi_9382699
Ik denk niet dat ik dan voor mijn acties verantwoordelijk zou willen zijn. Vrienden staan bij mij hoog in het vaandel en zullen niet snel onder mijn ogen misbruikt worden.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 26 maart 2003 @ 11:18:56 #15
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_9382751
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:14 schreef oppie het volgende:
Hopen voor hem dat hij een goede sprinter is...
Dan gebeurt er verder weinig
852002IWASTHERE
  woensdag 26 maart 2003 @ 11:20:34 #16
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_9382797
Ik denk dat ik niet voor de gevolgen in zou staan, maar zoals hieronder staat is wel de beste oplossing.
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:15 schreef SiNz het volgende:

[..]

I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_9382817
Als je gelijk zou gaan meppen ben je zelf net zo slecht als die persoon!

Bekijk eerst de situatie, is die gast ladder zat? 'Denk' je niet alleen maar dat het aanranden was? Hoe reageerde je vriendin er op?

Wat jij zei dat als het je zus was is weer een totaal andere situatie...

Ik zou in ieder geval pas gaan meppen als ik ZEKER weet dat die persoon het nuchter en met opzet deed en mijn vriendin er zeker weten niet van gedient was (en het dus ook echt erg vond)...

pi_9382831
snel zijn vriendin ff bruut nemen

ff serieus... denk dat ze hem horizontaal kunnen afvoeren

voer eendjes, geen oorlog...
pi_9382882
ik sla hem 2 keer snel op z'n adamsappel...
of een paar keer goed in z'n lever...

dan is het wel

pi_9382895
idd hem eerst maar eens vriendelijk doch dringend verzoeken op te zouten. Maar als ie haar echt aan het aanranden is, dan denk ik dat ie toch echt zijn tanden kan gaan rapen.
Ik ontken alles...
  woensdag 26 maart 2003 @ 11:25:59 #21
37468 HardBasss
Gij moet oe bakkes houwe
pi_9382950
ik zou hem aanranden
Trust and you'll be trusted, says the liar to the fool.......
pi_9382965
Als ze mijn vriendin zouden AANRANDEN???

Dan is saddam beter af als hij.

Lambo of Rekt
  woensdag 26 maart 2003 @ 11:29:38 #23
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_9383081
Ligt duidelijk aan de situatie. Idd is die persoon dronken, wat is hij aan het doen, zijn er handen of hele verkeerde plaatsen bezig. etc etc.

Het beste is idd om hem ff beet te pakken en vriendelijk te overhandigen aan iemand van de beveiliging.

Is meneer over de schreef gegaan, dan sneufelt er plots een breezahflesje boven op zijn hoofd.

Catch You On The Flip Side
pi_9383132
Wat een gevaarlijke lui hier hee, wordt al bang als ik het allemaal lees

'kopstoot geven', 'kan tot de kerst eten met een rietje', 'harde stomp op zijn tanden', 'in z'n gezicht spugen', '100% dood', 'horizontaal kunnen afvoeren', 'sla hem 2 keer snel op z'n adamsappel', 'paar keer goed in z'n lever', 'tanden kan gaan rapen', 'dan is saddam beter af als hij'

woensdag 26 maart 2003 @ 11:32:17 #25
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9383168
Denk dat ik z`n ballen z`n keel uitschop !

Hij kan in ieder geval het eerst komende jaar niet meer fatsoenlijk lopen / praten / leven

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')