Simpel topic voor een simpele vraag.
Wat doe jij als je boos en verdrietig bent?
Situatievoorbeelden:
Je vriend(in) kust met een ander en jij ziet dat
Je beste kameraad heeft een ongeval gehad
Ik zou dan het liefst ergens ver weg willen zitten, daar waar het rustig is en niemand naar mij kijkt.
quote:Als mijn vrouw met een ander kust en ik zie dat dan heeft zij heel wat uit te leggen. Maar ik word dan erg boos en ben teleurgesteld.
Op dinsdag 25 maart 2003 21:22 schreef Peewee het volgende:
Hallo,..Simpel topic voor een simpele vraag.
Wat doe jij als je boos en verdrietig bent?Situatievoorbeelden:
Je beste kameraad heeft een ongeval gehadIk zou dan het liefst ergens ver weg willen zitten, daar waar het rustig is en niemand naar mij kijkt.
Als mijn beste vriend een ongeluk krijgt dan is dat zo en daar zal ik mezelf niet echt anders door voelen dan normaal. Shit happens.
quote:Dan beschadig ik mezelf.. (automutilatie)
Je beste kameraad heeft een ongeval gehadIk zou dan het liefst ergens ver weg willen zitten, daar waar het rustig is en niemand naar mij kijkt.
Als mijn beste vriend een ongeluk krijgt ben ik 1 van de eersten die hem op zal zoeken, als hij een dodelijk ongeluk krijgt zal ik me echt zwaar klote voelen
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 25-03-2003 21:28]
quote:HEEL agressief worden. Heb helaas al eens meegemaakt, ben absoluut niet sterk of breed gebouwd, maar toen hebben 4 man me moeten tegenhouden
quote:Onmiddelijk opzoeken in het ziekenhuis (als dat het geval zal zijn), anders thuis!!
[/i]
[Dit bericht is gewijzigd door jdmorpheus op 25-03-2003 21:27]
quote:dat zou ik waarschijnlijk ook doen
Op dinsdag 25 maart 2003 21:26 schreef SoM het volgende:
Janken. Keihard janken. Werkelijk de tranen uit mijn hoofd huilen.
En onder de dekens kruipen en een boek lezen. Me afzonderen.
Dan sloop ik eerst die goze rdie met er zoent en dan kan mijn vriendin de pleuris genieten !
Die vriend zou ik meteen gaan opzoeken...
quote:Oeh...nog nooit meegemaakt (gelukkig) maar ik zou me erg kuuuuuut voelen en ook erg kwaad omdat je verraden bent enzo....
quote:Gelijk checken hoe het is, naar hem toe gaan en verder maar hopen dat het goed afloopt, want in principe kan je er ook niet veel aan veranderen helaas...
als mn beste vriendin een ongeluk krijgt waardoor ze bijv, in het ziekenhuis zou liggen zou ik wanhopig worden en gaan huilen denk ik, natuurlijk wel meteen naar haar toe.. als ze een ongelukje heeft gehad zou ik ook de hele tijd bij haar blijven *is al es voor gekomen, wij blijven samen
Een goede vriend(in) zou ik gelijk op zoeken in het ziekenhuis en blijven tot alles weer goed is.
quote:Hey Geweldenaar, waarom sloop je die gozer. Misschien weet ie wel van niks.
Op dinsdag 25 maart 2003 21:31 schreef Makster het volgende:
Dan sloop ik eerst die goze rdie met er zoent en dan kan mijn vriendin de pleuris genieten !
quote:mag ik wel hopen voor hem dattie van niks wist
Op dinsdag 25 maart 2003 21:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
Hey Geweldenaar, waarom sloop je die gozer. Misschien weet ie wel van niks.
quote:Ach ja.. als je dan toch de pleuris moet krijgen.. waarom zou je er dan niet van genieten
Op dinsdag 25 maart 2003 21:31 schreef Makster het volgende:
Als mijn vriendin met een ander zoent...Dan sloop ik eerst die goze rdie met er zoent en dan kan mijn vriendin de pleuris genieten !
quote:Situatie 1 :
ik zou naderhand verhaal halen vragen hoe het zit en haar veel succes wensen met die ander in de hoop dat die haar dan wel gelukkig maakt , verder zou ik me heel teleurgesteld en verdrietig voelen.
Situatie 2 ....
ach een ongelukje kan gebeuren...
quote:Als mijn vriend met een ander kust, zorgen dat ´ie een ongeval krijgt ....
Nee, grapje natuurlijk. Weet ik eigenlijk niet, maar hoop nooit in die situatie terecht te komen. Denk dat ik behoorlijk zou schelden en even ergens anders naar toe zou gaan (ik woon samen) om af te koelen, mijn verhaal kwijt te raken aan een `buitenstaander` en mijn gedachten op een rijtje te zetten (maak ik het uit, ga ik terug, etc ....).
Ik ben nu ook boos, verdrietig en voel me misleid, verward en klote. Om dat een beetje te verwerken (vergeten kan ik het tenslotte voorlopig nog niet) merk ik dat ik heel veel heb aan mijn huidige vriendin (welke ik pas drie weken heb).
Als ik dan in de kroeg zit (als vanavond) merk ik dat alcohol veel doet.
Ik weet dat ik het niet moet doen, maar het werkt wel uitermate goed om verdriet, boosheid, machteloosheid, verwardheid en klotegevoelens te verwerken verbergen.
Ik hoop nog meer fokkers te horen.
MODDERS welke verplaatsten:
Het is trouwens geen relationele boosheid, meer familiaïr
serieus: het zijn allebei situaties waarin er geen goed einde aanzit, accepteren (wellicht nadat je je woede heb gebotvierd op de vreemdganger) en doorleven
Kutperiodes zijn dat
ben toen volkomen doorgedraaid wist niet meer wat ik moest doen, "knoop in m`n hoofd",therapy, zelfmoordpoging ging er helemaal aan onderdoor.....knoopt die "beste" vriend zich op.
hoe ik me voel????? nog steeds niet erg fijn,,,,:?
quote:Ik praat er meestal over met mn beste vriend of met me vriendin en dat lucht meestal wel op, of net als jij naar de kroeg (dezelfde!
Op woensdag 26 maart 2003 00:46 schreef Peewee het volgende:
Oké.
Deze reacties doen me wel goed.Ik ben nu ook boos, verdrietig en voel me misleid, verward en klote. Om dat een beetje te verwerken (vergeten kan ik het tenslotte voorlopig nog niet) merk ik dat ik heel veel heb aan mijn huidige vriendin (welke ik pas drie weken heb).
Als ik dan in de kroeg zit (als vanavond) merk ik dat alcohol veel doet.
Ik weet dat ik het niet moet doen, maar het werkt wel uitermate goed om verdriet, boosheid, machteloosheid, verwardheid en klotegevoelens te verwerken verbergen.Ik hoop nog meer fokkers te horen.
MODDERS welke verplaatsten:
Het is trouwens geen relationele boosheid, meer familiaïr
Mezelf, ja....die doe ik wel pijn. of ik ga in het park gewoon een boom omslaan. Of een extra deuk inmijn muur...
Ik probeer mijn agressie toch meestal binnen te houden....en laten verteren....
*zich af vraagt waarom hij dit allemaal vertelt*
quote:Danke!
Op woensdag 26 maart 2003 09:46 schreef fratsman het volgende:
sterkte joh!
quote:Omdat er in dit topic naar gevraagd werd.
Op woensdag 26 maart 2003 09:59 schreef Tr3Mm0r het volgende:
*zich af vraagt waarom hij dit allemaal vertelt*
quote:hmm 'tzelfde hier... heb alleen momenteel volgens men men vuist geknesut duz ga mar niet door.. kmoet dit echt afleren.... men vriendin vind dit echt niet cool... mar jah kben bang alsk dat niet meer zou doen dat het dan echt een keer mis gaat en ik dus echt iemand de grond in sla
Op woensdag 26 maart 2003 09:59 schreef Tr3Mm0r het volgende:
Boos, verdwaasd meestal. Ik heb een hekel aan anderen pijn doen. Ik zal me dus ook nooit uitlaten op die andere persoon.Mezelf, ja....die doe ik wel pijn. of ik ga in het park gewoon een boom omslaan. Of een extra deuk inmijn muur...
Ik probeer mijn agressie toch meestal binnen te houden....en laten verteren....
quote:Mijn ex vond het ook niet zo geweldig als ik me weer eens in mijn poot gesneden had. Dat is ook een van de redenen waarom hij niet meer bij me is
Op woensdag 26 maart 2003 10:13 schreef distrexx het volgende:[..]
hmm 'tzelfde hier... heb alleen momenteel volgens men men vuist geknesut duz ga mar niet door.. kmoet dit echt afleren.... men vriendin vind dit echt niet cool... mar jah kben bang alsk dat niet meer zou doen dat het dan echt een keer mis gaat en ik dus echt iemand de grond in sla
Ik heb een hekel aan mijn eigen agressie...
quote:Steek je energie liever in normaal leren schrijven, dat lijkt me in jouw geval een stuk zinniger
Op woensdag 26 maart 2003 10:13 schreef distrexx het volgende:[..]
hmm 'tzelfde hier... heb alleen momenteel volgens men men vuist geknesut duz ga mar niet door.. kmoet dit echt afleren.... men vriendin vind dit echt niet cool... mar jah kben bang alsk dat niet meer zou doen dat het dan echt een keer mis gaat en ik dus echt iemand de grond in sla
Vaak bel ik ook iemand om het erover te hebben want anders weet ik van mezelf dat ik dan flip en dat is ook niet de bedoeling......
Als ik kwaad ben, echt kwaad dan moet en kan er niemand in mijn buurt zijn.. dan sta ik meestal niet voor mezelf in en kan ik echt agressief worden. Dan kan ik gaan slaan enzo.. haha dan wordt ik pas echt een gemeen secreet!
Mjah als me vriend zou vreemdgaan en ik zou dat zien.. dan ram ik die vriend voor zn smoel en dan loop ik weg of blijf juist zitten ga lol maken en negeer hem compleet voor de rest van zn leven.
Als een vriendin of vriend een ongeluk zou krijgen dan zou ik er voor degene willen zijn.. dag of nacht!
quote:*zucht* ga a.u.b. ergens anders op letten. Of reageer gewoon niet. Maar ik zal wel proberen om normaal voor je te schrijven hoor als jij daar baat bij hebt.
Op woensdag 26 maart 2003 10:22 schreef Kwark het volgende:[..]
Steek je energie liever in normaal leren schrijven, dat lijkt me in jouw geval een stuk zinniger
.
quote:Haha, herkenbaar, dat doe ik ook.
Op woensdag 26 maart 2003 10:40 schreef BlackOrchid het volgende:
Als ik pissig ben.. pissig dan ga ik keihard muziek draaien.. zeg maar thrash metal en dan volume knop flink omdraaien!
Lekker luchtgitaar spelen en door de kamer springen
Lucht altijd op. Andere mensen val ik eigenlijk nooit lastig met mijn problemen, ik laat zoiets ook nooit merken eigenlijk...
Ehmmm ik zou me minder voelen. Maar mijn emoties zouden niet tot uitdrukking komen, ik stop ze weg. Als ik alleen zou zijn misschien dat het dan tot uitting komt als ik er aan denk. Maar verder stop ik ze weg en ga me minder voelen. Beetje down enzovoorts.
situatie 2:
zou meteen vrijnemen en der naar toe gaan, o ja ligt er aan als ie alleen de arm gebroken heeft ofzo dan niet
En dan uiteindelijk gaat 't weer wat beter.
dan zou ik mijn vriendin wat aan doen en daarna weglopen.
dan ga ik lopen over de hei uren lang met hond en daarna volgend weekend met me vrienden me de tering zou zuipen.
dan ben ik de eerste die bij hem is (als het niet dodelijk is) zo wel? dan ga ik naar me moeder en denk dat ik best overstuur zou zijn.
quote:Dat heeft een naam?...
Op dinsdag 25 maart 2003 21:24 schreef shavirah het volgende:Dan beschadig ik mezelf.. (automutilatie)
Ik weet echt niet wat ik zal doen.
Als mijn vriend (die ik nu niet heb) met een ander zie zoenen wordt ik boos, en thuis huilen en boos zijn, zoals de meeste Fok!ers
Ongeluk? Idd erheen gaan.
Als ik me verdrietig voel, muziek luisteren en lekker met mijn fretjes of de poes knuffelen.
Mijn eerste fretje was een bijtert, maar asl ik verdrietig was kwam hij heel lief bij mij liggen.
Nu heb ik ook 1 bijterd, en die bijt ook als ik boos/verdrietig ben
Maar ook 2 lieverds
Grtx
[Dit bericht is gewijzigd door Ferret1983 op 26-03-2003 17:38]
quote:Uhm, weet je wel wat je hier hebt neergezet? je beste vriend krijgt een ongeval en jij gaat dat totaal niet erg vinden?
Op dinsdag 25 maart 2003 21:23 schreef Juup© het volgende:[..]
Als mijn beste vriend een ongeluk krijgt dan is dat zo en daar zal ik mezelf niet echt anders door voelen dan normaal. Shit happens.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 26-03-2003 19:39]
ongeval = dood
ongeluk = meestal wel mee vallend (soms ook nie)
Als ik verdrietig/down ben wil ik ook nog wel es janken, maar alleen als ik zeker weet dat niemand het ziet...
quote:Ik begrijp überhaupt niet waarom men hem iets aan zou willen doen. Je vriendin is degene die fout zit, niet hij.
Op woensdag 26 maart 2003 21:43 schreef Mayonaise het volgende:
Ik zou in eerste instantie ook nooit zo'n kerel slaan die met mijn vriendin zou staan te zoenen,
Als ik boos ben (wat zeer zeldzaam is) verhef ik mijn stem meestal en daarna wil ik met rust gelaten worden om even af te koelen...
quote:ja inderdaad ik zou haar wat aan doen
Op woensdag 26 maart 2003 21:45 schreef Kwark het volgende:[..]
Ik begrijp überhaupt niet waarom men hem iets aan zou willen doen. Je vriendin is degene die fout zit, niet hij.
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:23 schreef Juup© het volgende:[..]
Ik zou het erg vinden als mijn beste vriendin een ongeluk zou krijgen.
Opzoeken in het ziekenhuis waarschijnlijk..
quote:
Je vriend(in) kust met een ander en jij ziet dat ik euh...denk dat k haar dan ruw aan de kant duw...of iets in die richting...tegen mn vriend uitval...zo van wat haal je je nu in je hoofd...hem nog ff goed zoenen en dan hard weg lopen...en dan zie ik wel...Je beste kameraad heeft een ongeval gehad dan..(wat voor ongeluk?) als t ernstig is en hij/zij ligt in t zieken huis ben k r t eerste bij ak t ook meteen heb gehoord...van mij part w8 ik uren daar....dat zal me niet boeien
als t een dodelijk ongeluk is...denk dat k dan in eerste instantie niet wil geloven.
quote:Heb je enig idee hoe dit eruit ziet na afloop..? Juist, niet om aan te zien! Ik heb een man op mn werk die zichzelf ook bonkt en slaat en na afloop komt vragen om een asprientje vanwege de hoofdpijn..
Op dinsdag 1 april 2003 17:00 schreef NemesisDivina het volgende:
heel hard janken, met mijn hoofd tegen de muur slaan, mezelf slaan, gillen, snijden (automutilatie) etc...
Maar goed, succes met het uiten van je emoties.. heb je er wel hulp bij?
daarna mezelf afzonderen en verdrietig/teleurgesteld zijn;
een goede vriend/vriendin met een ongeluk z.s.m. opzoeken
Als een goede vriend een ongeluk heeft gehad natuurlijk direct opzoeken.
2de situatie zou em meteen opzoeken in het ziekenhuis. Ken mijn beste vriend al vanaf klein af aan. das nu alweer zon 21 jaar. Als het echt heel ernstig zou zijn dan ik wederom radeloos rond lopen als een kip zonder kop.
Maar het belangrijkste is schrijven en praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |