Arie en Silvester natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:01 schreef Venderwel het volgende:
"doe het deeg in de bakvorm en druk het licht aan"
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:01 schreef Venderwel het volgende:
"doe het deeg in de bakvorm en druk het licht aan"
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:58 schreef Treinhomo het volgende:
Finkers.
quote:
Ja die is erg goed!! Herman Finkers is super, jammer dat ie is opgehouden!quote:Op zondag 26 juni 2005 02:55 schreef Nickthedick het volgende:
Laatst, bij het logeren
Kwam mijn nichtje aan mijn bed
"Oom Herman, ik heb hoofdpijn"
Ik zei: "Kom maar in mijn bed"
"Nee, oom Herman...
Ik heb hoofdpijn zei ik net"
![]()
andere show, zelfde manquote:Datistochmooidateenoudemandattiedathelemaalalleenkan
quote:geluid van een beflijster, een scheldend tsjivio tsjiviojo vermengd met klokkende geluiden
Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 06:42 schreef Asics het volgende:
haastig, onsympathiek en CRU, ja ik kan het niet anders zeggen, ik vond 'm CRU
Theo Maassen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 06:40 schreef Asics het volgende:
onderkant zal is bovenkant BAK
Ook leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 06:52 schreef Nickthedick het volgende:
Weet je wat je moet doen? Eerst thuis 3 keer afrukken en dan naar een hoer gaan en zeggen dat ze d'r vak niet verstaat.
- HT -
Zoiets heb ik idd na het horen van die show een keer gedaan met een broodje hamburger in de kantine; ik kreeg een nieuwequote:Op woensdag 29 juni 2005 07:00 schreef vries750 het volgende:
[..]
Ook leuk.
Eerst een hele dure videocamera kopen, en later terug komen en zeggen dat ie stinkt.
Haha, humor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zoiets heb ik idd na het horen van die show een keer gedaan met een broodje hamburger in de kantine; ik kreeg een nieuwe![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |