abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 maart 2003 @ 20:27:56 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_9347502
Kijk eens om je heen in dit luisterrijke landje en je ontkomt er gewoon niet aan: gevels met daarop een bord of desnoods postmodern semi-creatief gewrocht ijzerwerk waaruit de naam van het desbetreffende pand blijkt.

Goed, bij een klassieke boerderij, in de bossen van een sfeervol landgoed kan ik mij een naam als 'De Woeste Hoeve' of 'Bokkenburg' nog wel enigszins voorstellen. Maar Jan en Truus Poepsnor die in een nieuwbouwwijk in Heerboerbokstronteradeel trots de naam 'Padde(n)stoel' op de voorkant van hun rijtjesdoorzonleefkuil hebben geplempt, sorry hoor.

Villa Weltevreden, Boszicht, Ons Kasteel...

En vaak hebben de bewoners van Villa W. vaak standaard een ontevreden rotsmoel, staat Boszicht in een betonnen vallei en is 'Hun Kasteel' een tochtig, scheefstaand krot dat een gemiddelde Perron 0-bezoeker doet verlangen naar een woondoos.

Kijk, dat je op de Eikenlaan je huis nog 'De Eik' doopt, soit. Daar zit nog een bepaalde logica in; het pand staat op de .....laan (juist) en in een eik wonen eikels.

Maar in principe ontgaat het hele gebeuren me gewoon. En al helemaal als je met je Hollandse zeurkop een behoorlijk riant en bovengemiddeld pand in de klasse van boven de 450.000 Euro 'Het Is Altijd Wat' durft te noemen.

Dan hoor je gewoon de straat opgesleurd te worden en onder bedreiging van vele vormen van lichamelijk geweld gedwongen te worden te kijken hoe je zelfbestempelde klaagzang tot de grond toe wordt afgefikt.

Inderdaad, het is ook altijd wat

V.

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 24-03-2003 20:32]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_9347555
quote:
Op maandag 24 maart 2003 20:27 schreef Verbal het volgende:
--verhaal--
*proest* leuk geschreven

maar ontopic, ik vraag het me ook wel eens af? Nahja ze zullen zich er wel beter bij voelen ofzo

[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
pi_9347581
Alles beter dan een dakpan naast de deur, met een tekening erop
pi_9347608
Ons huis had al een naam toen we het kochten, "'t loar", slaat op de onvruchtbare grond in dit gebied van het dorp die er vroeger was

Achja, staat wel leuk, en waarom zou je het eraf halen ?

maandag 24 maart 2003 @ 20:31:40 #5
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_9347613
Hmm je brengt me op een idee. Morgen maar even een blokkie hout verven met Huize Weltevree denk' !
yankee charlie dinges
  maandag 24 maart 2003 @ 20:32:47 #6
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_9347651
quote:
Op maandag 24 maart 2003 20:31 schreef Solomon het volgende:
Ons huis had al een naam toen we het kochten, "'t loar", slaat op de onvruchtbare grond in dit gebied van het dorp die er vroeger was

Achja, staat wel leuk, en waarom zou je het eraf halen ?

omdat t een lelijke naam is..

moet altijd meteen aan tilburg/goirle denken als ik zo'n naam zie.

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_9347721
quote:
omdat t een lelijke naam is..moet altijd meteen aan tilburg/goirle denken als ik zo'n naam zie.
Ligt in Midden-Limburg Mensen weten waar het van stamt
  maandag 24 maart 2003 @ 20:35:36 #8
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_9347731
Ze denken natuurlijk ook: Hoe meer troep er aan m'n gevel hangt, hoe minder ik van m'n burgelijke rijtjeshuis zie. Maar ja, dan hadden ze ergens anders moeten gaan wonen.

Volgens mij is het gewoon een complot.

maandag 24 maart 2003 @ 20:36:53 #9
136 V.
pi_9347763
quote:
Op maandag 24 maart 2003 20:35 schreef Kresj het volgende:

Volgens mij is het gewoon een complot.

Zou het...?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_9347770
LOL
#geen
pi_9347794
Et kan wel handig zijn als je meerdere huizen hebt
  maandag 24 maart 2003 @ 20:38:56 #12
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_9347826
quote:
Op maandag 24 maart 2003 20:36 schreef Verbal het volgende:

[..]

Zou het...?

V.

Volgens mij zijn het code's die alleen mensen met zo'n bordje kunnen lezen. Eigenlijk beheersen ze de wereld!

Kijk uit voor de gevelbordjesmafia!!!

pi_9347946
Ons huis heeft ook een naam... maar het is geen rijtjeshuis en het staat in een 'bosrijke' omgeving...

Maar weet je wat pas echt lelijk is? Mensen met zo'n beschilderde dakpan naast de deur, dat snap ik pas niet. Of met zo'n getimmerd houten huisje met stro erin en een nepkonijn...

Dat zou pas verboden moeten worden.

pi_9347980
"Ons stekje" zie je ook wel regelmatig.

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 24-03-2003 20:44]

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  maandag 24 maart 2003 @ 20:44:18 #15
14509 reem
pi_9347983
of mensen met van die aparte huisnummers aan de muur
[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 24 maart 2003 @ 20:46:51 #16
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_9348061
Ik heb wel eens een huis gesignaleerd met de volgende 'naam': "Altied drok".
Voor de niet-Groningers: het betekent "Altijd druk"
pi_9348158
Je huis wordt daar mooier van en je gaat er lekkerder van slapen. Je buurman/vrouw, evenals de rest van de huizen in je omgeving hebben een koosnaampje dús moet jouw huisje ook een naam krijgen. Ook zijn veel mensen zijn van mening dat bij een huis met een naam het gezelliger vertoefen is op een Gammagrindtegelterras.

ik snap het niet.

pi_9348161
quote:
Op maandag 24 maart 2003 20:36 schreef Verbal het volgende:

[..]

Zou het...?

V.

Yep.
Is het zelfde slag mensen dat op een antwoordapparaat de hele familie zet:

"Hoi, dit is het antwoordapparaat van Berend, Annemieke, Sam (3 jaar!), Lisa (baby!) en Dirk (cavia!)."

'Gezelligheid' is hier het sleutelwoord.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_9348237
quote:
Op maandag 24 maart 2003 20:50 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Yep.

"Hoi, dit is het antwoordapparaat van Berend, Annemieke, Sam (3 jaar!), Lisa (baby!) en Dirk (cavia!)."

ge-zel-liiiig
pi_9348272
quote:
Oh, ik dacht 'kotsteiltje'.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_9348352
Wat is er mis met je cavia op het antwoordapparaat zetten? .
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_9348568
quote:
Op maandag 24 maart 2003 20:56 schreef SmashBro het volgende:
Dan knaagt-ie hem stuk.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_9348603
ik weet een huis in Eindhoven dat heet: Huize Zeezicht
pi_9348653
Zo heeft het woonwagenkamp hier ook een naam, "bosrand"
  maandag 24 maart 2003 @ 21:08:09 #25
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_9348732
Mijn oom heeft een 2 jaar geleden ofzo ook een huis laten bouwen en die heeft het "Il sogno" genoemd. Waarschijnlijk heeft hij er zijn hele leven naar uit gekeken om zo een kast van een huis te kunnen bouwen en is zijn droom uitgekomen ofzo

Ik weet het eigenlijk ook niet.. volgens mij is het meer om het aan de buitenwereld te showen..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_9348749
quote:

[..]

Yep.

En dan het huis "Anbesalidi" noemen
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_9348771
quote:
Op maandag 24 maart 2003 20:56 schreef SmashBro het volgende:
Je cavia op een ouderwetse draaitafel zetten, dáár is pas niks mis mee.
(Sprak de ervaringsdeskundige)

Ja, ik ga weer ontopic.

S.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_9348798
quote:
Op maandag 24 maart 2003 21:05 schreef Solomon het volgende:
Zo heeft het woonwagenkamp hier ook een naam, "bosrand"
bosbrand
Unbanned :)
pi_9348835
maar iig, ons huis heeft ook een naam... (twee onder een kap boerderij omringt met elzen... => De Elzenhof )
Unbanned :)
  maandag 24 maart 2003 @ 21:17:00 #30
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9348944
"Nooit gedacht, toch gekregen"
"koppies toid"
"vlijt geeft brood"
"O mensch...UUUUUUUU God"

Een kleine bloemlezing uit wat ik gisteren tijdens een 30 minuten durend busritje tegenkwam.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  maandag 24 maart 2003 @ 21:19:15 #31
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9349015
quote:

[..]

'Gezelligheid' is hier het sleutelwoord. keutelwoord

The truth was in here.
  maandag 24 maart 2003 @ 21:21:28 #32
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_9349083
Mijn vriendin woont in 'de Reiger'
Maar ja, al die reuzenflats die hier staan hebben een vogelnaam
Mijn eigen huis heet'Huize Bommelsteijn'
En is een Herenhuis in de binnenstad..
Maar als ik straks ga verhuizen dan heet het complex 'Vinkenhof'
maar mijn eigen huis: geen naam, no way !
pi_9349191
ik vind het zo'n stom gezicht altijd, van die nieuwbouwhuizen met een naam op de gevel...
maar op een vrijstaand huis in de wildernis met naam heb ik geen bezwaar
pi_9349313
Hier in de buurt staat een huis met de naam kHebhet.
En ze zijn nare mensen ook, tenminste dat vond ik. Kom ik een keer collecteren (voor een goed, net en bekend doel!), hoort eerst de zoon (zeker ouder dan 10 jaar) het hele verhaal aan, gaat het vervolgens helemaal aan moeder vertellen, moeder komt vervolgens aan de deur, laat mij weer het hele verhaal vertellen, stelt nog een paar vragen en zegt dan heel zuinigjes: "nee hoor, daar doen wij niet aan mee".
Vind ik best hoor, maar zeg dat dan meteen.

[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 24-03-2003 21:32]

FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 maart 2003 @ 21:32:19 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_9349366
Een collega van mij heeft een huis gekocht, waar in een grijs verleden door wat illegale omkat praktijken nogal wat olie in de grond blijkt te zitten.

Het touwtrekken met de vorige bewoners over de sanering van de grond is begonnen.

Ik heb hem de suggestie gedaan zijn stulpje "De OlieNood" te dopen

Jubileum moderator maandag 24 maart 2003 @ 21:33:31 #36
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9349400
Of je rijdt ergens langs, ziet echt een afschuwelijk verpauperd kloterig rot huisje staan waar trots op staat "onze droom".

Nachtmerrie zul je bedoelen.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_9350769
quote:

[..]

Yep.

Vergeet niet de beschilderde dakpan als naamplaat.

Maar "nooit gedacht" en "altijd wat" geven de burgermansdroom aan een huis te bezitten. Zelfs caravans en tuinhuisjes hebben een naam.

Op mijn volkstuin, en veel andere buitencomplexen, heeft haast elk huisje een naam: vaak spreekt daaruit de hoop, een wens, heimwee naar verre streken of soms gewoon de naam van de bewoners. Dan krijg je dit: op Ons Tuinhof, achterin staat huisje ANPEMAlA. Dus ik nog denken, zeker Molukkers ofzo maar dan blijkt het zo'n samengestelde naam: Ankie, Peter & Marijke en Lars (de kids). Doen die mensen hun huisje over, zit je mooi aan ANPEMALA vast kwa naam.
Het is net als met schepen, ze hebben een nummer maar kunnen niet zonder naam en omdopen is vragen om ongeluk, net als naamloos door het leven gaan. Vraaag blijft: waarom dit bijgeloof handhaven? Vermoedelijk om het bezit een meerwaarde te geven. Groter te maken dat het is.
Het Muiderslot, Het loo, Soestdijk, Weltevree, Het Zwaluwnest, Altijd Wat, ANPEMALA.

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 maart 2003 @ 22:43:58 #38
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9351198
Een straat verderop staan oude huizen die Aleida, Maria, Geertruida en dergelijke heten. Zie ik ook de lol niet van in
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 24 maart 2003 @ 23:06:46 #39
14505 OProg
A Life in Music
pi_9351769
Ook altijd een topper: "Krekwakwau"
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 24 maart 2003 @ 23:13:50 #40
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_9351934
Ergens in Twente: "D'n Lesten Stuuver".
pi_9351986
Ian Flemming's buitenhuisje op Jamaica heet GoldenEye. Kijk, da's 'n naam
  maandag 24 maart 2003 @ 23:22:28 #42
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_9352117
He, wat een ongezellig topic. Pluk de dag, dames en heren
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  maandag 24 maart 2003 @ 23:23:39 #43
50956 Natemy
Dansen is leuker dan lopen
pi_9352145
quote:
Op maandag 24 maart 2003 23:06 schreef OProg het volgende:
Of "'t con amper"
Ik weet niet veel, maar ik leer heel snel
  dinsdag 25 maart 2003 @ 14:51:00 #44
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9362954
quote:
Op maandag 24 maart 2003 20:27 schreef Verbal het volgende:
Kijk eens om je heen in dit luisterrijke landje en je ontkomt er gewoon niet aan: gevels met daarop een bord of desnoods postmodern semi-creatief gewrocht ijzerwerk waaruit de naam van het desbetreffende pand blijkt.
.
Oh my godness,
het langverwachte vervolg op BiDeGra, FiBeKo, JoKo, GraBri, StoeHoe...

Gaat dit nou over mensen die hun stulpje een naam geven, of zit er eigenlijk iets heel anders achter, Verbal ?

Weet je wat het volgens mij is :
jij kunt niet tegen mensen die op een normale manier in het leven staan. die gewoon een bakkie drinken i.p.v espresso, die s'avonds naar Ivo niehe kijken i.p.v het laatste meesterwerk van AFTH te penetreren, of die in de zomer naar de de Costa gaan, i.p.v met een "De waard-tent" , 3 "kinderen voor kinderen", en zo'n zeurende "Siska Dresselhuys" ernaast richting de wijnstreken in Frankrijk te vertrekken.

Elitaire onderscheidingsdrang (ook wel brulboeierij ) noemen we dat!

Ik heb nieuws voor je: 3 kwart van Nederland bestaat uit "gewone" mensen!

Als je dat niet mee kunt leven verhuis je toch gewoon lekker naar een kunstenaarsdorp als Bergen o.i.d ? kun je je lekker samen met Peter Klashorst-achtige figuren onder het genot van een grappa ergeren aan al dat "domme volk"

Daaaaaaaaag!

[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 25-03-2003 15:03]

pi_9363121
quote:
Op maandag 24 maart 2003 23:06 schreef OProg het volgende:
Jaaaaaaaaaaah die nieuwbouw wijk tussen Eindhoven en Riel!!!!

Die wilde ik ook noemen!!

Bij mijn ouders in de straat staat een huis genaamd "De Branding" oid. klein detail, het huis staat midden in een bos, in een gehucht vlakbij Eindhoven .

pi_9363266
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 14:51 schreef qbus het volgende:

Ik heb nieuws voor je: 3 kwart van Nederland bestaat uit "gewone" mensen!

Yeah right... Het zijn immers vooral de "gewone mensen' die hun huis van 5 ton naar een overleden kanariepiet uit hun jeugd noemen!

dinsdag 25 maart 2003 @ 15:05:20 #47
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9363339
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 15:03 schreef Nuoro het volgende:

[..]

Yeah right... Het zijn immers vooral de "gewone mensen' die hun huis van 5 ton naar een overleden kanariepiet uit hun jeugd noemen!

Lees de essentie van mijn verhaal nou eens, oetjoekel!
  dinsdag 25 maart 2003 @ 15:06:31 #48
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_9363369
Onze nieuwe overburen hebben hun rijtjeshuis(!) de spreuk 'Sa hienen wij it tocht' meegegeven.
Een FRIESE spreuk midden in Zuid-Holland!!! En ze wonen al 45 jaar in deze provincie. Over mislukte integratie gesproken zeg...

Overigens heb ik nog steeds geen flauw idee wat het betekend. M'n broertje zweert dat het 'Ga hene want het tocht' moet zijn, maar daar heb ik toch wat twijfels bij

Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_9363416
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 15:05 schreef qbus het volgende:

[..]

Nah, de essentie van je 'verhaal' is volgens mij dat je Verbal probeert af te zeiken, werkeloze wasknijpermonteur!
  dinsdag 25 maart 2003 @ 15:09:04 #50
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9363440
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 15:07 schreef Nuoro het volgende:

[..]

Nah, de essentie van je 'verhaal' is volgens mij dat je Verbal probeert af te zeiken, werkeloze wasknijpermonteur!

Tis goed met je....
pi_9363448
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 15:05 schreef qbus het volgende:

[..]

Dat je Verbal niet grappig vindt.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 15:14:58 #52
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_9363587
Mijn huis heet gewoon 130 C. Kan der ook niets aan doen. Als ik het wat anders noem krijg ik geen post meer.
pi_9363820
Het is toch eigenlijk wel mooi dat zo'n traditie gehandhaafd blijft?
Ik vind het toch wel iets persoonlijks als mensen hun huis een naam geven. Heb je die stamp-uit-de-grond-alles-ziet-er-hetzelfde-uit-nieuwbouwhuizen wel eens gezien? Allemaal hetzelfde, niet zo verwonderlijk dat mensen hun huis iets persoonlijks willen geven.

Nou ik ben er trots op dat ons huis een naam heeft: Het Arendsnest
en dat onze boot een naam heeft en dat onze honden een naam hebben en onze katten, paarden en onze vissen hebben ook allemaal namen en onze vogels hebben ook allemaal namen en ik heb een naam en mijn ouders hebben een naam en mijn broertje heeft een naam en de buren hebben namen en ik ben er TROTS op!

Dat het onzin is, so what! Ik roep iedereen op om alles en iedereen een naam te geven: je computer, je schemerlamp, ja zelfs je deurmat. Gezellig toch? We leven al in een onpersoonlijke, anonieme, grijze massa, laat de mensen toch!

Hulde voor de mensen die hun huis een naam geven!

Effe serieus nu. Ik stoor me er niet aan dat mensen hun huis een naam geven. Ik stoor me eerder aan dakpannen die naast de deur hangen, Laven die voor het raam staan en tuinkabouters naast de metselkuip die als vijver moet dienen.

pi_9363882
[/offtopic] * vraagt zich af of verbal geen collums of zo iets moet schrijven? [/offtopic]

Ik heb er zo'n hekel aan, huisjes met naam. Maar erger vind ik die blokhutten die dienst doen als schuren, en die appart een naam geven . aaaarrggghhhh

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 15:35:52 #55
32190 OleGallis
RastafarI teach I everything!
pi_9364108
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 15:23 schreef ramses het volgende:
Ik stoor me eerder aan dakpannen die naast de deur hangen, Laven die voor het raam staan en tuinkabouters naast de metselkuip die als vijver moet dienen.
Helemaal met je eens! Dakpannen....

'k moest ff zoeken maarreh:
Beschilderde dakpannen naast de voordeur

"Many discouraging hours will arise before the rainbow of accomplished goals will appear on the horizon." (Haile Sellassie I) - http://dutchrasta.suddenlaunch.com
pi_9364798
Oh, die laven zijn ook vreselijk ja. En die dakpannen afschuwelijk, die zal er bij mij nooit komen te hangen.

By the way, ons huis heeft ook een naam, maar dat had het al, dus. Als we het bordje weghalen, dan heb je zowiezo al zo'n lelijke plek op de muur. We vinden het wel bij het huis passen, dus laten we het zo.....

pi_9365761
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:00 schreef Koningin het volgende:
By the way, ons huis heeft ook een naam, maar dat had het al, dus. Als we het bordje weghalen, dan heb je zowiezo al zo'n lelijke plek op de muur. We vinden het wel bij het huis passen, dus laten we het zo.....
Ik ben er van overtuigd dat Verbal voor Paleis Soestdijk wel een uitzondering wil maken.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 25 maart 2003 @ 16:36:50 #58
136 V.
pi_9365879
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:32 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat Verbal voor Paleis Soestdijk wel een uitzondering wil maken.

Huis ten Bosch...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_9365919
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:36 schreef Verbal het volgende:
Huis ten Bosch...

V.

Ook goed. Zullen we het naambordje voor Soestdijk maar weg gaan halen dan?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 25 maart 2003 @ 16:44:42 #60
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9366091
offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 26-03-2003 07:51]

dinsdag 25 maart 2003 @ 16:49:20 #61
15257 janssen15
Veel is lekker, meer is beter.
pi_9366206
quote:
Op maandag 24 maart 2003 23:22 schreef Vibromass het volgende:
He, wat een ongezellig topic. Pluk de dag, dames en heren
Inderdaad, maar zo heet ook het huis van een vriendin van mij "Carpe Diem" ...pluk de dag
"Spreiding van kennis, inkomen en macht wordt slechts nagestreefd door degenen die geen van deze drie bezitten."
  dinsdag 25 maart 2003 @ 20:05:41 #62
136 V.
pi_9370832
offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 26-03-2003 07:55]

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:11:43 #63
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9372477
offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 26-03-2003 07:53]

dinsdag 25 maart 2003 @ 21:59:55 #64
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_9373964
offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 26-03-2003 07:55]

pi_9374486
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:49 schreef janssen15 het volgende:

[..]

Inderdaad, maar zo heet ook het huis van een vriendin van mij "Carpe Diem" ...pluk de dag

Inderdaad, ook vaak Latijnse spreuken erop.
Het zijn gewoon vaak namen/spreuken die nogal burgerlijk aandoen.
Als je nu apart wilt zijn doe je een spreuk in het Arabisch, Grieks of Russisch.

Trouwens bij mijn ouders staat er aan de overkant een huis met daarin een verenigingskamer(vna de kerk, die erachter staat) en dat heet "De Notenhof". Maar goed de gein is dat wij Noteboom van de achternaam heten en dat "De Notenhof" dan dus beter bij ons huis past.

dinsdag 25 maart 2003 @ 22:57:00 #66
136 V.
pi_9375770
offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 26-03-2003 07:56]

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 23:57:44 #67
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9377386
offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 26-03-2003 07:54]

pi_9439001
Een tandarts hier in de stad heeft zijn huis 'Carpe Dentem' gedoopt. De sadistische lul..
  vrijdag 28 maart 2003 @ 21:03:02 #69
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9439038
'Carpe diem'
  vrijdag 28 maart 2003 @ 21:05:40 #70
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9439077
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 15:35 schreef OleGallis het volgende:

[..]

Helemaal met je eens! Dakpannen....

'k moest ff zoeken maarreh:
Beschilderde dakpannen naast de voordeur

zaterdag 29 maart 2003 @ 00:12:26 #71
14509 reem
pi_9443251
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 21:01 schreef k_man het volgende:
Een tandarts hier in de stad heeft zijn huis 'Carpe Dentem' gedoopt. De sadistische lul..
DAT is wel humor
[b]@RemiLehmann[/b]
  zaterdag 29 maart 2003 @ 00:36:10 #72
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_9443727
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:49 schreef janssen15 het volgende:

[..]

Zo heet de helft van alle huizen met een naam
pi_9444653
quote:
Op maandag 24 maart 2003 20:46 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb wel eens een huis gesignaleerd met de volgende 'naam': "Altied drok".
Voor de niet-Groningers: het betekent "Altijd druk"

Ik denk dat ik een bordje voor m'n huis laat maken, met *Terror* erop.
Nee, heeft niks te maken met oorlog
Is wat anders

zaterdag 29 maart 2003 @ 14:41:29 #74
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_9449757
Ik woonde vroeger in de buurt van een huis en dat heette 'dikvoormekaar'

Maar ach hoe vaker mensen schelden op kleinburgerlijkheid hoe minder het me doet, accepteer dat zeker 80% van de Nederlandse bevolking geen smaak heeft...leeft een stuk relaxter!

fake a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')