quote:Ik ook
Op woensdag 26 maart 2003 10:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
zelf stink ik nu naar de J.P gaultier. een heerlijk luchtje overgens.
[afbeelding]
quote:of topic : kan dat topic daarnaartoe verplaatst worden als ik daar een ban heb, en kan ik daar dan nog in reageren?
Op woensdag 26 maart 2003 10:33 schreef Luigi het volgende:
Armani Emporio White!.
En dit is meer iets voor LIF.
er zit een luchtje aan dit topic
quote:Zoooooooo lekker!!!!
Op woensdag 26 maart 2003 10:43 schreef sunbloem het volgende:
davidoff coolwater women
quote:Ik ook. Maar dan de vrouwelijke versie! Top geur!
wat voor luchtje heeft de fokker vandaag op.
[afbeelding]
quote:gehehe
Op woensdag 26 maart 2003 10:43 schreef danokorst_banned het volgende:[..]
Zoooooooo lekker!!!!
* danokorst_banned is spontaan verliefd
quote:eeej, die heb ik ook op
Op woensdag 26 maart 2003 10:42 schreef eleven het volgende:
Platinum Egoiste pour homme van chanel...
quote:same here
wat voor luchtje heeft de fokker vandaag op.
[afbeelding]
en rexona blue
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 10:49 schreef sunbloem het volgende:[..]
gehehe
![]()
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 10:54 schreef FreddyJr het volgende:
Armani Emporio White.
quote:Oi, wil je me nu al niet meer hebben?
Op woensdag 26 maart 2003 10:55 schreef sunbloem het volgende:![]()
das zo'n gigantisch lekker luchtje
quote:Ga maar snel Georgio Armani kopen!
Op woensdag 26 maart 2003 10:58 schreef danokorst_banned het volgende:[..]
Oi, wil je me nu al niet meer hebben?
quote:pstj danokorst ik zal even zeggen
Op woensdag 26 maart 2003 11:00 schreef danokorst_banned het volgende:
Sunbloem moet het maar met mijn Davidoff doen hoor
quote:aha die bedoelde ik dus.
Op woensdag 26 maart 2003 10:55 schreef mCoLiDeLuXe het volgende:
Georgio Armani
Agua Di Gio
Created by the design house of Yves Saint Laurent in 1995, Opium is classified as a sharp, oriental, woody fragrance. This masculine scent possesses a blend of vanilla, ginger, pepper, and cedar.
[Dit bericht is gewijzigd door Hihat op 26-03-2003 14:58]
emporio armani white = toch dames geur... of heb ik dat verkeerd => never mind, was ff in de war met she van emporio
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 26-03-2003 12:03]
verder wissel ik het regelmatig af met:
- Emporio Armani zwart
- Cool Water van Davidoff
- Mexx Men
- Sculpture van Nikos
- Happy van Clinique
- Higher van Dior.
alles , al zeg ik het zelf. (en ja ik ben een geurtjes-fan)
van
=edit=
ownee, das helemaal niet waar, die had ik gisteren op
Vandaag heb ik Jill Sander op
[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 26-03-2003 13:59]
En anders 'Wild Wind for Men' van Gabriela Sabatini, maar die geur vervliegt een beetje te snel.
[Dit bericht is gewijzigd door De_Schaduw op 26-03-2003 14:21]
quote:hence the name Wild Wind
Op woensdag 26 maart 2003 14:19 schreef De_Schaduw het volgende:
'Place du Forum' van Vincent van GoghEn anders 'Wild Wind for Men' van Gabriela Sabatini, maar die geur vervliegt een beetje te snel.
quote:sjit, inderdaad
Op woensdag 26 maart 2003 14:20 schreef vosss het volgende:[..]
hence the name Wild Wind
Mira Bai by Chopard...
Vind het een beetje onzin om als je een dag thuisblijft, of naar school dikke laag van die geurende troep op je te spuiten!
draagt lekker weg op een zonnige dag!!
Maar ik vind deze:
ook erg lekker!
Is het trouwens gebruikelijk dat je een aantal luchtjes hebt (en dan iedere dag een andere kunnen pakken) of is het gebruikelijker om telkens één luchtje te hebben.
L'eau d'Issey van Issey Miyake
En m'n klassieker: Trésor van Lancôme
Dolce & Gabbana
Fahrenheit ofzo
^^ Jah, van Christian Dior, heet inderdaad Fahrenheit
Davidoff Coolwater
^^ Jij snapt 't
Is het trouwens gebruikelijk dat je een aantal luchtjes hebt (en dan iedere dag een andere kunnen pakken) of is het gebruikelijker om telkens één luchtje te hebben.
Ligt eraan, ik draag geen twee dagen na elkaar hetzelfde luchtje, gewoonweg omdat ik niet zo 'voorspelbaar' wil zijn, ik vind het leuk om mensen elke dag opnieuw te 'verassen' (verbazen)... Als je meerdere luchtjes koopt is het verstandig om dit niet in één keer te doen, maar een half jaar lang elke maand ofzo, en dan weer een nieuwe als er één leeg is (anders is het zoveel in een keer )
Mijn "collectie" bestaat uit de volgende luchtjes (eeau de toilette):
* "Le Male" van Jean Paul Gaultier
* "Men" van Marc 'O Polo
* "Cool Water" van Davidoff
* "Good Life" van Davidoff
* "Dévotion for Men" van Gabrielle Sabatini
* "Miracle Homme" van Lancôme Paris
(Bij twee hiervan heb ik ook de douchegel, bij allemaal heb ik ook de desotick/deobus, en bij 1 ervan ook de after shave)
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:47 schreef janssen15 het volgende:
de enige echt ..
Ik heb deze vandaag op:
Ik heb al vaak andere geurtjes gekregen of geprobeerd maar uiteindelijk kom ik altijd terug bij deze. Ruikt gewoon zo ontzettend lekker!
quote:Damn, sommige mensen plannen dat gewoon zeg!
Op vrijdag 28 maart 2003 17:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
vandaag Hugo Boss, uuh morge Route 66 ofzo, overmorgen JP
quote:hehe neej hoor, das geen plannen... das gewoon het rijtje afgaan, en dan weer vooraan beginnen
Op vrijdag 28 maart 2003 17:29 schreef Essiepessie het volgende:[..]
Damn, sommige mensen plannen dat gewoon zeg!
Ik heb vandaag voor de verandering eens naar de zomerse zoete geur van Jackpot gegrepen.
quote:Die heb ik ook! Heb er 2 lege verpakkingen nog van staan
Op zaterdag 29 maart 2003 13:30 schreef The-What het volgende:
Vandaag:
[afbeelding]
En in het weekend Davidoff Coolwater
Verder heb ik bijna elke dag iets anders op, en wissel dus tussen:
Wish
Angel
NOA
Obsession
Isabella
Armani white
maar mijn absolute favoriet blijft toch wish:
vind Chanel 5 ook verschrikkelijk lekker maar op de 1 of andere manier vind ik mezelf er nog "te" jong voor.
quote:Emporio Armani black
Op donderdag 1 mei 2003 20:19 schreef ramses het volgende:
Emporio Armani White
zo weinig mannen hebben die. past ook meteen in Emporio Armani White. grappig effect
Geurtjes zijn 1 van mijn Hobbies, ik spaar parfums, dus wel volle uit de winkel, elke week haal ik me wel een ander geurtje, ik heb er nu ongeveer zoon 78 verschillende. Maar jah wat is in my nickname he....
Maar deze heb op het fotootje heb ik vandaag op.
En morgen ofzo maar ff Cool Water halen.
Hoeveel kostie trouwens per 125 ml?
quote:Bij de ici paris XL is 75 ml 29.95,
Op vrijdag 2 mei 2003 17:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
HugoEn morgen ofzo maar ff Cool Water halen.
Hoeveel kostie trouwens per 125 ml?
quote:Ooh, online staan dr wel flesjes van 125 ml.
Op vrijdag 2 mei 2003 17:24 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
Bij de ici paris XL is 75 ml 29.95,
volgens mij is er maar 100 ml te krijge als max, en geen 125.
quote:
.![]()
![]()
![]()
Acqua di Gio Homme
of
Cool Water van Davidoff
quote:Die is heerlijk! Opeens hadden ze het niet meer inderdaad. Zo jammer, vond dat ook een erg lekker luchtje voor badschuim.
Op vrijdag 2 mei 2003 20:26 schreef Winky het volgende:
En een heel enkele keer een heel oud luchtje van de Bodyshop (Ananya). Daar ben ik super zuinig mee want ze verkopen het al heel lang niet meer.
Maar ik heb ook vaak deze op:
en deze:
en deze:
En heb er nog veeeel meer, die iets goedkoper zijn Ik hou van geurtjes!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Marloekoe op 03-05-2003 17:25]
quote:heyyz, die heb ik!!... ik heb ook de doesgel!.. errug lekker...
Op zondag 4 mei 2003 18:36 schreef Erosjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Sun for men van Jill sander
Ook heerlijk met dit lekkere weer
quote:
Op zondag 4 mei 2003 18:46 schreef rubstar het volgende:[..]
heyyz, die heb ik!!... ik heb ook de doesgel!.. errug lekker...
Maar uiteraard wordt de volgende wel iets duurder. .
quote:Dat klopt inderdaad! Er zit er eentje bij en die ruikt naar een bekend, duur geurtje. Of het Boss was.. weet niet meer. Maar iig erg lekker!
Op maandag 5 mei 2003 02:44 schreef r8ality het volgende:
Die cheap-ass zooi van de Aldi. Reacties a la: "Heb jij Boss op? Ruikt lekker!"..
Maar uiteraard wordt de volgende wel iets duurder.
.
Escada - Sentiment Heb ik vandaag op gehad een lekkere zachte geur om lente kriebels van te krijgen.
quote:Nee hoor mijn moeder heeft die ook...
Op maandag 5 mei 2003 22:56 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]ben ik de enige die dit luchtje heeft? ik heb hem in deze topic nog niet gezien
Ik heb vandaag deze op, dit is echt 1 van mijn favoriete geuren.
quote:Is genoemd hoor
Op maandag 5 mei 2003 22:56 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]ben ik de enige die dit luchtje heeft? ik heb hem in deze topic nog niet gezien
quote:dan heb ik er zeker overheen gelezen
Op dinsdag 6 mei 2003 10:43 schreef -Artemis- het volgende:[..]
Is genoemd hoor
Voor de vrouwen Hugo Boss red
En voor de mannen Hugo Boss uhm blue heet dat geloof ik..
Ook vind ik Davidoff wel lekker...
quote:Volgens mij is Givenchy het merk en niet het soort geurtje
Op dinsdag 6 mei 2003 14:24 schreef roobje het volgende:
Ik heb vandaag 'Givenchy' op, kent iemand dat ? Ik had een testertje gekregen toen ik ander geurtje haalde. Best een lekker geurtje, ga hem denk ik binnenkort halen
quote:Oh ja, het is "Givenchy pour homme" maarja dat bedoelde ik eigenlijk
Op dinsdag 6 mei 2003 15:21 schreef Se7eN20 het volgende:[..]
Volgens mij is Givenchy het merk en niet het soort geurtje
Net lekker gedouchet, en Mont Blanc opgedaan. En meteen zullen bij sommige mensen een lichtje op gaan.. En ja dit luchtje is vernoemd naar de beroemde berg Mont Blanc en de meeste bloemen en zeldzame bloemen zitten dus in dit geurtje verwerkt..
Lekker fris en een heerlijk vrij gevoel krijg je bij dit geurtje, aanbovolen om te dragen voor de gehele dag.
vandaag gekocht en het ruikt erg lekker. Volgende keer koop ik NOA, is ook yummie
quote:wish is zaaaaaaalig
Op woensdag 7 mei 2003 11:47 schreef Emel het volgende:
Wishvandaag gekocht en het ruikt erg lekker. Volgende keer koop ik NOA, is ook yummie
quote:ja
Op woensdag 7 mei 2003 11:58 schreef -Artemis- het volgende:[..]
wish is zaaaaaaalig
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:30 schreef sivado het volgende:
Aronnax....... zelf gemaakt in een parfum studio in Grasse en echt totally me.......
ruikt lekker zoet en fris, en niemand weet wat het is haha!
maar ik heb ook:
- boss in-motion ofzoiets, die grijs met oranje bal
- issay miyake ofzoiets
- davidoff coolwater
- natural van yves rocher
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 19:00 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ben ik dan de enige die l'anvin pour l'homme op heeft???ruikt lekker zoet en fris, en niemand weet wat het is haha!
Je bedoelt deze.. Jah die heb ik ook
Maar ik heb vandaag deze op
En dat is een net wat volwassener geur, heerlijk om de hele dag te dragen...
Vandaag heb ik Fahrenheit op van Cristian Dior... Geen nieuwe geur of echt onbekend, maar hij is wel oke.. niet mijn favoriet. Maar voor buitenstaanders een aangename geur.
quote:Word die nog verkocht
Op donderdag 8 mei 2003 15:45 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Vandaag heb ik Fahrenheit op van Cristian Dior... Geen nieuwe geur of echt onbekend, maar hij is wel oke.. niet mijn favoriet. Maar voor buitenstaanders een aangename geur.
quote:* Steve-o Fahrenheit aanhanger is
Op donderdag 8 mei 2003 15:45 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Vandaag heb ik Fahrenheit op van Cristian Dior... Geen nieuwe geur of echt onbekend, maar hij is wel oke.. niet mijn favoriet. Maar voor buitenstaanders een aangename geur.
jaah oeeeh diez fijn heb ik ook op hmmm
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:24 schreef roobje het volgende:
Ik heb vandaag 'Givenchy' op, kent iemand dat ? Ik had een testertje gekregen toen ik ander geurtje haalde. Best een lekker geurtje, ga hem denk ik binnenkort halen
Jazeker ken ik de Givenchy, ik heb de Pi en de
Pour home... Als ik ik je een tip moet geven ga voor de Givenchy Pour Home dat is die met die grote bardeau rode dop, die is veeeeeell lekkerder.
Net lekker gedouchet, en Mont Blanc opgedaan. En meteen zullen bij sommige mensen een lichtje op gaan.. En ja dit luchtje is vernoemd naar de beroemde berg Mont Blanc en de meeste bloemen en zeldzame bloemen zitten dus in dit geurtje verwerkt..
Lekker fris en een heerlijk vrij gevoel krijg je bij dit geurtje, aanbovolen om te dragen voor de gehele dag.
Ik heb nu trouwens Dolce e Gabbana op, ook een te lekker luchtje, helaas dat mn pa m'n in italie gekochte 100ml flesje in de badkamer op de grond heeft laten vallen, nu heb ik maar de 30nl gekocht, die verdomme hier in NL bijna net zo duur was.
quote:same here..
Op woensdag 26 maart 2003 10:32 schreef gebruikersnaam het volgende:zelf stink ik nu naar de J.P gaultier. een heerlijk luchtje overgens.
quote:Dat kan van alles zijn, ik zou Armani - Sensi eens proberen. Cacharel - Anais zou het ook kunnen zijn, omdat je zegt dat het naar viooltjes ruikt. En omdat het sterk ruikt denk ik Armani - Sensi en deze is ook behoorlijk duur. Óf Cacharel - Eden... ik zou zeggen probeer de vrouwen geurtjes van [b]Cacharel[b] maar eens, die ruiken bijna allemaal naar bloemen...
Op zaterdag 10 mei 2003 12:11 schreef juuultje het volgende:
Heeeeeel soms ruik ik een superlekker luchtje bij een vrouw... maar ik heb nooit het lef om te vragen wat voor luchtje het is.
Het gaat volgens mij om een wat duurder luchtje (de dames die die geur ophebben zien dr rijk uit)
't Is een behoorlijk sterke geur (ik zou wat minder opdoen daarom) en ruikt naar bloemen , violen of zo denk ik....
Ik wil zo graag weten wat dat voor luchtje is, wie heeft een idee?
Trouwens, ik ben al een paar keer naar douglas geweest om verschillende luchtjes te ruiken en heb er ook naar gevraagd maar daar weten ze het ook niet.
't is niet zo'n bekend geurtje volgens mij.
Ohja, normaal heb ik Eternety op van Calvin K.
Hm... wie oh wie kan me helpen!!!
quote:zijn eau de toilettes goedkoper in italie dan?
Op zaterdag 10 mei 2003 11:57 schreef -THaVinNY- het volgende:
over die Pie zijn nog rare verhalen te vertellen, er zijn verschillende versies van dat luchtje te vinden, laatste keer dat ik Tax Free parfum shoppen was kwam ik bij een zaakje ontzettend lekkere Pie tegen, maar daar was ie wel duur, dus ik verder zoeken kwam bij 2 andere winkels zelfde fles tegen, maar net een andere gestyled doosje, stukje goedkoper, maar de geur was veel minder.Ik heb nu trouwens Dolce e Gabbana op, ook een te lekker luchtje, helaas dat mn pa m'n in italie gekochte 100ml flesje in de badkamer op de grond heeft laten vallen, nu heb ik maar de 30nl gekocht, die verdomme hier in NL bijna net zo duur was.
* Erosjuhhh gaat als dat zo is ff niks kopen in nederland want
* Erosjuhhh rot over 5 weke toch op naar italie voor paar weken
quote:ik ga dus echt in italie daar heen en daar parfum kopen ipv hier..
Op zaterdag 10 mei 2003 13:10 schreef -THaVinNY- het volgende:
over algemeen zijn ze niet goedkoper in italie, maar als je toch een tijdje in italie gaat touren dan zou ik San Marino maar een bezoekje brengen, dat is een van die ministaatjes in italie, dus Tax Free. Tis een klein stadje(eigenlijk dorpje) maar er zitten iets van 20 parfumwinkeltjes en je betaald er gewoon veel minder(tax is hoog over dit soort producten) en daarnaast is het zo dat je altijd nog een beetje kan afdingen etc. ik heb daar die 100ml Dolce & Gabbana voor 28 euro gekocht, de retailprijs is 65 euro. tel uit je winst
quote:helemaal top, hier kan ik zeker wat mee, dank je wel!!!
Op zaterdag 10 mei 2003 12:28 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Dat kan van alles zijn, ik zou Armani - Sensi eens proberen. Cacharel - Anais zou het ook kunnen zijn, omdat je zegt dat het naar viooltjes ruikt. En omdat het sterk ruikt denk ik Armani - Sensi en deze is ook behoorlijk duur. Óf Cacharel - Eden... ik zou zeggen probeer de vrouwen geurtjes van [b]Cacharel[b] maar eens, die ruiken bijna allemaal naar bloemen...
Miracle - Lancôme Ik vind um niet meer zo lekker nu ik um vaker gedragen heb, daarom ben ik um ook leeg aant maken
edit
Ik heb ook nog Aqua di Gio van Armani
quote:
Op zondag 11 mei 2003 12:07 schreef ChRoNiC het volgende:
Eentje van Hugo Boss, heb geen zin om te checken welke precies (heeft zon groen bandje aan de dop)edit
Ik heb ook nog Aqua di Gio van Armani
Deze bedoel je, die heb ik ook ja. Is wel lekker, maar ik denk toch dat ik morgen Armani - Aqua Di Gio op ga doen.. Naaahh ik zie wel...
Vandaag doe ik me Happy van Clinique op, lekker fris en vrolijk geurtje. Echt om op te doen als de zon schijnt
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:40 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Vandaag doe ik me Happy van Clinique op, lekker fris en vrolijk geurtje. Echt om op te doen als de zon schijnt
quote:jij snapt wat nou een echt lekker geurtje is
Op dinsdag 13 mei 2003 07:43 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Vandaag doen we Emporio Armani White ... Een lekkere aangename zachte geur....
Ohja en ook wel eens Miracle van Lancôme of Pleasures van Estée Lauder
Vandaag heb ik dus Cacharel - Nemo op, best een aparte geur, veel japanse bladeren van planten in verwerkt. Lekker, niet al te sterk geurtje met japanse houtsoorten in verwerkt
Ik heb nu ook Emporio Armani White, erg lekker. Is bijna op, maar ga ik zeker bij kopen.
quote:Lekker geurtje dat Nemo, heb ik helaas niet meer.
Op woensdag 14 mei 2003 07:58 schreef ArmaniMania het volgende:Vandaag heb ik dus Cacharel - Nemo op, best een aparte geur, veel japanse bladeren van planten in verwerkt. Lekker, niet al te sterk geurtje met japanse houtsoorten in verwerkt
Vandaag heb ik Eternity van Calvin Klein op. Andere geurtjes die ik regelmatig op heb zijn:
quote:Tis een liefheberij van me, ik heb 90 verschillende soorten, en allemaal bij elkaar gespaard met de tijd...
Op woensdag 14 mei 2003 08:39 schreef JeroenV het volgende:
ArmaniMania, hoe kom jij aan al die luchtjesIk heb nu ook Emporio Armani White, erg lekker. Is bijna op, maar ga ik zeker bij kopen.
Kijk maar eens naar mijn Avatar, dat zegt genoeg, dat is van Armani - Mania één van mijn lievelings geuren...
Kenzo - Pour Homme Flesjes zijn anders die gladde is de nieuwe stijl en die geribbelde met de bloem op de fles is de oude stijl. Aan de geur zelf is gelukkig niks veranderd. En is een eigentijdse, frisse en heel aparte geur.... Echt een eigen volwassen geur... ook 1 van mijn favoriete geuren
Davidoff
Naomagic. Naomi Campbell
en soms
1 van deze.
B.Clean, Benetton.
quote:ojeeeeeeeeeeee
Op zondag 18 mei 2003 17:05 schreef sassa het volgende:
[afbeelding]
quote:haha
Op zondag 18 mei 2003 17:15 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
ojeeeeeeeeeeee
![]()
als een dame die op heeft.. ik smelt weeeeeeeeeeeeeeeeeeegggg
Vandaag ga ik voor Paul Smith - Men. dit is een geur als je die een keer ruikt dan heb je zoiets van, jah die koop ik, en dan meteen de 100 ml. Dit is echt een hele aparte frisse, fruitige, zoete geur.
Zo nu en dan produceer ik zelf luchtjes maar dat zijn geen lokgeuren.
vooral die Cartier doet het erg goed
Boss in motion
Één van de weinige geuren die ik lekker vind van Davidoff is Echo. Deze heb ik vandaag dus op, en is lekker fris, alleen deze is frisser dan we gewend zijn van Davidoff. Al met al een fijne geur.
heerlijk geurtje
Ik heb trouwens niet vaak een luchtje op, meestal alleen voor speciale gelegenheden.
quote:Hmm deze wil ik denk ik gaan kopen als In Motion op is. Weet je ongeveer hoe duur hij is? Ik heb een monstertje, en ik vind hem erg lekker. Ook al een CD en ketting gehad van dit luchtje toen ik een andere kocht. Maar gaat hij niet vervelen ofzo na een tijdje? Dat heb ik erg met In Motion.
Op woensdag 21 mei 2003 13:38 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Vandaag heb ik Calvin Klein - Crave op. Lekkere geur, een van de betere geuren van CK.
quote:WAAAAAAR heb jij die inca gekocht?!
Op donderdag 22 mei 2003 16:13 schreef Scepsis het volgende:
Axe Aftershafe IncaSensule geur van hout
Heel anders dan die chicksdeo's
en white musk, van de bodyshop ofzo, maar die moest ik een keer kopen voor een vriendin, alleen die moet ik nog geven (ruikt wel goed trouwens)
quote:De 40 ml betaal je ongeveer ¤ 29,50 en
Op donderdag 22 mei 2003 16:15 schreef JeroenV het volgende:[..]
Hmm deze wil ik denk ik gaan kopen als In Motion op is. Weet je ongeveer hoe duur hij is? Ik heb een monstertje, en ik vind hem erg lekker. Ook al een CD en ketting gehad van dit luchtje toen ik een andere kocht. Maar gaat hij niet vervelen ofzo na een tijdje? Dat heb ik erg met In Motion.
de 75 ml betaal je ongeveer ¤ 40,00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |