quote:Heel aardig van je om dit aan te bieden, maar daar ben ik te verlegen voor, ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen.
Op donderdag 3 juli 2003 21:27 schreef defender het volgende:
Als hij weer eens hier in Eindhoven is, en je bent echt een grote fan, dan wil ik best proberen of je even hier op de koffie kan komen als je wilt.
Weet je misschien of er na de opnames van WW in Heeze officiele CD's zijn gedrukt, inclusief CD-hoesjes? Ik heb wel interesse in een kopie van de CD, maar als er enkele officiele exemplaren zijn heb ik die natuurlijk liever.
quote:En ik lees jou verhalen met plezier.
Op donderdag 3 juli 2003 21:27 schreef defender het volgende:
Nou.......heel verhaal........
[Dit bericht is gewijzigd door od0bo op 04-07-2003 13:32]
Enne.......je hoeft niet verlegen te zijn hoor, gewoon normaal doen, en ik garandeer je dat je je prima vermaakt. Het zijn zulke gewone jongens, ik heb heel veel leuke dingen met ze meegemaakt.
Verder heb ik weer veel contact met Richie, hij heeft een nieuwe band, Year long disaster.Ze zijn momenteel bezig met wat studio opnames en zijn aan het onderhandelen voor een platencontract.
De neef van de zanger van The Kinks (Lola ja ) zit ook in de band. En ik hoop binnenkort wat muziek van ze te krijgen.
Hij heeft alleen problemen het op te nemen en op zijn pc te zetten, dus ik moet hem even helpen hoe of wat. (iemand tips ?)
quote:*ik herinner me ineens ook iets*
Op dinsdag 20 januari 2004 23:42 schreef defender het volgende:
Die cd moet ik nog steeds sturen, en moet ik maar eens doen
quote:Kijk, dat is altijd mooi om te horen...
Verder heb ik weer veel contact met Richie, hij heeft een nieuwe band, Year long disaster.Ze zijn momenteel bezig met wat studio opnames en zijn aan het onderhandelen voor een platencontract.
Ik sta toch al ingeschreven!?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 02:31 schreef defender het volgende:
Niemand ?
De nieuwe band van Richie, Year long disaster lijkt erg op Karma to Burn kwa stijl, alleen dan alles met zang. Hij stuurt me binnenkort zijn nieuwe cd op, als je wilt, dan vraag ik wel of ik 1 of meer nummers mag rondsturen aan belangstellenden. Hij is daar nooit echt moeilijk in, en gek op Hollanders (ask Tackleberryquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:32 schreef od0bo het volgende:
Hoe klinkt die band? Pop/rock net als Wolfwhistle?
Wie is bekend met de band Dragon Ass waar Will bas?! in speelt?
Hebben ze die mailinglist opgeheven ofzo?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:02 schreef defender het volgende:
De nieuwe band van Richie, Year long disaster lijkt erg op Karma to Burn kwa stijl, alleen dan alles met zang.
Laat maar komen!quote:Hij stuurt me binnenkort zijn nieuwe cd op, als je wilt, dan vraag ik wel of ik 1 of meer nummers mag rondsturen aan belangstellenden.
quote:Hij is daar nooit echt moeilijk in, en gek op Hollanders (ask Tackleberry).
Die van Richie zelf heb ik ook tijdje niks van gehoord, maar de Gig alert nieuwsbrief doet het nog wel.quote:Op zondag 25 juli 2004 12:01 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Hebben ze die mailinglist opgeheven ofzo?
Ik hoor het wel van jou als ze weer in NL zijn neem ik aan?quote:Op zondag 25 juli 2004 15:44 schreef defender het volgende:
Die van Richie zelf heb ik ook tijdje niks van gehoord, maar de Gig alert nieuwsbrief doet het nog wel.
Het is maar goed dat je zegt dat hij het is... ik zou hem niet herkend hebben...quote:
Hij is ook vrij onherkenbaar zonder wat dan ook in zijn bloedquote:Op maandag 26 juli 2004 17:06 schreef Tackleberry het volgende:
Het is maar goed dat je zegt dat hij het is... ik zou hem niet herkend hebben...
Of zonder blauw oog...quote:Op maandag 26 juli 2004 21:14 schreef defender het volgende:
Hij is ook vrij onherkenbaar zonder wat dan ook in zijn bloedHelemaal schoon
Gelukkig maar, want ik kan niet lang meer blijven teren op die drie Wolf Whistle tracks...quote:Op woensdag 28 juli 2004 08:04 schreef defender het volgende:
Hij komt met de kerst naar Europa !Krijg net mail van hem, en de nieuwsbrief komt weer zodra de site in de lucht is. Dus more to come
Ik heb hier een dvd liggen met opnames van zijn nieuwe band, opgenomen in zijn huiskamer. Kom maar keertje langs hoor. Kan hem helaas niet voor je kopieren. Kan wel vragen of een collega dat kan doen als je wiltquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:46 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik kan niet lang meer blijven teren op die drie Wolf Whistle tracks...![]()
Ik heb hier een dvd liggen met opnames van zijn nieuwe band, opgenomen in zijn huiskamer. Kom maar keertje langs hoor. Kan hem helaas niet voor je kopieren. Kan wel vragen of een collega dat kan doen als je wiltquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:46 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik kan niet lang meer blijven teren op die drie Wolf Whistle tracks...![]()
Lijkt me gaaf!quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:26 schreef defender het volgende:
Ik heb hier een dvd liggen met opnames van zijn nieuwe band, opgenomen in zijn huiskamer. Kom maar keertje langs hoor. Kan hem helaas niet voor je kopieren. Kan wel vragen of een collega dat kan doen als je wilt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |