quote:Hou toch op zeg.
Op dinsdag 25 maart 2003 22:22 schreef dagizmo het volgende:
Chauffeurspas kan je aanvragen. Bijv. www.taxiwet.nl
Als studentchauffeur hoef je slechts in bezit te zijn van een rijbewijs-b. Wel vragen ze vaak enkele jaren rijervaring en natuurlijk goede manieren en een net pak.
Prima studentenbaantje. Heb het drie jaar gedaan (niet bij Brussaard trouwens).
Verder Nachtportier in een hotel. Heb ik ook gedaan, verdient erg goed maar heeft wel wat invloed op je slaapritme.
quote:Bij het kopje solliciteren kon ik nergens vinden dat je dat nodig had
Op dinsdag 25 maart 2003 22:15 schreef Poepoog het volgende:[..]
Hoe kom je dan aan een CCV-T certificaat of een chauffeurspas?
Je kan ook autos gaan parkeren, taxi chauffeur worden, horeca in, TPG-post schijnt ook aardig te zijn, etcetera.
TPG zou ik zeggen. En als dat niet wil dan kun je altijd nog Telemarketeer worden!
(Het toppunt van eenzaamheid: 6 uur..... de telefoon..... He gezellig een telemarketeer!)
quote:Ik werk als 19 jarige voor 4 euro per uur...
Op woensdag 26 maart 2003 15:13 schreef Tony_Montana het volgende:
Callcenter heb ik ook gewerkt jaren terug, 20gulden per uur toen. 4 uur achter elkaar bellen is best goed te doen.
Voor minder dan 8euro per uur zou ik nergens gaan werken, voor 6 euro jezelf afbeulen in de supermarkt zeker![]()
(Komt ook omdat ik zelf lonen van 15tot 25euro per uur gewend ben)Je kan ook autos gaan parkeren, taxi chauffeur worden, horeca in, TPG-post schijnt ook aardig te zijn, etcetera.
En ja tuurlijk, ik zou graag meer verdienen, maar als ik kon kiezen tussen dit werk voor 4 euro per uur of kutwerk voor 10 euro per uur.... dan weet ik het wel.
quote:Je hebt helemaal gelijk, al is de stap van 4 naar 10 euro wel aardig groot en misschien heft dat net het verschil op van leuk-kutwerk.
Op woensdag 26 maart 2003 15:19 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik werk als 19 jarige voor 4 euro per uur...
Vink dat erg?
Neej, tis leuk werk, en das imho belangrijker dan "whoa, ik verdien 20 euro per uur".En ja tuurlijk, ik zou graag meer verdienen, maar als ik kon kiezen tussen dit werk voor 4 euro per uur of kutwerk voor 10 euro per uur.... dan weet ik het wel.
Ik heb het getroffen dat ik leuke bijbanen heb die erg goed betalen
quote:Ik ook maar dan bij de C1000 (ik schaam me eigenlijk diep, maar ben altijd veel te lui geweest om iets anders te zoeken
Op dinsdag 25 maart 2003 13:11 schreef TimMer1981 het volgende:[..]
Yup, doe ik ook.
Alweer 5 jaartjes trouwens.
Dan kun je altijd gigolo worden ? Heeft nadelen (lelijke vrouwen), maar ook voordelen (veel inkomsten, mooie vrouwen soms). IS een afweging maken. Ik zou het ook alleen aanraden als je studeert in een stad niet dichtbij je geboorteplaats. Dus niemand moet je kennen.
quote:Naam: Rob Schilder
Op dinsdag 25 maart 2003 22:13 schreef ButcherBird het volgende:
Prive-chauffeur zijn naast je studie is ideaal. Verdient goed, je komt nog ns ergens en rijdt in mooie bakken rond.Heb daar gewerkt en beviel erg goed.
Ik mag hopen dat dit al een aantal jaar geleden is.
Ga werken bij een marketingbureau. Relaxte tijden, goede verdiensten en leuk werk.
Dit is een marketingbureau met vestigingen in Eindhoven, Haarlem en Groningen en volgens mij nog opzoek naar nieuwe medewerkers.
Ze hebben promotiewerk, fotoacties en directe verkoop.
Verdiend een heel stuk beter dan de meeste andere baantjes die je als student kunt doen (dus ook een stuk beter dan bijv. op een callcenter)
quote:En wat moet je daar doen?
Op woensdag 26 maart 2003 17:35 schreef djdano het volgende:
Of kijk natuurlijk eens verder dan de baantjes zoals bij de appie en de post.Ga werken bij een marketingbureau. Relaxte tijden, goede verdiensten en leuk werk.
Dit is een marketingbureau met vestigingen in Eindhoven, Haarlem en Groningen en volgens mij nog opzoek naar nieuwe medewerkers.
Ze hebben promotiewerk, fotoacties en directe verkoop.
Verdiend een heel stuk beter dan de meeste andere baantjes die je als student kunt doen (dus ook een stuk beter dan bijv. op een callcenter)
Foto's maken van bezoekers van het ABN tennistoernooi in Rotterdam
directe verkoop van krantenabonnementen in binnensteden
Groene stroom verkopen op shell tankstations
Uitdelen van promotiedingetjes
Foto's maken van mensen tijdens het uitgaan (kroegen, disco's, dance valley, extrema enz)
Maar kijk anders eens bij referenties dan zie je een lijst met wat opdrachtgevers.
Ik doe het zelf ook en kan je vertellen dat je nergens zoveel kunt verdienen als daar. Het is ook geen louge bureau ofzo
quote:Maar je verdient dus aan de hand van de hoeveelheid shit je andere mensen aansmeert... Dat verkopen klinkt echt uberbout.
Op woensdag 26 maart 2003 17:53 schreef djdano het volgende:
even wat concrete opdrachten:Foto's maken van bezoekers van het ABN tennistoernooi in Rotterdam
directe verkoop van krantenabonnementen in binnensteden
Groene stroom verkopen op shell tankstations
Uitdelen van promotiedingetjes
Foto's maken van mensen tijdens het uitgaan (kroegen, disco's, dance valley, extrema enz)Maar kijk anders eens bij referenties dan zie je een lijst met wat opdrachtgevers.
Ik doe het zelf ook en kan je vertellen dat je nergens zoveel kunt verdienen als daar. Het is ook geen louge bureau ofzo
quote:Ligt er aan wat je doet. Bij sommige acties gewoon alleen een vast uurloon, bij andere een gedeelte vast (7 pleuro's) en een gedeelte variabel.
Op woensdag 26 maart 2003 17:59 schreef blieblie het volgende:[..]
Maar je verdient dus aan de hand van de hoeveelheid shit je andere mensen aansmeert... Dat verkopen klinkt echt uberbout.
Verkopen moet je inderdaad wel liggen. Als je daar een hekel aan hebt zou ik het ook niet doen.
Ik vind dat juist een voordeel. Kun je tenminste met een beetje extra inzet een heel stuk meer verdienen.
quote:verkopen ligt me wel, maar mensen dingen aansmeren wat ze eigenlijk niet willen ligt me niet.
Op woensdag 26 maart 2003 18:02 schreef djdano het volgende:[..]
Ligt er aan wat je doet. Bij sommige acties gewoon alleen een vast uurloon, bij andere een gedeelte vast (7 pleuro's) en een gedeelte variabel.
Verkopen moet je inderdaad wel liggen. Als je daar een hekel aan hebt zou ik het ook niet doen.
Ik vind dat juist een voordeel. Kun je tenminste met een beetje extra inzet een heel stuk meer verdienen.
quote:Het is niet het verkopen van loten aan arme kansloze mense hoor. Dus dat aansmeren valt wel mee.
Op woensdag 26 maart 2003 18:14 schreef blieblie het volgende:[..]
verkopen ligt me wel, maar mensen dingen aansmeren wat ze eigenlijk niet willen ligt me niet.
Alle vacatures waar "representatief" instaat vallen dus af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |