abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:38:30 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9357155
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je je afvraagt: waar blijft de tijd, en waarom gaat alles zo snel? Soms lig ik in bed en dan wordt ik zwetend wakker. Dan realiseer ik me dat ik alweer 25 ben en dat vind ik dan zo onwerkelijk. Dan zou ik de tijd wel willen stilzetten en terugspoelen. Waarom precies weet ik niet want ik ben nu net zo gelukkig als een paar jaar terug. Gelukkiger zelfs. Maar het idee dat ik straks 26 wordt, dan 2,28,29,30.. maakt me bang, ik wil niet ouder worden!
Misschien komt het omdat ik denk dat als ik ouder wordt ik dan allerlei dingen niet meer 'mag' doen en andere dingen juist 'moet' doen...Denken jullie daar ook weleens aan?
pi_9357208
neej , ben nog 17 ^^
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:43:58 #3
39568 _MaximuS_
Maximus Timius Meridius
pi_9357241
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:38 schreef Aventura het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je je afvraagt: waar blijft de tijd, en waarom gaat alles zo snel? Soms lig ik in bed en dan wordt ik zwetend wakker. Dan realiseer ik me dat ik alweer 25 ben en dat vind ik dan zo onwerkelijk. Dan zou ik de tijd wel willen stilzetten en terugspoelen. Waarom precies weet ik niet want ik ben nu net zo gelukkig als een paar jaar terug. Gelukkiger zelfs. Maar het idee dat ik straks 26 wordt, dan 2,28,29,30.. maakt me bang, ik wil niet ouder worden!
Misschien komt het omdat ik denk dat als ik ouder wordt ik dan allerlei dingen niet meer 'mag' doen en andere dingen juist 'moet' doen...Denken jullie daar ook weleens aan?
Kword morgen negentien en ik hebbut nu al...
Vaak als je vrolijk bent... ziet niemand je glimlach,
Vaak als je huilt... ziet niemand je tranen,
Vaak als je zorgen hebt... merkt niemand het op,
Maar laat je een scheet...
pi_9357252
quote:
.....dat als ik ouder wordt ik dan allerlei dingen niet meer 'mag' doen ....
Zoals???
Let me tell you something, bendeco. You pull any your crazy shit with
us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you
and stick it up your ass and pull the fucking trigger til it goes "click".
pi_9357327
Een troost: je bent niet de enige die elke dag ouder wordt
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:48:58 #6
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_9357336
Ouder worden is juist een voorrecht , net als sterven.

Het zou enorm saai zijn als je altijd dezelfde leeftijd zou hebben. Als je ouder bent, zul je het leren waarderen.

Ik denk wel af en toe dat het jammer is dat ik bepaalde dingen niet kon doen toen ik jong was, omdat er toen bv. nog geen pc's waren en zo. Maar daarentegen heb ik weer dingen beleefd, die de jeugd van tegenwoordig niet meer kan beleven, omdat er bv. zoveel autoverkeer is.

dinsdag 25 maart 2003 @ 10:49:23 #7
18313 MaTriCX
Jaja..., vast!
pi_9357343
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:44 schreef kleinstofzuigertje het volgende:

[..]

Zoals???

Ik denk dat die doelt op het 'onvolwassen' gedragen .... En dat je je op een bepaalde leeftijd alleen nog maar professioneel moet opstellen. Hebbet ook wel hoor Tijd gaat TE snel af en toe ...

Daarom Carpe Diem !! Je moet gewoon lol maken nu het kan en wat minder nadenken over je 'toekomst' (tot op zekere hoogte )

[Dit bericht is gewijzigd door MaTriCX op 25-03-2003 10:50]

Goh en wat dan nog ?
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:49:33 #8
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_9357348
Ik heb er ook best moeite mee....
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_9357391
Ik wou vroeger al nooit ouder worden.
Elke keer als ik jarig was wou ik dat de tijd bleef stil staan, zodat ik nog 9 bleef, 10 bleef, 11 bleef.

Want binnenkort is er alweer een jaar voorbij. Ben nu 20. Moet je nagaan: als ik 80 wordt is er al 1/5e van mijn leven voorbij! Moet je nagaan als ik maar 60 wordt, dan zit ik al op 1/4e!

En daarbij was de wereld wel heerlijk toen ik nog een jaar of 9 was: geen huiswerk, de hele tijd buitenspelen, je nergens druk om maken...

quote:
Misschien komt het omdat ik denk dat als ik ouder wordt ik dan allerlei dingen niet meer 'mag' doen en andere dingen juist 'moet' doen...
Hoe ouder je wordt, hoe serieuzer je je moet gaan gedragen.
Doe mij maar een potje verstoppertje...

* ChrisJX houdt niet van ouder worden

dinsdag 25 maart 2003 @ 10:53:56 #10
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_9357440
ik verlang nu alweer terug
geen angst, maargewoon .. heb het idee dat ik toen ehmz.. meer lol had.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_9357450
Mjah, soms wel... maar eigenlijk wordt het alleen maar mooier. Als ik zie hoeveel wijzer ik nu ben, in tegenstelling tot enkele jaren geleden, dan kan ik bijna niet wachten tot ik weer 10 jaar verder ben

Maar goed... er komen, zeker op die leeftijd, ook heel wat verantwoordelijkheden bij. Je gaat op jezelf wonen, verzekeringen, belastingen, huis kopen misschien, relaties worden serieuzer...

... maar ook dat heeft z'n mooie kanten. Ik zie de toekomst zonnig tegemoet

"Don't drive faster than your angel can fly..."
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:55:45 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9357471
Ja eigenlijk is het niet echt zo dat je geen dingen meer zou mogen doen, maar sommige dingen kunnen ook niet meer. Zoals bijvoorbeeld ik wil nog wel 20 jaar met een groepje naar alle festivals maar ik merk gewoon dat we nu al een van de oudsten zijn. bovendien krijgen steeds meer vrienden van me een relatie, kopen een huis etc. Veel mensen worden gewoon saai als ze ouder zijn. Ik wil dat niet! Ik wil niet serieus gaan doen en geen gekke dingen meer kunnen doen.
pi_9357475
ik weet precies wat je bedoelt ik wordt bijna 24.
maar voel me dus gewoon 18
als ik naar nadere mensen van mijn leeftijd kijk vind ik dat er vaak van die hele volwassen en verantwoordelijke mensen tussen zitten, zo zie ik mezelf nog niet.
ik heb natuurlijk wel verantwoordelijk heden een baan , hypotheek ect.
maar sommige van mijn leeftijd zijn al zo derieus soms ik weet niet...

soms als ik uitga dan kijk ik rond en denk ik nee he ben ik hiero de oudste?!?!
dan voel ik me oud worden

de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_9357482
Je moet vooral niet naar typisch negentig kijken... (leuk programma wel).

Als ik dat zie lijkt het net alsof al die dingen net zijn gebeurd

[Dit bericht is gewijzigd door d4rkl1ght op 25-03-2003 10:57]

pi_9357490
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:41 schreef HRR het volgende:
neej , ben nog 17 ^^
me2, en ik weet nog als de dag van gister dat ik 11 werd
pi_9357517
Ouder worden sux, ben nu bijna 21, maar wil eigenlijk wel weer 15/16 zijn
pi_9357523
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:48 schreef dolle_hond het volgende:
Ouder worden is juist een voorrecht , net als sterven.
Leg eens uit?
pi_9357574
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:58 schreef WeB_CRuSaDeR het volgende:
Ouder worden sux, ben nu bijna 21, maar wil eigenlijk wel weer 15/16 zijn

Maar maak er dan maar 13 van. Toen kon ik tenminste nog gewoon buiten spelen.
pi_9357579
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:58 schreef addie het volgende:

[..]

Leg eens uit?

tja als je ouder wordt wordt je wel steeds meer jezelf en gelukkiger en minder onzeker
ik spreek uit mezelf
pi_9357594
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:58 schreef addie het volgende:

[..]

Leg eens uit?

idd, sterven zie ik niet als voorrecht, ik zie t meer als het einde van een voorrecht: het leven

ik hou van t leven, al heeft t zijn dieptepunten. maar soms heb ik ook van: wat gaat het leven snel...ik geniet er niet genoeg van.

blergh

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 11:02:14 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9357599
Eigenlijk wil ik net zo leven als die gasten in de serie Friends. In de serie zijn ze allemaal nu rond de 35 maar gedragen zich als 18-jarige studentjes. Of dat reeel is weet ik niet. Ik ben iig wel heel blij dat ik in Amsterdam woon en niet meer in dat k*tdorp waar ik vandaan kom. Daar zou ik nu zo onderhand als 'extra belegen' worden beschouwd. Het is daar zeldzaam om op mijn leeftijd nog vrij te zijn en nog elke week 2-3 keer uit te gaan. Terwijl in Amsterdam ben je op je 25ste precies op de goede leeftijd qua uitgaan (mr. Cocos en de Skihut niet meegerekend ;-)
pi_9357617
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 11:01 schreef drea het volgende:

[..]

tja als je ouder wordt wordt je wel steeds meer jezelf en gelukkiger en minder onzeker
ik spreek uit mezelf

Klopt wel, maar waarom is het een voorrecht dat je mag sterven, ik kan me voorstellen dat anderen liever doorleven

[Dit bericht is gewijzigd door addie op 25-03-2003 11:03]

dinsdag 25 maart 2003 @ 11:03:24 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9357626
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:38 schreef Aventura het volgende:
ben 24, maar zou dolgraag weer 18 zijn...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_9357639
Dit is zo herkenbaar. Ik ben nu ook 25 en eigenlijk denk ik nu al regelmatig dat ik nog liever 19 zou zijn of zo. Aan de andere kant merk ik wel dat ik ook steeds verder van de 'jeugdcultuur' af kom te staan, de behoefte om 'bij te blijven' en trends te blijven volgen wordt ook steeds kleiner.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_9357658
Klopt wel, maar waarom is het een voorrecht dat je mag sterven, ik kan me voorstellen dat anderen liever doorleven
[/quote]

nou dan loop je wel heel erg vooruit op de zaken hoor!!
ik d8 dat er bedoeld werd dat als je ouder werd dat DAT een voorrecht was

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')