quote:
Op zondag 11 mei 2003 12:07 schreef ChRoNiC het volgende:
Eentje van Hugo Boss, heb geen zin om te checken welke precies (heeft zon groen bandje aan de dop)edit
Ik heb ook nog Aqua di Gio van Armani
Deze bedoel je, die heb ik ook ja. Is wel lekker, maar ik denk toch dat ik morgen Armani - Aqua Di Gio op ga doen.. Naaahh ik zie wel...
Vandaag doe ik me Happy van Clinique op, lekker fris en vrolijk geurtje. Echt om op te doen als de zon schijnt
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:40 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Vandaag doe ik me Happy van Clinique op, lekker fris en vrolijk geurtje. Echt om op te doen als de zon schijnt
quote:jij snapt wat nou een echt lekker geurtje is
Op dinsdag 13 mei 2003 07:43 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Vandaag doen we Emporio Armani White ... Een lekkere aangename zachte geur....
Ohja en ook wel eens Miracle van Lancôme of Pleasures van Estée Lauder
Vandaag heb ik dus Cacharel - Nemo op, best een aparte geur, veel japanse bladeren van planten in verwerkt. Lekker, niet al te sterk geurtje met japanse houtsoorten in verwerkt
Ik heb nu ook Emporio Armani White, erg lekker. Is bijna op, maar ga ik zeker bij kopen.
quote:Lekker geurtje dat Nemo, heb ik helaas niet meer.
Op woensdag 14 mei 2003 07:58 schreef ArmaniMania het volgende:Vandaag heb ik dus Cacharel - Nemo op, best een aparte geur, veel japanse bladeren van planten in verwerkt. Lekker, niet al te sterk geurtje met japanse houtsoorten in verwerkt
Vandaag heb ik Eternity van Calvin Klein op. Andere geurtjes die ik regelmatig op heb zijn:
quote:Tis een liefheberij van me, ik heb 90 verschillende soorten, en allemaal bij elkaar gespaard met de tijd...
Op woensdag 14 mei 2003 08:39 schreef JeroenV het volgende:
ArmaniMania, hoe kom jij aan al die luchtjesIk heb nu ook Emporio Armani White, erg lekker. Is bijna op, maar ga ik zeker bij kopen.
Kijk maar eens naar mijn Avatar, dat zegt genoeg, dat is van Armani - Mania één van mijn lievelings geuren...
Kenzo - Pour Homme Flesjes zijn anders die gladde is de nieuwe stijl en die geribbelde met de bloem op de fles is de oude stijl. Aan de geur zelf is gelukkig niks veranderd. En is een eigentijdse, frisse en heel aparte geur.... Echt een eigen volwassen geur... ook 1 van mijn favoriete geuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |