Was trouwens patronenpapier vergeten. Weet ik veel ik doe dit dan ook nooit
Gelukkig had mijn ma nog een dichte rol (die doet het ook nooit, vandaar dicht
)
Tot vanmiddag.
Heb je mijn telnr voor als je het niet kan vinden?
quote:jessie, wil je mij je huisnummer nog even laten weten?
Op zondag 18 mei 2003 10:17 schreef jessie het volgende:
Niet dat ik weet.
Vond het heel wat dat ik gisteren ineens aan patronenpapier dachtTot vanmiddag.
Heb je mijn telnr voor als je het niet kan vinden?
quote:Is onderweg
Op zondag 18 mei 2003 10:24 schreef E.T. het volgende:[..]
jessie, wil je mij je huisnummer nog even laten weten?
Ik denk dat ik 't wel weet... maar voor de zekerheid..
quote:Tnx
Op zondag 18 mei 2003 10:35 schreef jessie het volgende:[..]
Is onderweg
Was gisteren te moe om nog wat te schrijven. vond het een gezellige middag (hoewel zo'n naaikransje wel vreselijk tuttig voelt, ik heb me er nog steeds niet echt bij neergelegd dat ik een burgertrut ben geworden) en erg leuk om eens wat gezichten te zien of weer eens te zien. Van sommige mensen had ik niet gedacht dat ik ze ooit nog op vriendelijke voet zou ontmoeten, laat staan met ze over naaimachines zou keuvelen. Dus alleen wat dat betreft was het al geslaagd.
Jessie, bedankt voor de gastvrijheid en de frieten. Bo is een heerlijk kind, als mijn Miepie zo zit te schateren over anderhalf jaar ben ik dik tevreden.
quote:Tnx
Op maandag 19 mei 2003 10:06 schreef phileine het volgende:
O ja, op http://www.ottobredesign.com zijn alle voorgaande nummers van ottobre na te bestellen (met name voor E.T. interessant denk ik, die was er net zo weg van als ik). Ik heb gelijk maar een abonnement genomen, want ik kan die dingen nooit ergens vinden in Amsterdam.
quote:www.elna.com (meen ik) heeft ook online gratis patronen om uit te printen.. Voor mij zat er niks bruikbaars bij, maar wie weet (weet niet meer zo goed wat er tussen stond allemaal)
Op maandag 19 mei 2003 12:24 schreef moussy het volgende:Er staan ook patronen op die je zo kan downloaden, de lapjesbroek is al uitgeprint
hier je foto, voor iedereen die er benieuwd naar is:
Phileine, ik zat net de site nog ff te bekijken.. De foto's van de laatste nummers staan er ook nog in.. ook de foto van 't pakje dat we hebben zitten tekenen.. altijd handig voor als ik 't ff niet meer weet! ![]()
Je kan er ook leuke stofjes bestellen.. ik krijg alleen steeds dan de finse site.. heb dus nog geen idee wat, hoe en hoe duur..
Even iets anders, ik ben met dat boxkleed bezig. Hoe zit zo'n ding eigenlijk vast aan de box? Ik weet wel met een paar van die strikken om de spijlen, maar hoeveel dan eigenlijk? Is eentje bij elke hoek genoeg, of moet er meer? Is het dan niet gevaarlijk dat het kindje alsnog met het hoofdje onder het kleed kan gaat zitten, of gebeurt dat niet?
Maar verder gaat alles goed hoor
quote:Ik zou het niet doen
Op donderdag 29 mei 2003 11:47 schreef boebiedoe het volgende:
gezellig, ik kom ook.
Ik heb het ook bij mijn vorige naaimachine gehad, ik vergat de draad steeds door een klein oogje te houden dat de onderdraad op spanning zette.
Ik zoek trouwens een breipatroon voor een babymutsje. Gewoon zo'n standaard mutsje met twee touwtjes onder de kin. Heeft iemand daar een lief patroontje van? Kan helemaal nergens iets vinden.
Ik heb overgens geen patroontje voor je (maar dat had je van mij vast ook niet verwacht
)
en is de nieuwe ottobre wat ?? abbonee's hebben hem toch al ???quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:37 schreef phileine het volgende:
Ik wil best, maar zit wat krapper in mijn tijd tegenwoordig. Op een maandag of in het weekend. Heb inmiddels een hele stapel stofjes en patronen (ottobre abonne geworden) verzameld, maar te weinig tijd om er iets mee te doen. Ben ook wel benieuwd naar brulaapje. Als de katten geen problemen hebben met een opdringerige dreumes zijn Isa en ik van de partij.
Phileine is ook dik een uur onderweg hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Jammer dat ik hier zover weg zit....
yep (van 11 tot half 5 in de binnenstad)quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:43 schreef jessie het volgende:
De 17e valt op zondag?
www.stoffenbeurs.nlquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:45 schreef E.T. het volgende:
Zal ik dan ook nog een dreumes meenemen? Hebben de katten helemaal geen leven meer![]()
Moet trouwens zeggen dat ik sinds Saskia is geboren alleen nog maar achter de naaimachine heb gezeten om broeken korter te maken en ritsen te vervangen..![]()
Knor, is die stoffenmarkt gewoon op de 'markt' in de binnenstad? (bij station Blaak dus)
zullen we per mail verder ?? Tenzij ET ook zin heb om mee te gaan (of anderen) maar anders wordt het zo enorm offtopicquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:46 schreef jessie het volgende:
Zondag heeft Geer de middag. Ik weet niet hoe van hoe laat tot hoe laat die beurs is. Maar dan moet ik om 2 uur weer thuis zijn. Moet niet van Geer hoor, hahaha. Maar dan kan ik ff lekker zonder de kids. Dan heb ik de auto en kan ik je langs halen. Waar is het? Hoef ik niet over de snelweg?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |