En om zo snel mogelijk aan de liefde te kunnen doen, ga je dan zo snel mogelijk trouwen...? En hoe vaak doe je het dan...? Zeg, maar gemiddeld 3 x per week. Of alleen i.v.m. de procreatie...? (Dit alles n.a.v. een topic in WFT)
Graag serieuze antwoorden.
Maar om nou te zeggen dat ik me daardoor laat tegenhouden? neuh
quote:Dag hoor. Is serieus. Is n.a.v. een topic in WFT...
Op maandag 24 maart 2003 21:41 schreef Chayenn het volgende:
Volgens mij ben jij een kloon van BHFH.
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 24-03-2003 21:49]
quote:Dus je wordt gewoon geil, zal ik maar zeggen, en vindt seks niet vies of zo...?
Op maandag 24 maart 2003 21:41 schreef E_Motion het volgende:
Ik geloof, ben niet streng gelovig oid, maar geloof welMaar om nou te zeggen dat ik me daardoor laat tegenhouden? neuh
quote:Waarom zou ik?
Op maandag 24 maart 2003 21:45 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Dus je wordt gewoon geil, zal ik maar zeggen, en vindt seks niet vies of zo...?
Kijk ik duik niet met de eerste de beste de koffer in, maar dat is niet iets wat ik doe om mijn geloof, meer gezond verstand
quote:Vraag dan eens aan bijv. Yvonnus of Breuls of tie gewoon naar WFT kan... Want zo kom ik erop...
Op maandag 24 maart 2003 21:45 schreef E.T. het volgende:
Ryan3, ik ben bang dat je het intilligentienivo van de hedendaagse sex-bezoeker overschat.
Om dit topic niet weer vol te laten lopen met onzinreacties (die vaak voortkomen uit het niet snappen van de openingspost) zou ik je toch willen adviseren een korte samenvatting te geven, gebruikmakend van de woordkeuze die de gemiddelde jongere van Nederland snapt.
quote:lovende woorden over onze gebruikers
Op maandag 24 maart 2003 21:45 schreef E.T. het volgende:
Ryan3, ik ben bang dat je het intilligentienivo van de hedendaagse sex-bezoeker overschat.
ik wed dat het best meevalt...
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar hoeveel mensen nemen de wetten van de bijbel tegenwoordig nog klakkeloos over?
Ik: Geen huwelijk voor de sex (quote gejat van een chatmaster op XS)
Ik = katholiek.
Ik geloof wel, maar niet alles
quote:Van mij mag tie, met wat aanpassingen in de topictitel. eik. naar WFT hoor... Wat vinden Yvonnus en breuls ervan...? Want het gaat eik. wat dieper dan gewoon recht op en neer, bij wijze van spreken...
Op maandag 24 maart 2003 21:56 schreef E.T. het volgende:
Btw, mijn opmerking was niet om wie dan ook af te kraken oid. Alleen de insteek om het topic wat toegankelijker te maken voor meer mensen.
quote:Hoeft toch niet te betekenen dat ze oversext zijn? gewoon dat ze geen contraceptie gebruiken. Ze hebben zelfs heel weinig sex als ze alleen sex hebben t.b.v. het nageslacht, zou je zelfs kunnen argumenteren...
Op maandag 24 maart 2003 21:53 schreef GHansieIII het volgende:
Je geeft zelf eigenlijk al deels antwoord met: "oversexte heiden". Niet alle heidenen zijn oversext net zoals niet alle gelovigen dat zullen zijn. Die oversexte gelovigen zullen dus veel sexen. (Denk bijv. aan de Amish met gezinnen van meer dan 10 kids.
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 24-03-2003 22:12]
quote:Ok maar in de tijd dat men niet geen sexuele voorlichting kreeg en de helft van de mensen niet wist waar de koters toch steeds vandaan kwamen waren mensen ook sterk gelovig maar waren de "boeren-gezinnen" als het mogelijk was groter dan groot. Dan was die dus eigenlijk niet voor het nageslacht in mij ogen.
Op maandag 24 maart 2003 22:01 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Hoeft toch niet te betekenen dat ze oversext zijn? gewoon dat ze geen contraceptie gebruiken. Ze hebben zelfs heel weinig sex als ze alleen sex hebben t.b.v. het nageslacht, zou je zelfs kunnen argumenteren...
Maar het gaat er mij om dat in mijn ogen tegenwoordig iedereen oversext kan zijn, van de atheïst tot streng katholieke of moslim. De vraag is vinden ze dit dan ook allemaal schandelijk tegenover het geloof dat ze naleven. Ik kan het je niet vertellen ik ben atheïst <--(de spelling is een gokje).
quote:done..
Op maandag 24 maart 2003 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Yvonne, Breuls,
Kunnen jullie deze topic in WFT zetten? Onder de titel: Procreatie of seks bij gelovigen...? Daar vind ik deze op zich potentieel aardige tread beter tot zijn recht komen.
W.G. Ryan3.
quote:Amish doen ook aan periodieke onthouding blijkbaar... En de boerengezinnen van vroeger niet. Want dit was 1 een oudedagsvoorziening al die kinderen en 2. ze bleven maar in verwachting raken, omdat ook veel kinderen weer stierven op jonge leeftijd. 15 kinderen betekende dat er misschien "maar" 8 of zo volwassen werden...
Op maandag 24 maart 2003 22:08 schreef GHansieIII het volgende:[..]
Ok maar in de tijd dat men niet geen sexuele voorlichting kreeg en de helft van de mensen niet wist waar de koters toch steeds vandaan kwamen waren mensen ook sterk gelovig maar waren de "boeren-gezinnen" als het mogelijk was groter dan groot. Dan was die dus eigenlijk niet voor het nageslacht in mij ogen.
quote:Volgens mij past dat niet hoor: een oversexte christen. Dan is tie dat in het geniep imho.
Maar het gaat er mij om dat in mijn ogen tegenwoordig iedereen oversext kan zijn, van de atheïst tot streng katholieke of moslim. De vraag is vinden ze dit dan ook allemaal schandelijk tegenover het geloof dat ze naleven. Ik kan het je niet vertellen ik ben atheïst <--(de spelling is een gokje).
quote:Voor de het nageslacht is dat... Maar waarom niet hierop gereageerd? Overigens wat staat er in de bijbel over liefde en seks...?
Op maandag 24 maart 2003 22:20 schreef ChrisJX het volgende:
Had ik niet verteld dat ik principeel ook niet in seksueel getinte topics, en dan vooral persoonlijk gerichte, reageer?
Al vraag ik me nog steeds af wat het woord procreatie betekent...
quote:Precies, in het geniep
Op maandag 24 maart 2003 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens mij past dat niet hoor: een oversexte christen. Dan is tie dat in het geniep imho.
quote:Hallo! In de Kinderbijbel niks en ben pas net begonnen met zelfstandig de Bijbel te lezen. Maar ivm de studie schiet het niet echt op... Dus volgend jaar ben ik wel klaar
Op maandag 24 maart 2003 22:24 schreef Ryan3 het volgende:Voor de het nageslacht is dat... Maar waarom niet hierop gereageerd? Overigens wat staat er in de bijbel over liefde en seks...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |