En Soul Calibur 2:
.
Oja, en je kan altijd op ebay kijken ofzo. Wel 2e hands, maar wel goed koper, en je krijgt er meestal wel een 2e controller bij, en een paar games
Gewoon ff rond kijken, er zijn vast wel winkels waar die wat goedkoper is dan bij andere. Probeer ook een kortingsbon te scoren!
Feb, da waart weer een leuke post ! Penny Arcade
quote:vraagje: Kan je met die kortingsbon ook een gamecube zelda pakket met 50 euro korting kopen? Of geldt die 50 euro korting alleen voor een kale gamecube?
Op maandag 31 maart 2003 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
200 euro met spel.Gewoon ff rond kijken, er zijn vast wel winkels waar die wat goedkoper is dan bij andere. Probeer ook een kortingsbon te scoren!
quote:Ja dat kan (de bon geldt namelijk tot en met 31 mei). Precies wat ik van plan ben
Op maandag 31 maart 2003 16:31 schreef koei het volgende:[..]
vraagje: Kan je met die kortingsbon ook een gamecube zelda pakket met 50 euro korting kopen? Of geldt die 50 euro korting alleen voor een kale gamecube?
Strolie
, ik heb je kortingsbon ontvangen
quote:Bedankt voor de info. Ik heb net ook een kortingsbon geregeld... Nu maar wachten op zelda...
Op maandag 31 maart 2003 17:48 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Ja dat kan (de bon geldt namelijk tot en met 31 mei). Precies wat ik van plan ben
Strolie
Ik heb vanmiddag de laatste Metroid game cube pack gehaald in Rotterdam.
Alle zaken afgebeld (future zone enz), er was nog 1 over bij dixons.
Gisteren heeft Henk-E een gameboy gekocht (die nieuwste) en hij kreeg daarbij een kortingsbon voor de Gc met metroid prime.
Dus voor 150 euro heb ik het netjes voor elkaar . of niet?
quote:En nu idd heel snel MP gamen !
Op maandag 31 maart 2003 22:49 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
ja toch
Ik word gek
Gister mailtje van EBGames gehad dat ze steeds grotere problemen hebben met het verwerken van buitenlandse creditcards
('t is gewoon een mastercard)
En dus staat mijn Zelda + bonus disc order nog on hold terwijl ik mijn telefoonnummer e.d. moest terugmailen, en 't kon nog 5 dagen duren voor ze alles geverifieerd zouden hebben, en zo niet moesten ze mij bellen..
We 1 positief puntje, ik had Nintendo America gemailed dat DVDBoxoffice ondanks preorders geen bonusdiscs meer had, en ik kreeg een persoonlijke reactie terug dat ze mij graag telefonisch wouden spreken over het voorval en m'n adres wouden hebben..
Ik ben benieuwd of ze me nog bellen nu ze weten dat ik uit europa kom, maar petje af voor de customer service van Nintendo..
(I'll keep you updated
)
quote:welk mailadres heb je gebruikt? (want dan ga ik ze ook ff mailen..)
Op dinsdag 1 april 2003 09:38 schreef Wunk het volgende:
* Wunk zucht*knip*
We 1 positief puntje, ik had Nintendo America gemailed dat DVDBoxoffice ondanks preorders geen bonusdiscs meer had, en ik kreeg een persoonlijke reactie terug dat ze mij graag telefonisch wouden spreken over het voorval en m'n adres wouden hebben..
Ik ben benieuwd of ze me nog bellen nu ze weten dat ik uit europa kom, maar petje af voor de customer service van Nintendo..(I'll keep you updated
)
quote:
Op maandag 31 maart 2003 17:48 schreef Vagere_Hein het volgende:Strolie
quote:Ik ben al met enkele namen banned daar
Op vrijdag 28 maart 2003 17:11 schreef febster het volgende:[..]
Yep you
iig iemand met dezelfde naam en icoon zat vooral veel in de early HGGCT topics op GoT
quote:
Op maandag 31 maart 2003 14:39 schreef Lexie het volgende:
Damn, die Soul Calibur II filmpjes
quote:VET!
Op dinsdag 1 april 2003 09:38 schreef Wunk het volgende:
* Wunk zucht
Ik ben benieuwd of ze me nog bellen nu ze weten dat ik uit europa kom, maar petje af voor de customer service van Nintendo..(I'll keep you updated
)
En geen fout antwoord geven onder het motto: 1 April!
quote:Wow, echt vet zoveel characters (wel allemaal speelbaar toch he?)
Op dinsdag 1 april 2003 08:45 schreef Zeiksnor het volgende:
Er zijn toch wel wat meer karakters in Mario Kart GC als dat ik dacht.
Nintendo heeft een lijst vrijgegeven:
Mario
Luigi
Peach
Yoshi
Toad
Dr. Mario
Baby Mario
Daisy
Professor E. Gadd
Donkey Kong
Diddy