abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11556204
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 21:27 schreef defender het volgende:
Als hij weer eens hier in Eindhoven is, en je bent echt een grote fan, dan wil ik best proberen of je even hier op de koffie kan komen als je wilt.
Heel aardig van je om dit aan te bieden, maar daar ben ik te verlegen voor, ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen.

Weet je misschien of er na de opnames van WW in Heeze officiele CD's zijn gedrukt, inclusief CD-hoesjes? Ik heb wel interesse in een kopie van de CD, maar als er enkele officiele exemplaren zijn heb ik die natuurlijk liever.

quote:
Op donderdag 3 juli 2003 21:27 schreef defender het volgende:
Nou.......heel verhaal........
En ik lees jou verhalen met plezier.

[Dit bericht is gewijzigd door od0bo op 04-07-2003 13:32]

zaterdag 5 juli 2003 @ 16:36:14 #27
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_11580853
Er zijn geen officiele cd's gedrukt, we hebben een demo gemaakt in de studio, met het idee om deze nog opnieuw op te nemen als er een platencontract zou komen. Vaak wil de platenmaatschappij een cd in eigen beheer opnemen.
Er zijn 3 copie cd's gemaakt van de master, en ik heb er eentje. En ik mag deze gewoon kopieren en aan iemand geven als ik wil. Dus als je me even mailt, dan krijg je een copie van me
Ik heb wel een proef plaatje van wat de cd hoes had moeten worden, ik zal hem wel even opzoeken, en meesturen.
Verder zal ik je de titels mailen die we in gedachten hadden voor deze cd.

Enne.......je hoeft niet verlegen te zijn hoor, gewoon normaal doen, en ik garandeer je dat je je prima vermaakt. Het zijn zulke gewone jongens, ik heb heel veel leuke dingen met ze meegemaakt.

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 23:42:26 #28
5096 defender
pi_16445023
Die cd moet ik nog steeds sturen, en moet ik maar eens doen

Verder heb ik weer veel contact met Richie, hij heeft een nieuwe band, Year long disaster.Ze zijn momenteel bezig met wat studio opnames en zijn aan het onderhandelen voor een platencontract.
De neef van de zanger van The Kinks (Lola ja ) zit ook in de band. En ik hoop binnenkort wat muziek van ze te krijgen.
Hij heeft alleen problemen het op te nemen en op zijn pc te zetten, dus ik moet hem even helpen hoe of wat. (iemand tips ?)

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_16466801
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:42 schreef defender het volgende:
Die cd moet ik nog steeds sturen, en moet ik maar eens doen
*ik herinner me ineens ook iets*
quote:
Verder heb ik weer veel contact met Richie, hij heeft een nieuwe band, Year long disaster.Ze zijn momenteel bezig met wat studio opnames en zijn aan het onderhandelen voor een platencontract.
Kijk, dat is altijd mooi om te horen...
.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 01:06:09 #30
5096 defender
pi_16506049
Nou als het goed is krijg ik vandaag een demo over de mail
  zondag 29 februari 2004 @ 08:50:06 #31
5096 defender
pi_17421881
Demo is binnen, maar mijn dvd speler weet er geen raad mee *mopper*

Als iemand interesse heeft, Richie heeft gevraagd of er mensen de nieuwsbrief van zijn nieuwe band willen ontvangen, zoja, mail me even op defje1@zonnet.nl en dan geef ik je op bij hem
  dinsdag 16 maart 2004 @ 02:31:22 #32
5096 defender
pi_17746399
Niemand ?

pi_17747609
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 02:31 schreef defender het volgende:
Niemand ?

Ik sta toch al ingeschreven!?
.
pi_20772188
Hoe klinkt die band? Pop/rock net als Wolfwhistle?

Wie is bekend met de band Dragon Ass waar Will bas?! in speelt?
  vrijdag 23 juli 2004 @ 23:02:11 #35
5096 defender
pi_20819355
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 19:32 schreef od0bo het volgende:
Hoe klinkt die band? Pop/rock net als Wolfwhistle?

Wie is bekend met de band Dragon Ass waar Will bas?! in speelt?
De nieuwe band van Richie, Year long disaster lijkt erg op Karma to Burn kwa stijl, alleen dan alles met zang. Hij stuurt me binnenkort zijn nieuwe cd op, als je wilt, dan vraag ik wel of ik 1 of meer nummers mag rondsturen aan belangstellenden. Hij is daar nooit echt moeilijk in, en gek op Hollanders (ask Tackleberry ). Het ziet er naar uit dat Warner Bros de nieuwe cd gaat uitbrengen.
pi_20833151
Klinkt goed, ben benieuwd.
pi_20842052
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 23:02 schreef defender het volgende:
De nieuwe band van Richie, Year long disaster lijkt erg op Karma to Burn kwa stijl, alleen dan alles met zang.
Hebben ze die mailinglist opgeheven ofzo?
quote:
Hij stuurt me binnenkort zijn nieuwe cd op, als je wilt, dan vraag ik wel of ik 1 of meer nummers mag rondsturen aan belangstellenden.
Laat maar komen!
quote:
Hij is daar nooit echt moeilijk in, en gek op Hollanders (ask Tackleberry ).
.
  zondag 25 juli 2004 @ 15:44:48 #38
5096 defender
pi_20846250
quote:
Op zondag 25 juli 2004 12:01 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Hebben ze die mailinglist opgeheven ofzo?
Die van Richie zelf heb ik ook tijdje niks van gehoord, maar de Gig alert nieuwsbrief doet het nog wel.

Heb nog leuke foto van m gekregen, Richie doing the laundry

pi_20871002
quote:
Op zondag 25 juli 2004 15:44 schreef defender het volgende:
Die van Richie zelf heb ik ook tijdje niks van gehoord, maar de Gig alert nieuwsbrief doet het nog wel.
Ik hoor het wel van jou als ze weer in NL zijn neem ik aan?
quote:
Heb nog leuke foto van m gekregen, Richie doing the laundry

[afbeelding]
Het is maar goed dat je zegt dat hij het is... ik zou hem niet herkend hebben...
.
  maandag 26 juli 2004 @ 21:14:29 #40
5096 defender
pi_20876224
quote:
Op maandag 26 juli 2004 17:06 schreef Tackleberry het volgende:

Het is maar goed dat je zegt dat hij het is... ik zou hem niet herkend hebben...
Hij is ook vrij onherkenbaar zonder wat dan ook in zijn bloed Helemaal schoon
pi_20893212
quote:
Op maandag 26 juli 2004 21:14 schreef defender het volgende:
Hij is ook vrij onherkenbaar zonder wat dan ook in zijn bloed Helemaal schoon
Of zonder blauw oog...
.
  woensdag 28 juli 2004 @ 08:04:02 #42
5096 defender
pi_20903944
Hij komt met de kerst naar Europa ! Krijg net mail van hem, en de nieuwsbrief komt weer zodra de site in de lucht is. Dus more to come
pi_20915521
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 08:04 schreef defender het volgende:
Hij komt met de kerst naar Europa ! Krijg net mail van hem, en de nieuwsbrief komt weer zodra de site in de lucht is. Dus more to come
Gelukkig maar, want ik kan niet lang meer blijven teren op die drie Wolf Whistle tracks...
.
  woensdag 28 juli 2004 @ 20:26:03 #44
5096 defender
pi_20917918
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 18:46 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Gelukkig maar, want ik kan niet lang meer blijven teren op die drie Wolf Whistle tracks...
Ik heb hier een dvd liggen met opnames van zijn nieuwe band, opgenomen in zijn huiskamer. Kom maar keertje langs hoor. Kan hem helaas niet voor je kopieren. Kan wel vragen of een collega dat kan doen als je wilt
  woensdag 28 juli 2004 @ 20:26:03 #45
5096 defender
pi_20917919
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 18:46 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Ik heb hier een dvd liggen met opnames van zijn nieuwe band, opgenomen in zijn huiskamer. Kom maar keertje langs hoor. Kan hem helaas niet voor je kopieren. Kan wel vragen of een collega dat kan doen als je wilt
pi_20919369
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 20:26 schreef defender het volgende:
Lijkt me gaaf!

Wordt dan wel na mijn vakantie overigens, ben t/m 21 augustus pleite vanaf komende zaterdag.

Almost heathen is trouwens een regelmatige "douche-cd" bij mij... Kunnen ze beneden meegenieten als ik het volume omhoog draai omdat ik het anders niet hoor op de douche...
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')