abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10490576
Ik word gek van dat k*tvoetbal hier
Morgen is er dus voetbal in de kuip en dat begint om 1 uur. Daardoor is dan weer alles hier afgesloten en mag je dus niet hier parkeren!!! Alleen als je een speciale kaart heb. Ik denk dat het om 11 uur al afgesloten is. Misschien dat we dan beter om 1 uur af kunnen spreken. Dan is het voetbal bezig en kan je er gewoon door. Wel balen hoor, dan blijft er zo weinig van de dag over he.
Nou ja kunnen jullie gelijk aan de broodjes enzo die ik gehaald heb

Was trouwens patronenpapier vergeten. Weet ik veel ik doe dit dan ook nooit Gelukkig had mijn ma nog een dichte rol (die doet het ook nooit, vandaar dicht )

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 17 mei 2003 @ 13:22:55 #102
393 phileine
espaņola
pi_10490725
1 uur is voor mij wel prettiger hoor Jessie, dan heb ik mijn spuugrondes van de ochtend gehad en ben ik redelijk wakker en fit. We zien wel hoe ver we komen, desnoods spreken we nog wel een keer af. Komt allemaal goed.
mooi he, alles
pi_10490779
Ok 1 uur dan
Heb jij nog steeds elke ochtend die misselijkheid met spugen joh?
Daar word je dan toch ook hartstikke slappies van?
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 18 mei 2003 @ 10:14:23 #104
393 phileine
espaņola
pi_10506263
Laatste kans: zijn er nog speciale dingen die ik moet meenemen? Ik ben zo warrig als de pest, dus ik zie het al gebeuren dat ik vrolijk zonder naaimachine kom aanzetten. Maar nog behoefte aan andere spullen? Naja, we merken het wel. En anders improviseren we wat.
mooi he, alles
pi_10506278
Niet dat ik weet.
Vond het heel wat dat ik gisteren ineens aan patronenpapier dacht

Tot vanmiddag.
Heb je mijn telnr voor als je het niet kan vinden?

Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 18 mei 2003 @ 10:24:12 #106
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_10506317
quote:
Op zondag 18 mei 2003 10:17 schreef jessie het volgende:
Niet dat ik weet.
Vond het heel wat dat ik gisteren ineens aan patronenpapier dacht

Tot vanmiddag.
Heb je mijn telnr voor als je het niet kan vinden?

jessie, wil je mij je huisnummer nog even laten weten?
Ik denk dat ik 't wel weet... maar voor de zekerheid..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_10506369
quote:
Op zondag 18 mei 2003 10:24 schreef E.T. het volgende:

[..]

jessie, wil je mij je huisnummer nog even laten weten?
Ik denk dat ik 't wel weet... maar voor de zekerheid..

Is onderweg
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 18 mei 2003 @ 10:47:00 #108
3011 E.T.
pi_10506447
quote:
Op zondag 18 mei 2003 10:35 schreef jessie het volgende:

[..]

Is onderweg

Tnx
Ik had nog wel de goede in mijn hoofd.. Maar toch wel handig om 't zeker te weten (voor ik ineens bij de buren aanbel )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 mei 2003 @ 14:46:14 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10510884
Zijn jullie al druk bezig, meiden? Ik wil wel foto's zien van de resultaten hoor!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 18 mei 2003 @ 23:01:29 #110
37843 lady-wrb
kortaf
pi_10523236
lady-wrb heeft gezellig simultaan meegeklust.
(is de zolder aan het verbouwen).
maar hoe was het op de officiele creamiddag?
pi_10526722
Wat een leuke dag was het gisteren!!!!
Wist u dat : Et hele leuke pakjes kan maken
Et heel goed kan voorlezen uit een patronenboekje aan Bo
Phileine een hele mooie buik heeft
Phileine echt superhandig is!!!
Knorretje heel goed tot 10 kan tellen!!!
Knorretje mij tot een uur of 12 snachts heeft geholpen
met de wieg!!!!
Danny ook best heel crea crea is
Mijn hubby erg goed kan strijken
Bo het allemaal erg intressant vond
Keurig om het patronenpapier op de grond heen liep
Ik nu weet wat een lockmachine, een zigzagrandje een
belegje een goede en een slechte kant is.
Ik iedereen heel erg wil bedanken voor alle hulp!!!!

Het gewoon een hele leuke dag geweest is en de foto's
natuurlijk nog volgen.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 19 mei 2003 @ 10:02:42 #112
393 phileine
espaņola
pi_10527192
ik ben vooral benieuwd naar foto's van de wieg Jessie.

Was gisteren te moe om nog wat te schrijven. vond het een gezellige middag (hoewel zo'n naaikransje wel vreselijk tuttig voelt, ik heb me er nog steeds niet echt bij neergelegd dat ik een burgertrut ben geworden) en erg leuk om eens wat gezichten te zien of weer eens te zien. Van sommige mensen had ik niet gedacht dat ik ze ooit nog op vriendelijke voet zou ontmoeten, laat staan met ze over naaimachines zou keuvelen. Dus alleen wat dat betreft was het al geslaagd.

Jessie, bedankt voor de gastvrijheid en de frieten. Bo is een heerlijk kind, als mijn Miepie zo zit te schateren over anderhalf jaar ben ik dik tevreden.

mooi he, alles
  maandag 19 mei 2003 @ 10:06:10 #113
393 phileine
espaņola
pi_10527244
O ja, op http://www.ottobredesign.com zijn alle voorgaande nummers van ottobre na te bestellen (met name voor E.T. interessant denk ik, die was er net zo weg van als ik). Ik heb gelijk maar een abonnement genomen, want ik kan die dingen nooit ergens vinden in Amsterdam.
mooi he, alles
  † In Memoriam † maandag 19 mei 2003 @ 12:24:35 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_10530096
Er staan ook patronen op die je zo kan downloaden, de lapjesbroek is al uitgeprint
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 19 mei 2003 @ 12:26:30 #115
3011 E.T.
pi_10530141
quote:
Op maandag 19 mei 2003 10:06 schreef phileine het volgende:
O ja, op http://www.ottobredesign.com zijn alle voorgaande nummers van ottobre na te bestellen (met name voor E.T. interessant denk ik, die was er net zo weg van als ik). Ik heb gelijk maar een abonnement genomen, want ik kan die dingen nooit ergens vinden in Amsterdam.
Tnx
ik loop morgen toch nog even de stad hier in.. Als ik 'm daar niet tegenkom, ga ik ook maar ff wat bestellen daar
  maandag 19 mei 2003 @ 12:27:56 #116
3011 E.T.
pi_10530161
quote:
Op maandag 19 mei 2003 12:24 schreef moussy het volgende:
Er staan ook patronen op die je zo kan downloaden, de lapjesbroek is al uitgeprint
www.elna.com (meen ik) heeft ook online gratis patronen om uit te printen.. Voor mij zat er niks bruikbaars bij, maar wie weet (weet niet meer zo goed wat er tussen stond allemaal)
  maandag 19 mei 2003 @ 16:28:04 #117
393 phileine
espaņola
pi_10536995
Jessie, de wieg is inderdaad flink opgeschoten. Leuk idee om dat gebloemde lapje daar achter die spijltjes te doen. Hij ziet er echt heel anders uit dan toen we gisterochtend binnenkwamen he?.

hier je foto, voor iedereen die er benieuwd naar is:

mooi he, alles
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 mei 2003 @ 17:19:03 #118
13151 crew  Rewimo
pi_10538725
Wat een leuke wieg zeg Zo te lezen hebben jullie een leuke dag gehad
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 19 mei 2003 @ 20:52:32 #119
3011 E.T.
pi_10545259
Jessie!! Hij is leuheuk geworden!!!

Phileine, ik zat net de site nog ff te bekijken.. De foto's van de laatste nummers staan er ook nog in.. ook de foto van 't pakje dat we hebben zitten tekenen.. altijd handig voor als ik 't ff niet meer weet!
Je kan er ook leuke stofjes bestellen.. ik krijg alleen steeds dan de finse site.. heb dus nog geen idee wat, hoe en hoe duur..

dinsdag 20 mei 2003 @ 11:45:59 #120
393 phileine
espaņola
pi_10556758
Ja ik heb ook wat zitten rondklikken maar kom niet overal helemaal uit. In ieder geval is het een erg leuk bedrijf.

Even iets anders, ik ben met dat boxkleed bezig. Hoe zit zo'n ding eigenlijk vast aan de box? Ik weet wel met een paar van die strikken om de spijlen, maar hoeveel dan eigenlijk? Is eentje bij elke hoek genoeg, of moet er meer? Is het dan niet gevaarlijk dat het kindje alsnog met het hoofdje onder het kleed kan gaat zitten, of gebeurt dat niet?

mooi he, alles
  dinsdag 20 mei 2003 @ 12:10:53 #121
3011 E.T.
pi_10557491
Ik, als leek, zou op de zijden halverwege ook een strik zetten om 't vast te leggen..
Lijkt me ook lekkerder liggen als Miepie beweeglijker wordt tzt en er anders hobbels en bobbels door de plooien in het kleed zitten.
pi_10560997
Over de boxkleden
De boxkleden die ik heb (gewoon van het kruidvat enzo) Daar zitten geen bandjes ofzo aan. Die leg je dus gewoon in de box. Kan geen kwaad hoor. ik neem aan dat je niet even boodschappen gaat doen als de kleine in de box ligt
Als de kleine wat groter word wil hij nog wel eens wat opfrommelen, maar daar kan je kleine dan inmiddels wel tegen. Ik legde er vaak 2 op elkaar. Was lekker zacht en als die dan vies werd (Bo spuugde nogal vaak, lag er gelijk een schone onder)
Je moet maar eens opletten bij t kruidvat enzo. Daar zijn die dingen met regelmaat in de aanbieding.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_10752954
HELLUP
We hebben vandaag Bo een dagje bij oma ondergebracht tot na het avondeten zodat hub aan de babykamer kan beginnen en ik verder aan de wieg. K*t wieg zou ik bijna zeggen
Ik heb nu de naamachine van mijn moeder en de draad spannen doorde naald is me gelukt. Maar dat k*t spoeltje lukt niet. Telkens als ik dus ga beginnen loopt alles vast heel dat spoeltje door de war en ik weet neit hoe het komt. De draad haal ik naar boven. Wat een gedoe. Bij deze naaimachine is het al een heel gedoe om dat spoeltje erin te krijgen. Daar is een hele kleine ruimte voor zeg maar. Ik ga eerst de dingen die ik met hand nog moest afwerken maar proberen want anders is dalijk en de naaimachine EN de wieg stuk door mijn nijd

Maar verder gaat alles goed hoor

Het voelt heerlijk!!!!
pi_10752974
gezellig, ik kom ook .
pi_10752987
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 11:47 schreef boebiedoe het volgende:
gezellig, ik kom ook .
Ik zou het niet doen
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 29 mei 2003 @ 11:49:14 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_10752988
Ik denk dat je het beste je moeder even kan bellen die het je stap voor stap uit kan leggen. Bij veel machine's is het anders.

Ik heb het ook bij mijn vorige naaimachine gehad, ik vergat de draad steeds door een klein oogje te houden dat de onderdraad op spanning zette.

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_10753017
Die heb ik gebeld. Die heeft het uitgelegd dat ik een klik moet horen enzo. Als ik heeeel goed luister hoor ik die ook geloof ik Maar die is aan het werk anders had die wel even komen helpen.
Ik ga maar even verstandig wat anders doen denk ik
Het voelt heerlijk!!!!
pi_10917038
Is het nou nog gelukt met de naaimachine Jessie?

Ik zoek trouwens een breipatroon voor een babymutsje. Gewoon zo'n standaard mutsje met twee touwtjes onder de kin. Heeft iemand daar een lief patroontje van? Kan helemaal nergens iets vinden.

mooi he, alles
pi_10917415
Nee het is nog niet gelukt Phileine. Ik heb nu de dingen die ik met de hand moest doen afgemaakt. Nu wacht ik eerst maar op uitleg van de machine van mijn moeder voordat ik weer 2 uur zit te schelden op dat ding.
Zaterdag gaat Bo weer een dagje naar oma en dan ga ik met de commode verder.

Ik heb overgens geen patroontje voor je (maar dat had je van mij vast ook niet verwacht )

Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 5 juni 2003 @ 23:00:06 #130
3011 E.T.
pi_10917637
Ow Phil..
Ik was laatst bij de AH (wel een redelijk grote) en tot mijn grote verbazing zag ik daar een hele stapel 'Ottobre' in de schappen
Verder heb ik ze in r'dam nog niet kunnen vinden.. (bijenkorf, donner etc.. de grotere boeken/tijdschrifthandels dus) maar AH wel
edit: ik klik op invoeren en bedenk me dat jij een abbo genomen had.. mosterd <-> maaltijd enzo...
pi_13727689
Eindelijk eindelijk eindelijk kan Isa het ajour-vestje aan dat ik vorig jaar heb gebreid. En het staat heel erg schattig (vind ik heel bevooroordeeld):

mooi he, alles
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 23:17:13 #132
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13728769
Wat knap van je Phileine, dat je dat zelf gemaakt hebt! Komt het door de lichtval of heeft Isa twee verschillende kleuren sokken aan?
pi_13729935
Ha nee, ik vond dat eerst ook een mysterie. Ging ze met twee donkerroze sokken aan de box in, had ze later opeens twee verschillende aan. Komt omdat er overal wel sokken rondzwerven die ze een keertje heeft verloren, en als ze een bloot voetje heeft trekt Max gewoon de meest dichtbijzijnde sok aan. Vond deze combinatie zelf wel leuk
mooi he, alles
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 oktober 2003 @ 08:50:50 #134
13151 crew  Rewimo
pi_13732847
Wat een lief vestje Phil Hartstikke leuk!
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_26072389
Zullen we weer eens een dagje gaan mutsen met z'n allen voor de kids ??

Wat betreft locatie: tja bij niet te veel luitjes zou het hier kunnen, maar er wordt hier in huis gerookt en er zijn 4 katten. (ow en een brulaapje )
pi_26084659
Ik ben voor. Ik neem wel een allergie tabletje voor de katten in en laat de kids thuis. Anders kan ik toch niet rustig mutsen En dat brulaapje

(ik zag een sabientje in de AH, stonden leuke kleertjes in, is dat wat?)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26084833
je hebt sabrientje: het snelle patroon
en sabrientje: mode met pit.

De bovenste heb ik hier liggen, is dus zonde om aan te schaffen ken je zo gebruiken/lenen. Die ander moet ik nog aanschaffen maar hadden ze vorige week nog niet (evenals de nieuwe ottobre) voor de rest heb ik van 5 jaargangen zo'n beetje alle knippie idee's en knippie baby's dus patronen zat

Ow en dat brulaapje probeer ik te lozen (al zal dat dan een ritje zwolle worden, niemand wil hem lenen voor een paar uurtje )

Ow en wat betreft stof, ga je mee naar de beurs zondag de 17e ??
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:37:56 #138
393 phileine
espaņola
pi_26084858
Ik wil best, maar zit wat krapper in mijn tijd tegenwoordig. Op een maandag of in het weekend. Heb inmiddels een hele stapel stofjes en patronen (ottobre abonne geworden) verzameld, maar te weinig tijd om er iets mee te doen. Ben ook wel benieuwd naar brulaapje. Als de katten geen problemen hebben met een opdringerige dreumes zijn Isa en ik van de partij.
mooi he, alles
pi_26084929
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:37 schreef phileine het volgende:
Ik wil best, maar zit wat krapper in mijn tijd tegenwoordig. Op een maandag of in het weekend. Heb inmiddels een hele stapel stofjes en patronen (ottobre abonne geworden) verzameld, maar te weinig tijd om er iets mee te doen. Ben ook wel benieuwd naar brulaapje. Als de katten geen problemen hebben met een opdringerige dreumes zijn Isa en ik van de partij.
en is de nieuwe ottobre wat ?? abbonee's hebben hem toch al ???

en de katten zijn wel wat gewend inmiddels en zoeken anders wel een rustiger onderkomen
pi_26084986
De 17e valt op zondag?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26085005
En wat ik zag was t snelle patroon, maar die heb je dus al. Ik heb ook al die knippie die jij hebt. Dus boekjes zat voor een beginneling
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26085018
Jammer dat ik hier zover weg zit....
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:45:11 #143
3011 E.T.
pi_26085047
Zal ik dan ook nog een dreumes meenemen? Hebben de katten helemaal geen leven meer

Moet trouwens zeggen dat ik sinds Saskia is geboren alleen nog maar achter de naaimachine heb gezeten om broeken korter te maken en ritsen te vervangen..

Knor, is die stoffenmarkt gewoon op de 'markt' in de binnenstad? (bij station Blaak dus)
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:45:59 #144
3011 E.T.
pi_26085067
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Jammer dat ik hier zover weg zit....
Phileine is ook dik een uur onderweg hoor
Rotterdam - Zeeland valt wel mee toch?
pi_26085079
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:43 schreef jessie het volgende:
De 17e valt op zondag?
yep (van 11 tot half 5 in de binnenstad)
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:46:33 #146
3011 E.T.
pi_26085080
Maandag is voor mij trouwens ook geen probleem
pi_26085082
Zondag heeft Geer de middag. Ik weet niet hoe van hoe laat tot hoe laat die beurs is. Maar dan moet ik om 2 uur weer thuis zijn. Moet niet van Geer hoor, hahaha. Maar dan kan ik ff lekker zonder de kids. Dan heb ik de auto en kan ik je langs halen. Waar is het? Hoef ik niet over de snelweg?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26085108
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:45 schreef E.T. het volgende:
Zal ik dan ook nog een dreumes meenemen? Hebben de katten helemaal geen leven meer

Moet trouwens zeggen dat ik sinds Saskia is geboren alleen nog maar achter de naaimachine heb gezeten om broeken korter te maken en ritsen te vervangen..

Knor, is die stoffenmarkt gewoon op de 'markt' in de binnenstad? (bij station Blaak dus)
www.stoffenbeurs.nl

terugkerend stoffenspektakel in heel nederland (in r'dam zelfs meerdere keren) ik ben in zwolle onlangs geweest en flink geslaagd, vorig jaar trouwens hier in r'dam ook.
pi_26085169
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:46 schreef jessie het volgende:
Zondag heeft Geer de middag. Ik weet niet hoe van hoe laat tot hoe laat die beurs is. Maar dan moet ik om 2 uur weer thuis zijn. Moet niet van Geer hoor, hahaha. Maar dan kan ik ff lekker zonder de kids. Dan heb ik de auto en kan ik je langs halen. Waar is het? Hoef ik niet over de snelweg?
zullen we per mail verder ?? Tenzij ET ook zin heb om mee te gaan (of anderen) maar anders wordt het zo enorm offtopic
pi_26085231
Jessie: aangezien jij je kids liever niet mee wil nemen, wanneer komt jou het beste uit dan, want jij zit met oppas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')