- hebben ze alles zo opgenomen in een ver land?
- hebben ze die tekst van die man met bijv een computer gemanipuleerd?
- hebben ze het allemaal gewoon in NL in de studio opgenomen?
Weet iemand hoe dit eigenlijk in zijn werk gaat? want dit vraag ik mij af
quote:ja he
Op dinsdag 25 maart 2003 17:46 schreef Patch het volgende:
dat je van alle dingen in de wereld nu juist DAT af moet vragen...
quote:
Contact
McDonald's Nederland B.V.
Paasheuvelweg 14
1105 BH Amsterdam
tel: 020-5642642
Men neme
-een berg nederlandse orientaals uitziende figuranten.
-een studio
-een filmpje op
quote:Ja? dus alles ook die trein enzo is allemaal gewoon in een studio denk jij? hmz, wel een werk voor zo'n filmpje, zo'n compleet station ed.
Op dinsdag 25 maart 2003 17:52 schreef Skimmer het volgende:
Ongeveer zo:Men neme
-een berg nederlandse orientaals uitziende figuranten.
-een studio
-een filmpje op
quote:kan ik doen ja..
Op dinsdag 25 maart 2003 17:50 schreef Orion-666- het volgende:
Bel ff en vraag het ze
[..]
quote:Tis denk goedkoper dan in het buitenland filmen
Op dinsdag 25 maart 2003 17:53 schreef Soep het volgende:[..]
Ja? dus alles ook die trein enzo is allemaal gewoon in een studio denk jij? hmz, wel een werk voor zo'n filmpje, zo'n compleet station ed.
quote:jep, al wat speurwerk gedaan hoor ik
Op dinsdag 25 maart 2003 17:54 schreef Soep het volgende:[..]
kan ik doen ja..
ik wacht nog even af. thanks.. stond op mcdonalds.nl he?
quote:dat lijkt mij ook het meest voor de hand liggende, en zouden ze dan de mond ook nog bewerken? of zoeken ze gewoon een plaats die er op 'lijkt' wat betreft uitspraak?
Op dinsdag 25 maart 2003 17:55 schreef calvobbes het volgende:
Grote kans dat het gewoon ergens in India is opgenomen (de beelden dan) en dan zo dat het beeld materiaal dan voor een aantal verschillende landen gebruik. Het audio van die omroeper kun je makkelijk tovoegen in een audionabewerking.
quote:ja maar ik kon niets vinden. en info@mcdonalds.nl bestaat ook al niet
Op dinsdag 25 maart 2003 17:56 schreef Orion-666- het volgende:[..]
jep, al wat speurwerk gedaan hoor ik
quote:misschien niet als hetzelfde filmpje ook in andere landen wordt gebruikt zoals hierboven wordt geopperd.. dit lijkt me best een reeele kans.
Op dinsdag 25 maart 2003 17:56 schreef RiXiR het volgende:[..]
Tis denk goedkoper dan in het buitenland filmen
quote:Zie je die omroeper echt praten? Kan me die reclame niet echt voor de geest halen... Maar dan hebben ze waarschijnlijk 1 nederlander mee genomen en die orientaals aangekleed.
Op dinsdag 25 maart 2003 18:01 schreef Soep het volgende:dat lijkt mij ook het meest voor de hand liggende, en zouden ze dan de mond ook nog bewerken? of zoeken ze gewoon een plaats die er op 'lijkt' wat betreft uitspraak?
Zo nemen ze het programma Fear Factor in Argentinie op. Per dag 1 stunt, en dan komen er allerlei teams uit de verschillende landen die stunt doen.
quote:Ja volgens mij zie je hem echt praten.. het filmpje kon ik helaas niet digitaal vinden.
Op dinsdag 25 maart 2003 18:03 schreef calvobbes het volgende:[..]
Zie je die omroeper echt praten? Kan me die reclame niet echt voor de geest halen... Maar dan hebben ze waarschijnlijk 1 nederlander mee genomen en die orientaals aangekleed.
Zo nemen ze het programma Fear Factor in Argentinie op. Per dag 1 stunt, en dan komen er allerlei teams uit de verschillende landen die stunt doen.
he wat grappig van fear factor. leuke weetjes
En volgens mij bewegen ze hun hoofdjes wel op die muziek..
En ik heb nog nooit iemand buiten Nederland dat liedje horen zingen.. raaaarrrrrrrrrrrrrr...
quote:oeh da's inderdaad een goeie! dat zingen ze inderdaad
Op dinsdag 25 maart 2003 18:11 schreef jellyrose het volgende:
Maar ze zingen in die trein toch:"We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal"?? (alleen dan in een of andere Aziatische taal)En volgens mij bewegen ze hun hoofdjes wel op die muziek..
En ik heb nog nooit iemand buiten Nederland dat liedje horen zingen.. raaaarrrrrrrrrrrrrr...
quote:jaa dat is waar, misschien hebben ze dat liedje gewoon in NL eroverheen gegooid.. hmz...
Op dinsdag 25 maart 2003 18:12 schreef Patch het volgende:
nasynchronisatie?
quote:commercial is gewoon in de US gemaakt, NL nasynchronisatie erover heen. Hoppa: NL commercial.
Op dinsdag 25 maart 2003 18:15 schreef Soep het volgende:[..]
jaa dat is waar, misschien hebben ze dat liedje gewoon in NL eroverheen gegooid.. hmz...
quote:alles gefilmt???
Op donderdag 27 maart 2003 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
in NL gefilmd..Adam
ik heb er zelf aan meegedaanen me vriend ook.
300 euro verdiend
quote:haha ik maakte maar een grapje
Op vrijdag 28 maart 2003 16:25 schreef patty het volgende:
Ja, ik heb er ook in meegespeeld. iets van 350 euro voor gevangen.
quote:ja zoiets zal het wel zijn
Op vrijdag 28 maart 2003 22:47 schreef MSXUser het volgende:
Het geluid wordt in een studio gedubt en met behulp van videobewerking is tegenwoordig ook heel erg veel mogelijk (blue screens en computeranimatie). Voor een concern als McDonalds maakt het niet zo veel uit indien een reclamespotje wat meer kost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |