Ik drink altijd tijdens het stappen een paar glazen water en bij thuiskomst nog een glas melk, werkt perfect bij mij
quote:zoveel drinken dat je het gedurende de komende nacht door een afweerreactie van je lichaam uitzweet
Op woensdag 26 maart 2003 05:36 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Wat is jou methode?Ik drink altijd tijdens het stappen een paar glazen water en bij thuiskomst nog een glas melk, werkt perfect bij mij
quote:Nee joh dat is juist niet goed want door het teveel verlies aan vocht krijg je juist een kater (dus pissen zoveel mogelijk uitstellen) vandaar dat water
Op woensdag 26 maart 2003 05:42 schreef Ype het volgende:[..]
zoveel drinken dat je het gedurende de komende nacht door een afweerreactie van je lichaam uitzweet
quote:ik heb t 2 keer gehad
Op woensdag 26 maart 2003 05:44 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
Nee joh dat is juist niet goed want door het teveel verlies aan vocht krijg je juist een kater (dus pissen zoveel mogelijk uitstellen) vandaar dat water
quote:En wie ruimt die troep steeds op!?
Op woensdag 26 maart 2003 07:32 schreef Cybersailor het volgende:
's nachts nog even lekker over je nek gaan. Als ik te veel heb gedronken kan ik er meestal voor kiezen om over m'n nek te gaa, of om het binnen te houden, en ik weet dat als ik het dan binnen hou, dat ik me de volgende dag echt zwaar klote voel, terwijl als ik het er 's nachts na het stappen er gewoon even uitgooi, dan heb ik nergens last van.
quote:Zolang ik het buiten doe, dan doe ik het altijd netjes in de bosjes ja, Tilburg is zeer bosrijk in het centrum en als ik het thuis doe, dan doe ik het lekker in de plee en die mag ik waarschijnlijk zelf schoonmaken als ik de pot mis...
Op woensdag 26 maart 2003 07:37 schreef UFOtje het volgende:[..]
En wie ruimt die troep steeds op!?
ik doe dat nooit...
quote:spa rood werkt idd erg goed
Op woensdag 26 maart 2003 07:46 schreef Reintje het volgende:
Tijdens het uitgaan om het drankje een glas spa nemen
quote:dat is wat ik ook vaak doe ja.. water en melk.. maar dat zegt niet dat die kater weg is maar wel wat minder .. maarja dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat je de vorige avond allemaal tot je hebt genomen.
Op woensdag 26 maart 2003 05:36 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Wat is jou methode?Ik drink altijd tijdens het stappen een paar glazen water en bij thuiskomst nog een glas melk, werkt perfect bij mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |