Goed, bij een klassieke boerderij, in de bossen van een sfeervol landgoed kan ik mij een naam als 'De Woeste Hoeve' of 'Bokkenburg' nog wel enigszins voorstellen. Maar Jan en Truus Poepsnor die in een nieuwbouwwijk in Heerboerbokstronteradeel trots de naam 'Padde(n)stoel' op de voorkant van hun rijtjesdoorzonleefkuil hebben geplempt, sorry hoor.
Villa Weltevreden, Boszicht, Ons Kasteel...
En vaak hebben de bewoners van Villa W. vaak standaard een ontevreden rotsmoel, staat Boszicht in een betonnen vallei en is 'Hun Kasteel' een tochtig, scheefstaand krot dat een gemiddelde Perron 0-bezoeker doet verlangen naar een woondoos.
Kijk, dat je op de Eikenlaan je huis nog 'De Eik' doopt, soit. Daar zit nog een bepaalde logica in; het pand staat op de .....laan (juist) en in een eik wonen eikels.
Maar in principe ontgaat het hele gebeuren me gewoon. En al helemaal als je met je Hollandse zeurkop een behoorlijk riant en bovengemiddeld pand in de klasse van boven de 450.000 Euro 'Het Is Altijd Wat' durft te noemen.
Dan hoor je gewoon de straat opgesleurd te worden en onder bedreiging van vele vormen van lichamelijk geweld gedwongen te worden te kijken hoe je zelfbestempelde klaagzang tot de grond toe wordt afgefikt.
Inderdaad, het is ook altijd wat
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 24-03-2003 20:32]
quote:*proest*
Op maandag 24 maart 2003 20:27 schreef Verbal het volgende:
--verhaal--
maar ontopic, ik vraag het me ook wel eens af? Nahja ze zullen zich er wel beter bij voelen ofzo
Achja, staat wel leuk, en waarom zou je het eraf halen ?
quote:omdat t een lelijke naam is..
Op maandag 24 maart 2003 20:31 schreef Solomon het volgende:
Ons huis had al een naam toen we het kochten, "'t loar", slaat op de onvruchtbare grond in dit gebied van het dorp die er vroeger wasAchja, staat wel leuk, en waarom zou je het eraf halen
?
moet altijd meteen aan tilburg/goirle denken als ik zo'n naam zie.
quote:Ligt in Midden-Limburg
omdat t een lelijke naam is..moet altijd meteen aan tilburg/goirle denken als ik zo'n naam zie.
Volgens mij is het gewoon een complot.
quote:Zou het...?
Op maandag 24 maart 2003 20:35 schreef Kresj het volgende:Volgens mij is het gewoon een complot.
V.
quote:Volgens mij zijn het code's die alleen mensen met zo'n bordje kunnen lezen. Eigenlijk beheersen ze de wereld!
Op maandag 24 maart 2003 20:36 schreef Verbal het volgende:[..]
Zou het...?
V.
Kijk uit voor de gevelbordjesmafia!!!
Maar weet je wat pas echt lelijk is? Mensen met zo'n beschilderde dakpan naast de deur, dat snap ik pas niet. Of met zo'n getimmerd houten huisje met stro erin en een nepkonijn...
Dat zou pas verboden moeten worden.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 24-03-2003 20:44]
ik snap het niet.
quote:Yep.
Op maandag 24 maart 2003 20:36 schreef Verbal het volgende:[..]
Zou het...?
V.
"Hoi, dit is het antwoordapparaat van Berend, Annemieke, Sam (3 jaar!), Lisa (baby!) en Dirk (cavia!)."
'Gezelligheid' is hier het sleutelwoord.
quote:ge-zel-liiiig
Op maandag 24 maart 2003 20:50 schreef shmoopy het volgende:[..]
Yep.
Is het zelfde slag mensen dat op een antwoordapparaat de hele familie zet:"Hoi, dit is het antwoordapparaat van Berend, Annemieke, Sam (3 jaar!), Lisa (baby!) en Dirk (cavia!)."
quote:Oh, ik dacht 'kotsteiltje'.
Op maandag 24 maart 2003 20:50 schreef shmoopy het volgende:
quote:Dan knaagt-ie hem stuk.
Op maandag 24 maart 2003 20:56 schreef SmashBro het volgende:
Wat is er mis met je cavia op het antwoordapparaat zetten?.
Ik weet het eigenlijk ook niet.. volgens mij is het meer om het aan de buitenwereld te showen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |