quote:nou het is inmiddels wel duidelijk wat een pinokkio`s die linksen zijn
Op dinsdag 25 maart 2003 21:02 schreef daburnd88 het volgende:
[afbeelding]Ik vind het zelf wel tering smakeloos. Iemand zo een idool maken omdat
ie iemand vermoord heeft die een andere mening had.Maar is dit eigenlijk wel legaal in nederland? En zou zoiets niet verboden kunnen worden?
quote:Mee eens.
Op dinsdag 25 maart 2003 21:06 schreef Fegisje het volgende:
Vind het een ranzig spandoek!![]()
![]()
Kunnen we Volkertje niet als zelfmoordcommando naar Hoessein sturen ?? Eventjes op Volkert inpraten hoe enorm slecht die oliebranden wel niet zijn voor het milieu en dan een enkeltje Bagdag geven.
Ik zeg, twee vliegen 1 klap.
quote:Omdat daar een minister van BiZa is die haar burgers WEL beschermt.
Op woensdag 26 maart 2003 14:08 schreef Pikkebaas het volgende:
Het brengt me wel op een goed idee !!Kunnen we Volkertje niet als zelfmoordcommando naar Hoessein sturen ?? Eventjes op Volkert inpraten hoe enorm slecht die oliebranden wel niet zijn voor het milieu en dan een enkeltje Bagdag geven.
quote:Dan kunnen we hem beter op Bush afsturen Saddam wordt toch wel afgemaakt
Op woensdag 26 maart 2003 14:08 schreef Pikkebaas het volgende:
Het brengt me wel op een goed idee !!Kunnen we Volkertje niet als zelfmoordcommando naar Hoessein sturen ?? Eventjes op Volkert inpraten hoe enorm slecht die oliebranden wel niet zijn voor het milieu en dan een enkeltje Bagdag geven.
quote:Wanneer komt deze jongen nu met foto, naam en toenaam in de Revu of Panorama?
Op dinsdag 25 maart 2003 21:34 schreef keeper het volgende:[..]
De politie heeft toch wel eerder spandoeken verwijderd? Dus "op zich" vreemd dat dat nu niet gebeurd is.
Aan de andere kant, als iemand zo graag op een dergelijke wijze wil provoceren: wat maakt het uit? Het is wel onsmakelijk, maar is het niet veel erger als je een dergelijke uiting verbiedt?
quote:Met dat soort figuren weet de Telegraaf wel raak.
Op woensdag 26 maart 2003 14:34 schreef hoppe het volgende:[..]
Wanneer komt deze jongen nu met foto, naam en toenaam in de Revu of Panorama?
quote:Ik denk dat het effect van deze foto in De Telegraaf iets groter is, en juist door de anonimiteit afstraalt op de hele groep demonstranten.
Op woensdag 26 maart 2003 14:34 schreef hoppe het volgende:[..]
Wanneer komt deze jongen nu met foto, naam en toenaam in de Revu of Panorama?
quote:Het ging mij er meer om dat er laatst ook een zwakbegaafde rechtsextremist in de komkommertijdsbladen belicht werd.
Op woensdag 26 maart 2003 14:39 schreef rvand het volgende:[..]
Ik denk dat het effect van deze foto in De Telegraaf iets groter is, en juist door de anonimiteit afstraalt op de hele groep demonstranten.
quote:Dus nu is de Nieuwe Revu verplicht om deze persoon op te gaan sporen, omdat een vreemde vogel uit Landgraaf ooit zo graag wilde rondschreeuwen dat hij idolaat van Adolf Hitler is?
Op woensdag 26 maart 2003 17:45 schreef hoppe het volgende:[..]
Het ging mij er meer om dat er laatst ook een zwakbegaafde rechtsextremist in de komkommertijdsbladen belicht werd.
quote:Ik zou liever jouw avatar verbieden
Op dinsdag 25 maart 2003 21:02 schreef daburnd88 het volgende:
[afbeelding]Ik vind het zelf wel tering smakeloos. Iemand zo een idool maken omdat
ie iemand vermoord heeft die een andere mening had.Maar is dit eigenlijk wel legaal in nederland? En zou zoiets niet verboden kunnen worden?
quote:Maak je geen zorgen. Voor zover ik die persoon kan zien op de foto zal niemand hem/haar/het aantrekkelijk genoeg vinden om bovenop hem/haar/het te springen.
Op woensdag 26 maart 2003 13:07 schreef George_Bush het volgende:[..]
WAT EEN SMAKELOZE HUFTER
En dan te bedenken dat zulk soort lowlife's zich gewoon mogen voortplanten.
ff serieus... wat een ontzettend sippe, pathetische hufter. Ik zou hem flink de wind van voren hebben gegeven als ik hem zo had zien lopen, trieste vent
Wat zouden de reacties zijn als je op zo'n demonstratie loopt met amerikaanse vlag en bordje I SUPPORT THE WAR ?
quote:Ja dat had ik wel verwacht van jou....maar als het andersom was geweest dan had die persoon best vermoord mogen worden natuurlijk
Op woensdag 26 maart 2003 21:36 schreef SCH het volgende:
Wat een drukte om dat spandoekje. Ik heb er wel om gelachen
quote:Nee hoor - niemand mag vermoord worden. Dat is projectie vrees ik.
Op woensdag 26 maart 2003 22:20 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ja dat had ik wel verwacht van jou....maar als het andersom was geweest dan had die persoon best vermoord mogen worden natuurlijk
Maar wat is er zo erg aan het spandoek dan?
quote:Deze vraag zegt meer dan 1000 antwoorden kunnen zeggen. Jij bent echt verkeerd bezig.
Op woensdag 26 maart 2003 22:25 schreef SCH het volgende:
Maar wat is er zo erg aan het spandoek dan?
quote:Ja - als je geen antwoord wilt geven. Beetje zwak om alleen van je eigen waarheid uit te gaan. Dus nogmaals de vraag: wat vind jij precies zo erg aan dat spandoek?
Op woensdag 26 maart 2003 22:29 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Deze vraag zegt meer dan 1000 antwoorden kunnen zeggen. Jij bent echt verkeerd bezig.
quote:Kunstmatige inseminatie?
Op woensdag 26 maart 2003 20:11 schreef Disorder het volgende:[..]
Maak je geen zorgen. Voor zover ik die persoon kan zien op de foto zal niemand hem/haar/het aantrekkelijk genoeg vinden om bovenop hem/haar/het te springen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |