[Dit bericht is gewijzigd door Burner2000 op 25-03-2003 22:45]
quote:1. tis DoH!
Op dinsdag 25 maart 2003 22:40 schreef Burner2000 het volgende:
ThOw! Homer is the men.
2. You say: Hmmmmm, doughnuts. I say: Hmmmmmmmmmmm Doughnuts
3. WhoHoo!
The Simpsons natuurlijk
Simpsons is zonder enige twijfel de beste en meest briljante tekenfilmserie die ik ooit heb gezien (ik kijk ze nog geregeld)...
SIMPSONS!!!
het sur-realisme van de simpsons is COMPLEET wat anders dan seinfeld !
ps : simpsons is TRE COOL
quote:dat is een goeie vraag haha
Op dinsdag 25 maart 2003 22:39 schreef danino het volgende:
welke jij dan?
keek ik 'vroeger' al naar en nu nog regelmatig...
kvind Seinfeld iets te...ja...voor 'ouderen' zeg maar (no offence)
maar goed....SIMPSONS RULE!!!
+/- 200x the simpsons
5x Seinfeld
need I say more
ps
Seinfeld is ook wel leuk maar haalt het natuurlijk bij lange na niet bij de simpsons, had je niet beter met south park of futurama kunnen vergelijken (die halen het beide trouwens ook niet hoor naar mijn mening, maar die hebbben wat meer vergelijkingen)
Alle karakters zijn zo geniaal uitgewerkt, beste comedy ooit!
Ter wereld!
offtopic:
maar waarom maak je eigenlijk geen poll?
Simpsons dus
Als je nou Futurama met the Simpsons gaat vergelijken wordt het leuker. In dat geval kies ik voor Futurama De humor is nóg droger dan the Simpsons, en het is wat variërender. Maar die twee ontlopen elkaar niet veel..
quote:[betreffende user]
Op dinsdag 25 maart 2003 22:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
SEINFELD!!Alle karakters zijn zo geniaal uitgewerkt, beste comedy ooit!
Ter wereld!
quote:same here.
Op dinsdag 25 maart 2003 22:49 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Dit zijn twee van mijn persoonlijke favorieten en ik weiger dan ook te kiezen....
heel lastig. Als ik echt zou moeten kiezen zou 't waarschijnlijk toch the simpsons worden
the simpsons dus, hoewel ik family guy nog veeeeel grappiger vind: stewie 0wnz
quote:Mee eens.
Op woensdag 26 maart 2003 10:45 schreef Patch het volgende:
Dit is de meest domme keuze die je kunt verzinnen.
De sitcoms zijn totaal verschillend en dus absoluut niet met elkaar te vergelijken, laat staan dat je ook nog werkelijk 1 van deze 2 series boven de ander prefereert.
Als het nu was Seinfeld vs Frasier of The Simpsons vs SouthPark / Family Guy / Futurama, dat was beter geweest....
quote:Hehe... eindelijk iemand die het snapt
Op dinsdag 25 maart 2003 22:43 schreef webfreak het volgende:
2 uitersten...
Seinfeld is saai kut en humorloos
En idd, the simpsons zonder enige twijfel
The Simpsons dus.
The Simpsons dus.
Ik kijk al ruim 10 jaar The Simpsons, dus dat wordt hier ook mijn winaar.
En er zitten trouwens zoveel verwijzingen naar films in, dat het voor een echte filmliefhebber leuk kijken is.
quote:Patch heeft hier 10 punten gescoord met het goede antwoord.
Op woensdag 26 maart 2003 10:45 schreef Patch het volgende:
Dit is de meest domme keuze die je kunt verzinnen.
De sitcoms zijn totaal verschillend en dus absoluut niet met elkaar te vergelijken, laat staan dat je ook nog werkelijk 1 van deze 2 series boven de ander prefereert.
Als het nu was Seinfeld vs Frasier of The Simpsons vs SouthPark / Family Guy / Futurama, dat was beter geweest....
Als we dan toch moeten kiezen tussen de 2 : S I M P S O N S
quote:Seinfeld is alleen grappig als je alle persoonlijkheden goed kunt begrijpen. Toen ik het voor het eerst zag vond ik het net zo leuk als Friends.. niet leuk dus... maar als je het vaker ziet en verbanden tussen situaties ziet zul je gaan begrijpen dat het allemaal zeer goed in elkaar zit. Elke aflevering weer.
Op vrijdag 28 maart 2003 12:24 schreef FallenAngel666 het volgende:
Seinfeld is dodelijk saai en erger nog: verschrikkelijk onleuk.
The Simpsons zijn gewoon veeeeeeel leuker
Erg rare vergelijking trouwens, maar dat terzijde...
quote:inderdaad
Op vrijdag 28 maart 2003 12:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Seinfeld is alleen grappig als je alle persoonlijkheden goed kunt begrijpen. Toen ik het voor het eerst zag vond ik het net zo leuk als Friends.. niet leuk dus... maar als je het vaker ziet en verbanden tussen situaties ziet zul je gaan begrijpen dat het allemaal zeer goed in elkaar zit. Elke aflevering weer.
En daar komt nog eens bij dat Jerry Seinfeld niet kan acteren wat het alleen maar leuker maakt
quote:Een vreselijke paradox in seinfeld: hoe harder ze aan de volumeknop van de lachband draaien hoe slechter de grappen. Oftwel, geconditioneerd amerikaans simplistenvermaak
Op vrijdag 28 maart 2003 12:24 schreef FallenAngel666 het volgende:
Seinfeld is dodelijk saai en erger nog: verschrikkelijk onleuk.
The Simpsons zijn gewoon veeeeeeel leuker
Erg rare vergelijking trouwens, maar dat terzijde...
quote:Seinfeld heeft geen lachband.
Op vrijdag 28 maart 2003 14:21 schreef kamagurka het volgende:[..]
Een vreselijke paradox in seinfeld: hoe harder ze aan de volumeknop van de lachband draaien hoe slechter de grappen. Oftwel, geconditioneerd amerikaans simplistenvermaak
En ik kijk nog liever naar robert jensen, dan dat ik vrijwillig series van seinfeld ga zitten volgen om de "secret ingredient" te moeten ontdekken...
quote:O.
Op vrijdag 28 maart 2003 14:55 schreef Patch het volgende:[..]
Seinfeld heeft geen lachband.
Is een live publiek.
Ze zouden mij met lachgas nog niet aan het lachen krijgen in die show. Maarja, amerikanen he..
quote:ik dank God nog dagelijks dat meningen gelukkig mogen verschillen..
Op vrijdag 28 maart 2003 15:15 schreef kamagurka het volgende:[..]
O.
Ze zouden mij met lachgas nog niet aan het lachen krijgen in die show. Maarja, amerikanen he..
quote:Zoals al eerder gezegd: je bent in de war met Friends
Op vrijdag 28 maart 2003 14:21 schreef kamagurka het volgende:[..]
Een vreselijke paradox in seinfeld: hoe harder ze aan de volumeknop van de lachband draaien hoe slechter de grappen. Oftwel, geconditioneerd amerikaans simplistenvermaak
En ik kijk nog liever naar robert jensen, dan dat ik vrijwillig series van seinfeld ga zitten volgen om de "secret ingredient" te moeten ontdekken...
quote:Evenals ik god niet genoeg kan prijzen voor de uitvinding van de afstandsbediening.
Op vrijdag 28 maart 2003 15:26 schreef Patch het volgende:[..]
ik dank God nog dagelijks dat meningen gelukkig mogen verschillen..
Toffe: ja, friends is idd nog een flink niveau lager. gelukkig hebben de amerikanen niet alles gemonopoliseerd
quote:Jerry heeft altijd een halve glimlach als hij probeert boos te acteren
Op vrijdag 28 maart 2003 12:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Seinfeld is 1000 maal genialer als the Simpsons.En daar komt nog eens bij dat Jerry Seinfeld niet kan acteren wat het alleen maar leuker maakt
quote:dat vind ik wel een gave trademark van hem...
Op zondag 30 maart 2003 19:27 schreef RijstNatie het volgende:[..]
Jerry heeft altijd een halve glimlach als hij probeert boos te acteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |