quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:15 schreef De_Klok het volgende:
Laat dat 'in de film' maar weg...
Hoe moet dat als ze onder de tafel zouden blijven zitten? .
quote:The Matrix
Op dinsdag 25 maart 2003 16:20 schreef Navelpluisje het volgende:
[bloedserieus]
Geef eens een paar voorbeelden, want ik kan die momenten even niet voor geest halen.
quote:In bijna elke aflevering van "24". Ik erger me er groen en geel aan.
Op dinsdag 25 maart 2003 16:20 schreef Navelpluisje het volgende:
[bloedserieus]
Geef eens een paar voorbeelden, want ik kan die momenten even niet voor geest halen.
quote:Vrouwen zijn lief voor mannen niet voor andere vrouwen.
Op dinsdag 25 maart 2003 16:35 schreef heksehiel het volgende:
Wat zijn we weer vrouwonvriendelijk.....bah! Wel eens buffy of alias gekeken? Zonder die stoere vrouwen zijn de mannen nergens! En weet je hoe irritant het altijd is dat mannen zo macho in een film moeten doen en altijd competitie zoeken met andere mannen. Als de wereld door vrouwen geregeerd zou worden, zouden we allemaal veel gelukkiger, zorgzamer, redelijker en liever voor elkaar zijn!!
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:15 schreef De_Klok het volgende:
Laat dat 'in de film' maar weg...
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:17 schreef LeechJunkie het volgende:
ikke heb de mijne goed afgericht*hee wat lees je nou mee! ga lekker koken mens!*
maar ff ontopique ik denk dat ze het idd doen om de spanning er in te houden.
quote:Er is ook een "Relaties & Psychologie" forum hoor !
Op dinsdag 25 maart 2003 20:19 schreef M_a_T het volgende:![]()
![]()
kuthoereeeeeee....... allemaal.....!!!!!!
quote:als vrouwen de wereld geregeerd zou worden zou GTST verplichte staatstelevisie worden en zijn documentaires alleen nog maar toegestaan als het een real life soap content heeft.
Wat zijn we weer vrouwonvriendelijk.....bah! Wel eens buffy of alias gekeken? Zonder die stoere vrouwen zijn de mannen nergens! En weet je hoe irritant het altijd is dat mannen zo macho in een film moeten doen en altijd competitie zoeken met andere mannen. Als de wereld door vrouwen geregeerd zou worden, zouden we allemaal veel gelukkiger, zorgzamer, redelijker en liever voor elkaar zijn!!:(
quote:Ja leuk, maar dan hadden we dus nooit films als Apocalypse Now, Platoon, The Great Escape, Paths Of Glory, The Bridge On The River Kwai, All Quiet on the Western Front, La Vita E Bella, Schindler's List, Saving Private Ryan, Das Boot, Braveheart, The Deer Hunter, Full Metal Jacket, The Killing Fields, Patton en Three Kings gehad.
Als de wereld door vrouwen geregeerd zou worden, zouden we allemaal veel gelukkiger, zorgzamer, redelijker en liever voor elkaar zijn!!
quote:Dan heb jij zeker niet de laatste Expeditie Robinson gezien.
Als de wereld door vrouwen geregeerd zou worden, zouden we allemaal veel gelukkiger, zorgzamer, redelijker en liever voor elkaar zijn!!
quote:Braveheart wel...
Op dinsdag 25 maart 2003 22:39 schreef Trainspotter het volgende:[..]
Ja leuk, maar dan hadden we dus nooit films als Apocalypse Now, Platoon, The Great Escape, Paths Of Glory, The Bridge On The River Kwai, All Quiet on the Western Front, La Vita E Bella, Schindler's List, Saving Private Ryan, Das Boot, Braveheart, The Deer Hunter, Full Metal Jacket, The Killing Fields, Patton en Three Kings gehad.
Braveheart wel.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |