abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2003 @ 19:44:47 #251
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_11968544
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 13:24 schreef Genuivere het volgende:

Er worden trouwens ook veel elektrische kolven via internet aangeboden, op plaatsen zoals bv marktplaats of andere tweedehands sites.

Informeer dan bij bijvoorbeeld de fabrikant of die kolf goed steriel te krijgen is. Binnen de VBN mogen geen kolven meer verhuurd worden ivm infectiegevaar
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_11968965
Karin, bij mij gaat het eigenlijk precies zo als bij jou.
Ik was begonnen met afbouwen, en na twee flesjes Nutrilon ben ik daar al weer mee gestopt omdat het niet goed voelde.
Ik was van plan om steeds ipv de laatste borstvoeding een fles te geven en dan te kolven voor in de vriezer. Maar op de tweede avond had ik al geen zin in kolven en meer zin om lekker knus in bed te liggen voeden. En het ging ook weer heel goed, ze sliep er ook weer een uurtje of 6 op en dat vind ik wel voldoende voorlopig. Ik slaap toch heel makkelijk weer in, dus het is niet zo dat ik daar vermoeid door raak.

En net zoals jij zegt, het is niet zo zwartwit. Ik geef bv en als ik het idee heb dat ze meer trek heeft maak ik een fles. Die gedachte is wel relaxed vind ik, en het is nog niet voorgekomen eigenlijk.

We hebben nu vakantie, en vooral als we met de auto op pad zijn vind ik de bv nog wel reuze handig.

Zolang er was is, is er leven.
  FOK!fossiel donderdag 24 juli 2003 @ 20:27:02 #253
2628 Karin
pi_11994613
We gaan lekker gelijk op inderdaad Dinus. Wel fijn he om nog even door te gaan? Tenminste dat vind ik wel.
Vandaag gewerkt en niet zo gespannen gekolfd omdat het perse moest. Niet dat dat veel hielp wat er kwam nog niet veel uit de 2e keer maar ik hoefde me daar niet zo druk over te maken.

Hoe gaat het met jou coolbabe? En gaat het bij jou ook nog steeds goed Phileine?

donderdag 24 juli 2003 @ 20:30:41 #254
34891 melonovy
La Kutschie
pi_11994694
Nou hier gaat alles nog steeds erg goed met de bv!
Tegenwordig wordt Chiara rond 23:00 uur wakker voor haar laatste voeding en dan nog maar 1 keer in de nacht! JOEPIE! Dus nu niet meer 2 keer er uit voor eenvoeding, dat scheelt best wel in mijn rust!
Verder gaat het lekker, ik mag niet klagen, al komt ze overdag nog wel om de 2 uur voor een voeding, maar dat accepteer ik maar, ik vind dat niet zo vervelend...
Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel donderdag 24 juli 2003 @ 23:01:17 #255
2628 Karin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')