Lol, de A-team is langsgeweestquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:05 schreef Knarf het volgende:
[afbeelding]
Heeft alleen nog een likje verf nodig.
De wagens lijken zo fel op elkaar omdat ze ook beiden door alpine gemaakt zijn. Zijn alle 2 demo wagens. En wat mij betreft overdreven maar wel eens ferm om te zien.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Vind het eerlijk gezegd een beetje een rip off van de Honda van WingsWest die alweer een jaartje of twee geleden in de Max Power stond.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Maar dan nog.. De Excaliburs zijn wat dat aangaat best wel pimp-a-liscious!
wel een donders slechte fotosoep is datquote:Op dinsdag 25 maart 2003 22:32 schreef Darknezz het volgende:
Was die niet van een Rus?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:45 schreef PNG het volgende:
Deze was van een pimp in Las Vegas, beetje ruzie met de buren gehad:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
automoto.by ? Da's Witrusland. Er staan overigens wel alleen maar Amerikaanse auto´s om heen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Was die niet van een Rus?
Ik kan me herinneren dattie op een russische variant van Autotrader te koop stond.
Sinds wanneer is Mercedes Amerikaans?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef WhiteAssNigga het volgende:
is natuurlijk een autokerkhof voor amerikaanse auto's van rijke russen....
Hij bedoelt natuurlijk een 'begraafplaats' IN Amerika voor rijke pooerbakkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Mercedes Amerikaans?![]()
Ben ik stoer als ik zeg dat ik twee maanden terug in Griekenland de 850 CSI van AC Schnitzer heb mogen aaien..?quote:Op donderdag 27 maart 2003 22:31 schreef Nepalist het volgende:
Ik geloof sinds 1997, toen ze die ML krengen in elkaar gingen flansen in Alabama.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Mercedes Amerikaans?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |